Members UNHleaSHD Posted October 4, 2013 Members Share Posted October 4, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted October 4, 2013 Moderators Share Posted October 4, 2013 hahaha,daca toti se iau de cintat.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arny Posted October 4, 2013 Members Share Posted October 4, 2013 Un real talent acest domn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members UNHleaSHD Posted October 4, 2013 Author Members Share Posted October 4, 2013 La o garare cu spatele fuge singur vagonul daca-l aude. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mmc66 Posted November 23, 2013 Members Share Posted November 23, 2013 x Factor si nu ne a anuntat nimeni ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 va dau si eu una adevarata:)filmata pe centura Aradului:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members FeriP Posted January 31, 2014 Members Share Posted January 31, 2014 asta se vrea reclama la atlassib? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members a(u)di Posted January 31, 2014 Members Share Posted January 31, 2014 heh, nu ma sperii eu asa de usor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members imperrio88 Posted February 1, 2014 Members Share Posted February 1, 2014 ai de capul meu........text tampit...video la fel.....omul........puneti voi continuarea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members broasca marius Posted February 1, 2014 Members Share Posted February 1, 2014 cred ca omu are semipareza faciala.... si e si foarte frig afara de e asa de teapan, siiiii ..... MOR ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members viorelscania Posted March 11, 2014 Members Share Posted March 11, 2014 Nene lasate de cantat ca speri soferii prin parcari ))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members TirExpress Posted June 23, 2015 Members Share Posted June 23, 2015 (edited) UNH, te stiam baiat serios dar pesemne ca nu ai respectat Crucea Sf. Andrei si te-ai lovit cu trenul... Ce dracu, frate?!?! Mi-ai ruinat ziua. Daca ma mai uit doua minute la "maestru" ma ia durerea de burta si de cap, imi cresc tepi pe mine si ma arunc de la balcon. Buna tehnologia asta, mai ales internetul. Dar au prea multi acces la ea si este precum libertatea. Nu stiu ce sa faca cu ea. Insa, cel mai mult mi-au placut comentariile de pe youtube. Mi-au adus mainte de o melodie care incepe cam asa : "Run baby, run... Run away" Daca aveam copii, cand nu erau cuminti le puneam melodia asta, drept pedeapsa. "Tati, daca nu esti cuminte iar iti pun pe Baubau la televizor!" Edited June 23, 2015 by TirExpress Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts