Members sorinnek Postat Aprilie 10, 2014 Members Share Postat Aprilie 10, 2014 Va salut.rog colegii cu mai multa experienta sa ma ajute si pe mine in alegerea unui camion,respectiv iveco stralis 2003.am de ales din 3 bucati unul are cutie automata,unu semiautomata si unul manuala.precizez ca masina o sa lucreze numai intern la prelata si eu sunt cam incepator.va rog sa imi dati avantaje si dezavantave pentru fiecare si cu explicatii.sa aveti drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Aprilie 10, 2014 Moderators Share Postat Aprilie 10, 2014 Eu nu am suficientă experiență să dau astfel de sfaturi, dar cred că combinația ''cutie de viteze manuală+șofer profesionist (pe bune, nu doar cu titlul) este o combinație bună, chiar ideală. Electronică mai puțină, frâna de motor ''la vârful piciorului'', o plajă mai mare de turații+trepte pentru obținerea cuplului dorit cu consum minim (față de rigiditatea setărilor electronicii)... sunt destule avantaje, zic eu, dar repet, între scaun și volan trebuie musai un șofer bun. Cum am spus, nu am suficientă experiență să te ajut, așteaptă răspunsul colegilor care știu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sorinnek Postat Aprilie 11, 2014 Autor Members Share Postat Aprilie 11, 2014 ok.nui problema.multumesc pt intentia ta.totusi mai astept raspunsuri de la colegi experimentati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nicusor01 Postat Aprilie 17, 2014 Members Share Postat Aprilie 17, 2014 Va salut.rog colegii cu mai multa experienta sa ma ajute si pe mine in alegerea unui camion,respectiv iveco stralis 2003.am de ales din 3 bucati unul are cutie automata,unu semiautomata si unul manuala.precizez ca masina o sa lucreze numai intern la prelata si eu sunt cam incepator.va rog sa imi dati avantaje si dezavantave pentru fiecare si cu explicatii.sa aveti drumuri bune Colegule , pe semiautomata nu am lucrat. Dar pentru romania intre automata si manuala as alege manuala. Pentru asta va trebui sa inveti cat de repede "mersul economic" . In prezent conduc automatata de 2 ani, dar sincer pe nationale simt lipsa manualului.Computerul nu vede ce vezi tu pt o schimbare optima de multe ori ceea ce poate duce la risipa de combustibil. (pot trece pe manual pana la 30 km/h, deci nu mai am varianta "impulsuri" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Aprilie 22, 2014 Moderators Share Postat Aprilie 22, 2014 Raspunsul ar fi de fapt daca te intereseaza sau nu consumul...atunci..cele cu cutii automate sau semiautomate vor consuma mai mult...cele mecanice consuma mai putin..[bine..in functie si de sofer]. Daca nu esti interesat de consum ci doar de confortul oferit soferului atunci alegi una cu o cutie automata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lupualb Postat Aprilie 27, 2014 Members Share Postat Aprilie 27, 2014 daca va lucra doar la intern , sfatul meu e sa alegi una manuala , cum la noi ,, iarna nu e ca vara ,, nu-ti doresc sa ramai inzapezit cu una automata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Martie 1, 2015 Members Share Postat Martie 1, 2015 Iveco cutie automata ! ( se poate utiliza si manual) . Motor Cursor si cutie automata , cea mai buna alegere de la Iveco . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.