Jump to content
liviucen

man tga18460 comfort shift defective

Recommended Posts

salut. am o problema la un man tg 18460 . uneori schimba jumatatile alteori nu.. ii scot apa din butelii... cea de langa toba... apoi merge... merg un pi apoi nu mai schimba nici vitezele mari uneori ramane blocat pe mic alteori pe mare... daca ma poate ajuta un coleg... mi-ar fi de mare ajutor

Edited by cico_3504

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi cu ce să te ajute un coleg. Tocmai ai descris problema...

La 15/06/2016 la 10:48, liviucen a spus:

ii scot apa din butelii

Aerul pe care îl produce compresorul ăla nu e destinat exclusiv sistemului de frânare, în caz că nu ți-ai dat seama. Aerul comprimat e folosit pentru a acționa diferite valve și servomecanisme, inclusiv de la controlul cutiei de viteze... ori tu scoți apă din cel puțin o butelie, destul de des, înțeleg. Apa aia vine de undeva... de la sistemul de răcire al motorului, al compresorului (dacă e cazul) sau se formează în urma condensului. Indiferent de sursă, nu are ce căuta în instalația ta de aer (reduce sau chiar blochează debitul de aer, implicit reduce presiunea de lucru în sistem... evident un servomecanism ce ar trebui acționat, rămâne înțepenit).

Schimbă toate garniturile și filtrele (în special cele anticondens, sau cum s-or numi...) și poate scapi de problemă, deși ar trebui identificată întâi sursa apei.

P.S. Sfat bazat pe gândire logică și cunoștințe primare, nu sunt mecanic sau alt gen de specialist în domeniul ăsta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. acea problema am rezolvato. am schimbat mufa de ambreaj. acum alta a aparut . nu am aer la ambreaj. sa intarit pedala si nici la scaun sau pistol niu am aer. spume circuitul 4 presiune prea joasa.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

frecvent apa in sistemul pneumatic este cauzata de chiuloasa defectuoasa a compresorului cri5tian a spus mai devreme asa ca verifica compresorul sa nu bage antigel in sistem ,daca ai rezolvat compresorul trebuie sa schimbi filtrul esicator si sa verifici supapa suport filtru esicator ,succes

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare  si multumesc pentru sfaturi. acum am schimbat supapa + plus filtru de silicagel. problema sa rezolvat. de curiozitate am gustat sa vad daca are antigel in butelii... dar nu avea... sper ca e de la condens. acum am triunghiul rosu si da eroare la ZBR... check tco, tco failure,can interconect failure ... cade acul la chilometraj la turometru si la toate ceasurile. la o cursa normala de satu mare-onesti. mi-a inregistrat cu 40 de km mai putin :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

si am uitat tahograful "caraie" produce in zgomot ciudat... de vreo luna incoace... mia schimbat cablul ce duce de la cutie in tahograf plus impulsor ... dar nici o schimbare... cel care a facut asta dupa ce ia facut tester a spus ca trebuie schimbat tahograful:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel care tia facut schimbarea era autorizat..?? daca da....deja trebuia sa iti schimbe tachograful..nu putea sa te lase sa mergi cu el defect.[nu de alta dar semneaza cind face o verificare..unde pui ca mai si raspunde pentru ce semneaza..]..Apoi...sper sa nu fie din cauza asta si tu sa mergi profesionist...posibil din cauza ''flotarilor cu banutul''..sa iti dea erorile..noile modele nu mai merg pacalite...trebuie sa renuntati la asta..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, liviucen a spus:

imi  da eroarea asta... zbr diagnosis 1087-04 si cateodata imi apare "+" in partea dreapta jos a ecranului.... ce semnificatie are? :(

Zbr - Calculatorul central ( central on board computer )  1087 Presiune , Senzor de presiune -circuit 1( vezi foto )  04 -Semnal inexistent ( no signal present ) 

Pdf erori : https://www.google.es/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.techtransa.lt/MAN_klaidu_kodai.pdf&ved=0ahUKEwjE556ImcbNAhXlDMAKHVCDAREQFggbMAA&usg=AFQjCNGi98voPKKQrr6iAURcqqiyqVB-Jg&sig2=bqzpIp1Jnl4c_5oM87ML-g

2016-06-26-19-22-57.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de sfat am sa rezolv asta cat de curand posibil :) am schimbat tahograful. acum ma pregatesc sa plec in cursa. sper sa fie ok. o seara faina la toti colegii! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

can interconect failure cu semnul de la aer cu rosu (!) zbr aprins tot timpul si mia disparut kilometrajul ... si ceasul la fel ca inainte... am oprit 8 minute apoi a incetat sa mai dea erori... sa fie din cauza senzorului de presiune?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.