Members sevilla Postat Mai 25, 2015 Members Share Postat Mai 25, 2015 in noaptea de vineri spre sambata, dupa ce am deschis programul in jurul orei 24.00 am pornit la drum si dupa aproximativ 2 ore in timpul mersului tahograful mi-a scos cardul afara si imediat a aparut eroare - lipsa card...am continuat mersul si in prima parcare am oprit, am scos bon pe ziua de vineri (in care imi apare ca am facut pauza de 24 ore cu toate ca avusesem o zi plina cu program de condus de 9 ore ) si pe ziua de sambata dupa ce desigur am reintrodus cardul si am redeschis programul...a mai patit cineva asa?...ce as risca la un control al BAG???...credeti ca se mai poate intampla si altadata asta?...ce ar trebui sa fac in cazul asta?...multumesc anticipat colegilor cu experienta in domeniul transporturilor intracomunitare si TIR care imi vor da raspunsuri si mai ales sfaturi legate de acest tip de incident....Drumuri bune sa aveti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 27, 2015 Administrators Share Postat Mai 27, 2015 Salut , sa supraincarcat sistemul si a dat o eroare interna , deobicei lipsa descarcarii tahografului sau a cardului la timpii prevazuti duc la aceaata eroare interna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Mai 27, 2015 Moderators Share Postat Mai 27, 2015 Sfat..pentru ca mie nu mi s-a intimplat asa ceva si ai spus ca accepti si sfaturi.. .. Daca se va mai intimpla..sau s-a mai intimplat e posibil sa fie erori de la aparatura de inregistrare.respectiv prima data tacho..apoi cardul tau... Marcheaza manual o printare pentru fiecare zi pentru a dovedi ca tu doresti sa fi legal si a fost un accident defectarea aparaturii si cit mai urgent intra intr-un service specializat pentru a verifica sau repara tacho..Este considerata o incalcare grava ,uitate te rog si in explicatiile pe marginea lui 561 de pe forumul nostru [paginile 66-81 sunt cele reprezentative pentru problema aparuta] Poti sa te uiti aici,succes http://forums.soferii.ro/index.php?/topic/10786-explicatii-la-regulamentul-5612006/ 1. În eventualitatea defectării aparaturii sau a unei funcționări defectuoase, angajatorul îl prezintă pentru repararea lui de către tehnicianul autorizat sau atelierul autorizat, în cel mai scurt timp. Dacă vehiculul nu se poate întoarce la sediul operatorului în timp de o săptămână, calculată din ziua în care la aparatură s-a constatat defecțiunea sau funcționarea defectuoasă, reparația se realizează în cursul călătoriei. Măsurile luate de statele membre în conformitate cu articolul 19 pot conferi autorităților competente puterea de a interzice folosirea unui vehicul în cazul în care defecțiunea nu a fost remediată așa cum se prevede în alineatele anterioare. 2. Pe durata cât aparatura de înregistrare se află în pană sau funcționează defectuos, conducătorul marchează indicațiile legate de perioadele de timp, în măsura în care acestea nu au fost înregistrate sau imprimate corect de aparatura de înregistrare pe foaia sau foile de înregistrare sau pe o foaie ad hoc atașată fie foii de înregistrare, fie cardului de conducător auto, foaie pe care marchează elementele care permit identificarea (numărul cardului de conducător auto și/sau numele și/sau numărul permisului de conducere), inclusiv semnătura sa. În caz de pierdere, de furt, de deteriorare sau funcționare defectuoasă a cardului, conducătorul imprimă, la sfârșitul călătoriei, indicațiile referitoare la perioadele de timp înregistrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sevilla Postat Iunie 6, 2015 Autor Members Share Postat Iunie 6, 2015 multumesc pentru raspunsuri / sfaturi, intr-adevar tacho nu mai fusese descarcat de cam mult timp...drumuri bune sa aveti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members fery20 Postat Noiembrie 15, 2015 Members Share Postat Noiembrie 15, 2015 Salutare colegi. Am mai postat si in alta parte dar nu mia raspuns nimeni. Imi cer scuze moderatorilor si rog sa stearga postul celelalt. Si eu am mai exact 2 probleme la tahograf care au debutat de cand am facut verificarea la tahograf la Atec SL care este singura firma autorizata in zona Castellon in Spania. La indicatia domnilor de acolo am schimbat impulsorul cu unul din ceramica. Dupa am facut un repaus de 60 de ore. Dupa aproximativ 30 de ore am pornit motorul sa incarc bateriile ....nu am bagat de seama nimic atunci. Cand am terminat repausul am pornit si cand ma uit la tahograf aveam 30 de ore de pauza. Am scos raport si in ziua cand am pornit motorul mi-a aparut 1 minut volan si 6 minute ciocanele. Precizez ca nici macar nu am umblat la frana de stationare. Cand am plecat in prima cursa am observat ce sa intamplat cu repausul meu si anume cand pornesc motorul oscileaza putin acul de la vitezometru, pe tahograf apare 1km/h si automat sare dupa pat. Am fost inapoi la domnii care mi-au facut inspectia mi-a pus testerul a verificat tahograful si mi-au zis ca lor nu le apare nimic in neregula. Precizez ca treaba asta se intampla o data la aproximativ 10 porniri. A doua problema ar fi ca mie acuma tahograful imi vede pauza de 20min+25 ca fiind pauza legala ceea ce inainte nu se intampla. Bineinteles ca eu stau dupa 30 min si acuma pornesc motorul numai dupa ce termin pauza sa o stric dar imi e frica de politie sa nu apara ceva suspect la ei . Va rog frumos ce ma indrumati sa fac cine se mai pricepe. Va multumesc. Stima si drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.