Jump to content

SISTEME DE NAVIGATIE PENTRU CAMIOANE


Guest Anonymous

Recommended Posts

Guest Anonymous

Am un SNOOPER 7000 TRUCKMATE (cu setari pt inaltime,lungime,greutate) foarte util pt soferii de camioane si AUTOROUTE 2010 pe laptop.Voi,colegii ce folositi?Ce navigatoare sau harti va ajuta sa gasiti locul de descarcare,incarcare,ruta ?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Members

Eu folosesc in primul rand indicatoarele rutiere.Astea sunt sfinte,pe baza lor se dau amenzi.

M-am jucat un pic si cu Map&Guide(il am montat pe masina dar nu il folosesc) si cu Igo primo dar inca nu respecta corect restrictiile de inaltime,tonaj,lungime.

Inca nu am testat Tottom Truck nav ca sa-mi pot da cu parerea dar imi este greu sa cred ca va ruta corect pe nationale unde tranzitul e interzis  sau unde sunt restrictii intr-un anumit interval orar(in special noaptea)

Link to post
Share on other sites
  • Members

nu am contestat utilitatea gps-ului

Doar ca multi colegi pun botul la tot felul de vrajeli de "marketing" si scot din buzunar  sume astronomice pentru un amarat de gps care cica ar ruta corect pentru camioane.

Acum cateva luni aveam 800m pana sa ajung la firma dar nu am mai putut vira din cauza lungimii.Mersesem foarte putin pe restrictie de tonaj si a trebuit sa intorc si sa mai merg 18km.Nu are rost sa mai comentez ce rutari faceau aparatele...Italia asta >:(

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
  • Members

Salut,dupa ce am parcurs multe comentarii referitoare la sistemele de navigatie pentru camioane,am retinut ca fiind interesante vre-o trei marci-Snooper S 7000, Becker Z 302,Tomtom 7000-insa nu le gasesc de cumparat;voi cum ati ajuns in posesia lor?

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • Members

Eu unul mi-am pus singur harta de camioane pe tomtom UN TOMTOM MAI VECHI GO 520 caci un gps de la ei  pt camioane este injur la 600 de euro. Asa ca varianta de preferat o harta pusa de mine care e exact ca aceea originala numai ca e pusa de mine...:D

Link to post
Share on other sites
  • Members

Eu unul mi-am pus singur harta de camioane pe tomtom UN TOMTOM MAI VECHI GO 520 caci un gps de la ei  pt camioane este injur la 600 de euro. Asa ca varianta de preferat o harta pusa de mine care e exact ca aceea originala numai ca e pusa de mine...:D

Asta este si solutia ideala,cu putina rabdare si perspicacitate oricine isi poate face un update la propriul device.

Deocamdata tom tom e no1 in ceea ce priveste rutele pentru camioane.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Members

Servus tuturor! Eu unul sunt foarte multumit de urmatoarea combinatie : Laptop - antena GPS - program navigatie MAPFACTOR 9.3 .  Are rutare expres pt camioane  , lungime , latime, inaltime, greutate, locuri de ocolit ,co alternative de ruta. Sunt foarte multumit de el. Ieftin ( programul dwl, cu bittorent- antena 200 lei). Am si AUTOROUTE 2010 , iar cand i-mi fac ruta vad ce-mi da autoroute cu ce-mi da mapfactorul. Mereu au fost foarte aproape unul de altul. Diferente de 3-4 Km. Apoi mapfactorul ma dus pana la adresa ca pe fraier. Drumuri bune

Link to post
Share on other sites
  • EX Staff

nu am contestat utilitatea gps-ului

Doar ca multi colegi pun botul la tot felul de vrajeli de "marketing" si scot din buzunar  sume astronomice pentru un amarat de gps care cica ar ruta corect pentru camioane.

Acum cateva luni aveam 800m pana sa ajung la firma dar nu am mai putut vira din cauza lungimii.Mersesem foarte putin pe restrictie de tonaj si a trebuit sa intorc si sa mai merg 18km.Nu are rost sa mai comentez ce rutari faceau aparatele...Italia asta >:(

Hhahahahh,un simplu telefon te scotea din necaz,plus ca ai jucat " necinstit",ai intrat pe restrictie,crezi ca aia a fost pusa pt sania lui MosCraciun !

Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Becker Z 302

Asta [versiunea 8.5.2.122755 (03.12.2009)] l-am bagat azi alaturi de MioMap si iGO pe un terminal Mio DigiWalker C510E.

Insa sunt probleme cu afisarea chiar daca am gasit o arhiva data si un fisier sys pt rezolutia 320X240. Inclusiv cu limba. E o mixtura de romana si engleza. :)

Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

In noaptea asta am bagat iGO Primo versiunea  8.5.9.153032 din 22.07.2010.

Are si profile de truck. Nu cred ca se compara cu Becker, Mapfactor sau altele, dar pe dispozitivul meu nu cred ca pot pune mai mult de atat. De mers merge bine...in casa. Maine o testez la drum.

Link to post
Share on other sites
  • Members

In noaptea asta am bagat iGO Primo versiunea  8.5.9.153032 din 22.07.2010. Are si profile de truck. De mers merge bine...in casa. Maine o testez la drum.

Pai ce, ti-a aratat drumul de la bucatarie pana la baie ? ;D ...glumesc, evident  ;).Pai sa ne spui cum isi face treaba la drum, acolo unde este necesar  :).

Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Pai ce, ti-a aratat drumul de la bucatarie pana la baie ? ;D ...glumesc, evident  ;).Pai sa ne spui cum isi face treaba la drum, acolo unde este necesar  :).

Am bagat dimineata o versiune ceva mai noua (Primo 8.5.11 sau Primo 1.1). M-a dus pe varianta orasului meu dar prea multe inca nu pot spune pt ca pe drumul in judet unde am fost n-am experimentat prea multe. Oricum, cel mai bine in modul truck cica merge cu hartile NAVTEQ, iar eu am mers cu Top Map pt ca-s mai complete in Romania. Voi vedea pe parcurs. 

Link to post
Share on other sites
  • Members

Eu am un TomTom one v.3 pe care am pus de curand europa truck v 8.60 cu IQ ROUTES(varianta aparuta in decembrie 2010).Se pare ca ruteaza mai mult decat bine,singurul inconvenient la device fiind ecranul destul de micut pentru cabina de camion.,dar voi incerca sa caut un suport adaptabil de bord pentru a-l vedea mai bine.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Members

Hhahahahh,un simplu telefon te scotea din necaz,plus ca ai jucat " necinstit",ai intrat pe restrictie,crezi ca aia a fost pusa pt sania lui MosCraciun !

Eu am in mana volanul nu laptopul si telefonul celor de la casa de expeditii.Stiu ce spui DAR...mai exista de multe ori si tablita aditionala de exceptie si in plus cand esti asa de aproape...iti vine s-o iei de-a dreptul.Odata m-am fatait peste 1 ora la Mira pentru ca am fost orgolios si nu am vrut sa travesez un pod lung de vreo 5m cu restrictie  de 5T desi eram din nou foarte apropae de fabrica.Urasc Italia dar mai nou fac Brenero de 3 ori pe saptamana  :)

Am vazut odata la cineva ,avea in gps programul de conducere [ tahograf ]  si il anunta pe ecranul gps cand trebuia sa faca pauza . nu am retinut ce soft sau  gps folosea , stie cineva despre ce gps sau soft este vorba ?

Si Igo primo are functia tahograf incorporata dar nu este foarte exacta...nu te poti baza pe ea mai ales daca mergi prin tunel

Poate ca ai vazut cumva sistemul Qualcomm pe care il foloseste Waberer's,care este legat direct la tahograf si iti afiseaza rapoartele de condus/pauza pe ziua respectiva

Pentru Primo inca nu sunt fisiere truck pentru harta Navteq corespunzatoare Ro.

In alta ordine de idei

De 2 luni folosesc si un TOMTOM go750 pe care am instalat o harta din seria 8.60 dedicata camioanelor.Spre deosebire de map&guide,navigon,igo primo stie foarte multe restrictii inclusiv de cele de inaltime de care chiar tine cont.Marea problema este ca asa cum intuiam evita rutele unde este acces interzis doar intr-un anumit interval orar si de multe ori am patit ca a inventat o restrictie de "interzis camioane".

In cazul Austriei unde de exemplu sunt foarte multe restrictii "cu exceptia" face niste rutari destul de neinspirate pe nationale.Cand e vorba de autostrada nu am remarcat nimic deosebit,ruteaza foarte bine dar acea ruta o alege si orice alt GPs de 80 E

La minusuri adaug ca nu are o baza cu zonele industriale care sa cuprinde si denumirile lor asa cum are Garmin sau Navigon de exemplu.Meniul este destul de enervant si adaug aici lipsa unui buton "back",bara de zoom in modul browse map care e dificil de utilizat in mers in comparatie cu butoanele de zoom + si -.Timpul  de rutare este relativ mare cu modul live activat care nu mi se pare extrem de util,ba mai mult de cele mai multe ori imi afiseaza intarzieri pe care nu le regasesc in trafic

Avand in vedere ca am dat relativ putin pe el sunt multumit dar un niciun caz nu merita investit +300E intr-un Tom tom truck navigator oficial.

Preferatul meu ramane in continuare Garmin chiar daca inca nu are o functie de camioane pentru Europa

Link to post
Share on other sites
  • EX Staff

Eu am in mana volanul nu laptopul si telefonul celor de la casa de expeditii.Stiu ce spui DAR...mai exista de multe ori si tablita aditionala de exceptie si in plus cand esti asa de aproape...iti vine s-o iei de-a dreptul.Odata m-am fatait peste 1 ora la Mira pentru ca am fost orgolios si nu am vrut sa travesez un pod lung de vreo 5m cu restrictie  de 5T desi eram din nou foarte apropae de fabrica.Urasc Italia dar mai nou fac Brenero de 3 ori pe saptamana  :)

De multe ori "orgoliul " face feste neplacute, eu iti spun din propria experienta,un telefon la " adrisant " te scoate din necaz,cat despre navigatie,eu folosesc UGO Navigator,la care poti sa setezi toate dimensiunile si gabaritul camionului,axe ,greutate,inaltime,latime,etc ...ruteaza perfect,tine cont de restrictii de tonaj,inaltime,etc.

Plus ca are functiune de "dispecerat",tine evidenta la timpii de condus,pauze...mesagerie sms,tell de bord,evidenta curse...un pc adevarat .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.