Members leobango Posted March 9, 2009 Members Share Posted March 9, 2009 Puteti posta problemele care le aveti cu masinile,incerc sa va dau solutii,tarife,preturi piese pentru a avea o comparatie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted March 15, 2009 Author Members Share Posted March 15, 2009 Dintre defectele cele mai des intalnite, postez astazi 3 raspunsuri: 1.MAN TGA- afisajul in bord arata "engine brake failure"-dau varianta in engleza ca fiind cea mai utilizata-.Cauze:-clapeta EGR nu se afla in pozitia corecta sau este blocata-cand nu este in pozitia corecta se regleaza cursa pistonului ce actioneaza clapeta, cand este blocata se incearca deblocarea, in majoritatea cazurilor se schimba.Efecte are acestui defect-consum mai mare cu 15-20% 2.MERCEDES ACTROS-afisajul de bord nu arata nimic, ventilatorul de la radiatorul de racire merge incontinuu indiferent de temperatura exterioara.Defect-vascocuplajul blocat,se inlocuieste.Efecte-consum mai mare cu 10-20%. 3.IVECO DAILY - la o turatie intre 1700 si 2700 rpm motorul se ineaca,ajunge la relanti si dupa cateva secunde iar urca in turatie,la aceeasi pozitie a pedalei de acceleratie,cateodata o pornire greoaie dimineata.Cauza- injector,scapa pe retur la o anumita presiune.La 2 injectoare defecte, motorul nu mai porneste. Acestea sunt numai 3 din defectele ce pot fi intalnite la masini.Fiecare masina are puncte bune si mai putin bune din punct de vedere al intretinerii si reparatiilor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators CALIN Posted March 15, 2009 Administrators Share Posted March 15, 2009 Vad ca nu e nimeni cu probleme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted March 15, 2009 Author Members Share Posted March 15, 2009 deocamdata nu e,pentru ca este un site in formare si deasemenea ca nu multi soferi de camion acceseaza internetul(chiar am facut un sondaj printre ei acum cateva luni si abia 1(unul) din 20 intra pe net).Asta nu inseamna ca nu au probleme, din contra ,cred ca majoritatea au probleme cu cate ceva, dar ,fie amana rezolvarea,fie "las'ca merge si asa",in vremurile astea de criza mai greu cu vizita la service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators CALIN Posted March 15, 2009 Administrators Share Posted March 15, 2009 Tot incerc sa fac reclama si sa intre mai multi sa ridic situl . E util pt soferi sa afle cat mai multe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted March 15, 2009 Author Members Share Posted March 15, 2009 daca dai pe gugal nu apare deocamdata site-ul in primele 5 pagini(nu stiu mai departe) pe nici un fel de cautare ,nici pe soferi,nici pe soferii,nici pe camioane ,pe nimic,aici ar trebui sa lucrezi la promovare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators CALIN Posted March 15, 2009 Administrators Share Posted March 15, 2009 astept inca indexarea de la google Dureaza mai mult un pic la ei Dar pe yahoo a fost mai repede.Imi da prin alte pagini. Si acuma am bagat si pe MSN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Deocamdata ti-ai facut reclama pe situl meu asa ca o fac si eu cu urarile de bine de rigoare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Timishan Posted July 21, 2009 Members Share Posted July 21, 2009 Eu am dat de acest Site lasand Google-ul sa caute "Forum soferi camion", si am accesat pozitia a treia a acestuia. Comentariul meu este mai tarziu de Martie, adevarat, dar depinde si cum cauta cineva un domeniu de interes pe Google.Parerea mea este ca, fiecare Site isi are sansa sa de-a fi cunoscut de cat mai multi internauti, interesati de vre-un domeniu practic.Probabil ca in timp si "soferii.ro" va avea trecere la utilizatori mai numerosi, insa, depinde si de componenta celor inscrisi.Eu ma simt bine la voi, si sper sa-l pot promova la randul meu intr-un fel sau altul. Interesante si de retinut acele amanunte ce tin de mecanica,...O intrebare; cine da sanse unor camioane intr-un viitor apropiat cu motoare electrice ?.Se va scoate din ecuatie multimea de neajunsuri ale motoarelor cu ardere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted August 24, 2009 Members Share Posted August 24, 2009 Pai ar fi o solutie si motoarele elactrice, dar nu stiu cat de fiabile ar fi deocamdata.Motoarele electrice ridica si alte probleme:timpul de incarcare am bateriilor in timpul mersului,timpul de incarcare al bateriilor in stationare, descarcarea bateriilor,un motor 100 % electric probabil ca ar fi mult mai mare decat astea cu ardere interna,plecarea de pe loc probabil k s-ar face greoi...cine stie ....am sa mai aprofundez problema motoarelor electrice care ar putea sa faca fata pe camion. Pentru ca in olanda ( am vazut eu un documentar in urma cu vreo 10 ani , stiu, cam mult ) s-a facut un studiu pe un anumit numar de masini (cateva sute) 100% elecrice . Erau ecologice , dar bateria nu tinea mai mult de 500-600 km, cam pe acolo si aici intervenea problema, ca nu existau peste tot (benzinarii,centre comerciale,parcari..etc)locuri special amenajate pt incarcarea bateriilor . Deci presupune sa se investeasca si in infrastructura iarasi ( la vremea respectiva olandezii spuneau ca nu are rost sa se bage bani intr-un astfel de domeniu, al motoarelor 100 % electrice.Facusera niste parcari-test , in care fiecare loc de parcare era prevazut cu cate o sursa de curent electric .Acesta sursa era defapt o priza,de vreo 5 ori mai mare decat cea normala, iar din masina iesea un stecher ,de asemenea de 5 ori mai mare decat unul obisnuit( ma amuzau atunci foarte tare imaginile alea cu prizele si stecherele alea mari ).Aici a intervenit alta problema , deoarece bateriile cu care erau masinile prevazute se incarcau in cateva ore bune ( peste 4-5 ore), si nu era foarte practic(deci daca mergeai 500 km trebuia neaparat sa stai la incarcat peste 4 ore).Au ajuns la concluzia ca sunt bune pentru oras sau intre orase relativ apropiate, dar nu pentru drumuri mai lungi sau international.La vremea respectiva spuneau ca vor mai face si alte schimbari la acest proiect , dar nu mai stiu ce s-a mai intamplat . Nu stiu totusi cat de puternice ar trebui sa fie motoarele electrice de pe un camion , astfel incat acesta sa poata cara greutate mare??? ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 Dintre defectele cele mai des intalnite, postez astazi 3 raspunsuri: 1.MAN TGA- afisajul in bord arata "engine brake failure"-dau varianta in engleza ca fiind cea mai utilizata-.Cauze:-clapeta EGR nu se afla in pozitia corecta sau este blocata-cand nu este in pozitia corecta se regleaza cursa pistonului ce actioneaza clapeta, cand este blocata se incearca deblocarea, in majoritatea cazurilor se schimba.Efecte are acestui defect-consum mai mare cu 15-20% 2.MERCEDES ACTROS-afisajul de bord nu arata nimic, ventilatorul de la radiatorul de racire merge incontinuu indiferent de temperatura exterioara.Defect-vascocuplajul blocat,se inlocuieste.Efecte-consum mai mare cu 10-20%. 3.IVECO DAILY - la o turatie intre 1700 si 2700 rpm motorul se ineaca,ajunge la relanti si dupa cateva secunde iar urca in turatie,la aceeasi pozitie a pedalei de acceleratie,cateodata o pornire greoaie dimineata.Cauza- injector,scapa pe retur la o anumita presiune.La 2 injectoare defecte, motorul nu mai porneste. Acestea sunt numai 3 din defectele ce pot fi intalnite la masini.Fiecare masina are puncte bune si mai putin bune din punct de vedere al intretinerii si Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 As avea eu o problema care de multa vreme ma cam obsedeaza, Asadar am un iveco eurostar cursor care nu vrea sa consume mai putin de 35 si asta in conditiile in care il menajez cat pot,adica majoritatea curselor sunt cu 16-18 tone sau chiar mai putin.O sa zici ca am piciorul mare dar crede-ma ca am incercat toate stilurile de sofat chir si pus pe liber la vale si... nimic. Daca ai o solutie facem o betie crunta pentru treaba asta. Salutari PS:Cu publicitatea mai greu pe la noi, soferii nu prea se impaca cu tastatura asa ca...tot pasionatii o sa acceseze forumul mai des Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted May 12, 2010 Author Members Share Posted May 12, 2010 scuze evgheny, abia azi la aproape 2 luni am vazut ce ai scris, daca mai ai problema, discutam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mercedes_freak Posted May 13, 2010 Members Share Posted May 13, 2010 leobango zi-mi te rog ce poate fi ca imi da la atego eroare cu rosu sageata fiind in dreptul semnului cu franele. ceva plaute terminate cred. mersi mult Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted May 13, 2010 Author Members Share Posted May 13, 2010 un cerc cu 2 semicercuri stanga-dreapta,da, sunt placutele de frana,sau posibil ca s-a stricat vreun senzor de uzura Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mercedes_freak Posted May 13, 2010 Members Share Posted May 13, 2010 Da, ala e semnul. Maine o sa desfac fata si vad sigur, ca acolo cred ca ii probl. Dupa o cursa e fierbinte geanta si are un miros de ala specific Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted May 13, 2010 Members Share Posted May 13, 2010 Daca e doar un senzor atunci e bine, mai poti merge putin (deobicei la masinile astea noi cu senzori , senzorul se aprinde in bord dupa ce placuta e uzata de jumatate sau putin mai bine de jumatate....nu zic ca e prostie ca se aprinde la uzura de jumatate a placutei, dar se mai poate merge), dar daca se incalzeste jeanta inseamna ca e si altceva...placutzele probabil.Vezi cand desfaci fata asa cum spuneai tu . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mercedes_freak Posted May 13, 2010 Members Share Posted May 13, 2010 Va "bag" eu un anunt maine, dupa ce desfac. O seara buna in continuare va doresc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mercedes_freak Posted May 14, 2010 Members Share Posted May 14, 2010 Placuta de pe interior a fost terminata! S-a mancat si un pic din metal. A denivelat un pic discu. Aia de pe exterior numai jumatate s-a uzat, nu inteleg de ce. Oricum, dupa ce s-a aprins becul la bord, am mai facut inca 2000 de km pana azi ce le-am schimbat. Parerea mea e ca mai merge vreo 1000 linistit dupa ce da eroarea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted May 14, 2010 Author Members Share Posted May 14, 2010 Aha, cam cat sa ajungi acasa daca pleci de la Oradea la Constanta , "des-lasatori" senzori! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted May 15, 2010 Members Share Posted May 15, 2010 volvo_freak, placuta de pe interior este cea care strange si din cauza aceasta se uzeaza mai mult.Senzorul este gandit in asa fel incat sa te atentioneze cu ceva timp inainte , ca sa poti ajunge linistit la service.La camioane poati parcurge mai putini km de la aprinderea beculetului decat la amsinile mici, pt. ca sunt mai solicitate franele fiindca duce greutate mai mare . Probabil ca s-a auzit la franare si ca scartiau sau sunetul acela de frecare intre doua fiare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mercedes_freak Posted May 15, 2010 Members Share Posted May 15, 2010 De scartait nu scartaiau, da se auzea sunetu ala de metal pe metal. Azi am desfacut toate rotile. DIN TOATE 8 PLACUTE, NUMAI AIA S-A UZAT SI METALUL; RESTUL DE 7 SUNT UNIFORME; MAI PUTIN DE JUMATATE: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Vertigo Posted May 15, 2010 Members Share Posted May 15, 2010 Am o problema. Stie cineva cum dezactivez avertizarea sonora de la bord la mesajul : Tailgate tilted? Da, liftul nu inchide complet. Renault Midlum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mercedes_freak Posted May 16, 2010 Members Share Posted May 16, 2010 Am o problema. Stie cineva cum dezactivez avertizarea sonora de la bord la mesajul : Tailgate tilted? Da, liftul nu inchide complet. Renault Midlum. Pai de ce nu inchide? Ce il blocheaza? Banuiesc ca trebuie remediat asta, nu? Eu la Atego dau pe Quit si anuleaza erorile astea mici. Si la Midlum tre sa aiba ceva buton de anulare, nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted May 16, 2010 Author Members Share Posted May 16, 2010 Vertigo, spune marca si tipul liftului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.