Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/12/2019 in all areas

  1. 2 points
    Chiar daca o sa vă supărați pe mine: - încep cu concluzia : o oferta foarte slabă.(mă refer strict la oferta) -50 km dislocare la fiecare comanda de transport înseamnă cel puțin 700 km neplătiți. (fara sa luăm în calcul km lipsa, 700*0.93= 651 Eur lipsa) -75 Eur/luna asigurarea CMR pt 300.000 euro? Asta înseamnă 900 Eur/an. Cea mai scumpă asig CMR la Lutz este 660 euro pt 1.200.000 Eur . -stiti cat costa o spălare int/ext? În medie este 54 Eur doar exterior. -stiti cat costa motorina la agregat ? Între 300 Eur(in cel mai fericit caz) - și până la 700 Eur vara. -asigurarea casco pentru remorca 200 Eur ? Dar ați asigurat remorcile la 100.000 Eur ? -10.000 km / luna la frig este foarte puțin, asta înseamnă multe curse scurte unde muncește șoferul de nu-i mai trebuie "sală". Schimba tricourile ca paleții din lada. Ați "uitat" să menționați de paleți . Și dacă facem un calcul foarte optimist ne cam lăsăm de meserie: 9300-651-75-108(doua spalari, sunt drăguț ,nu va pun la costuri mari)-500 Eur (motorina agregat)-200 Eur - 3960 Eur motorina cap= 3806 Eur / luna / cap tractor. De aici scădem șofer,întreținere, comisioane TVA,carduri,impozit pe venit, etc. Nu rămâne nici măcar de un salar de 2500 Eur net, la șoferul patron. Nici chiar un începător prost nu ar accepta să meargă pt 0.776 Eur/km + taxe la frig (aprox asta este prețul real la oferta dvs). Și atunci, cam greu cu găsitul ! Spor la căutare , "acu' in caru' cu fan"!
  2. 2 points
    Abia asteptam sa ajung acasa,din cauza oboselii am facut o greseala,am omis sa pun in discutie faptul ca tu deja aveai in saptamina de lucru 3 zile de munca de 15 ore cu 3 repausuri zilnice reduse.Nici unul din acestea 3 nu era cel in discutie..ci un altul din ziua a 4 a sa zicem.Aici a fost eroarea mea,ma raportasem la el ca fiind unul din cele 3. Privind la acest mod, problema sta cu totul altfel.Perioada maxima a unei zile de munca este de 13 ore,ulterior celor 3 zile munca care au avut maximul admis[15].Poti face in zilele urmatoare un repaus zilnic normal din cele 3 fractiuni[3+9] dar ziua de munca nu poate depasi 13 ore.Aici iar exista o ''virgula''.Orice schimbare a unei zile de munca rastoarna ce am zis,eu merg pe maxim..Ca sa intelegi punem un exemplu..Incepi saptamina de munca dupa un repaus saptaminal normal...avem..... Luni..incepi 10.00....termini ora 01.00[ din ziua de marti]....Repaus zilnic redus 01.00-10.00 Marti..incepi 10.00..termini ora 01.00 Repaus zilnic redus 01-10 Miercuri incepi 10.00 termini ora 01.00 repaus zilnic redus 01-10 joi incepi ora 10.00 termini insa in maxim 13 ore..adica 23.00 repaus zilnic normal 23.00-10.00..Nu poti avea o zi de munca de 15 ore maxim vineri incepi ora 10.00 termini in maxim 13 ore 23.00..[numai ca in interiorul acestei zile de munca ai undeva minim 3 ore repaus].urmeaza un repaus zilnic redus [9ore] intre 23.00-08.00....tinind cont ca ai repaus 3+9 este considerat repaus zilnic normal......si in ziua asta maximul orelor lucrate este de 13 simbata....tinind cont ca in saptamina anterioara ai condus 45 ore si in zilele din aceasta saptamina ai pina acum 42 ore [sa zicem] mai poti conduce daca doresti 3 ore apoi te opresti pentru un alt repaus saptaminal Orice schimbare a unei zile de munca rastoarna ce am spus eu in exemplu...sa zicem ca marti lucrezi doar 12 ore..totul se schimba,dupa cum spuneam,am pus maximul Exemple ar mai fi dar nu ti le pot da ca dau idei la oamenii care vor sa munceasca nonstop si nu e interesul meu sa fac asta,cine cunoaste bine regulamentul stie Oricum,tu fa-ti calculele pe perioade de 24 ore incepind din prima zi a saptaminii tale de lucru,
  3. 1 point
    In perioada asta controalele sunt mai severe decit in mod normal Poate o sa intervina cu vreun sfat si cineva care face ruta spusa de tine,pina atunci incerc sa te ajut eu .Stii ca firmele nu sunt de acord cu transportul unor pasageri in cabina,chiar daca e vorba de sotie,prietena.Asta in principiu datorita accidentelor si asigurarilor.Sunt firme mai permisive care accepta tacit sa iti faci viata mai usoara pe cabina luindu-ti sotia,prietena cu tine.Unele iti da si o foaie scrisa prin care spun ca e angajat in cadrul firmei.Sunt colegi care au avut cu ei prietenele,sotiile insa acum cu covidel asta lucrurile sunt putin schimbate.De exemplu la intrare pe uk acum nu te mai lasa,prima data te anunta si a 2 a oara iti interzice,era patania unui coleg care era impreuna cu sotia.Pe comunitate posibil sa nu stea la fel lucrurile,dar sfatul meu este ca in perioada asta cu covidul sa o lasi acasa,pe urma,dupa..e altceva.cel mai frumos fiind sa ai o foaie scrisa din partea firmei. bafta
  4. 1 point
    Spuneai ca ai citit regulamentul 561/2006,intradevar, ai dreptate...l-ai citit ,nu si invatat.Pacat,spui doar ca lucrezi ca sofer profesionist pe un camion cu remorca de 40 t atit national cit si international.Folosind tachograful pe acel camion probabil ai observat ca exista functia ''out of scope''. Aceea trebuie folosita in acest caz.In acel regulament ai fi observat ca exista articolul 3,exceptii,care nu se incadreaza cum ar veni.Acolo la litera H gasesti motivul pe care il folosesti tu,respectiv asta h) vehicule sau un ansamblu de vehicule cu o masă maximă autorizată care să nu depășească 7,5 tone utilizate pentru transporturi de mărfuri în scopuri necomerciale; Tu nu depasesti 7,5 t deci te incadrezi ....insa..te incadrezi doar daca transporti bunurile tale pentru tine.In momentul in care transporti marfa altuia nu mai esti exceptat.Ca sa ne intelegem,uite explicatia la litera H h) Tipul/capacitatea vehiculului sunt specificate în documentele vehiculului. Traseul nu trebuie să fie efectuat contra cost în numele unui terț, iar mărfurile transportate nu trebuie să aibă un caracter comercial. Conducătorul auto trebuie chestionat, iar încărcătura trebuie inspectată pentru a se verifica toate aceste lucruri. Un vehicul mixt înseamnă un vehicul cu remorcă sau semiremorcă. Asa ca daca transporti marfa ta de pe cimp si o duci la magazinul lui nea Dorel sa o vinda nimeni nu te va crede.Vor zice ca e o abureala si o intelegere intre voi..Depinde si peste cine dai la control,in sensul de cit de bine pregatit este profesional.Ai observat ca ai avut opinii contradictorii de la cei in masura sa ofere sfaturi legale.Asa ca e foarte posibil sa te opreasca cineva nepregatit si sa iti faca pv,ulterior tu pierzind bani,timp sa rezolvi problema.Asa ca ramii doar la transportul bunurilor tale personale.Opinia mea,bineinteles.Foloseste functia cautare si foarte posibil sa gasesti discutii pe tema apropiata,Succes
  5. 1 point
    salut Pentru cei interesati de acest anunt daca vreti sa munciti in folosul comunitatii este ok Plata la 10 zile (milenii) probabil SE NUMESTE ANUNT TEAPAAAAA
  6. 1 point
    Danny la remorcile normale,in afara de cele de frig e altfel ,acolo cuplezi trailerul si fiind cuplat nu are cum sa se mai miste .La cele de frig insa nu e asa,nu ai loc cum sa pui furtunele de aer,abs sau electrice.Ar fi fost o solutie ca trailerul frig sa aive prizele de cuplare pe sanie,sa poti trage afara prizele,insa nu toate trailerele frig sunt asa.Multe modele au prizele fixe,ca la cel la care a fost baiul.si cuplind prima data furtunul rosu de aer s-a intimplat beleau.Aerul intra pe instalatie si nefiind frina de serviciu trasa sau functionind defect,ca la el,si in panta..o ia din loc.Un cumul de greseli minore care uneori sunt fatale sau grave.S-a grabit..asta e esentialul..Din pacate va avea de suferit toata viata pentru o amarita de secunda,restul amanuntelor nu mai conteaza..ca era volvo si spatiul cabina trailer e mai mic..ca..pfff..Am revenit doar pentru a sublinia inca odata importanta folosirii corecte a ordinii de cuplare,omul nu a fost bucatar,pantofar sau cine stie ce inainte.Are experienta de cel putin 10-15 ani in meserie,totusi..a fost de ajuns o simpla greseala combinata cu alti factori negativi ca sa se intimple nenorocirea.Deci..folositi corect cuplarea furtunelor de aer.Nu va jucati,nu se stie cind puteti fi penalizati
  7. 1 point
    inlocuieste senzorul presiune turbo(este scurtcircuitat).este montat in galeria de admisie in partea din fata stanga!
  8. 1 point
    probabil nu lucreaza nimeni la ei avind conditii proaste sau lucreaza dar avind conditii bune nu vrea nimeni sa zica nimic,sa nu vina sa strice treaba ''magnetarii''😄
  9. 1 point
    Bună ziua!Sunt membru al (SLT)de aproximativ 2 ani.Până acum nu am avut probleme salariale când am părăsit Companiile la care am lucrat.Recent am renunțat la o companie olandeză și au refuzat sa-mi plătească drepturile salariale. Am informat sindicatul despre problema mea, au intervenit pentru mine și mi-au recuperat toate drepturile bănești până la ultimul cent în decurs de 9 zile calendaristice.Insist sa Mulțumesc echipei SLT pentru ajutorul acordat. Ps.Dacă nu am postat unde trebuie,rog Moderatorii să posteze la Topicul corect.
  10. 1 point
    cico 3504: da. Sunt fara CPC valabil in acest moment, pentru ca a expirat de 1 luna . Cardul taho este valabil pana in 2021. Dar am deschis acest subiect pentru situatia cand nu se efectueaza un transport de marfuri sau persoane, in sensul transportului contra cost sau in nume propriu. Adica se conduce un autovehicul destinat transportului de marfuri, nu se face transport de nimic Cred ca trebiue sa respecti prevederile reg 561, evident, ca pentru orice vehicul cu mmta mai mare de 3.5 to. Am gasit ordinul OMT 1214/2015 anexa 2, art 1 alin 2 punctul c) care spune, citez: prezente norme nu se aplica celor care conduc: vehicule catre efectueaza teste rutiere,in vederea unor dezvoltari tehnice, reparatii sau pentru intretinere, vehicule noi sau reconstituite care nu au fost inca puse in functiune. Adica, daca am o adresa a firmei prin care demonstrez ca ma duc la service(din zona), rezulta ca nu este necesar atestat....folosesc cardul, respect 561, oricum conduc doar 30-40 minute, nu se pune problema, si asta e...... Si la punctul 4 se spune: CPI si CPC sunt valabile pentru tipul de transport rutier efectuat de conducatorul auto, respectiv de marfuri sau de persoane. Dar daca nu face transport? Sa nu se inteleaga deplasarea(fara marfa) intre doua puncte de incarcare si descarcare, acesata sitautie face parte din transportul de marfuri Cartelele de atelier si cea de societate nu pot fii folosite la 'deplasarea pe strada', pentru ca trebuie sa respectam 561 Astept si opiniile si recomandarile voastre pe acest subiect. multumesc
  11. 1 point
    buna dimineata.multumesc frumos pentru timpul acordat.eu ma refer strict la ce am scris pe acest forum.nici nu am comentat nimic in alte locuri ,google sau mesaje telefonice.deci eu am scris strict ce pot sa dovedesc prin confruntarea cu mesajele dintre mine si dispecer de pe whatsapp.cine m-a contactat,a invocat clauza de confidentialitate scrisa in contractul dintre mine si firma aritsalm din targu mures.firma la care am lucrat in perioada cand colaboram cu GTM.am colaborat doar in perioada 02.06.2019 pana in 22.07.2019.cand am vazut ca este o minciuna mare ,am facut in asa fel,ca m-am retras.oricum m-am intors in tara cu motorina cumparata din banii mei.dar am considerat ca mai bine pierd vreo 300 euro decat cine stie ce suma,sau chiar sanatatea.singurul repros care mi-l fac este ca ..atunci cand am ramas aproape fara combustibil ,nu am lasat masina in dunkerque.dar este bine si asa.cel putin nu o sa am remuscari.vorba ardeleanului.,,e bine si asa rau,, deci inca o data va multumesc pentru timpul acorda.cu stima gabriel mihai am uitat sa specific ca am fotografiat toate convorbirile , bonurile de combustibil,cmr urile si unele marfuri care erau peste 100 kg si trebuiau mutate prin masina.in ciuda faptului caeu am anuntat inainte de angajare ca am fost operat de hernie ,la sfarsitul lui februarie si nu am voie sa ridic nimica 6 luni.cu stima. gabriel mihai.sa aveti o zi frumoasa va doresc
  12. 1 point
    În continuare se va arăta cum se procedează corect (teoretic și practic) în cazul îmbarcării pe un feribot. Regulamentul (UE) nr. 165/2014 al Parlamentului European și al Consiliului precizează la articolul 34, al. (7) următoarele: "(7) Conducătorul auto introduce în tahograful digital simbolul țării unde își începe și cel al țării unde își încheie ziua de lucru. Un stat membru poate totuși să impună conducătorilor de vehicule care efectuează un transport în interiorul teritoriului său adăugarea la simbolul țării a unor specificații geografice mai detaliate, cu condiția ca statul membru să fi notificat Comisiei specificațiile geografice detaliate respective înainte de 1 aprilie 1998." Se presupun următoarele date de intrare: Conducătorul auto trebuie să se îmbarce (cu autovehiculul pe care îl conduce) pe feribot pentru a ajunge din Germania în Suedia. Pentru aceasta va alege o cursă feribot pe ruta Rostock (Germania)-Trelleborg (Suedia). Se presupun următoarele date de intrare: data ajungerii în portul Rostock, Germania: 1/07/2015, ora 5:00; cursa aleasă pentru deplasarea Rostock-Trelleborg este cea care are ora de plecare 7:45, aceeași zi, iar ora ajungerii la destinație 13:45. Cazul 1 Conducătorul auto ajunge la locul de îmbarcare și începe o perioadă de repaus zilnic normală (și-a terminat ziua de lucru). Pentru a începe un repaus zilnic normal în spațiul destinat așteptării feribotului procedează astfel: intră în meniul tahografului digital, setează tahograful pe opțiunea "pauză" și apoi introduce simbolul țării unde și-a terminat ziua de lucru (Germania în cazul prezentat- D). ÎMBARCAREA Plecarea feribotului este la ora 7:45, dar îmbarcarea începe mai devreme. Presupunem că îmbarcarea va începe la ora 6:30. Pentru a efectua îmbarcarea conducătorul auto trebuie să-și întrerupă repausul zilnic. Conducătorul auto, pentru a proceda corect în privința îmbarcării, trebuie să procedeze astfel: la venirea feribotului, înainte de începerea îmbarcării, intră în meniul tahografului, setează tahograful pe opțiunea "ferry", apasă "OK"; pornește vehiculul și începe îmbarcarea; la terminarea procesului de îmbarcare oprește vehiculul și trece tahograful pe opțiunea "pauză", continuîndu-și repausul zilnic. DEBARCAREA La ora 13:45 feribotul ajunge la Trelleborg-Suedia. Începând cu ora 13:50 conducătorul auto se pregătește de debarcare. Din nou va trebui să întrerupă repausul zilnic pentru a efectua debarcarea, iar pentru a proceda corect va trebui să seteze tahograful digital pe opțiunea "ferry", urmând pașii prezentați anterior.Urmează debarcarea; presupunem că timpul necesar debarcării este tot 20 de minute, astfel că la ora 14:10 conducătorul auto ajunge în terminalul corespunzător debarcării. Oprește autovehiculul și din nou setează tahograful digital pe opțiunea “pauză”, continuîndu-și repausul zilnic normal.. Totusi daca doresti si mai amanuntit..cu poze..pasi..etc uitate pe link-ul acesta..mie mi s-a parut ok ca explicatii pentru incepatori...bafta http://www.pilot2000.ro/feribot/ferry.html
  13. 1 point
    din ce au spus colegii mai sus nu ai tras nici o invatatura..?..sau speri ca intr-un an sa isi fi schimbat parul...?
  14. 1 point
    Va salut, Când ai loc de munca,culmea găsesti o grămadă de joburi grozave! Când cauti de lucru vezi ca nu e usor.Am telefonat la Carbon fiindcă am fost " influientat"de un prieten,dar când m-i sa spus ca "am reusit sa reducem programul la 93-95 de ore/la 2 săptamini am rămas perplex!Deci romanii nu se lasa!Mentalitatea e tot aia!Nu spun ca nu trebuie muncit,dar eu la 4 ore conduse caut parcare,la 8:15 la fel!Chiar ma duc la limita daca cunosc locurile,stiu ca este parcare sau nu am surprize cu sta uri!Respectând programul nu ai cum sa gresesti!
  15. 1 point
    Am lucrat la aceasta firma 3 luni: Ianuarie - Aprilie 2019. Am venit pentru un salariu negociat total de 2400 euro/luna. La semnarea contractului patronul nu a vrut sa dea mai mult de 2300/luna. Contractul este standard pentru Romania: 2080 lei + 65 euro diurna/zi. Pot spune ca au fost corecti cu banii si am primit pana la ultimul leu. Problema a fost pentru ultima perioada lucrata, cand au intarziat plata cu vreo 15 zile. Dupa 5 zile intarziere am sunat-o pe contabila (Laura Cazacu) si am intrebat-o de salariu si aceasta mi-a spus ca mi-a virat salariul. Vazand ca dupa 10 zile inca, nu au intrat banii l-am sunat direct pe patronul belgian (Mr. Joss), acesta a spus ca verifica, apoi mi-a virat salariul. Dupa 3 zile acestia mi-au aparut in cont. Consideram asta o mica eroare si ca in final au fost corecti cu banii. Masinile sunt OK toate: Renault, Mercedes si Volvo, vreo 8 in total. Nu ma intereseaza cine este la conducere, a cui este firma sau alte cine pe cine conduce sau fraiereste. Problemele mele au fost urmatoarele: 1. Conditii in firma mediocre - curte in care abia intra 6 camioane, spalatul acestora se face in acea inghesuiala, cu furtunul, clasic, cu detergentul fiecaruia (al meu era cel de vase, pus intr-o galeata), spalat care l-am facut la cererea patronului, fara echipament, fara conditii decente de spalat cu jet sau alte utilaje (automat nici nu incape vorba), fara materiale sau detergenti asigurati de firma si in timpul meu liber de 24/45 ore.; baia si bucataria functionau in cate un container de 20 FT, bucataria utilata cu o masa, 4 scaune, o plita electrica cu 2 ochiuri si o chiuveta; baia cu WC, chiuveta mica, dus, masina de spalat si uscator rufe. Dar trebuia sa functionaze doar 2 electrocasnice. Daca functiona si al 3-lea consumator electric, arunca sigurantele electrice si erai fara curent pana la cuplarea sigurantelor care se facea de la vecini(un service auto); daca era zi nelucratoare, nu aveai curent. Ma interesat sa vin la garaj numai pentru masina de spalat si uscatorul de rufe, in rest am preferat sa raman pe parcare in weekenduri. 2. Firma nu a asigurat nici un fel de material de igiena sanitara (sapun la baie, hartie igienica) detergent de vase, materiale de intretinere (maturi pentru curte sau in interior, perii pentru spalat masinile, mop de spalat in bucatarie sau baie), acestea au fost cumparate de soferi (s-a facut cheta), Mr. Joss - patronul, motivand ca le folosim noi, si trebuiesc cumparate de noi din banii nostri 3. Echipament de lucru - am primit manusi de protectie le 6 saptamani, o pereche de bocanci de lucru supa ce am insistat ca am nevoie si ATAT, nu vesta, nu geaca (era iarna si mi-a spus ca am, aceasta fiind geaca cu care venisem de acasa). 4. Trasee - Trebuiau urmate traseele indicate de disponent, Mr. Joss sau Stefan (nu-i pot spune DOMN, ar fi prea solemn pentru el) Traseele, erau preponderent pe drumurile nationale care erau fara plata sau autostrazile fara plata, chiar daca acestea insemnau km in plus, timp suplimentar de condus, uzura suplimentara si consum mai ridicat. Pentru ca am ocolit pe o ruta, pe autoband in Germania 30 km deoarece Koln (prin care trebuia sa trec atunci era blocat de o furtuna de zapada) am fost atentionat ca am ocolit 30 km, pe banii firmei (cuvinte spuse de Mr. Joss). Aceste reprosuri le-am tot avut. 5. Program de lucru - Cu toate ca in cele mai multe saptamani am mers cu programe de 15 ore de lucru si pauze de 9 ore (3 la numar), cand am refuzat sa mai fac un program de 15 ore mi s-a reprosat ca nu trebuie sa ies din rampa de incarcare pentru ca trebuie neaparat sa incarc (dar eu intr-am in al 4-lea program saptamanal de 15 ore) Am depasit programul de 13 ore cu vreo 20 min si am facut incarcarea respectiva. Adica ar fi trebuit sa fac numai pauza de 9 ore/noapte (3 pauze de 9 ore si 2 pauze de 3+9 ore, dar fara a fi anuntat sa fac pauza de 3 ore chiar daca eram la dispozitia lor ci sa las tahograful asa, pe pauza pana ar fi aparut o incarcare, ci nu in asteptare (alte activitati cum ar fi fost normal). Recunos ca am avut si zile in care am stat degeaba deoarece materialele de incarcat nu erau gata. 6. Ar fi trebuit pus primul, dar fiind cel mai grav lucru l-am lasat la urma. Oficial si legal, in momentul cat am lucrat in aceasta firma Cazacu Stefan nu ocupa nici o functie in acea firma. Persoana mea de contact la angajare a fost Dna. Cazacu Laura si angajatorul meu a fost Mr. Joss. Cu toate acestea Cazacu Stefan avea pretentia sa ii cer lui sfaturi, avea pretentia ca el ma plateste si trebuie sa-i urmez cu exactitate sarcinile trasate de el. Vazand ca il ignor si ca i-am intors efectiv spatele pentru a-l evita si a pleca de langa el, a trecut la injosiri, jigniri, culminand cu intentia de a ma lovi (ar fi riscat ENORM). In acel moment a intervenit Mr. Joss si mi-a spus sa plec in momentul acela din firma (fara preaviz, fara nimic) Mentionez ca am avut contract de munca pe termen limitat, 3 luni, asa se fac toate. Deci acest Cazacu Stefan este o nulitate in firma, si o nulitate ca OM cu nimic bun in caracterul si in temperamentul lui. Marea majoritate a soferilor au plecat din firma din cauza lui 7. Daca eram intre curse si nu aveam nici incarcare si nici descarcare in acel moment si trebuia sa-mi fac piata pentru saptamana urmatoare, trebuia sa anunt dispecera, aceasta la randul ei il anunta pe Mr. Joss si daca acesta imi dadea voie, doar atunci pute-am pleca sa-mi fac piata. Fiecare miscare facuta suplimentar cu camionul, trebuia justificata si aceasta aprobata de patron. In concluzie, pentru mine a fost ultima firma mica in care am mai lucrat. Am primit toti banii promisi, dar conditiile de lucru sunt mediocre, iar cerintele sunt mult prea mari pentru salariul pe care l-am avut. Pacat ca aceasta firma este stricata de acest Cazacu Stefan.
  16. 1 point
    Am 27.8 acum, cu o pârnaie de Renault T din 2018, de 460 și car containere cisternă (adică ''beep'' spărgător de valuri, deci balans de am rău de mare...). Nope... nu e. Tot între 0,95 și 1,10 e de vreo 2 ani aproape... Să ne-nțelegem, chiar zilele trecute am alimentat în D cu 1,272 afișat, deci... (încă am bonul). Eu cred că tu umbli prin altă Europă, căci eu chiar n-am văzut nici o schimbare vis-a-vis de parcări. În plus, câtă gaură poate să-mi dea în buget cele câteva nopți prin autohofuri?!! Și în plus, DualClutch chiar face o diferență, degeaba ne exorcisăm pe noi... cumnatul deține unul, de 500CP și 2200Nm, tot cu 3 axe și trage frigo NL-UK. Mașina îi fuge cu 96 și are consum de 28,4 (acu' l-am sunat să-l întreb). Nu e dracu' chiar atât de negru... cu calcule făcute cu atenție și cu seriozitatea necesară, e chiar ok să te apuci de treabă.
  17. 1 point
    Mamă, mamă... adevărat analist financiar și un mare guru în ale transportului... De 450€/zi ai auzit?! De 0,97€/km pentru ce arată tahograful, taxe de drum plătite pe Germania, curse doar în Nordul Germaniei, Belgia și Olanda (adică teren plat)... de asta știi?! Dar de 300€/zi, plus taxe de drum și motorina la compresor (cisterne), plătite toate zilele... nici de astea nu știi?! Sau cu 2 șoferi la BDF-uri, să-ți meargă mașina non-stop și să iei 1050€/zi... asta cum o suna?! .... Ne dăm atotștiutori pe aici, dar în afară de prelată și frig nu mai știm nimic...
  18. 1 point
    Update la Fockedey/Taldis Dupa 2 luni lucrate,salariul primit la timp,munca ok,am rămas fara serviciu,trebuie sa recunosc ca am participat din plin la asta!Cum s-a intamplat,păi asa,la angajare m-ii s-a reamintit ca urmează sa-mi expire cardul ADR si ca este obligația mea sa am actele valabile din timp! Corect,nu contest,dar,,,,,,,doamna Maria B din Portugalia care se ocupă cu stresatul soferilor m-a rugat foarte frumos si mieros sa rămân 2 luni la lucru!Am spus :ok,dar am informat-o ca daca ritmul ar fi fost 6/2 saptamini as fii putut sa dau examen pentru reînnoire si urma apoi sa il trimita sotia in Belgia cu un coleg, răspunsul ei?Tăcere!Asta a fost suspect pentru mine,si cu prima ocazie in care am ajuns la Leuze ,am vorbit cu seful cel mare,nu d-nul Fockedey,de el nu dai usor,care a spus asa;Nici o problema,poti lucra la colle (lipici in cisterna non ADR),cimentroc,sau chiar preluată,astea fiind spuse,am crezut ce a spus si credeti ca am mai citit ceva din cartea ADR. ?NIMIC!OK,au trecut 2 luni,spală camion interior,exterior,preda-l si urma sa i-ti lasi lucrurile in cele 2 cutii metalice!Din comoditate am pus tot ce am avut minus echipamentul adr in masina mea si am venit acasa.Când ma pregăteam sa ma întorc am primit mesaj de la colega lui Maria,Paula,sa nu vin la lucru pînă nu am atestatul ADR! Când am vazut tiganeala asta am sunat-o pe Paula,Joao,si pe seful portughez Joachim,cel din urma trimitindu-ma la Maria,cică ea e seva!Bineinteles ca m-au luat dracii si nu mai fac nici un dar,nu am mai vorbit cu ei,ei tot întreba când o sa am ADR din nou!Cumsecadele formator roman Mihai,nu a raspuns la telefon crezând ca nu am cui sa spun cum am fost"tras pe sfoara"!Deci,vorbim una,facem alta,țin sa va spun ca mi-am facut treaba,nu am lovit campionul ca si alți colegi,care desigur trebuie sa plătească,nu am băut ,cazut pe scări si murit in cele din urma ca un portughez,si da,nu am fost de acord sa zbor de la Bucuresti la Brussel Charleroi,pentru ca era peste mina avind TM,CJ,SB aproape!Am coleg bun care s-a conformat si nu a venit nimeni dupa ei la aeroport!Asta inseamna asa:Pleci de acasa când vrei,dar sa fii la Otopeni dimineata,avionul pleaca in jur de 06,00 zbori 2 ore si ceva,iar de la Charleroi,iei autobuz pînă la gara,tren pînă la Turnat,schimbi trenul pînă la Leuze,si de acolo pe jos 2,3 km!Asa a facut colegul meu si un alt coleg!V-i se pare ok?Asta-i adevarul!Munca ok,bani ok!In rest,,,,,
  19. 1 point
    Salut! Voi fi direct: am fost la interviu si in ciuda faptului ca mi s-a dat un raspuns asa zis promitator nu am primit si unul final. Evident, din punctul meu de vedere, angajatorul care spune DA apoi nu ofera un raspuns final isi pierde efectul credibilitatii atat pe termen scurt cat si lung asupra brand-ului firmei. Pe scurt: am onorat invitatia la interviu si am ascultat cu mare interes discursul lui Nae Ion care a fost unul inteligent dar nu si foarte convingator* (voi reveni asupra acestui aspect). Pentru inceput am retinut ca a fost sofer profesionist timp de 19 ani si ca atare m-am gandit ca daca ii reamintesc ca sunt sofer tot profi de 27 ani, reinventez matematica aplicata. Tot de la dumnealui am mai retinut ca patronul care nu are un scaun din piele fura de la sofer bani pentru a-si cumpara unul. ... Cand am intrebat de consum impus a dat-o in diverse spunand ca are actros e6 si ca fabrica i-a dat consum. BAH ! In acel moment am vrut sa ii spun ca am cursuri cu patalama la mana facute (pe banii mei) atat la volvo cat si la mercedes din care reiese faptul ca sunt consilier auto mecanica-electrica dar .... mi-am dat seama ca ar deveni prea dureros pentru domnia sa sa ii explic cum sta treaba cu, consumul. Buuuun.... dragii mei colegi! Pentru a scurta povestea, aceasta firma detine 18 camioane mercedes. Proprietarul specifica obsesiv ca nu are franciza si ca nu are datorii dar cred ca se referea la leasing fiindca franciza este cu totul altceva.... trecem cu vederea si dam dovada de intelegere. Se face contract pe Romania dar veti lucra pe Germania pentru 2300 euro. Perioada este de 2 luni cu 2 saptamani acasa. La intrebarea mea: care este diurna zilnica? cum sunt structurati acesti bani? s-a grabit sa spuna ca repausurile saptaminale de 45 ore se fac la hotel si ca salariul in tara este de 260 euro iar restul diurna. De asemenea imi explica ca eu si dispecerul avem norma de cel putin 11200 km pe luna. Una incarcare si una descarcare pe zi in Germania. Pentru cei la inceput de drum: ca sofer pot face pe luna mai mult dar inseamna ca esti alergat si ca daca te opresti sa bei o cafea sau sa faci un caca, zbiara disponentul iar organismul tau incepe sa produca hormonul de stres care este un principal inamic public. Evident, incepatorul de disponent nu are habar de biochimie aplicata. Ca o mica paranteza... pe Mr. Nae Ion nu il intereseaza relatia ta cu disponentul chiar daca (cred ca fara sa isi dea seama) a recunoscut ca nu au experienta. Acum... va vine pe buze... cabotaj? Pai ... a tot incercat sa ma convinga ca nu este problema soferului fiindca amenda primeste el ca firma si ca il doare nici in pix de B.A.G. ...... La final mi-a mai comunicat ca cineva i-a reprosat ca retine bani de la soferi apoi s-a grabit sa imi arate un caiet studentesc unde existau niste sume ... fara sa intreb, omul a specificat ca banii ar fi imprumutati de catre soferi. Ciudata mi-a parut ardoarea de a se justifica. Nu dau cu parul. Este o parere. Nu neg ca o fi adevarat. *nu a fost foarte convingator fiindca in momentul cand tot simti nevoia de a te justifica fara sa te intreb de sanatate o pot cataloga anxietate. Traim in țara țeparilor si ca atare trebuie sa gandim unde ne angajam. Vreau sa fiu foarte clar! Am lucrat in firme nu mari ci enorm de mari si am fost apreciat iar la plecare mi-au oferit recomandare. Din motive personale, in acest moment caut de lucru doar in cadrul unei firme potenta financiar si care imi ofera stabilitate. Ca atare: nu am nimic cu aceasta firma dar in lipsa unui raspuns vis-a-vis de intrebarea mea, am considerat ca este corect sa ofer unui eventual "ratacit" ca si mine, o minima informatie referitoare la aceasta firma.
  20. 1 point
    Ar fii multe de spus..daca va uitati numai la bani..haideti!Adelmo are dreptate...!Parti negative?Mult mai multe!Stresul nu lipseste nici aici..Formatorii...super..toti..este si un roman..Mihai P...toata stima si respectul...la fel si portughezii!In rest..depinde de om si de caracterul fiecaruia! Eu nu sunt multumit!In doua saptamini am schimbat 2 camioane!Muta lucrurile..fa curatenie!Am optat la cisterna...dupa o saptamina..am fost trecut la prelata!Am coleg venit in aceeasi zi..a vrut prelata..si acum e la cisterna!Apropos...cursa primita de Portugalia..rezervor de 395 litrii...nu ai voie sa alimentezi decat AS24!Masochista treaba!Nu stiu..parca am impresia ca totusi suntem umpluturi..nu avem acelasi statut nici macar ca si portughezii...nu spun francezi sau belgieni!Noi si republica Moldova!Ucrainienii...dar nu cei ce traiesc in Portugalia!Bucataria in week end?WC-ul?WC..urile adica?Vai mama lor!Transportul din si inspre Romania ? Daca nu esti cu masina sau cu plecare din Bucuresti...naspa!La cumparaturi...van..cand il prinzi! Masina de spalat?Acasa la voi!La plecare lasi lucrurile in doua cutii metalice...daca incap!Tragem linie?Vedeti numai banii?As renunta daca as gasi o firma cum am avut..care s-a inchis!Dispeceriii....hadeti...noi suntem din Romania..ei fac greseli..tu trebuie sa corectezi...daca esti francez sau belgian altfel sta treaba!Stiti treaba cu pomul laudat!Eu sunt in perioada de proba...la fel si ei pentru mine!
  21. 1 point
    Buna ziua! Revin cu cumentarii referitor la Firma Fockedey, in cazul celor cu contract de munca - Taldis. De 2 luni s-a modificat grile de salarizare, am asteptat sa vad care este diferenta. Acum pot spune ca un sofer roman castiga 2700 - 2800 Euro intr-o luna plina muncita. Diurna a ramas aceeasi (55 euro/zi), dar a crescut salariul brut si celelalte sporuri, acest lucru ne avantajeaza si la contributia pentru asigurarile sociale (pensie). La salariul brut a fost adaugata si o prima/zi de 7,5 euro pentru zilele in care se transporta produse ADR (nu este cine stie ce, dar putin cate putin se aduna). Avand in vedere aceasta salarizare si faptul ca NICIODATA nu s-a pus problema intarzierii platii salariilor (ziua de plata a salariilor este pe 01 ale lunii si noi am primit salariul in avans, acum, inainte de sarbatori pe data de 23.12), pot spune ca am ajuns cu salarizarea la suma promisa in momentul angajarii, adica 2700 - 2800 la luna plina muncita si 1600-1700 la luna cu 2 saptamani state acasa. Avand in vedere avantajele (salarizare buna fara probleme cu ziua de salariu, conducere pe timp de zi, respectarea programului de condus si a celui de lucru al unui SOFER) si dezavantajele din aceasta firma care totusi sunt destule, dar marunte ca importanta, recomanda aceasta firma pentru angajare si prin intermediul firmei portugheze Taldis. Apropo, pentru cei care opteaza pentru angajare pe cisterna (transport ADR) trebuie sa cunoasteti o limba straina (engleza, franceza, olandeza, germana) la nivel minim spre mediu. Este necesara limba straina deoarece 50% din la firmele unde se incarca produsele ADR se dau teste de protectia muncii pe computer si nu poti opta decat pentru aceste limbi straine. Avand in vedere cele descrise pana acum, fiecare este liber sa aleaga in continuare unde doreste sa se angajeze. Avand in vedere marirea recenta de salariu pentru absolut toti soferii, eu aleg sa raman in continuare aici. Drumuri bune oriunde veti merge!
  22. 1 point
    inteleg..cu parere de rau intradevar...sper sa reusesti sa iti gasesti o firma adecvata..il mai las deschis o perioada..apoi daca vrei imi spui sa il inchid..cine stie de unde sare iepurele
  23. 1 point
    Am plecat de la firma la care am lucrat pentru că am refuzat să mai folosesc magnetul,și fiind platit la km automat banii erau mai puțini.Din păcate,in Moldova 70 % din firmele de transport plătesc în acest mod.Cand merg la o firma și le spun că vreau sa lucrez LEGAL,sunt refuzat din start sau mi se spune că mă vor suna ei.
  24. 1 point
    Nu.La conditiile care le-am enumerat mai sus,mi se raspunde ca nu vreau sa muncesc,ca pe Moldova nimeni nu imi va da salariu ,,decent" fara sa ma ,,ajut".
  25. 1 point
    Salut. Firma Fockedey Transports din Belgia este Ok doar daca ti se face contract de munca belgian; dar asta nu se va intampla cu un sofer decat daca este belgian sau francez. Restul soferilor sunt incadrati cu contract de munca portughez la firma Taldis S.A. din Portugalia. Practic firma este a aceluiasi patron, dar figureaza cu un alt administrator care este angajat. Acesta este domnul Joachim Braga.Toate tractoarele sunt inmatriculate pe Belgia sau pe Portugalia, iar semiremorcile sunt inmatriculate numai pe Belgia. La angajare mi s-a promis salariul net de 2700-2800 euro in luna in care sunt la munca si 1600-1700 euro in luna in care sunt 2 saptamani acasa. Real nu am incasat mai mult de 2579 de euro in luna muncita cu 31 zile de munca si maxin 1658 in luna cu 31 zile, dar in care am stat acasa 2 saptamani. Se munceste in sistem 6+2, schimbul se face cu avionul, platit de firma pe ruta Charleroi - Bucuresti si retur. Transportul de la si pana la Charleroi il asigura firma, pe tine te intereseaza doar transportul de la Otopeni pana acasa. Chiar daca suntem angajati cu contract de Portugalia, se fac diferente salariale intre romani si portughezi. Diferenta salariala este de 200-250 euro pe luna in favoare portughezilor chiar daca facem toti aceeasi munca. La angajare poti opta sa muncesti pe prelata, frig, bena, cimentruk sau cisterna. Indiferent pe ce vei munci sau ce vei transporta (ADR sau nonADR) salarizarea este aceeasi pentru toti chiar daca riscurile difera (Ex.: transportul marfurilor ADR). Indiferent de vechimea care o vei avea in firma, salariul nu iti va fi marit niciodata. Alta problema este faptul ca nu vor sa ne elibereze fisele fiscale la sfarsitul anului fiscal. De acestea avem nevoie la agentiile fiscale judetene, din ele reiese si contributia sociala pentru pensie (cand vei avea varsta pensionarii, se va depune copie de pe fisa fiscala la casa de pensii din Romania si aceasta va solicita cota parte pentru pensia lunara din Portugalia) Este ca si cum nu beneficiezi de vechimea in munca. In contractul de munca ai 8 ore de munca zilnic, 5 zile/ saptamana, restul sunt platite suplimentar, dar nu scrie valoarea orelor suplimentare, scrie ca daca nu esti in Belgia in weekend ti se asigura cazarea la hotel pentru pauza de 45h, ca beneficiezi de 20 zile concediu de odihna platite. In realitate muncesti in medie 13 ore/zi din care ai platite doar 8 ore (orele suplimentare nu sunt platite deloc). Daca trebuie sa incarci, sau sa descarci, sau sa conduci sambata, ziua aceea nu iti este platita suplimentar. Daca nu esti in Belgia trebuie sa-ti cauti parcare, fara plata si de hotel nu ai parte. Concediul de 20 zile lucratoare iti este bagat pe gat in zilele in care tu esti oricum acasa, adica in cele 2 saptamani libere de drept, nu primesti alte zile libere. Pana acum vreo 3 ani au avut angajati foarte multi soferi polonezi, acum nu mai este niciunul, pana acum 1 an au avut multi soferi ukraineeni, acum mai sunt vreo 6. De un an au inceput sa angajeze multi soferi romani si moldoveni, am deschis si noi ochii si am inceput sa plecam din firma. Eu acum imi caut alt job, mai bine platit ca acesta si voi pleca. Capetele tractor sunt Mercedes sau Iveco, dar nu cele megaspace. Sunt cumparate SH, cu cutie automata si cam atat. Au un singur pat, inghesuite, cu frigider si cam atat ca dotari. De lucrat, lucram numai ziua. Conducem noaptea numai cei care mai trebuie sa pornim de la ora 3 sau 4 dimineata si se conduce la program (9 maxim 10 ore de condus cu 13-15 ore de lucru). Conditii de cazare in firma sunt inexistente, in garaj avem doar dusuri, toalete si o bucatarie cu 3 aragaze electrice in care ne inghesuim vreo 100-150 soferi. In concluzie Conditii de cazare sau in garaj - precare, masini medii ca dotari si siguranta rutiera, tinuta de lucru (doar materialele strict necesare si un combinezon sau salopeta), conditii salariale sub cele promise la negociere in Romania si nerespectarea contractului de munca, concediu legal de 20 zile = 0. Este alegerea fiecaruia daca opteaza pentru aceasta firma sau nu. Apropo - nu angajeaza incepatori si nu au disponenti romani. Trebuie sa stii limba franceza sau engleza nivel minim. Au vreo 2-3 translatori in firma care ne mai ajuta, dar cu disponentii ne descurcam fiecare cum stim. Drumuri bune oriunde va veti angaja.
  26. 1 point
    În Belgia, la containere = 3200€/lunar pentru minim 280h de muncă (crește proporțional cu numărul de ore); Olanda, prin agenție, 3000€ minim garantat (10,7€/h net); Olanda, direct la angajator, pe contract polonez = 3600€/lunar (salariu fix); Germania, 100% legal, muncă de noapte, 2 zile acasă = +/-2800€ (distribuție); Germania, cisternă alimentară, muncă de noapte = 2700€/lunar fix, 12 luni/an din care 11 luni prezent la muncă (scade proporțional cu numărul de zile de concediu); Salarii despre care știu 100% că nu sunt invenții (prieteni care lucrează), inclusiv ordine de plată văzute cu ochii mei. Deci da, există asemenea salarii. Plus că media pe piață acum, inclusiv pentru ''mânuitorii de volan'' (vorba lu' Mario), este undeva la 2000€. P.S. Când spun salarii, mă refer la totalul veniturilor din activitatea de șofer autocamion, respectiv salariu de încadrare, diurnă, decont cheltuieli etc.
  27. 1 point
    Salut. Nu cred că ești ignorat, dar postările tale sunt cam pe lângă tematica acestui loc. Forumul este dedicat unei comunități profesionale explicite, adică e cu, despre și pentru șoferi. În afară de topicurile cu bancuri și glume și cele de mica publicitate, mai toate subiectele sunt dedicate domeniului. Iar tu vii și spui, ba că nu ești șofer de camion, ba că din cauza tatălui ai deschis acest topic, ba că nu știi ce vrei de la viață... și în același timp nici nu pui o întrebare concretă. Vrei să te faci șofer de camion? Ok, succes... numai că: Este o meserie grea. Frumoasă... dar grea. Cei care-și dau cu stângu'n dreptu', cei cu 2 mâini stângi, gingașii și delicații nu prea au ce căuta în branșă. De ce? Pentru că e un mediu solicitant, atât fizic cât și mental. Ține cont că toți factorii de influență din lista inspectorilor muncii, toți se aplică în această meserie. Pe un programator, într-un birou drăguț în vreo multinațională, îl cam doare undeva de starea vremii... el va lucra la fel. Sau de greutatea tastaturii... la fel, irelevantă. Sau lățimea holului pe care merge către spațiul de recreere. Camionagii în schimb nu au luxul de a da ''skip'' la vreun astfel de factor de influență... ei trebuie să-și facă treaba la fel și la -12 grade și la +35, și pe autostradă și pe drum sub 6m, și cu 16t și cu 40+t (iar diferențele sunt uriașe) etc etc etc; Camioanele sunt mașinării mari, grele și complexe. Dar în același timp trebuiesc manevrate cu delicatețe și finețe. Folosit cum trebuie, te va ajuta să-ți faci treaba pe care o ai de făcut, îți va oferi confortul de care ai nevoie și va fi prietenul tău necuvântător. Dar dacă îți bați joc de el, chiar și pentru o fracțiune de secundă, te va taxa scump... de multe ori prea scump; Mediul de lucru este unul foarte complex și foarte volatil. O simplă nevoie de realimentare se poate transforma într-o ditamai problema (nu găsești o stație din rețeaua agreată, sau o găsești dar cititorul de card nu funcționează etc). Acum ești pe drum, ''cu program berechet'' (ca să folosesc jargonul specific), acum primești alte dispoziții și te trezești că n-ai timp nici de un pipi; (Exemplu personal. Aveam 5+ ani de șoferie când am ajuns să mă pun pe burtă lângă vagon (avea spoilere de jur împrejur) și să mă uit în ce Doamne iartă-mă tot lovesc, că nu reușeam să mă lipesc de rampă. Cum mă apropiam la cca. jumătate de metru așa, cum se oprea brusc... După jumătate de oră de târât pe burtă, mi-a zis un coleg că remorca are senzori de parcare și că atunci când se oprește așa brusc să țin frâna apăsată câteva secunde și ulterior pot să continui să dau înapoi până la rampă. Cum frânele se blocau și rămâneau așa, nu se mai auzea nici fâsâitul specific eliberării camerelor de frânare, deci nici prin cap nu mi-a trecut că de fapt propriul sistem de frânare râdea de mine... Și uite așa, ora de începere a descărcării a fost cu 12 minute peste cea prevăzută, motiv pentru care mi s-a frecat ridichea ulterior); Și nu în ultimul rând, de fapt cel mai important lucru... trebuie să-ți placă provocările. Trebuie să ai microbul ăsta în sânge, altfel doar o să te chinui. Nu există un tip anume făcut pentru a fi șofer, dar nici oricine nu poate fi. Șoferia nu e doar o meserie, e un mod de viață.
  28. 1 point
    si eu am primit o oferta... noroc ca m-am uitat pe aici ar trebui sa faca cineva o sectiune MARE pe forum, unde fiecare sa posteze ce a patit cu diferite firme
  29. 1 point
    Skywalker nu mai scrie nimic pe forumuri ca te faci de ras. Cum faci 18.000 km? Alexander apartine unui militian si stim toti continuarea: " lupu isi schimba paru dar naravu ba ". Cred ca ai nevoie de tratament. Iti doresc succes la gasirea de prostovani pe post de soferi. Ceea ce cauti aia ai sa gasesti. Asta e o reclama esuata pentru Alexander si oricum tine la prostovani. Bafta PS: iti raspund eu la intrebarea cu 18000 km pe luna -> 18.000 impartit la 22 zile lucratoare pe luna = (egal) 818 km pe zi. Daca tu poti sa faci legal acesti kilometrii inseamna ca esti nebun sau circuli pe luna, ca in EU nu se poate face asa ceva. Plata la km e pentru prosti si cam tot ce ai scris tu "acilisha" (asta in cazul in care vi cu replica ca se fac 18.000 in echipaj. Plata la km e pentru aia care megu cu atlasul sau harta in 2017->2018! Si succes la acei soferi
  30. 1 point
    Eu unul cred că tu ești administratorul. Și cel mai probabil vorbim de transport de persoane ocazional care este singurul tip de transport ce se raportează anterior efectuării lui (șoferii probabil i-ai declarat singur imediat după angajare căci ITM-ul verifică, pentru înlocuire vehicul defect e nevoie de semnătura ta, iar transportul public regulat se declară pe bază de orar)... deci e singura variantă în care cursa trebuie declarată. Faptul că A.R.R.-ul a pus la dispoziție sistemul online prin care se pot face declarațiile necesare la orice oră, denotă importanța acestor obligații. Indiferent de motivația managerului de transport, TU ești direct răspunzător. Cât despre nereguli, ele pornesc de la simpla neîndeplinire a unor obligații legale și pot ajunge foarte ușor la evaziune fiscală sau constituire de grup infracțional (aceste ultime două fiind infracțiuni penale, apropos). În afară de rugăciuni (pe care ți le-am recomandat deja), nu prea ai ce să faci și-ți spun și de ce... a nu declara o cursă la momentul potrivit e una (se poate și ulterior, cu o motivație solidă și-o amendă simbolică), dar a nu declara curse... e limpede ca lumina zilei că e ceva intenționat și motivat. Controlul la sediu va impune și verificare tehnică a mașinilor, sper că acolo ești ok. Varianta cu șpaga n-o să meargă, pentru că vor fi prea mulți din prea multe instituții... n-ai tu atâția bani! ''Tatăl nostru care ești în ceruri...
  31. 1 point
    Oamenii organizeaza interviu la Bucuresti pe 27-28 mai. Pentru cei interesati de Canada. http://sgt.ca/emplois/EmploisChauffeurEtranger.aspx Sent from my iPhone using Tapatalk
  32. 1 point
    Asta e cea mai tare. Că guvernul olandez nu are altceva nimic mai bun de făcut decât să ''avizeze'' softul englezilor, renumiți dealtfel pentru ineficiența sistemelor de transport cu flote mari pe care le folosesc. Eu nu știu de ce mințiți în halul ăsta? Chiar credeți că dacă aruncați o astfel de afirmație într-o ofertă o să se arunce lumea cu capul înainte să lucreze cu voi? Chiar credeți că punem botul la prostia asta? Auzi și tu... ''program avizat de guvernul olandez''??!!!!! Ăla e un soft care ESTIMEAZĂ costurile unui transport (asta este de fapt principala lui funcție), dar, ca și celelalte softuri de pe piață, în multe cazuri e departe de realitate. Și nu e avizat de nici un guvern, din nici o țară (nici nu există conceptul ăsta). Și în plus... cum vedeți voi colaborarea asta cu tracționiștii? Softul zice X km, Y timp și Z costuri și aia e realitatea?! Păi în cazul ăsta, eu ca tracționist, o să vreau să văd licența de la softul respectiv, o să vreau să văd log-ul de la actualizări, o să vreau o formă grafică a traseului de urmat plus alternativele și o să vreau monitorizare/asistență 24 din 24. Că deh, dacă voi vă considerați mai buni la planificare decât mine și insistați să lucrăm așa, păi mergem până la capăt, nu? Vreți totuși 300€/lună de la mine. Sau voi de fapt îmi dați un traseu (de cele mai multe ori de tip way-points), un termen limită și un tarif pe tona kilometrică și... descurcă-te băiete! Și dacă, obligat de situația din teren, nu mă încadrez în condițiile voastre, sunt bun de plată, nu? Eu zic așa... terminați-o cu prostiile. Sunteți doar niște căpușe în industria asta. Intermedierea în transporturi este o practică legală, dar voi vă bateți joc.
  33. 1 point
    Salut și eu sunt situația ta, eu am căutat singur și am contactat direct company din europa, dacă știi ce vrei găsești, important sa știi cel puțin o limba de circulație internațională și sa știi sa negociezi un contract, în general când primești prima ofertă la ceea ce îți oferă mai poți sa ceri ceva în plus sau bonusuri depinde ce oferta primești și aici depinde de tine cum știi sa iti vinzi pielea. Mai jos ai link-uri cu firmele pe care le-am găsit eu și care accepta tractionisti: http://www.coappc.it/site/index.php?lang=it&Itemid=177 https://www.nunner-logistics.com http://www.konatra.com/en/konatra/subcontractor-trucking http://www.vandenbosch.com/Subcontractor.aspx https://www.dfds.com/logistics-solutions/support http://www.fit-logistik.de/en/partners-and-sub-contractors/ http://www.vanhuet.com/contact/subcontractors http://www.visbeen.nl/en/ http://www.carrier.fercam.com http://www.alcion.nl/transporteurs?lan=uk http://seka-log.com/en/common-carrier/ Încearcă sa contactezi fiecare companie, trimite și o prezentare cu punctele forte ale tale, în primul rand trebuie sa te ajuți tu pe tine, nu aștepta pomană (poate odată ai noroc și o primesti) dar norocul si-l face omu cu mana lui. Încearcă și poate o sa ai și izbândă. Dacă cauți bine o sa mai găsești și alte companii. Sper sa iti fie util și ție și altora care văd ca caută contracte ca și tractionisti
  34. 1 point
    Salutare colegii, observ ca e destul de veche intrebarea, dar imi poate da vreun coleg detalii despre aceasta firma? Va multumesc si drumuri bune sa aveti.
  35. 1 point
    - Raporturile dintre angajat și angajator, așa cum sunt ele reglementate de către Codul Muncii, exclud cu desăvârșire solicitarea și/sau reținerea (sub orice formă) de garanții materiale care să acopere valoarea echipamentelor (sau eventualele daune asupra echipamentelor), de orice natură ar fii aceste echipamente și cu care angajatul își desfășoară activitatea. - Respectarea Reg. C.E. 561/2006 nu este un privilegiu acordat de către angajator. Este obligație legală. ... Și mai și spui că lucrezi de 8 ani... Dacă ai lucrat cerând voie să respecți legea, scuză-mă, dar îți bați joc de noi toți. Și mai ești și tare-n gură...
  36. 1 point
    Lucrez la WSD Capacity de un an de zile si vreau sa stiti ca MINCIUNA si NESIMTIREA bucurestenilor ai caracterizeaza.Sant sigur ca dispecerii de la wsd sant pe faza si vor lua masuri urgente.
  37. 1 point
    Daca ai pus un anunt in care cauti un mod legal de munca si remuneratie pe masura , asi zice a si b . Din pacate patronatele cauta piese de schimb ieftine si multifunctionale , cu speranta ca in viitorul apropiat lucrurile se vor schimba , rabdare maxima .
  38. 1 point
    Este o firma din Falticeni, aproximativ 50-70 microbuze, 3-5 autocare, plata se face la cursa, are microbuze 8+1 si 10+1, se merge in echipaj. Daca iei amenda pe tara de nerespectarea programului tu esti de vina, afara se merge cu al 3-lea card sau pe out, Cari dupa tine platforma de 8 m, cate 2 masini, ai comision din pachete, cca 10 % din costul transportului. 200-250 euro pe cursa, se opreste garantie la cursa pana la 1000 euro. Km foarte multi, iar timpul tau liber il petreci prin colectare - impartire pachete, autoturisme,service masini. Logistica e la pamant, multi sefi...smd. In principiu daca nu esti casatorit si nu iti este dor de casa, se merita se castiga bani, dar ia-ti o poza cu cei dragi cu tine, ai grija sa nu gresesti ca te taxeaza la bani...sunt multe lucruri care nu o se le afli decat cand o sa gresesti, la inceput nu ti le va zice nimeni. Succes!!!
  39. 1 point
    bine ca nu iai luat pe toti la rind sa ii citezi si sa le raspunzi...mai ales ca comentariile sunt proaspete..de prin 2012-2013.. .sa inteleg ca vrei sa te angajezi la ei..
  40. 1 point
    Eu săptămâna asta am avut liber și m-am gândit să îmi caut un loc de muncă full-time. Am mers cred pe la vre-o 100 de angajatori (depozite, supermarket-uri, firme distribuție). Toți aveau nevoie de șoferi, dar majoritatea veneau cu propuneri neserioase (săptămâni de probă, lucru la negru...). Greu în ziua de azi să găsești o firmă serioasă! Niciodată nu am umblat după salarii nerealiste sau să stau degeaba, dar nici nu îmi pot permite să îmi bat joc de mine. Poate așa și colegii noștri nu au găsit ceea ce căutau.
  41. 1 point
    Regulamentul 561/2006 a fost creeat pentru a limita anumite excese, nu pentru a ingreuna activitatea de transport. Prin urmare va dau un exemplu : dupa un repaus zilnic (sau saptamanal) incep activitatea la ora 2:00, conduc 4h:30 min, alte activitati 1h :30, timp la dispozitie 1h, inchei activitatea si intru in repaus zilnic redus de 9h. La ora 17:00, incep activitatea conduc inca 4h:00 min, alte activitati 30 min, timp la dispozitie 30 min si inchei activitatea la ora 22:00, incepand un repaus zilnic de 9/11 ore. Prin urmare intr-un asa zis “arc de 24 ore” am efectuate doua “programe de condus”, Am deschis si am inchis de doua ori "programul". Activitatea de transport este versatila, in regulament sunt precizate strict maximele ore de condus si minimum ore de repaus, durata,ordinea si orele de incepere/sfarsit, raman la alegerea, nevoia si specificul activitatii fiecaruia. Daca incep un program de condus, si din varii motive ca: i-mi este rau, se contramandeaza o comanda, ordinea si orele incarcarii/descarcarii etc., legea nu ma obliga sa-mi efectuez maximum de ore de condus “continuu” daca i-mi permiteti exprimarea, nu ma limiteaza la “deschiderea” unui numar strict de “programe de condus” saptamanale. Mentionez ca am lucrat de mai multe ori ca in exemplul de mai sus si nu am intampinat probleme la verificari nationale sau externe. S-ar putea sa fiu eu depasit de realitate, dar nu inteleg de ce in disputele de pe acest forum, apar frecvent atacurile la persoana si nu la ideile, parerile sau opiniile acestora. Poate pentru ca suntem mai mult balcanici decat latini. In speranta ca nu am deranjat pe cineva va doresc toate cele bune.
  42. 1 point
    Salutare tuturor, dupa 3 ani si jumatate de ucenicie la Kim Johansen dintre care ultimul petrecut numai in Norvegia,am reusit de anul trecut din Mai sa ma angajez la o firma Norvegiana la recomandarea unui fost coleg.Intr-adevar aici am dat de munca in adevaratul sens al cuvantului,de munca fizica in primul rand.Vorba unui fost coleg de la Kim care a lucrat cateva luni in Norvegia:in Norvegia esti manipulant cu permis de conducere! Nu sunt fan Norvegia,aici am avut ocazia sa ma stabilesc,sa ma adun de pe drumuri(curse internationale,cabina,etc) sa pot locui cu familia,acesta fiind obiectivul meu pana se va produce o minune in Romania si sa ne intoarcem acolo:). Ca peste tot sunt ajunsuri si neajunsuri,ne putem acomoda si cu ceva noroc sa ducem o viata buna aici. Suntem un mic grup de Romani care lucreaza la diferite firme,tinem legatura,ne vizitam,ne ajutam. Am cautat mult,am mers personal la multe firme,stiu ce inseamna astasi catde dificil este. Oricine are nevoie de o parere,sfat,idee,informatii,etc.,ii stau la dispozitie. Numai bine si bafta tuturor.
  43. 1 point
    Observ ca cei mai multi dintre soferii noi in branse , sunt posesori de ,,agabaritic" si ma intreb la ce le foloseste acest atestat . Eu gasesc ca fac o cheltuiala inutila . Nimeni nu angajaza un incepator pentru transporturi agabaritice specializate !!! De aici se naste intrebarea. Pe de alta parte , nimeni nu va va intreba de atestatul de agabaritic cand veti transporta o marfa mai lunga decat remorca cu 1m, (se mai intimpla uneori sa cari marfa mai lunga decat remorca) si desi se constituie ca a fi transport agabaritic, nu va fi tratat astfel decat din punct de vedere in a asigura siguranta circulatiei. Si atunci ma intreb ....de ce scoateti atestete pentru agabaritic?
  44. 1 point
    Colegul de care vb o fi vreun VIP in firma ca realitatea este cu totul alta. De 9x8 egal 720 de km pe zi nu ti-a vorbit? Asta ca medie orara de deplasare. Ca sa o indeplinesti pe strazile din Europa iti pot spune cu sa o faci. Viteza unui camion este de 89 90 km la ora,in urcare e mult inferioara pt ca esti incarcat cu 23 24 de tone dar la vale te vei deplasa cu cat prinde. Si mai sunt multe altele...11ore de condus,magnet,regula celor 20 de secunde samd,nu ai sa vezi pauza de 45 de ore. Noaptea conduci ziua incarci descarci si daca mai ai vreo ora libera poti sa si te odihnesti.Sa nu vorbim de mizeria in care esti nevoit sa traiesti din cauza acelui negru de fum si neincrederea cu care esti tratat .Nu esti decat un SCLAV cu Nr. Bafta pt cei ce nu-i intereseaza aceste detalii si vor doar bani. Daca iti imparti salariul la km care-i faci ai sa iesi doar la 0,7 centi pe km.
  45. 1 point
    NU au nevoie de oameni cu experienta si profesionisti daca esti expert nu te angajaza au nevoie doar de ,,STRUTI,,
  46. 1 point
    salut colegi , am lucrat la Tabita ,am o parere foarte proasta exclusi soferi 2 care vin si pleaca ,de aceea tot angajeaza ,sunt nesimtiti in frunte cu directorul Dl Sigartau bani ti dau dupa 1-2 -3 saptamani si mai si taie din ei , cand intrebi de ce s-a taiat din salar spun ca asa trebuie ????? nu am primit un raspuns clar am inteles de la ceilalti colegi ca nu se incadreaza masinile in consum si atunci taie de la soferi 2 atentie nu ghid nu sofer 1 ce sa mai zic nu va duceti ca o sa va para rau .NU vreau sa folosesc cuvinte murdare din respect pentru acest sait .DAR de aici (____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________pana aici, cuvinte ,nu murdare, jegoase pt TABITA TOUR. Va salut GABI
  47. 1 point
    H Essers..nota 5, cu indulgenta. banii la timp, normal e munca noastra, lipsa de frigidere de pe masini, masini neingrijite,lipsa de organizare, dispretul cu care esti tratat ca si angajat.
  48. 1 point
  49. 1 point
    Colegu parerea mea : Sofer 1 4:30 Sofer 2 4:30 pauza minim 45 min ( io cu colegu o faceam 1 ora) si apoi inca o tura de cate 4:30 fiecare... se zice ca nu e obligatorie la echipaj acea pauza de 45 dar io cu colegul cu care am lucrat am fost opriti si controlati tot de francezi si ar fi avut ei ceva de obiectat pe acol dar cand au vaz pauza intre programe o ora si vreo 3-4 minute nau mai comentat nimic "bon voyage"....deci parerea mea e ca nu e chiar ok sa intinzi programul la maximul maximului ca daca vrea sa te arda are pt ce. Plus ca in lege scrie ca in oricare 9 ore de condus tre sa ai cel putin o pauza de 45 de min nu scrie nimic ca pt echpaj sau nu. Parerea mea...noi asa am lucrat si nu am intampinat probleme.
  50. 1 point
    ;) Adevarat frumoase masinile, curate si aproape noi. Nu stiu nimic, sincer nici nu auzise-m de aceasta firma !!! asta este link-ul http://transporturi-agabaritice.ro
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.