Jump to content

Lazar Company


Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Anonymous

Din cate am citit de pe site lor au parc destul de mare:

-292 camioane mari de 20 tone

-18 de 3,5 tone si mai putin de 3,5 tone

Marcile acestei campani sunt:

-140 Mercedes- Benz

-154 Daf

-9 Renault

-7 (Scania,Iveco,Man)

Parc semiremorci:

-113 Mega trailere (krone) capacitate 105 mc

-2 semiremorci Jumbo (Lag) 100 mc

-10 platforme transcontainer Krone

-172 semiremorci normale (LAG,KRONE,SCHIMTZ) 90 mc

-3 semiremorci basculabile

-2 Eurolhor-transport de masini

-12 semiremorci transport containerizat

99,99 % din totalul parcului este conform standardelor euro 3 si  euro 5

14787845.jpg

daf1.jpg

daf2.jpg

daf3.jpg

turnb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Members

pai la edy am fost si nu ma incadrez la scoala lor de soferi pt ca trebuie doar categoria b ca sa faci sc la ei. c+e ti le iei la ei. la dumagas am fost dar degeaba, am tot dat telefoane vero 3 luni  la inceputul anului si am fost si pana la craiova doar ca sa imi spuna ca acuma scolarizarea aia e pe bani si eu nu aveam banii pregatiti pt scolarizare ca mia spus omul ala de acolo pe ultima suta de metrii ca siau schimbat sistemul cu scolarizarea :(. acuma mar interesa sa vad cum e cu astia de la lazar company

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

cati soferi de la lazar company am vazut, prin parcari si la descarcat, majoritatea istrecuti de 40 de ani, mai ii si cate unu carunt, la fel si la frigoexpres.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

M-a uns pe suflet cum este flota "lazarenilor" aranjata in rastel.Asa da !.Acum, sinceri sa fim, fiecare dintre noi si-ar face o sortare a angajatilor daca ar avea firma de transport.Ar tine o medie de varsta buna.Asta nu inseamna ca cei tineri si incepatori merita marginalizati doar pentru ca nu au experienta pe camioane.Personal, prima hiba care nu as tolerao la soferii mei, ar fi bautura la volan, urmata de nerespectarea programului combinat cu maniera de sofat.Pentru aceste 3 conditii de raspundere la soferi, i-as spiona serios.O singura abatere la mine in firma, si nu as mai vrea sa-i vad.Poate ca la program as fi mai ingaduitor, dar acum vorbesc si eu, ca si asa nu stiu mai nimic despre transporturi pe camioane. ::)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

ptr .TIMISHAN.MAJORITATEA patronilor din Romanika ai doare in dos de programul tau de condus ;du-te ca daca te opreste ARR-ul da-le ceva ca-ti decontez eu;de spionat nu trebuie sa-tifaci griji ca vei gasi repede ;sifonari;si acum CEA MAI TARE BATAIE DE JOC DIN ROMANIA:PLATA LA KM! esti nevoit sa apesi acceleratia ca sa faci km.la sfirsitul lunii i-ti taie din bani ptr. motorina.tare nu? asta-i hotia din ROMANIA !nu crezi? intreaba lafirme  ca EDY VLASE CARTRANS etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Members

Am vazut,la Scania parca ,  ca mai nou  se vand sisteme antifurt optionale pentru rezervoare la camioane (e un fel de palnie cu sita care vine bagata in rezervor si nu mai poti baga furtunul sa scoti motorina). Dar oricum,exista destule alte metode de a fura motorina din rezervor fara sa te prinda  :D.Adevarul e ca eu urasc sa vad soferii ca fura motorina din rezervor( pana si ei vor sa castige bani mai multi fara sa munceasca ....aici cred ca ar fi bun un sistem k in america si soferii sa aibe propriile lor masini , care-si permit,si sa plateasca ei motorina, sa vedem atunci daca mai fura  ;D.Si acest fapt , murtul de motorina,determina unii patroni sa opreasca bani din salarii.Ca ma tot gandeam ca daca asa avea bani multi si mi-as face o firma de transport cu camioane , o mare problema ar fi furtul de motorina de catre soferi.Acest aspect chiar poate duce firma la faliment, mai ales daca e o firma mica.Deci e foarte riscant si pt firma.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members

Daca ar fi si platiti soferi cu siguranta nu ar fura motorina...

Personal ma indoiesc. Cit timp vor exista persoane care sa cumpere motorina, atita timp vor exista si persoane care sa o vinda indiferent de salariul avut. ( ma refer la soferi nu la patron...)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • Members

International Lazar Company - 15 ani de activitate pe piata

Flota proprie: peste 350 de camioane (in mare parte EURO 5)

Venituri totale ale grupului in 2007: 63 milioane euro

Investitii in logistica: 4,2 milioane euro (depozit de 9.000 mp la Bascov, judetul Arges)

Grupul Lazar, care include International Lazar Company, Lazar Logistics, Agromec Topoloveni, BAT Bascov, Mecanpetrol Gaesti, Hoedlmayr - Lazar Romania, opereaza un parc total de peste 500 de camioane si a inregistrat in 2008 venituri totale de aproximativ 80 milioane euro

Sursa:revista Ziua Cargo

Link to comment
Share on other sites

  • Members

pai la inceput au facut firma impreuna (au vandut prune) si sau hotarat sa faca lazaru dupa care au zis sa acopere piata si au facut si com diversu care au curse de polonia germania la maxim 150 km si turcia si ce le mai cade iar lazaru au curse de italia franta spania portugalia si maroc  astea le stiu de la un coleg cu care am facut 45 la kuty scuze de ortografie da sunt pe fuga

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.