Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

Recommended Posts

  • Members

POATE CINEVA SA SPUNA MAI MULTE DESPRE ACEASTA FIRMA?

  Am vorbit cu cineva care lucra la ei si a spus cam asa;

          Banii 1150 ron salariu in tara, + 1300 pina la 1900 euro ...diurna si prime.. , numai ca este cam mare stresul. Cer experienta min 3 ani... Seriosi la bani daca nu te prind cu ...fofarlica , au baza la Paris . Omul spunea ca daca nu esti.... "spirt" nu faci fata si te lasi singur. Am inteles ca au un birou in Bucuresti prin zona Giulesti. Cred ca gasesti ceva date de contact pe net. Concluzia celui cu care am vorbit era: BUNICEL SALARIUL DAR FOARTE MULT STRES !!!.Mai mult nu stiu sa-ti spun.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  Am vorbit cu cineva care lucra la ei si a spus cam asa;

          Banii 1150 ron salariu in tara, + 1300 pina la 1900 euro ...diurna si prime.. , numai ca este cam mare stresul. Cer experienta min 3 ani... Seriosi la bani daca nu te prind cu ...fofarlica , au baza la Paris . Omul spunea ca daca nu esti.... "spirt" nu faci fata si te lasi singur. Am inteles ca au un birou in Bucuresti prin zona Giulesti. Cred ca gasesti ceva date de contact pe net. Concluzia celui cu care am vorbit era: BUNICEL SALARIUL DAR FOARTE MULT STRES !!!.Mai mult nu stiu sa-ti spun.

colegule dar ne poti da un numar de telefon de la ei?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

colegule dar ne poti da un numar de telefon de la ei?

Am gasit asta pe google

Incearca aici : PATRU SPEDITION M SRL

Adresa: STR. VALEA LUNGA, Nr. 9, Bl. 144, Sc. 2, Et. 1, Ap. 48

Localitate: Bucureşti 061502

Romania

Telefon: 021-3452916

Fax: 021-3462915

           

colegule dar ne poti da un numar de telefon de la ei?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Anonymous

Colegilor,stresul nu-i mare este foarte mare.Incepem cu inceputul:pentru domnul Gherghe salariul asta reprezinta asa:35 euro/zi diurna salariul mai sus mentionat din Romania + 600 euro prima.Ce inseamna prima asta?Pentru banii astia trebuie sa faci urmatoarele lucruri:sa faci mecanica la camion,(schimbi placute de frana), sa schimbi cauciucuri pe remorca sau tractor, sambata duminica sa speli camionul cu galeata si carpa sa polisezi camionul rezervorul si toba de esapament.Sambata, duminca te aduce la Paris ca sa faci toate aceste lucruri, nu ai odihna.Daca toate lucrurile astea nu le faci iti taie prima.Ce se inbtampla mai exact ca si program de lucru?Cand te angajeaza te aduce la Paris la firma pe banii tai, faci stagiu de angajare vreo 2-3 luni facand distributie la magazinele din Paris.Noaptea faci magazine cu camion cu numar de Franta, ziua circuli pe drum cu numar de Romania sau faci mecanica.Aici ai obligatia sa cumperi trusa de scule de la firma lui domnul Gherghe Serbanescu care iti trage banii pe trusa 230 de euro,ca sa intretii camionul firmei pe banii tai.Orice se intampla la camion sau remorca ti se trage bani.Aici de luni pana sambata faci amplitudine de 15 ore zilnic.Un week-end pauza ii de 45 de ore urmatorul este de 36 de ore fara a fi recuperat.La cursele de Anglia platesi Podul Reginei cu banii tai sii ii vezi dupa 2 luni.La el salariul se plateste asa, exemplu:1 ianuarie-31 ianuarie si vezi banii in 25 februarie.In luna in care pleci de la firma si nu ve-i mai veni la lucru la el te plateste numai cu 35 euro/zi iti iei adio de la prima.Pe Anglia nu-ti plateste parcarile si est obligat sa parchezi pe unde poti si daca esti furat de marfa tu platesti.Esti obligat sa parchezi in fata firmei unde incarci sau descarci si de aCOLO are pretentia sa intrii in curte la rampa fara disc tahografic.Toate masinile lui sunt cu disc tahografic.Parcarea SI GARAJUL FIRMEI ESTE PE STRADA INTR-O ZONA INDUSTRIALA DIN PARIS.Pentru a face un dus pt a merge la cumparaturi pt a manca trebuie sa iti ceri voie de la domnul Gheorghe Serbanescu si in foarte multe cazuri ti se spune ''nu", "nu se poate", va dati seama ramaneti nespalati si flamanzi.De cand s-a dat drumu la capotaj pe Europa faci foarte multe curse intern pe Franta de 100-200 km pe cursa ....asta se numeste sofer international pentru el. Sunt foarte multe de spus vis-a vis de comportamentul lui fata de angajati, dar in mare le-am curpins pe toate.Singurul lucru bun in firma asta daca trece luna si nu ai evenimente iti intra banii la timp pe cont adica in 25 a lunii.Daca ai evenimente ti se pune cu minus.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Members

Am lucrat in urma cu 3ani la Patru Spedition,patronul e un nenorocit care isi bate joc de soferi!Este roman cu cetatenie franceza,are firma in bucuresti(fictiva),si are in franta firma,dar soferii francezi se feresc de el.Eu am rezistat 6luni.Esti sclav,nu sofer!Schimbi roti,placute,la vagon si tractor,singur,in week-en!!Domnul George Serbanescu urla la tine pana face spume(chiar face!),chiar daca ai fi cel m-ai bun sofer din Franta,chiar daca ai nervi de otel,nu rezisti...te batjocoreste,te trateaza ca si cum ai fi ultimul lui grajdar,si multe...iti pot spune la un telefon,ar fi prea mult de scris acuma.Noroc si Drumuri Bune!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

        Asa vom putea sa-i tratam si noi cum se cuvine pe acesti "patronica" (ignorind "oferta" lor)! Daca vom fi avertizati de catre colegii care au avut de suferit lucrind la acestia, vom putea sa evitam macar o parte din problemele pe care ni le ... rezerva viitorul ! Fiind informati corect in legatura cu conditiile ce le ofera fiecare firma, vom putea sa alegem ce ni se potriveste mai bine... !!!

    Sa aveti drumuri bune si spor la...trai domnilor colegi !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Members

dragi colegi.daca va trece prin cap sa va angajati la o firma care plateste multi bani,cum este firma PATRU SPEDITION M mai intai informativa foarte bine de la colegi care au fost la aceasta firma si au rezistat doar cateva zile.pt aceasta firma este putin spus puscarie...as putea scrie eu despre aceasta firma 3 zile la rand si tot NU ATI INTELEGE ca dl.GHEORGHE SERBANESCU (patronul firmei) este un nenorocit si sunt zeci de sofei care vin si pleaca in aceeasi zi...eu am rezistat foarte putin,decat sa innebunesc mai bine lucrez fara stres si nu sunt scav.Doamne ajuta colegior !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • Members

dragi colegi!!!patronul e un nebun,nu-l intereseaza de angajati,,,are prea multe pretentii de la un sofer ,dar el habar nu are de nimic ,nu e in stare sa poarte o discutie civilizata cu angajatii ,trateaza pe toate lumea precum sclavii..daca te plateste cu acest salariu trebuie sa fii la dispozitia lui non-stop.nu tine cont ca esti un angajat care la-i suportat trei ani si ai inebunit si tu ca om pe langa el..deci fugiti de acest domn gheorghe serbanescu ,degeaba plateste bine daca stresul e fffffoarte mare..drumuri bune colegi!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

ce treaba are postarea??colegu crezi ca sa schimbat ceva??/

nu sa schimbat nimic ,domnul patron tot aceelas este

hai sa vb despre stresss

de la aceasta firma..

orice ai face domnul gheorghe nu este multumit,este vesnic nemultumit,te jigneste ex.bou,prost..chiar daca tu ca sofer ai dreptate si nu-i convine domnului patron nu recunoaste ,te face cum ai vine la gura si nu-ti da dreptate ,,,deci nu ai voie sa-l contrazici,nu ai voie sa vb in fata lui,..nu ai voie la dus ,la wc ,la cumparaturi decat in pauzele mari daca nu ai de facut ceva la masina binenteles

deci ???ai munci in conditiile astea???

sa fii jicnit?sa stai cu gandul ca cine stie ce nu-i convine ??sant multe de spus despre domnul gheorghe dar nu e timp...evitati aceeasta firma, mai bine una care da salariul un pic mai mic dar muncesti cu drag ..drumuri bune colegi!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • Members

SERBANESCULE inainte de a citi acest text ia ceva de dureri de cap da sa fie tari si intre timp da telefon la Spitalul 9 sa-ti retina un pat ca ti-ar prinde bine la urma.

Buna colegilor

Am lucrat si eu in firma Patru Spedition M aproape un an de zile(si eu ma mir cum de am rezistat atata) si as vrea sa va informez unele detalii despre cum se lucreaza in firma asta si ce se intampla aici.

Sa incepem cu inceputu:cele relatate mai sus sunt foarte adevarate(comentariul din 16.03.2012)insa colegului ia scapat unele detalii importante sau a vrut sa fie mai bland cu criticile la adresa lui Serbanescu, pentru ca nu pot sa-i spun domn.Este o jigodie dar si aceasta caracterizare este prea blanda pentru el.Domn este un om care se respecta pe el insusi si mai apoi pe ce-i din jurul lui.El nu se incadreaza aici.

Ce inseamna initiala M din numele firmei?Eu am tras concluzia ca inseamna MUMU, adica Patru Spedition da MUMU la angajati.Sa incepem cu sistemul de salarizare:

-este adevarat se da 2000 euro dar pe hartie sau in vorbe

-real se da 35 euro pe zi si salariuldin Romania care este de 1117 RON, care-i vezi pe card(de astia nu se atinge), nici acesti 35 de euro pe zi nu sunt trecuti in contractul colectiv de munca.

-30 de zile X 35 euro pe zi egal 1050 euro

-1117 RON egal aproximativ 265 euro, acesta este venitul real aici

-restul pana la 2000 euro la firma Patru Spedition da mumu se numeste "PRIMA"(la stanga sau la dreapta depinde cum se trezeste jigodia in ziua de salar).

Aceasta "PRIMA" se diminueaza in felul urmator:

-la sfarsitul lunii ti se calculeaza cati km ai facut in plus:pe un coleg nbou angajat la sfarsitul lunii ii s-a spus"ai facut 19 km in plus care s-au adunat la fiecare incarcare-descarcare, acolo la incarcarea X ai facut 500 metrii in plus, la descarcarea X ai facut 850 metrii in plus si tot asa pana s-au adunat 19 km care au fost taxati de catre Serbanescu cu suma de 200 euro".

-la firma aceasta este pretentia sa scoti consum de maxim 33% dar numai iarna, iar pe sezonul cald maxim 31% indiferent de traseu sau tonaj.

-orice depasire de consum se taxeaza tot asa in fucntie de cum se trezeste jigodia dimineata in ziua de salar, se trage de la 200 euro si pana la 400 euro.

-mentionez ca are 10-12 camioane si toate se apropie de un milion de km, imaginati-va colegilor sun adevarate OZN-uri masinile astea

-ideea este ca ti se promite 2000 euro si in realitate ramai cu 35 euro la zi plus salariul din Romania

-acuma recent s-a incheiat episodul "TAXA ELVETIA" si anume, toti soferii au fost taxati de la 200 euro pana la 750 euro in functie de cate curse de elvetia au facut.Si de ce a tras Serbanescu acesti bani?De ce nu a anuntat soferul pe firma P.S da mumu, ca masina a fost inregistrata la elvetian cu norma euro 0 si nu euro 3.Este vina soferului ca administrarea firmei este prost organizata.

-orice se intampla la marfa, camion si semiremorca ti se imputa cu sume fabuloase fara sa ti se arate vre-o factura sau sa ti se dea vreo explicatie.

In urma aspectelor mai sus enumerate se urmareste ca acea "PRIMA" sa nu o iei in totalitate.Tot din acesti "2000 euro" esti obligat de catre firma sa-ti inchiriezi o boxa pentru a-ti depozita bagajul pe perioada sederii acasa si aceasta boxa trebuie platita si pe perioada care esti la munca, ca asa sunt conditiile de inchiriere a boxei.Tot din acest "2000 euro" ai de platit cand mergi acasa(el iti plateste biletul de avion), un bilet de metrou si unul de autobuz pana la aeroport, care insumeaza 40 euro dus-intors.Deasemenea cand esti in Romania esti obligat sa te deplasezi la Bucuresti sa semnezi protectia muncii, tot din acesti "2000 euro".Cand vi de acasa la munca iti aduci ca tot omul de mancare si ce mai ai nevoie ceea ce inseamna bagaj la cala avionului, si tot din acesti "2000 euro" platesti.In momentul cand te angajezi si trebuie sa te prezinti la locul de munca la Paris, te deplasezi pe cheltuiala ta, iar in cazul in care este masina disponibila in Romania si vi cu cursa la Paris, ti se retine la primul salariu contra valoarea drumului pe care trebuia sa ti-l platesti tu( asa gandeste idiotul).

Sa continuam cu comportamentul lui Gheorghe Serbanescu fata de angajati, acesta suferind schizofrenie acuta cu tulburari de comportament asociate cu frustrare profunda si insomnie incat si noaptea verifica soferii, uneori sunandu-i in timpul pauzei de somn "TE MIRI DE CE IL SUNA"(aici colegilor este foarte mult de spus, pe scurt:scri mesaje pe telefon catre Serbanescu peste 100 pe zi si ti se si spune la sfarsit de zi ca nu ai dat destule mesaje, scri despre traseul ce v-a urma sa il parcurgi, asteptati comanda "PORNITI", si ai sa vezi cand vine, ai obligatia sa raspunzi "AM INTELES", SMS pentru orice se intampla pe drum, buson, accidente, absolut tot ce se intampla pe parcursul unei zile de munca, ce mai, batlion disciplinar.Ion Creanga e pistol cu apa cat a scris in cartile lui in comparatie cu ce aveti voi de scris, pe telefon pentru Serbanescu.Te streseaza cu mesaje 24 din 24 ore, din prima zi de lucru si pana in ultima zi de lucru).

Cand ajungi sa conversezi fata in fata cu el, se enerveaza foarte repede facand spume la gura, ceea ce ma determina sa ma gandesc ca sufera si de epilepsie in forma incipienta.Diagnosticul relatat este destul de indulgent ca Serbanescu mai are si alte manifestari psihice nedescoperite de lumea medicala.In toata discutia ce o porti cu el, doua cuvinte are politicoase fata de tine, "DOMNULE" si "MERCI", restul fiind un limbaj de mahala cred ca a facut scoala intre blocurile din Ferentari.Te jigneste si te umileste incontinuu.Are o ura fata de romani denigrandu-i, facundu-i hoti, prosti, fomisti si jegosi.Serbanescu considerandu-se francez, probabil si-a tras cateva perfuzii de sange frantuzesc pe nas.

In concluzie, esti "SCLAV PE PLANTATIA LUI SERBANESCU".Nu ai voie sa faci nimic fara sa-ti ceri voie, exemplu:trebuie sa dai explicatii si cand opresti la toaleta, sa-ti ceri voie sa te opresti la cumparaturi si sa faci un dus.Primesti replica de foarte multe ori "de ce nu ai facut dus cand ai trecut cu vaporul in Anglia?"(si eu am trecut cu vaporul acum o saptamana, probabil trebuia sa fac mai multe dusuri, sa-mi ajunga pe o perioada mai lunga de timp) si la cumparaturi ti se spune ca "cumparaturile se fac la sfarsit de spatmana nu in cursul saptamanii".

Avand in vedere cele mai sus mentionate va invit sa va angajatri la aceasta firma avand locuri vacante.To timpul plecand si venind peste 100 de "MACIUCARI"(ASA-I NUMESTE SERBANESCU PE SOFERI)pe poerioada unu-i an de zile.Cine nu crede sa pofteasca la angajare

Drumuri bune va doresc

Serbanescule stiu ca acum faci spume la gura, si esti curios cine ti-a facut-o.Sunt un maciucar care ti-a muncit pe plantatia ta.Daca vrei sa-ti satisfaci curiozitatea sa vezi cine te-a pomenit, ne putem intalnii.Cand am un cabotaj la Paris te sun(tot telefoanele astea le ai?0040758881639, 0033607461482, 0033607888387)si vin la intalnire.Dar vezi sa ai bani in buzunar destui ca iti aduc eu aminte cati bani mi-ai tras degeaba, iti aduc si... surpriza, trusa de scule sa ti-o bati de paduchi ca-i de doi lei ca si tine.Hai ca deja m-ai plictisit si ti-am dat prea multa atentie, pleaca si bate-ti coasa si invata sa-ti tunzi iarba in gradina si singur, nu cu sclavii.Parerea mea este( si a celor care te-a cunoscut) comentariu eliminat !!, nu am intalnit in viata mea si nu voi mai intalnii vreodata asa specimen ca tine.Nu te razbuna pe sclavii de pe plantatia ta in urma a ceea ce ai citit mai sus, nu au nici o vina.De vina sunt EU si cand vrei tu ne putem vedea, nenorocitule.Apropo Serbanescule, mai este de unde sa culegi fier vechi si europaleti ca bag sama ti greu si trebuia sa te ocupi si cu tiganii la vanzare, sau numai asa poti face bani sa iti platesti maciucarii?Vezi?Tot roman esti ca numa tiganul roman se ocupa cu fier vechi si vanzari de europaleti.

comentariu eliminat !!

Colegilor de pe plantatia lui Gheorghe Serbanescu, va rog sa ma iertati, stiu ce va asteapta dupa ce va citi idiotul de Serbanescu acest text dar trebuie sa stie si alti colegi care le trebuie salar de "2000 euro" cu cine se v-a intalnii.

Drumuri bune sa aveti, grijiti-va spatele si conturile de jigodia de Serbanescu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Members

Sa va spun, sotul meu este angajat la firma asta si tot ce mi-a spus el este adevarat ,ce v-a spus si alti colegi,feritiva de aceasta firma ,sa nu ajungeti cumva nebuni. Sotul meu deja a luato razna ,daca cineva mai stie despre acest patron si a mai fost angajat la aceasta firma as vrea sa lase un numar de tel daca se poate.o seara buna

Link to comment
Share on other sites

  • Members

x-men...pt mine era simplu...il bateam de facea pe el si vindeam tot ce puteam si imi vedeam de treaba. am locuit 4 ani la paris si stiu care e viata pe acolo...imi gaseam un arab si vb cu el despre acest serbanescu...apropo atunci nu eram sofer profesionist si nu am stat 4 ani consecutiv in paris.....

Eu am o regula...pe munca si dreptatea mea fac crima de om.

cred ca se impune sa citesti regulamentul inaintea postarii unui alt comentariu,asa vei descoperi ce se accepta si ce nu pe acest forum

Link to comment
Share on other sites

  • Members

colegii care vreti sa va angajati la patru spedition stati in banca voastra ca nu o sa rezistati stresului tot ce este scris mai sus este adevarat , nu mergeti la aceasta firma pentru ca o sa pierdeti timpul o sa va dati demisia mai mult de 90%, bafta drumuri bune la toti colegii

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.