Members SSP Postat Februarie 15, 2014 Members Share Postat Februarie 15, 2014 Pentru a veni in ajutorul colegilor am deschis acest topic unde puteti pune intrebari despre meseria de sofer si vi se va raspunde si chiar veti fi ajutati si indrumati cit mai bine posibil . Asteptam intrebarile voastre domnilor incepatori Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SSP Postat Februarie 15, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 15, 2014 Oricit de curios vi sar parea eu sunt de parere ca soferi incepatori trebuie atrasi catre cei cu experienta si ajutati intrun mod sau altul de aceia m-am gindit ca ar fi bine venita aceasta rubrica unde se pot pune intrebari de catre incepatori cu referire la meseria aceasta iar cei cu experienta sa le raspunda si sa le dezvaluie multe lucruri din tainele acestei meseri . Deci domnilor incepatori incepeti sa faceti experienta punind intebari . Dar cer decenta si respect din ambele tabere. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members yan29 Postat Februarie 16, 2014 Members Share Postat Februarie 16, 2014 Buna dimineata am si eu o intrebare: aveti o rubrica in forum special dedicata manevrei de parcat tirul la rampa, pentru ca eu nu am gasit. va multumesc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SSP Postat Februarie 16, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 16, 2014 yan 29 nu cred ca este dar un sfat iti pot da : la manevra de intrat in rampa (mansalier) este necesar sa te incadrezi cit mai drept pe pozitia rampei si cit mai departe asa ai loc sa manevrezi tot timpul sa vezii in oglinzi unul dintre colturile remorci iar celalalt colt trebuie sa estimezi daca intra sau nu . e bine sa te apropii cit mai mult de de linie sau de celalalte remorci cu coltul care este vizibil in oglinda . Daca nu esti sigur ca intra atunci te dai jos si mergi in spate si verifici nu este nici o rusine decit sa lovesti alte remorci mai bine te dai jos si vezi daca se incadreaza Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members yan29 Postat Februarie 16, 2014 Members Share Postat Februarie 16, 2014 Mersii ssp ideea era cum se manevreaza remorca cu spatele... adica mersul , nu stiu daca m-am exprimat bine.mersi inca o data. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SSP Postat Februarie 16, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 16, 2014 yan29 citeste inca o data si incearca sa vizualizezi in minte ce am scris pas cu pas si cu calm dar cel mai bine sa o faci intre timp trebuie exersat ca sa simti remorca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Februarie 16, 2014 EX Staff Share Postat Februarie 16, 2014 Buna dimineata am si eu o intrebare: aveti o rubrica in forum special dedicata manevrei de parcat tirul la rampa, pentru ca eu nu am gasit. va multumesc. viewtopic.php?f=25&t=5385 Ai aici o serie de filmulete , in care este explicata manevra respectiva . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members wolf Postat Februarie 16, 2014 Members Share Postat Februarie 16, 2014 daca incep programul la ora 22 comform restrictiilor pe italia si franta ex 22-08 cum procedez si aceste restrictii trebuie efectuate pe 3 zile Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SSP Postat Februarie 16, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 16, 2014 respecti legea circuli numai cit iti da voie si pina cind iti da voie restrictia .In rest iti faci prorgramul de munca normal chear daca ai pierdut citeva ore. daca ai restrictie de la ora 22 la 8 nu poti incepe la ora 22 ci la ora 8 indiferent daca tie ti sa terminat pauza Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ptk Postat Februarie 18, 2014 Members Share Postat Februarie 18, 2014 Salut colegi, saptamana viitoare voi pleca in prima curta pe un Sprinter <3.5 T. 1. Acum referitor la orele de condus/pauza/somn, acestea trebuiesc respectate ca si la camioanele mari? Si daca da, cum le-as putea impartii ca sa nu am probleme. 2. Ce acte imi mai sunt necesare pe parcursul cursei in afara de : foaie de somn (Tageskontrollblatt ), CMR, Asigurare CMR, RCA, documentele firmei de transport, buletin, pasaport, permis, talon ? Va multumesc, o zi frumoasa ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zamy Postat Februarie 18, 2014 Members Share Postat Februarie 18, 2014 Tahograful digital cum se opereaza fata de cel analogic ?... plusuri ,minusuri?. De ex daca conduc 3 ore apoi am alte activitati 1 ora (nu pat) pot conduce iar 4 ore jumate fara pauza de 45 min?La diagrama de cand miscam masina in max 4 ore jum opream sa fac pauza de 45 min. Ce trbuie sa faci cand inchei programul pe ziua respectiva ,trbuie scos raport? La ce interval de tp trebuie descarcate datele de pe cartela conducatorului auto si cum justifici dak scoti cardul din tahograf in acest timp(1 ora)? Drumuri bune.! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SSP Postat Februarie 18, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 18, 2014 Tahograful digital cum se opereaza fata de cel analogic ?... plusuri ,minusuri?. De ex daca conduc 3 ore apoi am alte activitati 1 ora (nu pat) pot conduce iar 4 ore jumate fara pauza de 45 min?La diagrama de cand miscam masina in max 4 ore jum opream sa fac pauza de 45 min. Ce trbuie sa faci cand inchei programul pe ziua respectiva ,trbuie scos raport?La ce interval de tp trebuie descarcate datele de pe cartela conducatorului auto si cum justifici dak scoti cardul din tahograf in acest timp(1 ora)? Drumuri bune.! buna zamy Nu se se poate dupa fiecare 4 ore si 30 min maxim este obligatoriu minim 45 minute pauza dar e bine sa faci o ora .cind il pui pe ciocane nu este considerata pauza ci alte activitati .cind inchei programul introduci si tara unde ai incheiat programul iar pe Spania ti sa cere sa introduci si regiunea. Nu este obligatoriu sa printezi raportul de activitate dar este bine sa il ai in caz ca firma nu te plateste ptr munca depusa ii poti da in judecata si acele rapoarte pot fi folosite ca dovezii. Cardurile se descarca la maxim 28 zile.Scoaterea cardului pentru descarcarea datelor nu trebuie sa o justifici ramine in memoria cardului ca sa descarcat .prt siguranta printezi acea zii si scrii pe spate motivul de ce lai scos de preferinta in engleza sau in limba tari pe unde circuli mai mult . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SSP Postat Februarie 18, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 18, 2014 Salut colegi, saptamana viitoare voi pleca in prima curta pe un Sprinter <3.5 T.1. Acum referitor la orele de condus/pauza/somn, acestea trebuiesc respectate ca si la camioanele mari? Si daca da, cum le-as putea impartii ca sa nu am probleme. 2. Ce acte imi mai sunt necesare pe parcursul cursei in afara de : foaie de somn (Tageskontrollblatt ), CMR, Asigurare CMR, RCA, documentele firmei de transport, buletin, pasaport, permis, talon ? Va multumesc, o zi frumoasa ! Buna ptk daca masina este dotata cu tahograf atunci trebuie sa respecti exact ca la camione programul de condus si pauza. Daca nu are tahograf complectezi foaia de somn si de munca in fiecare zii de respectat se respecta legea in ambele cazuri. Ce acte sunt necesare nu stiu exact ptr ca se schimba de la an ,seful tau trebuie sa stie sau poate ne ajuta vreun coleg care stie bafta la noul loc de munca ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ptk Postat Februarie 18, 2014 Members Share Postat Februarie 18, 2014 Multumesc pt raspuns Ssp, acum voiam sa va mai intreb de taxe pe ungaria, austria, germania. Ce stiti de ele pt autoutilitara sub 3,5 T. Multumesc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SSP Postat Februarie 20, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 20, 2014 Multumesc pt raspuns Ssp, acum voiam sa va mai intreb de taxe pe ungaria, austria, germania. Ce stiti de ele pt autoutilitara sub 3,5 T.Multumesc ptk cred ca va trebui sa te interesezi de la autoritatile in vigoare Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Cristea Postat Februarie 20, 2014 Members Share Postat Februarie 20, 2014 Sunt si eu incepator,sunt din Galati,si am fost preot intr un sat vai de mama lui,si nu mi puteam intretine familia.De aceea am dat de permis de profesionisti,am toate atestatele,card tahograf.Daca ma poate lua cineva o luna ca ajutor,,,,,,,comentariu eliminat ,i as fi foarte recunoscator.Numarul meu de telefon este:0765154143,iar adresa de e mail:lukyluciano80@yahoo.com.Va multumesc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SSP Postat Februarie 20, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 20, 2014 Pentru a veni in ajutorul incepatorilor care le este greu sa discute deschis puteti sa ne trimiteti mesaj privat sau pe skype : erdei mihai marghita , puteti pune orce intrebare referitor la meseria de sofer . apelati cu incredere . ,,un sofer bun ajuta,, Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SSP Postat Februarie 20, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 20, 2014 buna cristea In primul rind as dori sa intelegi citeva lucruri : 1) este ilegal sa conduci un camion fara contract de munca 2) in caz de acident asigurearea nu plteste decit pe cel cu acte in regula , in caz de acident mortal titularul este pasibil de ani grei de puscarie cine crezii ca isi asuma raspunderea sa te ia ? 3) acest sait nu promoveaza ilegalitatile si nici munca neplatita deci am sa rog administratori sa stearga adresa de mail si nr de telefon din acest anunt. 4) deci camionul nu se poate conduce numai cu contract de munca facut cu 2 zile lucratoare inainte de plecarea in cursa si avind contract trebuie sa fii remunerat (platit) povata mea e sa cauti o firma si sa te angajezi legal aceasta meserie nu e o joaca multi subestimeaza responsibilitatea care o are un sofer profesionist. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Cristea Postat Februarie 20, 2014 Members Share Postat Februarie 20, 2014 N am stiut aceste lucruri frate.Imi pare rau,vezi sa nu ma baneze,toate cele bune! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lkw_daniel Postat Februarie 20, 2014 Members Share Postat Februarie 20, 2014 N am stiut aceste lucruri frate.Imi pare rau,vezi sa nu ma baneze,toate cele bune! Preot cu limbaj 'frate' Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SSP Postat Februarie 20, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 20, 2014 buna cristea nu cred ca te baneaza stege nr de tel si mailu si e ok . Astept intrebari din partea ta despre aceasta meserie . Aii cautat la topicul : locuri de munca :Oferte ?? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ionutbotez Postat Februarie 20, 2014 Members Share Postat Februarie 20, 2014 va salut sunt incepator caut si eu o firma care angajeaza incepatori momentan sunt in italia dar aici cer minim 1 an de experienta ma ajutati cu ceva sfaturi ? multumesc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SSP Postat Februarie 20, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 20, 2014 buna ionut Da ionut ai posibilitatea sa cauti personal firme care angajeaza incepatori aici pe forum intri la : Locuri de munca : Oferte si citest ce scrie acolo cele mai des pomenite firme care angajeaza incepatori sunt :Hartl si Wabersul impotant sa cauti si vei gasi bafta cu angajarea Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Februarie 20, 2014 Moderators Share Postat Februarie 20, 2014 Domn' parinte, daca nici meseria de preot nu te ajuta in tara, atunci e urat de tot, pentru tara. Am intalnit medici, militari, profesori in aceasta meserie dar chiar un preot inca nu. Ma astept atunci, sa apara notari, parlamentari si chiar fosti ministri sau chiar primministri aici in aceasta sectiune a economiei unei tari. Trist dar adevarat. Hai sa fugim toti din Romania. Propun, vorba lui Bula, sa declaram razboi, sa declaram razboi oricui,sa ne predam a doua zi, numai sa vina cineva si sa ne dea de capat. Cum sa vii ,ca preot ,profesor, medic,etc, in postura de multibirjar( multibirjar = birjar pe mai multi cai putere)? Chiar nu mai avem nicio scara de valori in aceasta tara ? E o gluma trista ce propun, Dar chiar asa am ajuns ? Imi pare rau de aceasta tara numita Romania. In care nici preotii nici profesorii nu-si mai gasesc locul. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ionutbotez Postat Februarie 21, 2014 Members Share Postat Februarie 21, 2014 ssp multumesc de sfat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate