Members cry73 Postat Martie 12, 2014 Members Share Postat Martie 12, 2014 buna ziua.Ma intereseaza cum repartizati marfa pe axe pentru a nu depasi greutatea maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 13, 2014 Members Share Postat Martie 13, 2014 In principiu,cand esti incarcat la capacitate maxima,centrul de greutate trebuie sa fie situat undeva la mijlocul remorcii sau un pic mai in spate.In manualul semiremorcii Schmitz este prezentata o diagrama de incarcare. Cand e vorba de grupaje,de remorci specializate se complica situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lkw_daniel Postat Martie 15, 2014 Members Share Postat Martie 15, 2014 Nu îți dezminți numele de cârcotaș Garofu. observ ca doar la trecerea cu ferry ești 'profesor. L.ai lămurit cu totul în fine... cry73 fii mai explicit la întrebarea ta.și anume frig/prelată/trailer? țara în care te interesează pt ca diferă maximele admise. 40-44-47-60t Îți explic băbește..nu citate. draci & laci din vreo carte. (experiență proprie) Prelată de exemplu 24 t marfă : 6-6'5 t primul oblon. 10'5 să ai repartizată pană la al 2'lea oblon (jumătatea vagonului) restul o împărătești egal cât poți de bine pe cele 3 axe la vagon La frig ii altă poveste...dar aștept să vină și 'monștri sacrii' să mă corecteze atât gramatical cât și tehnic vorbind (fiind mult mai ușor să corectezi decât sa creezi) și mai povestim pe urmă.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 Asa intrebare,asa raspuns!Si e foarte corect din punct de vedere tehnic ! Doar ca asta presupune sa fi trecut un pic pe la scoala sau macar pe la orele de fizica din clasa a 6-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lkw_daniel Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 Asa intrebare,asa raspuns!Si e foarte corect din punct de vedere tehnic !Doar ca asta presupune sa fi trecut un pic pe la scoala sau macar pe la orele de fizica din clasa a 6-a. Exact...bine ca mi.ai amintit de centrul gravitațional al ' remorcii' Rămân dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 Foarte bun raspuns!Excelente argumente! Cum asezi 34 de europaleti avand fiecare 710 kg si 1,6m inaltime?Cum pui 5 T pe primul sfert si 8 pe al treilea?Sau refuzi cursa caci dupa aritmetica ta depasesri sarcina maxima admisa pe axe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sibianul Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 34 de europaleti iti intra tie in semiremorca?ce fel de semiremorca ai? Oricum asta e o intrebare ridicola..ai pus intrebarea asta degeaba..nu pot sa cred ca e o intrebare serioasa..pentru ca nu are cum sa vina intrebarea asta de la cineva care chiar lucreaza pe camion..era CLAR ca era vorba sa imparti greutatea pe axe in situatii mai speciale, cu marfuri de diferite greutati.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 http://www.cargobull.com/en/tie-down-lo ... 4.html/998 Altul care nu a auzit ca intr-o semiremorca normala cu lungime interioara13,6m incap 34 Europaleti...De unde iesiti? Putina documentare nu strica,lasati povestile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sibianul Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 tu citesti de pe net? sau ai bagat tu 34 de europaleti in semiremorca ta ? Are 80 cm latime un europalet..si ti-ar incape perfect ..daca nu ai pierde nici un centimetru pe lungimea remorcii..dar pe o lungime de 80x17paleti tu nu pierzi nici un centimetru ?adica ii lipesti perfect ?suta la suta NU Oricum majoritatea semiremorcilor au colturile din fata putin rotunjite ..si se pierd centimetri buni acolo ..DAR nu tu..nu pierzi tu nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 De foarte multe ori am incarcat 34 europaleti pe podea!Lamurit?Tu nu stii sa imparti 13600 la 80 si apoi sa inmultesti cu 2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lkw_daniel Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 Trăiască epoca internetului Sincer....mă bucur că am apucat ' epoca asta... Văd oameni/ colegi mai răsăriți cu ocazia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 tu citesti de pe net? sau ai bagat tu 34 de europaleti in semiremorca ta ?Are 80 cm latime un europalet..si ti-ar incape perfect ..daca nu ai pierde nici un centimetru pe lungimea remorcii..dar pe o lungime de 80x17paleti tu nu pierzi nici un centimetru ?adica ii lipesti perfect ?suta la suta NU Oricum majoritatea semiremorcilor au colturile din fata putin rotunjite ..si se pierd centimetri buni acolo ..DAR nu tu..nu pierzi tu nimic http://www.cargobull.com/ro/Suprastruct ... 6_186.html Si daca nu ii lipesc perfect,tot am 2 cm toleranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sibianul Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 esti un sofer teoretic:)) probabil conduci doar online.Te-am intrebat oricum doar :"ce semiremorca ai?" trebuia sa spui Schmitz ..nu sa cauti pe net si sa-mi arati prima dovada care ai gasit-o. Felicitari oricum..si scuzele mele daca te-am suparat:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Martie 16, 2014 Administrators Share Postat Martie 16, 2014 Eu pun 25 paleti europeni in 10.06 podea , 10.10 metrii are cutia cu perete frontal si usi spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 O semi are 13620 x 2480 mm dimensiuni interioare. Un epal are 800x1200 mm. Te rog sa faci o schita sa vedem si noi cum sa-i asezam ca sa incapa 35. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Martie 16, 2014 Administrators Share Postat Martie 16, 2014 in o semi intra maxim 35 paleti europeni . imi cer scuze , am gresit tastele , 33 erea intentia mea de a scrie . mesajul nu a aparut complet , eroare de semnal telefon . continuarea --- sunt 13.6 metrii cu perete frontal si usi , deci in realitate mult mai putin util ... deci 34 nici vorba ( ca tot ai dat exemplul http://www.cargobull.com/files/es/filem ... EGA-ES.pdf ) ca sa continuii 15 in doua linii transversal , 3 logitudinal .. 12+ 1,20 -13.20 restul liber . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 Nu intelegi 13620 mm dimensiune interioara utila de incarcat!! Adica eu vin cu argumente incontestabile si date tehnice oferite de producator si in plus chiar am incarcat de multe ori 34 pal si voi veniti cu povesti de parcare.Si cica sunteti moderatori nu carcotasi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members iulian_dk Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 si eu am incarcat 34 epal de multe ori chiar daca prima data am crezut ca disp. e nebun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mit Postat Martie 16, 2014 Members Share Postat Martie 16, 2014 am incarcat si eu 34, nu mai stiu marca remorcii, una din cele care se face acordeon prelata si devine platforma, dar stiu ca am muncit destul sa inchidem usile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Martie 16, 2014 Administrators Share Postat Martie 16, 2014 Nu intelegi 13620 mm dimensiune interioara utila de incarcat!! [ quote ]in datele constructorului apare ca dimensiune maxima , tu ai ales marca .... In desen scrie sus , caroserie punct maxim frontal , punct maxim posterior , incluzând usile si peretele frontal . 13620 .... 17 x 80 ?? 1360 , usile si peretele frontal au mult mai mult decât 2 centimetrii . ps : in descripria data de constructor in limba romana apar 34 paleti , in cea in limba spaniola , 32 paleti , cert este ca aici un ansamblu articulat are maxim 16.40 metrii , deci si o lungime mai mica a semi , in romania sunt 16.50 metrii . mit , daca dai de acea semi sa o măsori , are cativa centimentrii in plus , destui cat sa conteze ... :d , probabil una din asta - http://www.cargobull.com/files/es/filem ... s-ES-m.pdf pagina 43 -45 ca sa vezi ca nu sunt carcotas domn garofu uite , poate intereseaza acest pdf : http://www.untrr.ro/oldcontent/content2 ... scurte.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 17, 2014 Members Share Postat Martie 17, 2014 Nu o mai scalda ca nu tine! Ai pus un pdf in spaniola unde scrie negru pe alb Longitud interior de la carroceria 13620 mm! Vrei sa-ti traduc cuvantul interior ?? Sunt semiremorci schmitz standard!Nu pentru Ro si E !! Si nu doar in Schmitz incap 34 am ales acest exemplu pentru ca sunt nr1 la vanzari in Europa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 19, 2014 Members Share Postat Martie 19, 2014 http://www.lecitrailer.com/documentos/f ... ja_esp.pdf Dedicatie speciala in limba spaniola,o marca spaniola ! Si da,esti carcotas care a provocat flame bazandu-se doar pe povesti de parcare si pe statutul de moderator!Unii si-au luat suspend pentru astfel de comportament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Martie 19, 2014 Administrators Share Postat Martie 19, 2014 Nu cere mai multa atentie de cat meriti , sti de ce ai ajuns carcotas !! Nu fa pe victima . desi tehnic datele pe foie dau , in realitate nu prea , chiar acel model schimtz cargo bull pe care l.ai ales tu la dsv nu intra 34 paleti , au 13.9 din suportul cu mufe si cuplaje , pana in tampoanele de cauciuc , 13.62 perete - usa inclus , 13 .56 interior util , datele date in desen , atât ceea ce pun ei ca lungime caroserie interioara nu sunt bune la acest model. cunosc destul de bine pentru ca la examen categorie esti întrebat de dimensiunile semi după certificatul de înmatriculare ,, trebuie sa explici ce vezi acolo , si ghici ce , tot un cargo bull am nimerit . dami răgaz sa ies din medical si iti demostrez cum nu intra 34 paleti in mega la cargo , lecitrailer , krone , si ar mai fi sunt care au 13.70 interior si 13.76 perete -usa inclus . cine are cum , poate pune copii după certificatele de înmatriculare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Decembrie 16, 2014 Members Share Postat Decembrie 16, 2014 Se pot pune chiar si 44 paleti pe podea , in spate la cei 33 care incap dispusi pe lung mai pui 11 goi , in picioare, pana in obloane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators DanBV Postat Decembrie 17, 2014 Moderators Share Postat Decembrie 17, 2014 Nu va mai contraziceti ca intra 34 de paleti pe podea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.