Members claus Postat Octombrie 14, 2013 Members Share Postat Octombrie 14, 2013 Acum ceva timp plec din garaj in cursa cu motorul ok.dupa20km motorul tacane urat se opreste,motiv supapele la piston 3 rupte.Se face rk la motor(set motor,chiuloase,injectoare)cu piese livrate de atp,dupa 4000km motorul mergea struna dintro data tacane scoate fum concluzie turbo dus si un piston topit.nu inteleg cauza si nu doresc sa pic de gasca in fata patronului.ajutatima cu o explicatie reala.Daca sant gasca asta e aplec capul si rabd. MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Octombrie 14, 2013 Administrators Share Postat Octombrie 14, 2013 calitatea pieselor , indiscutabil ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Octombrie 14, 2013 Members Share Postat Octombrie 14, 2013 nu stim pina a scos fum de locomotiva cit ulei a ars turbina ?cit ulei ati gasit in motor?de ce nu s-a lubrefiat pistonul ,ele se raceste si prin uleiul de sub el,etc,cam greu sa expertizam asa,dar cred ca a ramas pistonul fara ulei dar mai exista si alte expliatii...calitatea slaba este piese turcia ,etc ,dar nu prea cedeaza dupa citeva zile,sau o sapt (cca 4000 km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members claus Postat Octombrie 15, 2013 Autor Members Share Postat Octombrie 15, 2013 revin cu amanunte:apa din motor am gasito in baie iar mecanicul tine sus si tare ca e din cauza injectorului(care intre timp a fost testat si e in parametri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Wheley Postat Iunie 7, 2014 Members Share Postat Iunie 7, 2014 Salutare .. unuldin motive este motorina care este posibil sa aibe ceva gazolina in ia .... de ti-a topit pistonul, si varianta a doua este posibil ca acel injector de pe pistonul topit sa fi luat un gunoi sa ramana pe intre deschis si sa iti pulverizeze mai multa mtorina in capul pistonului, si cand a ajuns pistonul in pozitia de explozie sa se fi creat o explozie mai mare decat trebuie. Cam asta este cele 2 cauze la topitul pistoanelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.