Members AlexVAL Posted June 22, 2012 Members Share Posted June 22, 2012 Salutare colegii, Conduc o Scania si are tahograf cu diagrama. Cand duc la garaj se-ntampla ca 2,3 zile sa nu am de lucru cu ea si nu are cine sa mai schimbe diagrama, insa le-am mai lasat asa si s-au incalecat, dar nu au facut dunga aceea ingrosata. Acum e din nou la garaj de vreo 3 zile nemiscata si cand scosai diagrama din ea, priviti in poza cum arata. Iar ca sa o schimb tot timpul, cine sta de plimbari sa schimbe diagrame zi de zi, iar cursele nu sunt lungi, decat locale de 13,30 km maxim si de 2 ori pe saptamana la Bals cam 100-120 de km. Vreau sa stiu daca e vreo problema cu tahograful sau ce s-a intamplat. Poate ma lamuriti si pe mine. Va multumesc. [ataşament şters de admin din cauza vechimii] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Mario Bandit Posted June 22, 2012 Administrators Share Posted June 22, 2012 eu nu vad poza !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members AlexVAL Posted June 22, 2012 Author Members Share Posted June 22, 2012 ciudat..ca la mine se vede si vad ca o mai vizualizara si altii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members yakwza Posted June 22, 2012 Members Share Posted June 22, 2012 wow ce misto arata, n-am mai vazut asa ceva. e bestiala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members AlexVAL Posted June 22, 2012 Author Members Share Posted June 22, 2012 Nici eu nu am mai vazut asa ceva inainte daca o lasam o zi si incaleca pe ea, un pic se ingrosea la capat, dar acum o lua razna...ingrosa mult si toata diagrama ) oricum trebuie sa o arunc. In totalul de 28 de zile lucratoare, abia am 8 diagrame bune, pentru ca pe containere cu ansamblu camion+remorca nu pot sa fac diagrame bune tot timpul cand stau sa mut marfa dintr-un loc in altul si sa ma var pe cantar de 4,5 ori ca sa aleaga marfa pentru altii. Cand prind o cursa mai lunga, atunci reusesc sa fac una buna, desi nu inteleg de ce nu vor sa inteleaga capetele astea patrate de la ISCTR ca si pe foaia parcurs nu am curse mai lungi de 100 de km...sunt zile cand fac numai de 13,20 de km si se ia de tine. Iar programul il am de la 8 pana la 18. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mahocy Posted June 22, 2012 Members Share Posted June 22, 2012 mi-a facut si mie o data asa, stersesem prafu si dadusem din greseala peste buton si s-a dat pe patratel. Asta ar fi cauza, cand te duci la cabina, uitat=te sa nu fie mutat pe patratel, si asculta daca se aude un zgomot la tahograf, cu motoru oprit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members pasaris_cosmin Posted June 22, 2012 Members Share Posted June 22, 2012 poate gresesc eu, sa spuna si altii cu experienta....in controale.....dar la sfarsit de program, cand parchezi masina, de ce nu scoti diagrama? mai ales ca lucrezi la program. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members rotaru Posted June 22, 2012 Members Share Posted June 22, 2012 eu zic ca ai lasat tahograful pe ciocanele, pe patratel face dunga mai subtire. Diagrama nu ar trebui sa depaseasca 24 de ore, daca nu esti in camion scoti diagrama si desenezi pauza pe spate ca sa fii in regula, in plus in zilele cand nu conduci firma ar trebui sa iti dea o foaie prin care demonstrezi ceea ce ai facut in zilele cand nu ai condus, erai acasa pentru ca erai bolnav, erai in concediu, munceai in firma fara sa conduci sau conduceai o masina fara tahograf...., Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Mario Bandit Posted June 22, 2012 Administrators Share Posted June 22, 2012 rog ca cineva sa-mi trimita prin pm poza , nu o vad deloc ;) alex , faci ce faci , dupa care cand parchezi camionul , inchide acea diagrama si pune una de pauza , cand revii la camion o inchizi pe aceea si pui una noua , completata frumos ( ca la carte ) si ii dai ,, bice ,, . daca nu poti lasa diagrama in aparat , la revenire poti face manual o diagrama de pauza , sau chiar si o anexa de activitati , dar vezi ce si cum bifezi !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members rotaru Posted June 23, 2012 Members Share Posted June 23, 2012 Mario am postat diagrama in fromat pdf, poate asa o vezi, m-am uitat din nou pe diagrama si mi-am dat seama ca dunga aia ingrosata ajunge sub 40km/h, eu zic ca e tahograful stricat, [ataşament şters de admin din cauza vechimii] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members TAVY Posted June 23, 2012 Members Share Posted June 23, 2012 Asta este si parerea mea , ai o problema cu tahograful. Am patit ceva asemanator iar la verificare baietii au spus ca are acul rupt. Au pus unul nou si a fost ok. Fa-i o verificare parerea mea. Numai bine si drumuri bune ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mariusdafxf Posted June 23, 2012 Members Share Posted June 23, 2012 Daca este tahograf cu sertar incearca prima data o resetare. Scoti amandoua diagramele si inchizi tahograful. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members albert_303 Posted June 23, 2012 Members Share Posted June 23, 2012 eu am patit cu un camion nou adus in tara prima data si a trebuit schimbat traductoru de la cv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX Staff VT880 Posted June 23, 2012 EX Staff Share Posted June 23, 2012 Senzor ( traductor ) defect , poate un contact imperfect sau scurt -circuit . In orice caz trebuie un control specializat . Afiseaza si cod de eroare, dar cred ca nu ai fost atent . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members AlexVAL Posted June 23, 2012 Author Members Share Posted June 23, 2012 O sa incerc sa-l duc la verificare sa vad ce are de ingroase asa. NU, nu l-am uitat pe ciocane sau patrat, e pus pe pat. Diagrama trebuie tinuta in aparat 24 de ore din cate stiu si apoi se inchide, dar daca eu am terminat azi si maine se fac 24 de ore la diagrama, ar trebui sa vin la servici sa schimb diagrama...asa fac foaie de alte activitati si gata. Problema este ca mai am un coleg care ii face aceeasi problema tahograful...azi a bagat diagrama, maine cand o scoate, are dunga ingrosata pe o portiune de un sfert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members rotaru Posted June 23, 2012 Members Share Posted June 23, 2012 Diagrama trebuie tinuta in aparat 24 de ore din cate stiu si apoi se inchide, dar daca eu am terminat azi si maine se fac 24 de ore la diagrama, ar trebui sa vin la servici sa schimb diagrama...asa fac foaie de alte activitati si gata. Si eu conduc un camion cu diagrama, daca nu dorm in camion scot diagrama si o inchid, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.