Members niro33 Postat August 25, 2013 Members Share Postat August 25, 2013 buna ziua am o scania r420 ce pierde apa pe la supra-plinul vasului de expansiune. vasul de expansiune mai are un compartiment pe el cu o supapa si o gura de scurgere pe unde se pierde apa.. nu creste temperatura totu e normal dar la 150 200 km complectez cu apa ,care ar fi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members niro33 Postat August 25, 2013 Autor Members Share Postat August 25, 2013 la varianta cu compresoru m-am gandit si eu am sa o verific prima . multumesc pentru sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members squirly_h Postat Aprilie 22, 2014 Members Share Postat Aprilie 22, 2014 Buna am si eu o scania r420 din 2006 euro 5 cu ad blue. Mi se tot aprinde periodic martorul de gaze din bord. Ii dau autodiagnoza si se stinge ce mama ei de masina poate sa aiba? Si colac peste pupaza face si presiune in vasul de expansiune. Cum se poate verifica daca e compresorul de vina sau retarderul? Astia din austria au zis sa le iau pe rand sa le schimb si apoi sa schimb toata garnitura de chiuloasa. Pai sufletu meu ajung la pepeni cu masina asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members squirly_h Postat Aprilie 22, 2014 Members Share Postat Aprilie 22, 2014 Am cumparat masina din olanda si am alimentat acolo 1000L. Nu am apucat sa opresc la oed. Si totusi presiunea exista si eliminat ala de senzor de la ad blue. grija la exprimare,nu ai nevoie de vreo vacanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Aprilie 22, 2014 Moderators Share Postat Aprilie 22, 2014 Era o atentionare a unui user de-al nostru care avea contact cu Bursa de transport. Ca ne vor fi puse bete in roate, nu v-ati gandit ? E unul din riscurile asumate cand ne-am inscris pe acest forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Aprilie 22, 2014 Moderators Share Postat Aprilie 22, 2014 Piata de transport in toata Europa are probleme, din orice punct de vedere l-ai lua. Aveti impresia ca suntem bineprimiti in Austria, Suedia, Norvegia..etc.ca si buni lucratori ? Gresiti. asta a fost in urma cu 20 de ani. eram vazuti ca o parte a europei cu potential mare de muca si ....castiguri pentru ei enorme. Azi s-a cam egalizat problema. stiu ce capacitate de munca avem si noi si ei. Stiu si stim care ne sunt nevoile materiale. Unde credeti ca o sa ajungem, incercand sa incurajam acest stil de exod ? Las intrebarea cu........dar cu un semn de intrebare. (?) E cam offtopic. Rog pe cineva din staff sa-l puna la locul lui acest comentariu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Aprilie 23, 2014 Moderators Share Postat Aprilie 23, 2014 Virgil,am eliminat toate comentariile noastre pentru a fi totul corect.Posteaza te rog acum un comentariu,fara glume,ofera un sfat colegului.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Aprilie 23, 2014 Members Share Postat Aprilie 23, 2014 senzorul nox pompa de ad blue motorina de proasta calitate presiune in vasul de expansiune exista la fiecare masina si poate ajunge la 1 bar,,,si in specificatiile producatorului spune sa nu desfacem busonul de la vas cand motorul este cald Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members squirly_h Postat Aprilie 29, 2014 Members Share Postat Aprilie 29, 2014 Multumesc din suflet virgil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Aprilie 29, 2014 Administrators Share Postat Aprilie 29, 2014 Nu încerca sa deconectezi vreo piesa din sistemul scr pe ghicite , si prin eliminare asta merge , asta merge , asta nu , când vei proba cu motorul in functiune sistemul cu piese lipsa va lua erori si ( daca e ca la Renault ) posibil va trece in regim de averie si va limita puterea motorului pentru o deplasare către service in care sa nu poluezi mult . Mergi la un service , test , reparatie si resetare / calibrare sistem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.