Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Ajutor pentru soferii si posesorii de masini de peste 3.5T


leobango

Postări Recomandate

  • 7 months later...
Vizitator Anonymous

Salut si la multi ani !

Am si eu o problema cu caldura la un man tga, nu se ridica apa la motor, in afara de termostate mai poate fi si alta problema ? Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut am si eu o problema cu atego imi da apa afara din vas adica face presiune pina cand deschide termostatul dupa aceea am senzor lipsa apa mentionez ca nu mereu cind vrea el apa care iese afara este rece  cat timp imi da apa afara nu am pic de caldura multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut .Am si eu o problema cu atego .la unele porniri imi da apa afara din vas pe la supapa, adica face presiune pina cand deschide termostatul .dupa aceea  senzorul de apa se aprinde si completez cu 2l de apa . Mentionez ca nu mereu cind vrea el, apa care iese afara este rece. Cat timp imi da apa afara nu am pic de caldura . Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salutare,sunt posesorul unui Actros 1848 din 2001 si nu ma incarez la consum. Consuma pe ruta international 42%. In bord nu apar nimic defectiuni,intercoolerul este verificat,nu scoate fum deloc(doar cand schimb vitezele),amandoua turbo sunt ok. Va rog sa-mi dati un sfat.!

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
Vizitator Anonymous

salut am si eu un iveco dayli 50c care are o prb la pornire nu face mereu dar cand o apuca nu mai porneste nicicum .cand pun contactul se aprin absolut toti martori din bord.cand face asa nu porneste deloc.dc o las vreo 20 de min si il pun iar nu se mai aprind toti martori si porneste la sfert. pe tester a iesit ok.HELP ME PLS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut!

Am si eu o problema la un iveco eurocargo 7,5t...

Daca ''iau'' o groapa cat de mica mi se aprinde in bord ,pe rosu, indicatorul EDC, ramane turata la 1500 si numai pot accelera...pedala de acceleratie devine inutila...pana la urmatoarea groapa ;D,sau pana cand vrea ia(masina)

Am observat ca,totusi,daca apas usor acceleratia de mai multe ori (cand e pe ''liber''),revine la normal...dar nu intotdeauna.

Ma puteti lamuri cam despre ce e vorba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Vizitator Anonymous

buna.am si eu probleme cu clapeta egr la un man tga,se aprinde in bord engine brake failure.poate sa fie doar clapeta sau poate sa fie si pistonul care o actioneaza?care este pozitia corecta a clapetei?am vazut ca pozitia clapetei o regleaza pistonul,dar stie cineva cat de infiletata trebuie sa fie filetul in clapeta?va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.