Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 03/04/15 în toate secțiunile

  1. Ar mai fi de completat .....cunoasterea si manipularea sistemelor de frig , tipuri de marfa si conditiile de transport . Trebuie sa stii sa programezi ,,frigul" sa raceasca , ori sa congeleze , sau sa faca defrostul . Trebuie sa ai idee despre marfurile ce le transporti fata de conditiile de temperatura cerute. Exemplu : fructele ( in general ) se transporta cam intre 3 si 6 grade ...daca le incarci din frigider e una , daca le incarci din rampa ( calde) e alta . Tu trebuie sa stii sa reglezi frigul . De regula pe documentele de expeditie scrie la ce temperatura trebuie sa duci marfa . Aici este vorba despre experienta pe frig! De pilda , transporti masline conservate si trebuie sa ai temperatura stricta 4 grade in duba ....trebuie sa stii cum faci acest lucru, ca la descarcare poti avea surprize , atunci cand vine receptionerul si masoara temperatura ! Oricum astea le inveti pe traseu . Daca vei lucra pe frig obisnuiesteie de la inceput sa ceri sa ti se inscrie temperatura la care trebuie dusa marfa , in CMR ( multi nu o fac),si sa ai grije de diagrama frigului , pe tine te va scuti de eventuale discutii . Nu dormi linistit , gandind ca frigul i-si face treaba , tine-l mereu sub control. E greu pana te obisnuiesti ....dar ai si avantaje ! Eu nu am vazut sofer pe frig mort de foame . Atentie , cat ai marfa congelata si frigul sta pe restrictii. Circula fara restrictii marfa perisabila cu +. Bafta si nu uita ca ai colegi cu prelate si cara fiare!
    1 punct
  2. colegu turhan proba la interviu este de 38 de intrebari . intre care ai vreo 6, 7 intrebari despre programul de condus si restu de mecanica..... eu am fost si de asta stiu, mult succes.
    1 punct
  3. Re: OHL ......regii padurilor si spaima soferilor romani Mesaj necititde budspencer » Sâm Iul 26, 2014 1:54 pm Da,cam asta se face si pe la Skiptrans(Jost) de la Wielsalm si alte locatii pentru 40€ la zi,pe acolo cam cat se dâ? Colegu esti pe langa subiect, indrum atentioneza soferi patroni care vor sa traga la OHL, cat despre Skiptrans cine e de vina firma care a facut oferta sau soferu care a acceptat, nu le tin partea ca nu am lucrat la Skip dar 40 au promis 40 ai primit.
    1 punct
  4. Firmele serioase nu au anunturi de angajare, stau soferii in asteptare.
    1 punct
  5. Dar totusi... dupa un calcul sumar... daca ai 3-4 incarcari, 3-4 decarcari.... cand mai ai timp sa faci 12000-13000km
    1 punct
  6. Re: stationare in strainatate « Răspuns #4 : Iulie 09, 2011, 12:54:18 » Citat Madam Maria Exista si pt. sofer :Diurna- interna/ZI (Arad-Bucuresti-Arad 2/3zile=30 lei/zi)peste 30 Km. de firma se plateste diurna.,, exemplu,, -externa/ZI -(Ro.D.Ro.=5.Zile x50.E/zi=========250.euro.) -(Ro.D.Ro.=5.Zile/2.500km x10.E%===250.euro.),,nu este Legala plata la km !!!!,, Pentru stationare ;la fel are drept diurna/zi/wek. (pt. DOVADA are nevoie de copii diagrame,copii foi de drum,copii CMR=specificat NUMELE-sofer ȘI pe cmr.) =Castig SIGUR in INSTANTA fara avocat se judeca incepand 2.saptamani fiind litigiu de munca !!!! Diurna depinde:- daca soferul se afla intr-o tara euro sau non euro.(nu este egala) -de la firma la firma (minim/maxim),important sa se stie !!!!!(SIGUR in actele contabile soferul nu figureaza cu plata la Km.) Plata la:km/zi/cursa...aproximativ egala la unele firme!!!! ,,Diurna/weekend NU este egala cu Diurna/zi!!!!,, ADICA !!!!!=minim Diurna externa/zi =30,19 Euro. ==conform LEGII !!!!!!! IAR WEEKENDE =este DUBLU ==conform LEGII !!!!!!!!!! =maxim Diurna =,,depinde de BOSS....,, Si...FIRMELE din Ro. care au angajati soferi.... si sunt trimisi in :delegatie/detasare/deplasare=int/extern AU obligatia conform LEGII sa plateasca DIURNA angajatului !!!!!!!!!! DACA s-ar cunoaste de toti soferii indiferent de vechime aceasta LEGE==NU ar fii DIFERENTA de bani (EURO)intre soferi ;DECAT la salarul din Ro. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sper ca nu sunt inteles gresit .Important sa fim INFORMATI....atunci si firmele PLATESC la PLECAREA in cursa DIURNA...CORECT pt a nu fii FURATE......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS.,,am raspuns si unei doamne,,
    1 punct
  7. pfuu, nu stiu care mai e legislatia acum, cu cei 21 ani. dar sunt sigur ca poti gasi toate informatiile necesare pe net. ce am uitat sa spun, la angajare se face contract pe 2 luni, apoi pe un an de zile, si se tot prelungeste in ritmul asta. la prima plecare(la angajare) avansul e de 300 euro(am mai spus). de la a doua plecare avansul este de 400 euro la plecare si 200 dupa 4 saptamani. dupa cele 2 luni, la prelungirea contractului, creste si salariul de incadrare, de la 800 ron la 1000 ron. la intoarcere, se primeste diferenta de bani in felul urmator. sambata se pleaca, duminica sunteti acasa. predati decontul la firma, iar pe joi(deci cam 4 zile de la sosirea in tm) intra diferenta de bani in cont. decontul nu trebuie predat personal la firma, se poate lasa in microbuz, la sosirea in tm - tinand cont ca unii colegi merg mai departe de tm. ar fi absurd sa veniti iar la tm doar sa predati decontul. soferii nu intervin asupra masinilor pentru diverse reparatii, gen pana etc. Se anunta dispecerul, se trimite service. Soferii intervin doar la probleme marunte: un bec ars, o siguranta, un furtun aer, cablu electric etc. cand ajungeti la garaj, cereti si veti primi tot ce aveti nevoie la camion: becuri, chingi, cmr-uri etc - tot ce nu mai aveti. Manusi de protectie ... masinile sunt echipate cu tot ce le trebuie, ciocan, chei reglabile, trusa scule, extinctor, casca, vesta, ochelari samd. singurul lucru care nu il da firma - bocancii de protectie(si mai mult ca sigur cei de la timisoara vor omite sa va spuna asta la angajare). Deci, ATENTIE!!! Daca va angajeaza, la plecare sa aveti bocanci cu voi. Daca ajungeti la o incarcare/descarcare si nu vi se permite sa intrati din cauza echipamentului de protectie(prezent in masina - exceptand bocancii) sunteti direct raspunzatori. Deci, repet, ATENTIE! Sa va cumparati bocanci de protectie!
    1 punct
  8. colegu, toti angajatii noi in firma(cu/fara experienta) merg in echipaj la inceput. 1 saptamana - doua, depinde. se merge in echipaj pentru a va invata cu actele, comunicarea cu dispecerii(romani pe coloanele din venlo si zeebrugge, straini pentru coloana de germania), etc. in cazul incepatorilor, toate astea plus invatarea manevrelor etc. bani: 800 ron pe cartea de munca in primele 2 luni, diurna 35 euro/zi(un bonus de 5 euro pe coloana din venlo - bonus dat de clienti), la prima plecare avans 300 euro, dupa 4 saptamani se mai acorda inca 200 euro. banii se vireaza pe card, in prima zi lucratoare dupa plecarea din ro. se pleaca vineri dupamasa, sambata sunteti la masina etc. luni dimineata se baga avansul. salariul se vireaza in data de 10 a lunii. ATENTIE! NU SE DA NICI UN LEU CASH, IN MANA! TOTUL PE CARD! nu se tine cont de km facuti, se merge la program. masinile au carduri de autostrazi, motorina etc, rutele se folosesc cele mai rapide nu cele mai economice(nimeni nu va impinge pe nationale pe italia franta spania etc). pe coloana de pe germania, dispecerii va dau rutele, recomandat sa le urmati, astfel voi sunteti absolviti de orice vina in cazul unor probleme. transportul se asigura de la timisoara, pana la camion(oriunde ar fi el) si inapoi la timisoara. se asigura chiar si daca decideti sa renuntati mai devreme, nu va convine etc. veti fi adus acasa fara sa fiti penalizat pentru asta. perioada de lucru: 6 saptamani lucru cu 2 saptamani acasa. exista si posibilitatea sa fiti rugat sa mai stati 1 saptamana, 2 ... ATENTIE! RUGATI NU FORTATI! cei care stau la lucru 9 saptamani sau mai mult au dreptul sa stea acasa 3 saptamani. coloana de pe zeebrugee face mult curse franta anglia - piese auto si ambalaje in principal. coloana de pe venlo acopera mult germania, olanda, elvetia, si putin italia. ambele coloane sunt cu cap tractor - semiremorca. pe coloana de germania, doar tandemuri; acopera germania, austria, elvetia, italia. coloana de pe zeebrugge: majoritatea masinilor sunt noi, sub un an zile, multe Scania, cateva Mercedes - Benz, cateva Volvo. coloana de pe venlo: toate masinile sunt noi, sub un an: Mercedes Benz, Volvo si cateva Scania. pe coloana de pe germania: Scania vechi, pe la 700.000 km, si un singur Volvo. TOATE MASINILE AU FRIGIDER! orice alte nelamuriri aveti, va pot raspunde pana luni dimineata, cand plec la lucru. sunt sofer la ei de 1 an si 3 luni. angajari: 0372 778 406 Florin Traista nr 0728 004 971 nu mai este valabil pentru angajari. nr respectiv este al directorului.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.