Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
carcone

Ciudățenie sirocou

Recommended Posts

Ideea e că Mam trezit înghețat. Am mai avut daf dar nu înghețam. E posibil ca maximul termostatului să fie setat mai mic decât pretendentele cu care m-am obișnuit? Dacă da, cum îl setez?

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Identifica unde este montat siroco-ul  si vezi ca are o parte pe unde ventilatorul aspira aer(acolo vezi sa nu fie obturat de ceva),si una pe unde sufla aer cald,daca nu ai nimic care sa obtureze incearca sa sufli cu aer dinspre partea care sufla aer cald ,posibil din cauza prafului sa se fi format pe ventilator un fel de crusta.Aceasta ar fi una din multele cauze,sper sa-ti fie de folos!Bafta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa ai un panou de control la patul de jos pe partea spate a cabinei sau pe lateral .. si inca unul la bord..vezi ca are ca semn mai multe sageti serpuite putin sau drepte,depinde de model...trebuie sa ai posibilitatea de a urca sau cobori temperatura din + sau - , e un dreptunghi cu citeva butoane,inclusiv on/off...joacate pe la el..vezi ce iese..dar prima data..dupa cum a zis colegul mai sus uitate sa nu fie ventilatorul infundat,teoretic acolo e ''buba'' prima data..siguranta nu e arsa deoarece spui ca merge o perioada de timp, 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bateriile , al meu merge cel mult 2 ore , in pauza ( atentie pauza ) dupa ce fac caldura prin incalzirea cabinei si doar o memtine , daca il pun sa faca ... 15 / 20 minute si se opreste . Camionul isi rezerva puterea de pornire . La Daf au verificat tensiunea nu si amperajul ( la fiecare pornire imi arata tensiune scazuta pe tahograf )  , oricum bateriile sunt mici pentru cata electrica au , nu vor sa le schimbe atat timp cat nu se vede o defectiune tehnica , calitatea proasta nu se detecteaza cu ochiu , dar nici mintea nu ii duce . 

In schimb am noroc ca ma odihnesc la camera sau  acasa asfel i-as alerga cu ranga daca m-as trezii tremurand intr-un E6 .  

Desigur , nu se poate trece peste alte probleme tehnice , verifica !!  

Aparatul l este montat in spatele scaunului din dreapta , opturata aspiratia cu o haina ceva nu ai ce pentru ca ia aerul de afara nu il refoloseste pe cel din cabina , iar cabina e asa de prost izolata ca nu retine caldura . 

Chiar daca pornesti incalzirea de pe butonul de pe bord , setarea temperaturii se face de pe comanda de pe peretele cabinei unde ai lampa de citit , invarte de rotita aia .. acum trebuie sa vezi cum e setata temperatura si el functioneaza x timp cat sa o mentina si trece in stanby pana cand scade temperatura si reporneste , iar teperatura setata sa fie inferioara unei temperaturi comode tie . 

IMG_1775.JPG

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.