Members Cody Posted March 19, 2014 Members Share Posted March 19, 2014 Doresc sa iau pe leasing 3 capete tractor de la Iveco 450cp euro 5 intre 600/650.000km. Am auzit o poveste ca cele care sunt facute in/pentru Germania sunt bune. Eu sunt cam rezervat pentru Iveco, insa capacitatea financiara ma obliga sa iau 3 Iveco decat 1/2 alte modele. Prieten bun care e sofer de Iveco cu experienta pana in prezent de 3 ani, imi spunea ca patronul lui are 35 de bucati si nu a avut probleme majore la ele; chiar ieri a comandat inca doua bucati la 500.000km. Azi am trimis actele la apronare si saptamana viitoare sa dau avansurile. Va rog lasati-mi parerile si sugestiile voastre. Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members garofu' Posted March 19, 2014 Members Share Posted March 19, 2014 Am lucrat 2 ani si vreo 260.000km chiar pe Stralis 450 fabricatie 2007 cumparat din D la 500.000km. Am schimbat motor complet la 580.000 vibrochen rupt+bloc motor crapat(care ar fi putut fi evitat totusi),kit ambreiaj,cilindru rabatare cabina,camera franare+etrier,vas expansiune.Am mai avut numeroase probleme electrice,nu foarte grave totusi.Consum mediu 33-35 % curse prin F,B,D,fara prea multe nationale si cu greutate destula.Deasemenea consuma ulei cam 5L /luna,adblue cam 2%.Se misca onorabil la deal,cabina destul de spatioasa. Pentru sofer nu e cea mai placuta masina,deranjeaza vajaitul pe la usi si condensul din spatiile de depozitare de deasupra bordului.Nici paturile nu sunt foarte confortabile. Piesele relativ ieftine,masina ieftina,ca alternativa in bani apropiati ai doar TGA care nici el nu e monument de fiabilitate si economie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Cody Posted March 19, 2014 Author Members Share Posted March 19, 2014 Am lucrat 2 ani si vreo 260.000km chiar pe Stralis 450 fabricatie 2007 cumparat din D la 500.000km.Am schimbat motor complet la 580.000 vibrochen rupt+bloc motor crapat(care ar fi putut fi evitat totusi),kit ambreiaj,cilindru rabatare cabina,camera franare+etrier,vas expansiune.Am mai avut numeroase probleme electrice,nu foarte grave totusi.Consum mediu 33-35 % curse prin F,B,D,fara prea multe nationale si cu greutate destula.Deasemenea consuma ulei cam 5L /luna,adblue cam 2%.Se misca onorabil la deal,cabina destul de spatioasa. Pentru sofer nu e cea mai placuta masina,deranjeaza vajaitul pe la usi si condensul din spatiile de depozitare de deasupra bordului.Nici paturile nu sunt foarte confortabile. Piesele relativ ieftine,masina ieftina,ca alternativa in bani apropiati ai doar TGA care nici el nu e monument de fiabilitate si economie. Chitul de ambreaj il excludem deoarece cam la 600.000 la majoritatea trebuie schimbat, insa de restul ma cam pui pe ganduri. Sa fi prins tu masina aceea ghinionista? Cum am auzit azi de un volvo 2013 si e omul cu el tot prin service... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members garofu' Posted March 19, 2014 Members Share Posted March 19, 2014 Kitul a fost schimbat caci motorul era dat jos si efortul a fost minim. Ghinionul a fost cu vibrochenul,am mai auzit si la altcineva ca a patit acelasi lucru.Motorul e cam mic in cilindree si are nevoie de ture cam multe.Si jn motor intra vreo 28 L de ulei ceea e totusi putin din phnctul meu de vedere.Diferenta se completeaza pe parcurs dar trebuie rabatata cabina!La fel si pentru a masura nivelul pe joja,in bord nu indica de fiecare data corect... O eroare foarte des intalnita la Iveco e de la imobilizator si nu vrea sa porneasca pana nu intrerupi contactul general.Daca nu ar fi diversele erori electrice ar fi o masina cat de cat ok. Alta defectiune des intalnita la marca e legata de adlue,din diverse motive nu il mai consuma,unele nu mai trag ,altele merg normal. Cutia automata cred ca e de la Zf si mi s-a parut la fel ca cea de pe MAN,uneori mai trosnea de ma speriam ca se rupe. Man urile au probleme cu egr-ul,injectoarele si chiulasa,Daf urile E5 consuma ulei de sparg... Ai luat Renaultul Premium in calcul?Cabina e o problema mai ales daca e vorba de stat cu lunile in ea. Scaniile s-au mai ieftinit dar scumpe de intretinut.Volvo si Mercedes sunt in alta liga de pret... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mario Bandit Posted March 19, 2014 Members Share Posted March 19, 2014 Ai luat Renaultul Premium in calcul?.. bine zis , 460 dxi . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Cody Posted March 19, 2014 Author Members Share Posted March 19, 2014 Kitul a fost schimbat caci motorul era dat jos si efortul a fost minim.Ghinionul a fost cu vibrochenul,am mai auzit si la altcineva ca a patit acelasi lucru.Motorul e cam mic in cilindree si are nevoie de ture cam multe.Si jn motor intra vreo 28 L de ulei ceea e totusi putin din phnctul meu de vedere.Diferenta se completeaza pe parcurs dar trebuie rabatata cabina!La fel si pentru a masura nivelul pe joja,in bord nu indica de fiecare data corect... O eroare foarte des intalnita la Iveco e de la imobilizator si nu vrea sa porneasca pana nu intrerupi contactul general.Daca nu ar fi diversele erori electrice ar fi o masina cat de cat ok. Alta defectiune des intalnita la marca e legata de adlue,din diverse motive nu il mai consuma,unele nu mai trag ,altele merg normal. Cutia automata cred ca e de la Zf si mi s-a parut la fel ca cea de pe MAN,uneori mai trosnea de ma speriam ca se rupe. Man urile au probleme cu egr-ul,injectoarele si chiulasa,Daf urile E5 consuma ulei de sparg... Ai luat Renaultul Premium in calcul?Cabina e o problema mai ales daca e vorba de stat cu lunile in ea. Scaniile s-au mai ieftinit dar scumpe de intretinut.Volvo si Mercedes sunt in alta liga de pret... In viitor o sa merg pe Volvo sigur. Renault am vazut unul din 2007 dar patul de sus e ca un hamac, ce mi se pare tare incomod si aerodinamica cabinei cam slabuta; deci renault nu imi prea place sa zic asa. Referitor la Daf era optiunea doi dupa volvo si am auzit zilele trecute o poveste ca la 4000km bagi cam 4l de ulei, insa un alt prieten bun e sofer de 2-3 ani la o companie din oras care a ajuns la 80 daf-uri si imi spunea ca de pe la 900mii km baga de la schimb la schimb cam 2l de ulei... Nu stiu ce sa mai cred. Mai am posibilitatea sa iau un volvo 440cp mega de la waberer's dar are cam 800mii km. as lua 2 iveco si volvo asta... Ce parere aveti de volvo la atatia km? Merita in loc la un iveco? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members garofu' Posted March 19, 2014 Members Share Posted March 19, 2014 Volvo de 800.000 km banuiesc ca sunt euro 3-4 de 400cp fabricatie 2007,acum depinde si de ce rute vei face,tine cont ca sunt mega.Intamplator am condus si un exemplar de la ei dar cand era in prima tinerete.Motoarele sunt foarte bune si economice,cutia la fel. Daca nu a fost inmatriculat in Ro este o alegere buna,a beneficiat de un service foarte bun,nu s-a umblat deloc cu carpeli.Masinile nu sunt foarte muncite,s-a condus la consum,fara supragreutate si rar la capacitate maxima in general curse lungi. Acum am vazut ce e vorba de 440,nu au avut in ro modelul asta. La Daf problema e la primele serii de motoare euro 5,cele euro 3 si 4 sunt ok.Renaultul e chiar aerodinamic comparativ cu Daf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Cody Posted March 20, 2014 Author Members Share Posted March 20, 2014 Volvo de 800.000 km banuiesc ca sunt euro 3-4 de 400cp fabricatie 2007,acum depinde si de ce rute vei face,tine cont ca sunt mega.Intamplator am condus si un exemplar de la ei dar cand era in prima tinerete.Motoarele sunt foarte bune si economice,cutia la fel.Daca nu a fost inmatriculat in Ro este o alegere buna,a beneficiat de un service foarte bun,nu s-a umblat deloc cu carpeli.Masinile nu sunt foarte muncite,s-a condus la consum,fara supragreutate si rar la capacitate maxima in general curse lungi. Acum am vazut ce e vorba de 440,nu au avut in ro modelul asta. La Daf problema e la primele serii de motoare euro 5,cele euro 3 si 4 sunt ok.Renaultul e chiar aerodinamic comparativ cu Daf. Volvo e euro 5 si il fac ei la volvo la repr. de 440. A fost inmatriculat pe HU. Ce nu cunosc, este faptul ca nu stiu care sunt mai cautate, mega sau normale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members garofu' Posted March 20, 2014 Members Share Posted March 20, 2014 Nu il fac la nicio reprezentanta,il fac la ei la garaj. Pai depinde pe unde vrei sa lucrezi,cu ce case de expeditie,cu remorcile tale sau nu... Daca e mega,o cupla reglabila pe inaltime rezolva dilema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Cody Posted March 20, 2014 Author Members Share Posted March 20, 2014 Nu il fac la nicio reprezentanta,il fac la ei la garaj.Pai depinde pe unde vrei sa lucrezi,cu ce case de expeditie,cu remorcile tale sau nu... Daca e mega,o cupla reglabila pe inaltime rezolva dilema. O sa achizitionez doar cu capetele tractor fara semiremorci. Ma gandeam si la varianta sa iau 2 Iveco si Volvo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Cosmin88cos123 Posted August 5, 2015 Members Share Posted August 5, 2015 Salut. Sant interesat sa achizitionez Un cap tractor Iveco stralis 450 automat, ce parere aveti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Cosmin88cos123 Posted August 5, 2015 Members Share Posted August 5, 2015 O sa achizitionez doar cu capetele tractor fara semiremorci. Ma gandeam si la varianta sa iau 2 Iveco si Volvo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.