Jump to content

Kurt Buyer si Kim Johansen


Recommended Posts

  • Members

Pt cei care vor pareri despre aceste 2 firme  NU VA DUCE-TI la aceste firme pentru ca sunt de tot rahatul si mai sunt cativa baietasi prin Zalau ,Constanta si Bucuresti care cer comision sa te duca la Kurt Buyer!

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Da si tu mai multe informatii despre ce ai patit ca sa stim si noi si sa ne ferim, bineinteles daca ai si posibilitatea sa dovedesti ceea ce spui.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

salutare tuturor . sunt o persoana care am fost tepuita de kurt buyer . am ramas si fara bani si fara loc de munca din cauza lor . aveti grija este o intreaga hora cu firmele de recrutare din bucuresti cluj zalau tulcea  cu cristi si loti din esjberg danemarca , sefii de la kurt , cu soferii care te duc . toata afacerea asta ma costat vreo 800 e . nu fiti naivi . grenade sa le vad la capul lor

Link to comment
Share on other sites

  • Members

colegilor care  sinte-ti in meserie si aveti vechime  stati pe curul vostru daca aveti loc de munca ,,dar daca nu aveti sau nu prea aveti experienta merita sa incercati in primul rind pentru ca Loati si Cristi Leonte nu mai sint la Kurt Beier si sint sigur ca sa intors Rares (2cartuse Camel) va spun dar eu nu am dat din principiu Va salut si DRUMURI BUNE LA TOTI

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • Moderators

ei aici zau ca pot sa va contrazic.. am 2 sapt de cand am venit in concediu..Sunt angajat la Kurt dar angajat pe Romania la Cluj la HBT International..ca sa sar peste amanunte..Despre Kurt :

-Pana acum 3 luni mai exact pana in ianuarie 2011 a fost f greu...fugareala depasiri de gabarit nu aveai program injuraturi,etc..Mai ales ca io am avut "bafta" sa lucrez cu Nicolaj cel mai cretin disponent posibil..Oricum Nicolaj(care este resp de curse de spania in general) s a linistit ca si a luat amenda 3000 de euroi si nu mai fugareste oamenii..De ceva timp si Kurt se implica si nu se mai foloseste "maimutza" nici macar la manevre..PROGRAMUL se RESPECTA!! Anul trecut faceam cate 21000 singur pe masina acum nu depasesc 12-14000,(la cargo) iar cei de la frig cam tot pe acolo se invart si ei cateodata chiar mai putin..Ce pot sa mai zic de ei? Acum la ultimul salar (le am zis ca daca gasesc altceva mai bun posibil sa nu ma reintorc), mi au platit si amenzile care le aveam pe austria si Italia..Nu mai este Lotzi, Rares este si acum dar la cat de dur vrea sa para practic este de nota 20 daca stii sa vb cu el..care pune "botul" asta este "gaste" tre mai fie ..Se pleaca la min 3 luni acasa..daca stai mai mult nu te da nimeni afara..au fost si sunt si acum cazuri in care s au resturnat cu tot cu trailer ..erau si cu multa experienta si cu putina, dar nici un sofer nu a fost dat afara..bine sa nu gresesti grav, consecutiv, pt ca deh...nimeni nu iarta la nesfarsit..Iar de angajari nu mai este valabil varianta cu Tulcea Zalau sau Bucuresti...zvonuri exista dar nefondate.. Acum dai tel la HBT Cluj dai interviu in engleza, germana franceza sau rusa la tel si daca e ok te keama la Cluj si mai dai (cica) o proba  de condus(manevre)..Acum  scuze pt cxa anul trecut i am barfit pe forum pt cum ERAU!!! era altfel acum sunt mai..omenosi..sincer..care ma cunosc stiu ca nu mananc kkt..

Despre Kim J. pot sa va spun ca s a cam stricat treaba la ei ..proba o dai la sediul lor(transportul ti l platesti singur daca nu iei examenul te ai plimbat degeaba)..posibil sa cazi la proba practica  pt ca acum se da cu un politai si mergi pe strazi faci parcari etc..aduceti va aminte de ex auto cand erati siguri pe voi dar cu "prostu" langa tine te pierdeai cu totul..bani sunt mai putini decat zic iei ("culegi' max 1200-1300/luna)

Ai gresit odata te dau afara imediat(au fost cazuri cu unul Petre din Neamt care a confundat aeroporturile(Frankfurt a Main cu celalalt) de a stat avionul 8 ore dupa el ca sa plece..bun a gafat grav si omul ce sa zic dar l a dat jos de pe masina in prima parcare din Germania..puteau sa l lase macar intr un oras ceva..

De bine ce pot sa zic?  Au masini bune se lucreaza la program si tonaj apartamentele de servici numai sunt ca acum 1-2 ani (sunt mai curate ca s au cam epurat rusii si polacii care se drogau/imbatau pe acolo)..

...cam atat despre aceste 2 firme..alte intrebari  pot sa raspund si pe mess( mamitzoiu id)

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

pt mamitoiu,colegule, m ar interesa sa merg si eu la kurt dar majoritatea firmelor care trimit oameni acolo sunt tepari,cer comisionul inainte.si nu se stie daca ajungi acolo,cum sa fac sa vorbesc cu tine?lasa un nr de tel sa vorbesc cu tine

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

am citit niste chestii ciudate la forumul cu aquila,zicea bosul firmei ca vrea consum de 22-23% de motorina incarcat.e absurd ,nici gol nu consumi atat ,poate pe M.urile din ungaria dar nici acolo ,e imposibil.am lucrat si eu pe extern pe masini noi si minim 27%,mai jos e imposibil.astept alte pareri si poate stie cineva vreo firma care angajeaza dar fara firme fantoma gen pax care cer comision inainte.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

                                Zilele acestea am aflat de cineva care munceste la una din firmele astea doua ,urmeaza sa vina acasa pentru doua saptamani ,atunci sper sa aflu multe si vreau sa vad daca se confirma sau infirma ce am citit pe forum despre conditiile de munca .Asta pentru ca si eu as vrea sa plec acolo n-am incotro ,asta-i viata .

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

la kim parerea mea e sa nu te duci,nu te lua dupa ofertele frumoase facute de firmele romanesti care trimit oameni acolo.nimic nu e cum spun ei,am fost si stiu cum e,acum am auzit ca e urat de tot,plus ca proba se da cu un politai.  se pare ca la kurt e mai bine(spunea un coleg).dar acolo barem nu dai proba imediat

Link to comment
Share on other sites

  • Members

                              Asa am auzit si eu dar sa discut cu baiatul care trebuie sa vina ,parinti lui n-au stiut sa-mi spuna exact la ce firma este ,ei doar mi-au confirmat cateva lucruri de pe forum . Ce sa zic din pacate ca incepator nu ai multe variante de ales . O varianta ar fi si Hartl Trans dar ma rupe treaba cu cardul de sanatate  am de platit bani multi din urma  la Casa de Sanatate .

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

daca nu ai lucrat deloc ca sofer de tir parerea mea e sa nu te duci in comunitate fara nici un pic de experienta.e greu si ca sa rezisti trebuie sa ai noroc fantastic,sa gasesti firma care lucreaza in echipaj,sa fie colegul de treaba altfel nu rezisti,ori in dk e mancatorie intre soferi.la kim e greu trebuie sa vorbesti engleza bine,sa stii sa lucrezi pe gps foarte bine,aia nu fac curse de echipaj decat foarte rar ,prefera sa mearga cu maimuta pe cutie.iar la kurt nu stiu ce sa zic,doar am auzit ca e naspa dar nu am vorbit pana acum cu nici un roman care sa lucreze acolo

Link to comment
Share on other sites

  • Members

                            Asa o fi dar ce sa facem trebuie sa incep de undeva ,eu am 37 ani am permis de profesionist de 3 ani (de amator de19)  si am facut cateva curse la privat la negru cu saviem si raba pe ruta Constanta - Bucuresti -Ploiesti.  Sincer nu m-a interesat sa ma ocup de soferie ,traiam din altceva dar acum n-am alta cale . Pe aici se spun lucruri multe despre aceste firme insa stiu sigur ca colegul cu care trebuie sa discut este multumit acolo ,asa ca astept sa vorbesc personal .

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

pt colegul  levis..daca vrei sa vb id mes tot mamitzoiu..si pt ceilalti colegi , la majoritatea firmelor care angajeaza pe comunitate trebuie engleza sau germana scris-vorbit si ADR..Iar de comison inainte ..ce sa zic?! Si eu cand am plecat la Kurt Beier am platit(am plecat prin aia de la Zalau-Pax Trans)comision (era pe atunci 250 acum cik este 350). M am riscat ,dar desigur nu sfatui pe nimeni sa fac ca mine si NU garantez de certitudinea ca va vor angaja!!Si mai nou acum se aude ca se da proba si manevre/condus la angajare la Kurt..Am auzit doar....Am mai zis si repet , cel mai sigur cei care vor la Kurt sa dea tel la HBT International filiala Kurt cu sediul in Cluj , ei va vor da mai multe amanunte..Si ca sa ma repet iar, cat de greu a fost anul trecut la Kurt acu este ok(mai putin partea cu banii  ca ar trebui o tzara mai mult..) sunt corecti la bani, i ti deconteaza tot, si SE LUCREAZA in PROGRAM..Mai ales ultima parte cred ca este cea mai importanta, nu?

Drumuri bune sa aveti

Link to comment
Share on other sites

  • Members

            Toata stima pentru cei care incearca sa ne ajute pana la urma cred ca asta ar fi scopul acestui forum . Sa invatam de la cei care au mai multa experienta in meserie dar si in relatiile contractuale cu firmele de transport . Putem invata din experienta pe care au trait-o colegii nostri la diferite firme de transport . Cred ca asta ar fi un mare avantaj sa stii in ce te asteapta in momentul in care ajungi la o anumita firma . Observam cu totii ca se profita mult de pe urma noastra a celor care incercam sa ne gasim un job dar nu gasim alternative ,in tara asta  spaga (comision cum ai zice) e la loc de cinste ,cred ca ar trebui legiferata macar s-o impoziteze statul .

Link to comment
Share on other sites

  • Members

SC HBT INTERNATIONAL TRANSPORTE SRL

ADMINISTRATOR LUDOLF GERARD HENRIC

SEDIU-CLUJ STR EREKEL FERENK NR 13

TEL 0762 650187

CAP.SOCIAL 200LEI

FIRMA E DIN 2010

mamitoiu a uitat sa pomeneasaca si de cele doua cartuse de tigari plocon in danemarca.prietenii stiu de ce.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

colegule nu stiu ce sa zic,ala de raspunde la tel ala zice ca e greseala si nu are nici o treaba cu firma aia.asa ca .......nu mai merg la kurt ca e cam greu de ajuns.mai astept poate gasesc vreo oferta

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

godzila76 nu mai da nr de tel eronate..nah acum nu dau vina pe tine ca poate nu stii dar nu este valabil acel nr de tel de la HBT , Eu l am mai scris pe forum, este 0770675921 si cereti cu Viorel(alimentari).

"succesuri' si va doresc un Paste Fericit alaturi de cei dragi(unde se poate...)

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Adevarat a Inviat Niko!

Ce pot sa ti zic despre ei..am mai scris, este filiala Kurt Beier DK pt Ro..corecti sunt in cea mai mare parte(mai greu este la bani ca s cam putin dar este o medie pt soferii romani sa nu depaseasca 1500 euro pe luna nu?)..

in rest de anul acesta totul e ok, se lucreaza la program si tonaj, nu se mai pune maimuța nici macar la manevre,ai tot platit, ai eurovigneta,tollcolect,telepass,autopistas,euroservice,cam tot ce trebuie ca sa nu fie necesar sa tot opresti si sa platesti aia-aia, deci practic ,mergi intins...Se deconteaza tot, in functie de ce disponent apartii, dar in principiu nu astepti maai mult de 1-3 luni.Capurile sunt toate noi, au sub 200mii(mai sunt si exceptii cand un cap nu a avut reparatii costisitoare poate sa ajunga si la 700mii pana sa l skimbe) majoritatea sunt volvo de la 420 pana la 500,cateva daf, stralis(1-5 max)ele se skimba la 250-300 mii(adik se vand in rusia si se aduc altele noi).

Trailerele cateodata nu le skimbi cu saptamanile(depinde cu ce expeditie lucrezi,daca esti la DSV poti sa schimbi trailer si de 4-5 ori intr o zi).

Acte multe nu ai de facut max 4-5 incluzand si cmr (unde este cazul), nu ai limita la consum (dar nici sa nu depasesti cu mult o medie existenta ca te suna Viorel de la alimentari sau Monica si te intreaba daca ai probleme,nu te acuza )

De lucrat se lucreaza pe Scandinavia,Anglia, vestul si centrul europei.

In ekipaj stiu ca nu se mai baga vroiau sa desfiinteze ekipajele ca s au cam batut astia prin parcari, si se lucreaza singur incepand cu luna martie(excluzand familiile, sot-sotie care se mai accepta)

Transportul ti l platesti singur, sa ai ceva bani pe tine pana la primul salar (care e pe 25, si nu intarzie aproape niciodata) asta insemnand cam 1-2 luni), contract se face pe Ro la Cluj la HBT cu minim pe economie(dar nu ai sa vezi cei 750 de lei decat pe contract si atat,aici au o bila neagra ca sa zic asa),ai asigurari medicale platite(cel putin in tara, ca am probat io si nevasta mea, dar pe comunitate este de preferat sa  nu te imbolnavesti , k am auzit ceva zvonuri, nimic concret dar este de evitat repet sa fie necesar sa te duci la medic pe afara asta vis a vis de gratuitati..)

Cred ca am fost destul de clar si la subiect pt cei care sunt interesati de HBT-Kurt Beier.

In general acum sunt ok comparativ cu anul trecut cand eram aproape sclavi..

Si ca un  P.S. - eu nu am auzit in ultimile 10 luni ca sa se mai vina cu plocoane la ebsjerg,cine va zicea pe forum ca era musai sa vii cu 2 cartuse de camel la rares...eu am venit in noiembrie anul trecut cand numai erau loți si ceilalti si nu mi a cerut nimeni nimik!

Paste Fericit sa aveti toti!!

Drumuri line fara capre

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Members

mamitzoiu  cit timp lucrezi pina sa vi in concediu....am inteles ca minim 3 luni ?    ....si cit stai acasa dupa aceea .......la ei stai numai pe camion sau mai au vreo baza unde mai ajungi din cind in cind ?....... multumim de raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Members

salut colegi..vreau sa va zic ca si eu lucrez la hbt si in prezent din 2010.deci pot spune ca firma e destul de serioasa in privinta banilor 1500euro pe luna in data de 25.programul e program nu ai nici o treaba cu depasire de program exceptii cand intradevar trebuie sa ajungi undeva la o incarcare,descarcare si te mai pune sa ii dai peste dar fiind vorba de 1ora maxim si cu acordul disponentului....si in caz de amenda ceva disponentul raspunde.daca soferul isi face programul de lucru bine nu are nimeni treaba cu el.in legatura cu datul spagii suntem romani o avem in sange de cand ne nastem si sa dam dar si sa cerem asta . e un loc de munca destul de bun....parerea mea e sa incercati,nu va mai luati dupa unu si dupa altu ca vorbe de parcare sunt peste tot....... salutari lui mamitoiu chiar are dreptate in comentariile de pe forum........bafta si drumuri bune.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.