Jump to content
cstvali

ce rol are cablul gal ben si cel rosu de la tir?

Recommended Posts

colegu administrator sau cum te numesti scuza-ma da esti tipic italienilor.arogant prietene daca am nimerit cuvantu.daca stiai sa raspunzi la intrebare cred ca raspundeai si nu luai la misto,adica vreau sa cred ca asta faceai,doar esti administrator.

apropo tu cand ai ajuns sofer de tir stiai ordinea la furtune? comentariu eliminat

nu ma lua ca am greseli gramaticale ca nu sunt fiu lu pruteanu.

haide bafta ,si nu-ti urez drumuri bune ca nu meriti amigo.

te rog sa te conformezi regulamentului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu cu cine te certi ? Sau vrei sa-ti pun aceeasi intrebare si tie ?

Ce rol are aerul in viata ta ???

Nu te salut , ca nu meriti...de restul am grija singur .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ordinea la cuplare sau decuplare o folosesc inconstienti ,,,,cei care sant soferi franeaza remorca si dupa cupleaza in ordinea care le pica mai bine ,,,apropo pe galben este aer numai intro situatie ,,,atat ,,,in rest galbenu sta fara aer ...mai mari soferi de its sau cum se numeste nu stiu asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu sunt unul din ''inconstientii'' care folosesc obligatoriu ordinea de cuplare Virgile...angajeaza-te tu la o firma serioasa din anumite tari si fa dupa cum te taie pe tine capul si o sa vezi ca la prima cuplare aiurea esti dat afara...Aceasta ordine a cuplarii si a decuplarii exista la foarte multe firme si acolo exista regulament de ordine interioara,pentru absolut tot ce inseamna activitate in cadrul firmei...de la intrare pina la iesire la terminarea programului...trecind pe la alimentare,cuplare,decuplare,incarcare,descarcare,etc. Aceste reguli au aparut dupa multe accidente de munca si dupa concluziile lor..nu au fost ele puse..asa...de florile marului... Sa iti spun ca in acele firme iti arata si cum sa procedezi dupa ce ai folosit toaleta e deja prea mult..

.Oricum intrebarea a fost despre rolul lor si acest lucru la explicat cel mai clar colegul dan1976.

Citeste-l te rog si daca ai o completare este binevenit un comentariu tematic...dar daca scriem iar despre cum cuplam sau decuplam devenim offtopic...si asta am incercat sa o spun de mai multe ori..dar multi facem confuzia intre ROLUL lor si cuplare si decuplare

Share this post


Link to post
Share on other sites

La o diferenta de citiva ani,revin la acest subiect.Din pacate un coleg  a dorit sa cupleze un trailer frigorific a verificat frina de stationare dar ..pfff.. la cuplarea furtunelor de aer l-a cuplat prima data pe cel rosu.Urmarea este foarte rea..trailerul l-a prins si in acest moment este in spital cu partea de jos a corpului paralizata,nu simte nimic.O fractiune de secunda am putea spune,cuplati corect,este pacat  sa ti se intimple ceva rau pentru necunoastere sau ca nu ai auzit tu..erau destui care nici nu auzisera de ordine in care sa cuplezi/decuplezi furtunele la un trailer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu de ordinea la cuplare, n-o folosesc intotdeauna, insa eu unul mereu agat remorca dupa care cuplez furtunele, in felul asta remorca "nu mai misca". Stiu.. la frig e mai dificil de facut asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danny la remorcile normale,in afara de cele de frig e altfel ,acolo cuplezi trailerul si fiind cuplat nu are cum sa se mai miste .La cele de frig insa nu e asa,nu ai loc cum sa pui furtunele de aer,abs sau electrice.Ar fi fost o solutie ca trailerul frig sa aive prizele de cuplare pe sanie,sa poti trage afara prizele,insa nu toate trailerele frig sunt asa.Multe modele au prizele fixe,ca la cel la care a fost baiul.si cuplind prima data furtunul rosu de aer s-a intimplat beleau.Aerul intra pe instalatie si nefiind frina de serviciu trasa sau functionind defect,ca la el,si in panta..o ia din loc.Un cumul de greseli minore care uneori sunt fatale sau grave.S-a grabit..asta e esentialul..Din pacate va avea de suferit toata viata pentru o amarita de secunda,restul amanuntelor nu mai conteaza..ca era volvo si spatiul cabina trailer e mai mic..ca..pfff..Am revenit doar pentru a sublinia inca odata importanta folosirii corecte a ordinii de cuplare,omul nu a fost bucatar,pantofar sau cine stie ce inainte.Are experienta de cel putin 10-15 ani in meserie,totusi..a fost de ajuns o simpla greseala combinata cu alti factori negativi ca sa se intimple nenorocirea.Deci..folositi corect cuplarea furtunelor de aer.Nu va jucati,nu se stie cind puteti fi penalizati 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.