Guest Anonymous Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 As dori sa ii intreb pe cei care au lucrat pe camioane DAF, ce parere au despre ele? As dori cateva detalii despre consum etc, dar in special despre fiabilitatea lor. Va multumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members SAFTIUC ADRIAN Posted November 2, 2011 Members Share Posted November 2, 2011 Eu lucrez in prezent pe un CF. Drept sa-ti spun nu sunt chiar asa de multumit de el. Suspensiile sunt cam rigide , consumul destul de ridicat dar am si un motor mic de 410. Si la noi camioanele se comporta putin diferit pentru ca mergem cu lichide. Nu este prea silentios inauntru si o alta problema este ca , caldura de la sirocol se arunca numai in partea dreapta, nu se prea repartizeaza uniform. O alta problema este consumul ridicat de ulei care necesita cam 5l la 25-30 mii km. Daca ar fi sa-l pot nota i-as da un 7. Cu indulgenta. Camionul meu il poti vedea la sectiunea daf cf. este ultima poza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Multumesc de raspuns Adrian! Astept si mai multe, as vrea sa stiu in principal despre modelele XF! Aaa si am uitat sa mentionez, daca se poate sa spuneti ceva si despre comfort, sunt comfortabile sau...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members DafXF Posted November 3, 2011 Members Share Posted November 3, 2011 Eu sunt multumit de XF. Lucrez pe un XF105 ,460. Masina este din 2010,nu am avut nicio problema cu ea,decat motorina si talpa. Ca si confort eu zic ca e destul de confortabila,atat scaunele cat si paturile,patul de sus este putin mai ingust dar poti sa te odihnesti in el. La consum sunt bune,ca si motorizare eu nu am de ce sa ma plang.Deci dupa mine XF-urile isi merita banii! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Ms de raspuns! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members sandubad Posted December 2, 2011 Members Share Posted December 2, 2011 Ca si confort pe stationare este foarte buna patul de jos fiind mare iar la modelul super space cab si cel de sus este mare,eu lucrez pe un xf 105 460 cp,motor Paccar,consuma mai mult decat vechiul xf 95,au fost colegii care la 300000km au facut motorul,deci nu sunt stralucite.Plusul il reprezinta cabina mare,frigider incapator si loc destul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members STILLE Posted January 7, 2012 Members Share Posted January 7, 2012 eu conduc un xf95 de 560 si pot spune ca sunt destul de multumit confort putere si are saracu multe pe cap incarcatura numa 45 50 tone net la bascula si trailer si nu mai spun de drumuri de cariera, pot spune ca rezista eroic dar yo dac ar fi sa aleg as merge pe mercedes actros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members CatalinFCS86 Posted January 7, 2012 Members Share Posted January 7, 2012 is niste Opeluri cu roti mai mari , is bune ele la consum etc. dar totusi mai dureaza pana Daf o sa inceapa sa fabrice si ei camioane:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members ar cobra 68 Posted January 7, 2012 Members Share Posted January 7, 2012 Colegu Catalin,daca DAF-ul este Opel atunci ce sa mai vorbim de MAN.Ma refer in primul rind la electronic si dupa aceea la restulcare mai sint ne satisfacatoare .Discut comparativ cu XF:105-410 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 salut baieti,sunt nou pe aici si as vrea sa intreb: care e diferenta dintre DAF CF si DAF XF? as vrea sa fac curse mai mult pe extern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members hermanrazvan Posted March 28, 2012 Members Share Posted March 28, 2012 Colegu Catalin,daca DAF-ul este Opel atunci ce sa mai vorbim de MAN.Ma refer in primul rind la electronic si dupa aceea la restulcare mai sint ne satisfacatoare .Discut comparativ cu XF:105-410 Ce lurcruri nesatisfactoare ar fi la man??Cabina mare de te pierzi in ea?Are si el probleme ca toate camioanele,banuiesc cu nu ai condus un MAN ,daca conduceai unul aveai alta parere.Am si un prieten pe un daf xf 105.460 are 500.000km si are probleme cu tahografu,cu cutia de viteze si multe alte erori. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members upul Posted June 9, 2012 Members Share Posted June 9, 2012 De curand am trecut de la volvo 440 E3 la DAF XF 480 ,concluziile sant urmatoarele ;cabina mai rigida ca la volvo,comfort climatizare nota 6 ,comfort cabina ,idem,faruri mai bune ca la volvo,probleme la cutia de viteze ,conducte aer schimb gama,mare ,mic,in rest trage eroic pe drumurile patriei asa cum sant ele' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted March 7, 2013 Members Share Posted March 7, 2013 Personal gasesc ca sunt cele mai fiabile si tin cu casa . La DAF am gasit cam tot ce trebuie unui camion de cusa lunga . In cateva cuvinte ... Cabina generoasa , bine impartita , gandita ! Motor fiabil , forta si consum decent . Cutie ZF , cele mai bune cutii dupa parerea mea . Piese ieftine comparativ cu alte scule . Pe scurt , un camion ce tine cu casa . Daca mi-ar veni nebunia sa-mi iau un camion , cu siguranta as lua un DAF ! Daca ar fi sa-i dau o nota de la unu la 10 ...cu siguranta si fara retineri 9+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members turcu87valcea Posted September 16, 2013 Members Share Posted September 16, 2013 tot inainte cu daf xf eu sunt multumit de el xf 480 cp 2004 automat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members aphrodvrz Posted January 5, 2014 Members Share Posted January 5, 2014 Colegu Catalin,daca DAF-ul este Opel atunci ce sa mai vorbim de MAN.Ma refer in primul rind la electronic si dupa aceea la restulcare mai sint ne satisfacatoare .Discut comparativ cu XF:105-410 Ce lurcruri nesatisfactoare ar fi la man??Cabina mare de te pierzi in ea?Are si el probleme ca toate camioanele,banuiesc cu nu ai condus un MAN ,daca conduceai unul aveai alta parere.Am si un prieten pe un daf xf 105.460 are 500.000km si are probleme cu tahografu,cu cutia de viteze si multe alte erori. MAN-ul nu mai e camion din 2000 fratioare... la fel ca Renault-ul le place service-ul ca la femei shopping-ul. Daf, volvo, mercedes si poate scania au ramas scule pe care te poti baza.am lucrat 2 luni pe un volvo 480eev, super motor, parerea mea net superior oricarei marci dar nu se cabina e stramta si teapana ca o masina sport. Acum lucrez pe cisterna alimentara cu un daf 510 ate. Tot ce pot sa spun e ca sunt foarte multumit de el.trage bine de tot, cabina mare si foarte comfortabila consum 28, 30 la 40, 41T mmta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members hermanrazvan Posted January 12, 2014 Members Share Posted January 12, 2014 Adica vrei sa zici ca Volvo e neschimbat de la vechiul fh12 ? Deja volvo a inceput sa apuna , de cand se fabrica si in belgia..... Cele suedeze da merg dar cele belgiene , 420 si 460 EEV noi luate din belgia la o firma de aici din Medias , ro-a tir daca stii . La nici 50.000km 2 masini au fost duse in service pentru superb-ul I-shift Sa nu mai zic cand monteaza cheder-ele de la usi invers si toata apa se scurge inauntru ! Sau cand ai probleme cu inchuierea usilor. In schimb la TGX nu am pre auzit probleme , ce e drept tga-urile aveau probleme la injectoare , doar o data cu venirea noilor generatii treaba s-a schimbat. Drumuri bune ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members vali89 Posted August 7, 2016 Members Share Posted August 7, 2016 Nimeni nu spune de Daf ca incalzeste motorul foarte tare, si asta duce la niste consecinte grave! Toata lumea, comenteaza de consum, si de pat...dar cand te lasa motorul, sau mai rau, te decizi sa cumperi un Daf second, si daca cumva, acel motor a fost incalzit prea tare, il vinzi la piese, ca te costa prea mult sa faci un motor nou! Hai sa fie si productive subiectele astea, nu numai bazaconii eu am condus un Daf, XF dib 2010, dupa o luna cerea apa, si am ajuns sa bag 2 litrii de apa la 40 de km mersi! Pana la urma, sa dovedit ca motorul a fost incalzit, si trebuie schimbat! Si am mai auzit chestia asta la alte Daf uri! Aveti grija la motor, ca se duce naibii daca il fortati! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cri5tian Posted August 7, 2016 Moderators Share Posted August 7, 2016 Acum 11 ore, vali89 a spus: Nimeni nu spune de Daf ca incalzeste motorul foarte tare, si asta duce la niste consecinte grave! Toata lumea, comenteaza de consum, si de pat...dar cand te lasa motorul, sau mai rau, te decizi sa cumperi un Daf second, si daca cumva, acel motor a fost incalzit prea tare, il vinzi la piese, ca te costa prea mult sa faci un motor nou! Hai sa fie si productive subiectele astea, nu numai bazaconii eu am condus un Daf, XF dib 2010, dupa o luna cerea apa, si am ajuns sa bag 2 litrii de apa la 40 de km mersi! Pana la urma, sa dovedit ca motorul a fost incalzit, si trebuie schimbat! Si am mai auzit chestia asta la alte Daf uri! Aveti grija la motor, ca se duce naibii daca il fortati! Ai 25 de ani vârstă, nu?!!... Se cam vede!!! Lasă sfaturile celor care știu ce vorbesc. Și pentru cunoștințele tale generale, 2L apă la 40 de km parcurși e semn CLAR că apa aia dispare undeva... ori o pierde ori ''o bea''. Citește și tu o statistică și o să descoperi că DAF-ul e cea mai prezentă marcă ''în rulaj'' și la ora actuală, așa că... Fiabilitatea unui camion se măsoară în rezistența la încercările grele, cu cât rezistă mai mult, cu atât mai bine. Că la utilizare normală, toate sunt la fel... adică duc o veșnicie. Evident, să-l și întreții cum trebuie. Că dacă umbli cu reparații ''pe genunchi''... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members vali89 Posted August 9, 2016 Members Share Posted August 9, 2016 Nu inteleg ce legatura are varsta cu motorul unui Daf, sau mai exact, cu o opinie a mea! Plus ca, daca stai sa calculezi, din 89 pana in prezent, nu sunt 25 de ani, dar asta e alta discutie revenind la camioane, nu cred ca se poate compara Daf cu Volvo, chiar si la rulaj, incepand de la pret, pana la cat poate sa duca, nu? Nu zic, sunt bune Daf urile, dar au unele probleme, care consider ca pot fi discutate, sau nu avem voie sa defăimăm marca Daf? La achizitie, si la intretinere, sunt foarte bune, insa eu daca am considerat ca as vrea sa scriu acest comment despre incalzirea motorului, care am mai auzit o si prin parcari, nu numai mie mi sa intamplat, nu cred ca am gresit si Da, Daf incalzeste motorul, nu raceste cum trebuie, si asta e o problema, fie ca iti place sau nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cri5tian Posted August 9, 2016 Moderators Share Posted August 9, 2016 Acum 49 minute, vali89 a spus: si Da, Daf incalzeste motorul, nu raceste cum trebuie, si asta e o problema Un simplu furtun cu o lance mai lungă în vârf și scapi de problemă în 3 minute... Dacă ai avea atâta experiență pe câtă încerci să afișezi ai ști. Și ai ști și DE CE se încălzește și ai nevoie periodic să repeți operațiunea. Faptul că producătorul nu e menționat asta în manualul de întreținere, nu înseamnă că TREBUIE s-o considerăm o problemă și să ignorăm alte calități. La banii care-i dai pe el, DAF-ul oferă suficiente, comparativ cu Volvo de exemplu (că tot l-ai menționat). Și cel mai important aspect rămâne totuși faptul că deși costă mai puțin, e la fel de fiabil ca ORICE altă marcă. Întreabă șoferii de la Reining, dacă nu mă crezi Construit simplu, electronică puțină, spațiu suficient (cea mai mare cabină până mai acum ceva timp)... astea ÎNCĂ sunt atuuri, chiar și în 2016 când Mercedesul are nu mai puțin de 11 calculatoare și e la fel de puturos ca acum 20 de ani. Deci... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members vali89 Posted August 9, 2016 Members Share Posted August 9, 2016 (edited) Hai sa nu confundam, in primul rand nu sunt mecanic, altfel ar fi alta meserie si in al doilea rand, cel mai probabil nu am atata experienta precum dumneata, dar nici macar o data nu am spus ca Daf ul nu este o masina buna, din contra, imi place mult, mai ales si pentru spatiu si alte chestii! Insa, asta nu inseamna ca toata lumea stie ce sa i faca, pentru ca am fost la service cu camionul, si nu putea sa explice unde se duce apa, si oamenii din asta traiesc, repara camioane, noi traim din condus camioane, e o diferenta Edited August 9, 2016 by cico_3504 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Gongy Posted August 9, 2016 Administrators Share Posted August 9, 2016 te contrazic, am condus un xf 105 780000 de km, si am schimbat doar consumabile si un releu. si asa cum a zis si colegul puitn mai sus,cel putin primavara si toamna scoateam gunoaiele dintre radiatoare. si mercedesul euro 6 chiar nu mai este asa puturos ca cele de acum 20 de ani Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members UNHleaSHD Posted August 9, 2016 Members Share Posted August 9, 2016 Al meu compresor de aer de pe un DAF XF de ce inghitea apa din vasul de e xpansiune? Ceva de la chiulasa sau de la garnitura? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members ddorin75 Posted October 17, 2016 Members Share Posted October 17, 2016 (edited) Salut , motoare de daf xf 105 la 700-900 km cedeaza exact cum a zis vali89 cauza:motorul nu raceste foarte bine cilindrii 5 si 6 efectul: este lasarea camasilor in bloc remediere: consta in alezarea blocului motor la cilindrii cu probleme si bagarea unor camasi de reparatie cu un guler pret; NOI AM Facut LA TOT MOTORUL IN GERMANIA SI A COSTAT 7000 EURO Edited October 17, 2016 by cico_3504 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Pardaf Posted February 23, 2017 Members Share Posted February 23, 2017 Va salut! Sunt nou pe aici și aș vrea să vă spun și eu părerea mea despre dar xf euro 6. Fugiți de ele cat puteți. Eu am 3 euro 6 toate s au stricat. Probleme cu cutia de viteze, au crăpat anvelopele până în 90000 km, s au stricat compresoarele de AC de mi au rup și curelele de transmisie, schimbat modulator adblue care este f scump, probleme siroco și altele. Bordul pom de iarna ii plin de becuri aprinse. Din păcate tot ce am produs am băgat înapoi în ele. Vrei sa le termin de achitat și să scap de ele. Dezamăgit foarte mult de Daf mașină și service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.