Members CristianG Postat Iulie 5, 2013 Members Share Postat Iulie 5, 2013 Domnilor colegi , lucrez pe un Renault Midlum 180 in 4 pistoane, si acum ma confrunt cu o problema careia nu pot sa-i dau de cap. Motorina din rezervor se inchide la culoare ca si cand as amesteca-o cu ulei ars.Am schimbat pompa de alimentare din spatele pompei de inalta si tot degeaba. Daca aveti idee care ar fi defectiunea sau ce D-zeu se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members danbarbone Postat Iulie 5, 2013 Members Share Postat Iulie 5, 2013 salut! daca rezervorul este din plastic poate fi cauza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CristianG Postat Iulie 5, 2013 Autor Members Share Postat Iulie 5, 2013 salut! daca rezervorul este din plastic poate fi cauza! Nu, rezervorul este metalic , dar oricum multumesc pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Iulie 6, 2013 Moderators Share Postat Iulie 6, 2013 Dar tu esti soferul sau mecanicul acelui Renault ? Ca nu inteleg cum de ai dat de culoarea diferita a motorinei intr-un rezervor de tinichea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CristianG Postat Iulie 7, 2013 Autor Members Share Postat Iulie 7, 2013 Dar tu esti soferul sau mecanicul acelui Renault ? Ca nu inteleg cum de ai dat de culoarea diferita a motorinei intr-un rezervor de tinichea. sunt soferul, iar dupa ce am curatat injectoarele si am schimbat pompa de alimentare,cand am dat sa iau motorina sa spal ceva,am observat ca motorina e inchisa la culoare si masina pornea f greu. am pus calculatorul,am schimbat niste senzori dedebit. masina a pornit normal ,am facut o cursa de olanda ,am vanit acasa, am vrut sa fac schimbul de ulei, si m am gandit sa verific motorina. Motorina era mai neagra ca data treecuta.....asa ca..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Iulie 10, 2013 Moderators Share Postat Iulie 10, 2013 Nu cumva ai alimentat combustibil in loc de motorina,adica sa te fi pacalit la statia de alimentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members badea sorin Postat Iulie 10, 2013 Members Share Postat Iulie 10, 2013 injectoarele sunt cauza ta suta la suta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CristianG Postat Iulie 20, 2013 Autor Members Share Postat Iulie 20, 2013 am schimbat pompa de alimentare, de inalta, am curatit injectoarele, tot imi trece ulei in motorina .Va pot spune cu precizie asta pentru ca am facut proba in 2 sticle.; atunci cind alimentez se decoloreaza motorina din rezervor,iar pe masura ce merg, se innegreste.Am facut proba si punind alimentarea direct intr o sticla si pe masura ce motorul functioneaza, motorina se innegreste, deci trece pe undeva uleiul im motorina. problema? pe unde ? astept raspuns urgent ....... va multumesc ,baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Iulie 20, 2013 Members Share Postat Iulie 20, 2013 Parerea mea ....rezervorul este ruginit , dar rau de tot ! Baga lant in el si curata-l foarte bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Iulie 20, 2013 Members Share Postat Iulie 20, 2013 nu exista cuvantul ulei in motorina...motorina in ulei exista,,,motorina actuala nu produce rugina [exista inainte condens in rezervoarele din peco),,,acum cu motorizarea care este nu pleci bine din peco si se aprind martori,,,chiar este un sf asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Iulie 21, 2013 Moderators Share Postat Iulie 21, 2013 Dupa lojica acolo unde e o presiune mai mare a uleiului fata de motorina. Ia vezi unde intalnesti cazul asta. Eu stiu ca doar pompa de inalta presiune mai are si ungere pe sistemul de alimentare dar si la ea doar pe partea de aspiratie poate intra ulei. Mai e posibil sa ai si un incalzitor de mtorina cu schimbator de caldura ulei/motorina. Totusi daca ii dai de capat,te rog sa ne spui si noua care a fost problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CristianG Postat Iulie 22, 2013 Autor Members Share Postat Iulie 22, 2013 Am primit o sugestie de la un service Bosch de a verifica injectoarele. Metoda recomandata de ei de a folosi presiunea de aer mi s-a parut neviabila fiind vorba de doar 8 atmosfere. Am izolat circuitul de alimentare - retur al motorinei doar intre pompa de alimentare si pompa de inalta intr-un bidon de 5 l , iar returul de la injectoare l-am racordat separat intr-o sticla de 2 l. De data asta motorina pe circuitul pompei de inalta a ramas curata iar cea din returul injectoarelor si-a schimbat culoarea fiind mai inchisa la culoare . In situatia asta concluzia pe care o trag eu este ca nu este vorba de uleiul din motor in motorina . In injector este improbabil sa intre ulei din motor . As vrea sa fac rost de cateva detalii tehnice de functionare a pompei de inalta in sensul ca nu stiu daca se pune la punct . Daca trebuie sa existe o corelare intre rotatia arborului si pinionul pompei . Credeti ca exista vreo posibilitate ca presiunea de foc sa invinga presiunea de injectie ? Exista timpi morti cu presiune 0 in timpul functionarii injectorului ? Eu am luat legatura cu mai multe service-uri auto si de reparatii echipamente injectie , problema a mai fost intalnita dar mi s-a recomandat sa iau legatura cu motoristi. Daca aveti sugestii , daca ati intalnit ceva asemanator sau daca puteti sa-mi recomandati un service sau un atelier cu personal competent si cu experienta in reparatii motoare common rail , va rog ajutati-ma sau cu un numar de telefon sau un e-mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members RusVasile Postat Septembrie 13, 2013 Members Share Postat Septembrie 13, 2013 colegu ai gasit unde era problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members luk68 Postat Septembrie 13, 2013 Members Share Postat Septembrie 13, 2013 Eu am patit la fel cu un motor de daf xf95, 380.. am schimbat diuzele intr-un service din spania si dupa aceea a incepput sa bage ulei in motorina.Am fost iara la ei si dupa multe cautari si incercari au descoperit ca era o garnitura de la un injector care era intre cele doua corpuri ale injectorului.Au schimbat toate garniturile si dupa aceea nu a mai fost nici o problema...a ramas motorina ok,nu mai intra ulei in motorina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.