Members gogobrro Postat Martie 31, 2013 Members Share Postat Martie 31, 2013 am nevoie de ajutor... am cumparat un renault midlum cu motor 4 pistoane euro 3... masina era cam terminata la motor.. dar ambitios am facut motorul... linie , set, injectoare.. tot nou... dar.... cand se incalzeste apa peste 50grade... daca vreau sa trec de 1500 ture o ia boala rea zici ca merge in 3 pistoane.. si fum mult albastrui cu negru amestecat...la tester.. mi a spus presiune slaba in rampa...posibil injectoare....dus injectoare la reprezentanta... injectoare sunt in grafic...daca o las 1ora doua 3 porneste sfert de cheie... daca o las pina a doua zi... porneste foarte greu ca si cum am ramas fara motorina...cand am cuparato consuma la calculator 15-17 acum consuma 25-28...caontinuam sa umblu in servis .. dar nu mai am bani.. asa ca m am decis sa vad ce ii fac eu... . asadar simtome... cand se incalzeste cred ca nu se mai alimenteaza bine... cauze?, daca o las 24 ore.. ramane fara motorina in injectoare ca bat injectoarele ca dracu.. zici ca rupe motoru.. cauze? daca ati patit asa ceva... si ma puteti ajuta cu un sfat..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Aprilie 1, 2013 Members Share Postat Aprilie 1, 2013 Poate ai probleme cu pompa ... E motor common rail ? pompa clasica ? pompe duze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mr.tech Postat Aprilie 1, 2013 Members Share Postat Aprilie 1, 2013 salut @andreiac omul a specificat "presiune in rampa" deci e common rail @gogobrro nu sunt foarte familiarizat cu motoare mai mici de 400 CP dar ai doua presiuni ;presiunea de inalta din rampa comuna si presiunea de joasa respectiv cu care se alimenteaza pompa de inalta.la motoarele care echipeaza MAN de exemplu presiunea de joasa este generata de o pompa rotativa cu roti dintate care are in interiorul ei un rijlag cu bila.cand nu mai inchide apare acelasi simtom descris de tine .injectoarele bat din cauza aerului prezent in instalatie.iti recomand verificarea pompei de alimentare care sigur este rotativa cu paleti sau roti dintate .in plus de asta la variantele cu filtru de motorina tip cartus ,filtrul are in partea inferioara un simering care are si rol de supapa de sens pentru a nu se intoarce motorina in rezervor. dupa simtomele descrise de tine si in opinia mea ai o problema pe partea de alimentare.iti pot recomanda si o solutie mai sofereasca pentru a te lamuri si anume in cazurile cand apare aceasta problema obtureaza returul direct la rezervor pentru cateva secunde si vezi daca cu el obturat dispare problema. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Aprilie 2, 2013 Members Share Postat Aprilie 2, 2013 da , nu am citit cu prea multa atentie , imi cer scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gogobrro Postat Aprilie 2, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 2, 2013 va multumesc de ajutor... pompa nu e verificata... o sa o dau jos sa vad care eproblema... ciudat a fost indicatia unui taran care lucreaza pe tractor...'' vezi ca ai infundata evacuarea.. ca vad ca ai inegrit cabina pe spate'' lucru pe care eu nu l am observat.. cabina e plina de negreala si cand accelerez jumate de jum da pe la cutie jumate pe toba.... poate fi asta o problema..? sau ramane tot pompa?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gogobrro Postat Aprilie 2, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 2, 2013 referitor la pompa la servis a desfacut un surub care ducea la un furtun de retur(supapa de retur.. spuneau ei) nu dadea dar faza este ca pe acel ''T'' era un surub in dreapta unu in stanga l au desfacut pe cel care era sageatainspre dreapta .. dar semnul era pe mijlocul ''t''ului....un servis de pompe de injectie common rail serios din tara ?? imi puteti recomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Aprilie 3, 2013 Members Share Postat Aprilie 3, 2013 depinde de unde esti ... ar trebui sa o verifici si tu inainte sa o trimiti , ca poate "o fac" aia de la service sa te coste mult reparatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gogobrro Postat Aprilie 3, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 3, 2013 sunt din constanta... caut un service de pompe serios... care sa nu ma insele in privinta reparatiei... cat de sediul serviceului..oriunde in romania.. doar seriozitate... cat de transport... curier rapid... asadar cei care ati avut probleme cu pompa si le ati rezolvat din puncte de vedere calitate pret onorabil... ajutatima... va multumesc .. nu ignorati acest mesaj.,. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gogobrro Postat Aprilie 7, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 7, 2013 am vreificat evacurea .. nu are catalizator dar e sparta toba.... am verificat rampa de presiune.. in dreapta are un senzor..in standa o teava care se duce la retur... am desfacut acea teava si oricat asi accelera nu da nimic pe retur...inainte de pompa am o pompa de amorsare manuala care are in interior o sita cand accelerez se face spuma in acel borcan adica mii de bule de aer .. e normal?? unii spun ca e normal din cauza presiunii mari... altii spun ca trage aer fals.. mentionez ca in acel borcanel intra si returul injectoarelor....cand accelerez brusc se tureaza ,dar cand iau piciorul da sa moara si iar isi revine...la relanti... dar o secunda doua sta subturat gata sa se opreasca.... astept pareri... va multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Aprilie 7, 2013 Members Share Postat Aprilie 7, 2013 Daca zici ca da sa moara dupa accelerare brusca , asta ar insemna alimentare injundata ... Filtrele le-ai schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gogobrro Postat Aprilie 8, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 8, 2013 salut .. am toate filtrele noi ...cand o accelerez scoate fum negru amestecat cu albastru... dar motoru este facut nou... set +linie.. are in jur de 100km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gogobrro Postat Aprilie 8, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 8, 2013 A APARUT O NOUA PROBLEMA...... CAND OPRESC MOTORUL CAND IAU CONTACTU SI MOTORUL SA OPRIT.. SE AUDE IN POMPA UN TICAIT CA LA ''ROATA NOROCULUI'' CARE TINE CAM 2 SEC...ZGOMOTUL ESTE DE ''FIER PE FIER'' CA LA PINIONUL DE BICILETETA SEMICURSIERA... scuze de explicatiile...pe ''romaneste'' dar nu mi a venit in minte alta comparatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Aprilie 8, 2013 Members Share Postat Aprilie 8, 2013 Asculta-ma ... Stiu ca poate gresesc sau spun prostii in postul asta ... Eu nu stiu cum arata exact motorul tau , dar stiu cum arata un motor common rail ... Daca ai postibilitate sa indoi putin conductele care vin la injectoare , si sa montezi injectoarele afara , adica sa nu le bagi in chiuloasa ... Sa le scoti pe toate 4 , sa indoi conductele putin si sa le pui doar pe conducte ... , si dai la automat si vezi cum lucreaza , o sa invarta usor deoarece nu face compresie ... lasi sa scoata aerul , si dupaia o lasi asa o ora doua , dupa care dai iar la automat , si vezi daca ti-a scapat presiunea din injectoare . Sper sa nu fi deranjat pe nimeni , e doar o parere ... Sanatate Ps. Sa bagi si mufa electrica la fiecare injector ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gogobrro Postat Aprilie 8, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 8, 2013 multumesc am rezolvat cu pornirea grea porneste sfert.. am dat senzorul de rampa jos si l am spalat cu spray de discuri de frana... si acum nu mai am probleme cu pornirea... ci doar ca la relanti scoate fum +sub masina e un furtun pe care da si pe el un fel de fum alb sau abur .. nu imi dau sema ce este.. daca o accelerez cand e rece apa sub 40 de grade.. scoate fum negru amestecat cu albastru..si miroase a motorina nearsa.. dca depaseste 60 de grade .. daca accelerez nu mai ma inteleg cu ea.. intrerupe si merge in 3..cu fum doar albastru alb...simtoma cand accelerez este ca si cum tu o accelerezi dar nu ii vine motorina..sau prea mult aer de o ineaca... faza este ca turbina nu se aude de loc...mai am un man 8163 si daca il accelerez shuiera turbina de o ia dracii si se lasa cabina intr o parte de forta ce are.. motorul de pe renault e un motor in 4 pistoane commonrail...(cel care face probleme) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Aprilie 8, 2013 Administrators Share Postat Aprilie 8, 2013 . ci doar ca la relanti scoate fum +sub masina e un furtun pe care da si pe el un fel de fum alb sau abur .. e un furtun pus pentru a evacua gazele uleiului din epuator , inainte cand motorul erea in perfecta stare de functionare pe acolo treceau in admisie vaporii de ulei ceva insimnificativ , acum cu o uzura exesiva a segmentilor + camasi cilindrii , compresia din cilindirii ajunge si in partea inferioara a motorului , se creaza o presiune care cu uleiul incins emana multe ,, gaze ,, . daca o accelerez cand e rece apa sub 40 de grade.. scoate fum negru amestecat cu albastru..si miroase a motorina nearsa.. compresie scazuta + consum de ulei posibil ca si injectoarele sa nu lucreze bine . ..simtoma cand accelerez este ca si cum tu o accelerezi dar nu ii vine motorina...(cel care face probleme) depinzand de constructie , verifica si senzorul de pe carterul ambreajului care ,, citeste ,, impulsurile date de volanta sau pe partea inferioara a motorului altu care ,, citeste ,, informatiile de la vibrochen , fac parte din sitemul de gestiune a injectiei , ECU daca nu priemeste informatii corecte nu poate determina bine ,, momentul ,, de injectie . nu trece cu vederea nici injectoarele , cel mai rudimentar mod de vedea care nu lucreaza este scotand pe rand mufa electrica , daca simti ca motorul merge mai rau cu ,, un tremurat ,, fata de relanti e bun ( functioneaza ) , daca nu se simte nici-o diferenta inseamna ca ori e ,, mort ,, ori functioneaza anormal . spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gogobrro Postat Aprilie 8, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 8, 2013 catre MARIO BANDIT .. multumesc de atentia acordata..referitor la raspunsurile dumneavoastra .. vreau sa va spun ca motorule refacut de la zero... linie cuzineti.camasi noi pistoane noi segmenti noi...injectoarele facute la reprezentanta plus reverificare la o alta firma de reparat injectoare.. totul in parametri....de ce da fum sau abur pe furtunul de sub motor? mentionez ca motorul sa stricat deoarece a intrat apa in admisie din cauza filtrului... a inceput sa bata si sa bage apa in baie... pe acel furtun curgea apa (picura)pe linga vapori...rezultatul... linia refacuta camasi schimbate (una deja avea crapaturi) totul nou.. motorul are 100km facuti... atat.. si nu ii dau de cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Aprilie 9, 2013 Members Share Postat Aprilie 9, 2013 Sti ce cred eu Eu cred ca ai chiuloasa fisurata ... Colegii voi ce credeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gogobrro Postat Aprilie 9, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 9, 2013 Domnule andreidac multumesc de atentia acordata acestui subiect. O sa controlez turbina deoarece nu suiera de loc ... cineva mi a spus ca poate fi blocata geometria variabila si nu da destul aer.. deaceea miroase a motorina nearsa..dupa aceea voi verifica pompa(se aude in ea un ticait ca de electrovalva dupa ce il opresc zogomotul imitand un pinion de la semicursiera) si in final voi verifica chiuloasa(daca era crapata trebuia neaparat sa am motorina sau apa in ulei?? )exista vreo solitie de verificare daca este crapata fara a o da jos/? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Aprilie 9, 2013 Administrators Share Postat Aprilie 9, 2013 sa nu zici ca nu ai rectificat chiulosa , supate si ,, scaunele ,, lor ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gogobrro Postat Aprilie 9, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 9, 2013 nu... a verificat o mecanicul spunand ca e buna ca nu are scurgeri si totul e in regula...asa spunea el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Aprilie 10, 2013 Members Share Postat Aprilie 10, 2013 Daca te intereseaza sa trimiti pompa la reparat , sau sa te duci tu cu ea , du-te la Motek bucuresti . Si eu cu ei lucrez ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gogobrro Postat Aprilie 10, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 10, 2013 o adresa sa u un numar de tel daca poti te rog...de la motek.. si daca sti si o firma serioasa care poate sa imi verifice chiuloasa.. pt fisuri? vizibil nu are.. dar am aflat ca sunt aparate care observa fisuri care nu se vad la ochiu liber.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Aprilie 12, 2013 Members Share Postat Aprilie 12, 2013 Cauta pe google , trebuie sa gasesti , daca nu , iti dau eu PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ro Volvo Postat Aprilie 12, 2013 Members Share Postat Aprilie 12, 2013 Salut Gogobrro! am un Renault Midlum 180 cdi euro 3 din 2004, am o problema la el; porneste mai greu, La pornire scoate fum albastru si merge putin intrerupt, dupa ce se incalzeste cat de cat motorul merge mai bine. Multi mi-au spus ca un injector nu lucreaza cum trebuie si de asta face asa, dupa ce sta 3-4 minute pornit nu mai scoate gram de fum. Ai idee ce poate fi? poate sa fie un injector defect, sau sa m-a astept la alt ceva? Pe net am mai vazut anunturi de genul "repar injectoare" dar nu stiu ce sa cred, sincer nu prea m-a pricep si de aceea nu m-a arunc in apa daca nu stiu sa inot. Orice parere este bine venita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ro Volvo Postat Aprilie 12, 2013 Members Share Postat Aprilie 12, 2013 Poate fi duza de retur a injectorului...? ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.