VIP MANV10 Posted June 16, 2010 VIP Share Posted June 16, 2010 http://www.gitras.it/chisiamo.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members sorinseverin Posted June 18, 2010 Members Share Posted June 18, 2010 salut colegu...un numar de tel de la firma ai...sau dak stii dak mai au nevoie de soferi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members SAFTIUC ADRIAN Posted December 10, 2010 Members Share Posted December 10, 2010 NR TELEF GITRAS 00393487161961. ULTIMELE ANGAJARI LE-AU FACUT IN SEPTEMBRIE. SE CASTIGA 1600-1800 DAR SE MERGE CAM MULT CU MAGNETUL. IN REST SUNT CORECTI CU BANI. DACA TRECETI PE LANGA PARMA INTRATI IN INTERPORTO SI II GASITI IN CURTE CU CEI DE LA SAP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Driver-ul Posted December 11, 2010 Members Share Posted December 11, 2010 Stimate coleg Saftiuc Adrian, schimba denumirea, spunei arici,cateaua,maimuta cum vrei tu. Treburile astea nu se scriu in locuri publice unde poate citi oricine ce scri. Asa va treziti vorbind si pe statie si ne miram ca ne pescuiesc controalele de pe drum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Nutzu Posted December 11, 2010 Members Share Posted December 11, 2010 Lasa sa zica magnetul ca poate intr-o zi se va renunta la el si sa se stie ce firme lucreaza cu magnetul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Driver-ul Posted December 11, 2010 Members Share Posted December 11, 2010 La el nu se v-a renunta niciodata,eventual daca se v-a inventa altceva si atunci v-a aparea ceva care sa pacaleasca programul,asta este de cand lumea si pamantul. Trezitiva odata si vedeti in ce lume traiti, toti sunteti mari si tari si cand dati de greu o luati din colt in colt.Este bine cand nu mai ai program si trebuie sa te culci la 100 km de casa departe de cei dragi si esti plecat de o saptamana de acasa, dar de ce se foloseste? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mercedes_freak Posted December 11, 2010 Members Share Posted December 11, 2010 Toti aveti figuri in cap. Daca renunta toata lumea la magnet ce faceti, mergeti ca multi altii la cules capsuni? Vedeti ca s-a cam terminat si cu miscarea aia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members guvis Posted December 11, 2010 Members Share Posted December 11, 2010 De parca organele de control nu stiu despre metodele de manipulare a tahografului... Si sunt destule firme care nu folosesc aceasta practica iar soferii merg respectand programul.Daca renunta lumea la magnet numarul locurilor de munca creste,ce treaba au capsunile?Si asta e unul din motivele pentru care preturile la transport sunt derizorii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted December 11, 2010 Members Share Posted December 11, 2010 Aceasta este si parerea mea, daca se munceste la program va creste numarul de locuri de munca pentru soferi, soferii vor fi mai odihniti, si-ar face treaba in conditii umane, ar trebui sa fie platiti la un salar fix nu la nr. de km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Driver-ul Posted December 11, 2010 Members Share Posted December 11, 2010 Asa ganditi acum ca sunteti executanti, cand ve-ti deveni sefi sau patroni, Dumnezeu sa va ajute, va ve-ti schimba si mentalitatea. Toti ne dorim raiul pe pamant doar ca traim intr-o jungla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members guvis Posted December 11, 2010 Members Share Posted December 11, 2010 Sunt constient ca mai e mult pana departe dar nu sunt deacord cu cenzura iar din moment ce si copiii de 8 ani stiu depre metodele neortodoxe ce rost ar avea jargonul?? Personal nu imi doresc sa fiu patron mergand pe principiul imi iau intai masina apoi caut curse iar in "planul de afaceri" sa includ motorina la negru,nerespectare programului de lucru si a maselor maxim admise,munca la negru,spagi etc. Poate ar fi cazul sa-si schimbe si "patronii" mentalitatea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members scalydan Posted December 12, 2010 Members Share Posted December 12, 2010 DRIVAR-ULE TOT O TI SUS SI TARE CA ESTI DEACORD SA MERGI CU MAG(NETOFONUL) CA MAI AI 100 KM SI VREI SA AJUNGI ACASA SI BLAA BLAA BLAA .DACA TU VREI N-AI DECAT POTI MERGE CU MAG(NETOFONUL) CAT VREI DAR ASTA NU INSEAMNA CA NOI CEILANTI SOFERI TREBUIE SA FIM DEACORD CU TINE , POARE TU NU STI CE INSEAMNA SA CONDUCI 20 DE ORE SI CIND TE PREGATESTI SA FACI PAUZA CA ESTI RUPT IN GURA SA SUNE *CENZURAT* DE DISPECER SI SA-TI SPUNA VEZI CA NU STIU CUM FACI DAR TREBUIE NEAPARAT SA AJUNGI SI TU MAI AI 180-200 DE KM PANA LA FIRMA SI PE LANGA ASTA FEREASCA DUMNEZEU NU I-TI DORESC SA AI UN ACCIDENT IN CARE SA MAI SI MOARA CAREVA CA O SA-TI IASA PE OCHI SI SUTA DE KM PANA ACASA SI MIA DE KM CARE O FACI IN PLUS .DAR POATE CA PANA LA URMA ASA SI TREBUIE SA INTRE 10-20 DE SOFERI LA PUSCARIE PENTRU MAG....... SI ATUNCI O SA SE MAI LECUIASCA SI FIRMELE SI SOFERI DE MERS CU MAG..... EU NU AM NIMIC PERSONAL CU TINE DAR SA STI CA TU SI ALTI CA TINE VOI I-AT INVATAT PE PATRONI ASA TU CA VREI SA AJUNGI MAI REPEDE ACASA ALTU CA VREA KM MAI MULTI CA ARE COPII SI RATE LA BANCA SI AZI ASA MAINE LA FEL SI NORMAL PATRONI CE ZIC , EI UNI NICI NU STIAU DE MAG.....,DAR CE ZICE DACA IERI AI PUTUT SA AJUNGI ACASA PT TINE AZI TREBUIE SA AJUNGI LA DESCARCAT PENTRU MINE SI ASA SA AJUNS LA CE ESTE IN ZIUA DE AZI CAND RAR MAI GASESTI O FIRMA SERIOSA CARE SA LUCRE LA PROGRAM.BAFTA LA TOTI SI DRUMURI BUNE SA AVETI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members guvis Posted December 12, 2010 Members Share Posted December 12, 2010 @ Oricat de suparat ai fi nu mai scrie cu majuscule pe forumuri,e si mai greu de citit si simbolizeaza tipatul Poate un moderator face un split la acest topic si muta discutia in unul nou cu un nume de genul "program vs. fac orice pt 1km in plus" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mercedes_freak Posted December 12, 2010 Members Share Posted December 12, 2010 Daca toti cei de aici imi aratati o SINGURA firma care face internu si lucreaza la program, eu dau la fiecare cate un coniac! Nu exista in Romanica asa ceva! Vise, vise si iar vise. La extern nu ma bag ca nu stiu si banuiesc ca nu o fi asa. Dar pe intern o sa mai vina mos craciun de multe ori pe la noi pana o sa ajungem in rand cu lumea civilizata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members guvis Posted December 12, 2010 Members Share Posted December 12, 2010 La intern e discutabil iar dreptatea este undeva la mijloc adica nici amenzi pentru depasiri accidentale si nu repetate de 1- max2 ore dar nici sa prezinti de fiecare data 1-2 diagrame la control si alea vai de capu lor.Sunt foarte multi care ziua descarca-incarca iar noaptea se deplaseaza la noul loc de desc justificand ca noaptea se merge mai bine iar odihna inseamna cafea,tigari si Coca Cola La extern,din pacate au aparut tot mai multi zmei care isi asuma riscuri foarte mari.Din cauza asta s-au dus si salariile la vale iar pretentiile "patronilor" au crescut. Odata cu disparitia tahografelor analogice si prin implementarea unui sistem mai greu de pacalit numarul zmeilor va fi mult redus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members gogulica Posted December 12, 2010 Members Share Posted December 12, 2010 La firma unde am lucrat eram platiti toti soferii la salariu fix pe luna, si se gaseau ,, zmei" care puneau mag. fara sa le ceara nimeni si nu trebuia sa ajunga acasa pentru ca dormeau in cabina, asa ca astia suntem.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 salut colegii! nu am mare experienta ,cam 1-2 ani,dar referitor la acest subiect delicat am avut nefericita experienta sa sifonez cabina in izoterma unui coleg strain,care a fugit d la locul accidentului cand a vazut ca traiesc ,asta dupa o cursa de la bucuresti-suceava-campulung moldovenesc,m-am intors la roman unde am schimbat semiremorca si am plecat la botosani si apoi plecat inapoi spre bucuresti cu gandul sa dorm la adjud dar cu vreo 15-20 km inainte de adjud s-a intamplat nenorocirea,norocul meu ca nu am acrosat nimic incercand sa evit am intrat p contrasens. ideea e ca acesta circula noaptea fara lumini(si abia se deplasa p partea dreapta)+ oboseala mea=nenorocire. inainte de toate astea nu credeam ca mi se poate intampla mie,ca nu am cum sa fac accident dar acum cand imi amintesc acele momente imi dau seama ce usor te poti nenorocii dar mai rau ii poti nenorocii si p altii. DRUMURI BUNE,DOAMNE AJUTA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted December 12, 2010 Author VIP Share Posted December 12, 2010 Gata cu off-topicul,daca vreti sa vorbiti de program intrati aici http://www.soferii.ro/Forum/http://forum.soferii.ro//viewtopic.php?p=15287#p15287 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members guvis Posted December 12, 2010 Members Share Posted December 12, 2010 Nu se puteau muta posturile ca sa fie discutia completa acolo?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted December 12, 2010 Author VIP Share Posted December 12, 2010 Nu pot,nu se poate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members padumarro Posted November 22, 2012 Members Share Posted November 22, 2012 unde dai si unde crapa. De la un loc de munca se ajunge la timpii de conducere si tahograf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members SirRaffy Posted February 19, 2013 Members Share Posted February 19, 2013 am vorbit si eu zilele astea cu un coleg de pe italia si mi-a zis sa caut firma asta ca angajeaza romani in echipaj.stie cineva ceva concret despre asta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.