Guest Anonymous Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Lazar Company [img width=236 height=600]http://img132.imageshack.us/img132/4453/agabaritic1.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members edyspedition Posted June 16, 2009 Members Share Posted June 16, 2009 la lazar company am inteles ca au un patron de treaba, care respecta soferii, nu ii ''chinuie'' ca la alte firme (nu dau nume). insa sunt si acolo probleme cu banii... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Din cate am citit de pe site lor au parc destul de mare: -292 camioane mari de 20 tone -18 de 3,5 tone si mai putin de 3,5 tone Marcile acestei campani sunt: -140 Mercedes- Benz -154 Daf -9 Renault -7 (Scania,Iveco,Man) Parc semiremorci: -113 Mega trailere (krone) capacitate 105 mc -2 semiremorci Jumbo (Lag) 100 mc -10 platforme transcontainer Krone -172 semiremorci normale (LAG,KRONE,SCHIMTZ) 90 mc -3 semiremorci basculabile -2 Eurolhor-transport de masini -12 semiremorci transport containerizat 99,99 % din totalul parcului este conform standardelor euro 3 si euro 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members lenny21 Posted July 8, 2009 Members Share Posted July 8, 2009 am vazut la ei pe site ca au si un program pt cei care vor sa devina conducatori auto. stiti ceva despre asta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted July 8, 2009 VIP Share Posted July 8, 2009 Poi si EDY are scoala de soferi si Dumagaz si mai multi,da asa stiu ca daca faci scoala la ei trebuie sa te si angajezi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members lenny21 Posted July 9, 2009 Members Share Posted July 9, 2009 pai la edy am fost si nu ma incadrez la scoala lor de soferi pt ca trebuie doar categoria b ca sa faci sc la ei. c+e ti le iei la ei. la dumagas am fost dar degeaba, am tot dat telefoane vero 3 luni la inceputul anului si am fost si pana la craiova doar ca sa imi spuna ca acuma scolarizarea aia e pe bani si eu nu aveam banii pregatiti pt scolarizare ca mia spus omul ala de acolo pe ultima suta de metrii ca siau schimbat sistemul cu scolarizarea . acuma mar interesa sa vad cum e cu astia de la lazar company Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 cati soferi de la lazar company am vazut, prin parcari si la descarcat, majoritatea istrecuti de 40 de ani, mai ii si cate unu carunt, la fel si la frigoexpres. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Timishan Posted July 18, 2009 Members Share Posted July 18, 2009 M-a uns pe suflet cum este flota "lazarenilor" aranjata in rastel.Asa da !.Acum, sinceri sa fim, fiecare dintre noi si-ar face o sortare a angajatilor daca ar avea firma de transport.Ar tine o medie de varsta buna.Asta nu inseamna ca cei tineri si incepatori merita marginalizati doar pentru ca nu au experienta pe camioane.Personal, prima hiba care nu as tolerao la soferii mei, ar fi bautura la volan, urmata de nerespectarea programului combinat cu maniera de sofat.Pentru aceste 3 conditii de raspundere la soferi, i-as spiona serios.O singura abatere la mine in firma, si nu as mai vrea sa-i vad.Poate ca la program as fi mai ingaduitor, dar acum vorbesc si eu, ca si asa nu stiu mai nimic despre transporturi pe camioane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members truckman Posted July 20, 2009 Members Share Posted July 20, 2009 ptr .TIMISHAN.MAJORITATEA patronilor din Romanika ai doare in dos de programul tau de condus ;du-te ca daca te opreste ARR-ul da-le ceva ca-ti decontez eu;de spionat nu trebuie sa-tifaci griji ca vei gasi repede ;sifonari;si acum CEA MAI TARE BATAIE DE JOC DIN ROMANIA:PLATA LA KM! esti nevoit sa apesi acceleratia ca sa faci km.la sfirsitul lunii i-ti taie din bani ptr. motorina.tare nu? asta-i hotia din ROMANIA !nu crezi? intreaba lafirme ca EDY VLASE CARTRANS etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted September 29, 2009 Members Share Posted September 29, 2009 Am vazut,la Scania parca , ca mai nou se vand sisteme antifurt optionale pentru rezervoare la camioane (e un fel de palnie cu sita care vine bagata in rezervor si nu mai poti baga furtunul sa scoti motorina). Dar oricum,exista destule alte metode de a fura motorina din rezervor fara sa te prinda .Adevarul e ca eu urasc sa vad soferii ca fura motorina din rezervor( pana si ei vor sa castige bani mai multi fara sa munceasca ....aici cred ca ar fi bun un sistem k in america si soferii sa aibe propriile lor masini , care-si permit,si sa plateasca ei motorina, sa vedem atunci daca mai fura .Si acest fapt , murtul de motorina,determina unii patroni sa opreasca bani din salarii.Ca ma tot gandeam ca daca asa avea bani multi si mi-as face o firma de transport cu camioane , o mare problema ar fi furtul de motorina de catre soferi.Acest aspect chiar poate duce firma la faliment, mai ales daca e o firma mica.Deci e foarte riscant si pt firma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted September 29, 2009 VIP Share Posted September 29, 2009 Daca ar fi si platiti soferi cu siguranta nu ar fura motorina... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Hey nu fura motorina...asta e infractiune....face un C.A.R. la rezervor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members apostol Posted November 24, 2009 Members Share Posted November 24, 2009 Pentru a fi platit pe ce muncesti trebuie "sa dai cu papagalul" la sef, sau sa pleci din tara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members savimbi Posted November 25, 2009 Members Share Posted November 25, 2009 Daca ar fi si platiti soferi cu siguranta nu ar fura motorina... Personal ma indoiesc. Cit timp vor exista persoane care sa cumpere motorina, atita timp vor exista si persoane care sa o vinda indiferent de salariul avut. ( ma refer la soferi nu la patron...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted November 25, 2009 Members Share Posted November 25, 2009 Da ,asa ma gandesc si eu, chiar daca soferii de camioane ar avea un salariu foarte mare , tot ar vinde si motorina, pt ca vor si mai multi bani (bine, acum sa nu bagam toti soferii in aceiasi oala ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members savimbi Posted November 25, 2009 Members Share Posted November 25, 2009 M-am referit la un mod general, te rog...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted November 28, 2009 Members Share Posted November 28, 2009 M-am referit la un mod general, te rog...... Da,da,corect,corect,scuze,scuze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members FLO_TM Posted December 18, 2010 Members Share Posted December 18, 2010 Nu au vreo legatura cu cei de la AUTO COM DIVERS...se cam aseamana multe la ei pana si sedile le au la vreo 20 de metrii unu de altu....care sunteti de acol din zona trebuie sa stiti ceva... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members szaga Posted December 19, 2010 Members Share Posted December 19, 2010 Nu au vreo legatura cu cei de la AUTO COM DIVERS...se cam aseamana multe la ei pana si sedile le au la vreo 20 de metrii unu de altu....care sunteti de acol din zona trebuie sa stiti ceva... Ba da,au legatura.Sunt frati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members FLO_TM Posted December 19, 2010 Members Share Posted December 19, 2010 Sunt frati patronii sau cum?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members szaga Posted December 19, 2010 Members Share Posted December 19, 2010 Da,patronii sunt frati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members FLO_TM Posted December 19, 2010 Members Share Posted December 19, 2010 Pacat ca nu au facut firma impreuna aveau mai multe masini...alte beneficii asa se cearta ca unu ia cursa altu nu sau cine stie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members apostol Posted December 27, 2010 Members Share Posted December 27, 2010 International Lazar Company - 15 ani de activitate pe piata Flota proprie: peste 350 de camioane (in mare parte EURO 5) Venituri totale ale grupului in 2007: 63 milioane euro Investitii in logistica: 4,2 milioane euro (depozit de 9.000 mp la Bascov, judetul Arges) Grupul Lazar, care include International Lazar Company, Lazar Logistics, Agromec Topoloveni, BAT Bascov, Mecanpetrol Gaesti, Hoedlmayr - Lazar Romania, opereaza un parc total de peste 500 de camioane si a inregistrat in 2008 venituri totale de aproximativ 80 milioane euro Sursa:revista Ziua Cargo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members b93lfk Posted December 27, 2010 Members Share Posted December 27, 2010 pai la inceput au facut firma impreuna (au vandut prune) si sau hotarat sa faca lazaru dupa care au zis sa acopere piata si au facut si com diversu care au curse de polonia germania la maxim 150 km si turcia si ce le mai cade iar lazaru au curse de italia franta spania portugalia si maroc astea le stiu de la un coleg cu care am facut 45 la kuty scuze de ortografie da sunt pe fuga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Razvan Posted December 27, 2010 Members Share Posted December 27, 2010 Si Lazar face Turcia,mai nou acum am vazut ca baga si Iran (Teheran) cu piese de Logan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.