Members Vertigo Postat Mai 17, 2010 Members Share Postat Mai 17, 2010 Este un BAR Cargolift dar mai multe nu stiu despre el. Ideea e ca nu vreau sa-l repar, vreau doar sa nu ma mai avertizeze sonor ca ma innebuneste. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Mai 17, 2010 Members Share Postat Mai 17, 2010 da-i muzica la maxim si nu-l mai auzi asa sresant . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Mai 17, 2010 Autor Members Share Postat Mai 17, 2010 Ideea era sa zici tipul de MBB, ca sa-ti zic ce fir sa tai de acolo de la trapa sa nu te mai deranjeze...cam ca la dezamorsarea bombei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Salut si la multi ani ! Am si eu o problema cu caldura la un man tga, nu se ridica apa la motor, in afara de termostate mai poate fi si alta problema ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Ianuarie 8, 2011 Autor Members Share Postat Ianuarie 8, 2011 Salut, din cate stiu nu mai e nimic in afara de termostat,poate vascocuplajul sa stea blocat si sa mearga continuu elicea, ti-ar arata FFR 00647 pe bord, dar nu e prea relevant cat raceste elicea motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Ianuarie 8, 2011 Members Share Postat Ianuarie 8, 2011 Incearac prima data termostatul, daca este stricat sau lipsa atunci el este problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Driver-ul Postat Ianuarie 8, 2011 Members Share Postat Ianuarie 8, 2011 Eu am circulat cu vascocuplul cuplat o iarna intreaga cu Leoaica si am avut caldura. Mai mult ca sigur ca a ramas termostatul deschis sau nu exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members smardan Postat Ianuarie 10, 2011 Members Share Postat Ianuarie 10, 2011 salut am si eu o problema cu atego imi da apa afara din vas adica face presiune pina cand deschide termostatul dupa aceea am senzor lipsa apa mentionez ca nu mereu cind vrea el apa care iese afara este rece cat timp imi da apa afara nu am pic de caldura multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Ianuarie 10, 2011 Autor Members Share Postat Ianuarie 10, 2011 Sunt 2 variante.Ori sa fiti mai calm cand scrieti ori sa invatati sa puneti puncte si virgule acolo unde trebuie, ca nu inteleg nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members smardan Postat Ianuarie 10, 2011 Members Share Postat Ianuarie 10, 2011 salut .Am si eu o problema cu atego .la unele porniri imi da apa afara din vas pe la supapa, adica face presiune pina cand deschide termostatul .dupa aceea senzorul de apa se aprinde si completez cu 2l de apa . Mentionez ca nu mereu cind vrea el, apa care iese afara este rece. Cat timp imi da apa afara nu am pic de caldura . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Ianuarie 10, 2011 Autor Members Share Postat Ianuarie 10, 2011 Este posibil sa nu lucreze cum trebuie electrovalva ce da drumul la caldura in interior,sau sa fie colmatata.Se afla undeva in fata,sub capota, se identifica usor, in ea intra 3 furtunuri,are si mufa electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members FILMARALI Postat Ianuarie 15, 2011 Members Share Postat Ianuarie 15, 2011 Salutare,sunt posesorul unui Actros 1848 din 2001 si nu ma incarez la consum. Consuma pe ruta international 42%. In bord nu apar nimic defectiuni,intercoolerul este verificat,nu scoate fum deloc(doar cand schimb vitezele),amandoua turbo sunt ok. Va rog sa-mi dati un sfat.! Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 salut am si eu un iveco dayli 50c care are o prb la pornire nu face mereu dar cand o apuca nu mai porneste nicicum .cand pun contactul se aprin absolut toti martori din bord.cand face asa nu porneste deloc.dc o las vreo 20 de min si il pun iar nu se mai aprind toti martori si porneste la sfert. pe tester a iesit ok.HELP ME PLS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cyborg2t Postat Octombrie 30, 2011 Members Share Postat Octombrie 30, 2011 Salut! Am si eu o problema la un iveco eurocargo 7,5t... Daca ''iau'' o groapa cat de mica mi se aprinde in bord ,pe rosu, indicatorul EDC, ramane turata la 1500 si numai pot accelera...pedala de acceleratie devine inutila...pana la urmatoarea groapa ,sau pana cand vrea ia(masina) Am observat ca,totusi,daca apas usor acceleratia de mai multe ori (cand e pe ''liber''),revine la normal...dar nu intotdeauna. Ma puteti lamuri cam despre ce e vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 buna.am si eu probleme cu clapeta egr la un man tga,se aprinde in bord engine brake failure.poate sa fie doar clapeta sau poate sa fie si pistonul care o actioneaza?care este pozitia corecta a clapetei?am vazut ca pozitia clapetei o regleaza pistonul,dar stie cineva cat de infiletata trebuie sa fie filetul in clapeta?va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.