Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

pot sau nu pot 15h??


imperrio88

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 150
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Members

cri5tian cand vorbesti de necunoasterea legii,poti spune ca asta ai auzit prin parcari.Realitatea este alta si este crunta.Citeste si reg 3821 cu privire la abateri si apoi discuta.Dar in cunostinta de cauza.andrei70 citeste nota de orientare 6 si vezi ce spune.Apoi poti sa ii multumesti lui Mario ca a pus toate notele la dispozitie.Eu ii multumesc inca o data pentru efort!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Dacă cumva încerci să-mi spui că vei lua amendă atunci când te pui în mișcare luni la ora locală 00:01 iar tu ai deja 56 de ore conduse în săptămâna precedentă... cred că ar fi cazul să-ți revizuiești atitudinea în fața organului.

Cât despre softul ăla plin de bug-uri sau cum o mai fi el, sau mai știu eu ce alte ''note de informare'', ''norme de conduită'' sau alte documente mai mult sau mai puțin cumoscute... las-o moartă. În momentul de față, la nivelul U.E. obligativitatea este de a respecta Reg. C.E. 561/2006. Și punct.

Între noi fie vorba, chiar aș fi curios cum Dumnezeu numeri 56 de ore de-ți iese contravenție?!? Dacă ele sunt 56 de toate, numărate la minut pe măsură ce trec zilele din săptămână, cum poți să-mi spui că iei amendă pentru diferența de fus orar?!? Sau ce se va întâmpla dacă în perioada următoare apare un soft mai bun, care ține cont de diferența de fus orar... atunci ce? Brusc, nu va mai fi contravenție, nu?

Legea e una singură domnilor și oferă o singură interpretare unanim acceptată. Scenariile, întrebările și poveștile de aici de pe forum nu ar trebui să aibe vreo legătură cu respectarea regulamentului.

P.S. Sunt curios cam ce ar putea scrie organul pe procesul-verbal de stabilire a contravenției? Îi printez pe loc rapoartele pe ultima săptămână și-l pun să numere la ore până mă plictisesc eu.

Așa cum am mai spus... hai să fim serioși.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Linistiti-va , 561 cu noile adaptari a aparut.

Ce avantaj avem aici e a cela ca ne contrazicem. Ne punem in miscare muschiul gandirii.

Legendele parcarilor sunt pentru o seara faina la gratar, tocana cu mamaliga si bere. Asa inveti sa fii "vulpe" in viata.

Contrazicerile de pe forum te ajuta sa joci un sah mai bun. Sa ai o alta perspectiva asupra singuratatii tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

cri5tian ca sa nu mai vii cu povesti de parcare iti recomand pentru documentare: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... FIN:RO:PDF .Iar pentru stiinta ta si a altora care contrazic numai de dragul de a fi gica-contra,notele de orientare sunt parte integranta a reg.561.Tot pentru documentare iti recomand si reg 3821.Poate inca nu ai auzit de el.Sfaturi ca ale tale pun userii acestui forum pe fuga!Este pacat de munca celor care au ridicat acest forum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

În linkul tău îmi este prezentat un raport al infracțiunilor din domeniul transporturilor, deci ceva aiurea pur și simplu, fără nici o legătură cu subiectul nostru de aici. Poate ai greșit și ai vrut să-mi trimiți altceva.

Explică-mi/citează-mi te rog care sunt ''notele de informare'' ce fac parte integrantă din 561.

Reg. CEE 3821/85 este cel ce reglementează aparatura de înregistrare în transporturile rutiere, dar nici acolo nu-mi spune că 56 de ore numărate ''la secundă'' devin 58 sau 59 la schimbarea de fus orar.

Tu mă poți numi ''gică-contra'' sau cum mai vrei tu, dar până nu-mi prezinți dovezi și argumente solide, pentru mine un regulament este un regulament, o notă de informare este o notă de informare, o normă metodologică este o normă metodologică și tot așa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu poti incepe o noua perioada de conducere dupa ora 10.Poti continua perioada de conducere inceputa la ora 3.De la 3 la 10 sunt 7 ore.Scadem 0,45 ore pauza din 7 si rezulta ca ai condus maxim 6,45 ore.Daca vrei ca perioada de conducere sa fie normala poti conduce dupa ce schimbi diagrama la ora 10 inca 2,15 ore.Daca vrei sa prelungesti perioada la 10 ore mai poti conduce 3,15 ore.In acest caz va fi nevoie de inca o pauza de 0,45 ore.Dupa care este obligatoriu sa fac o pauza de minim 9 ore pentru ca sa poti incepe o noua perioada de conducere de 9 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
.Poti continua perioada de conducere inceputa la ora 3.

Ești sigur de ceea ce spui? Nu cumva diagrama se schimbă la sfârșitul programului de lucru sau după maxim 24 de ore?

.De la 3 la 10 sunt 7 ore.Scadem 0,45 ore pauza din 7 si rezulta ca ai condus maxim 6,45 ore.

Mai calculează odată, cititule.

Și apropo... ți-am cerut să faci copy/paste din SINGURUL regulament ce trebuie să-l respectăm cu privire la timpul de conducere și odihnă. E ușor să-mi trimiți un link și să susții că e așa doar pentru că l-a postat Mario... asta nu demonstrează că ȘI TU l-ai înțeles.

Așa cum am mai spus, fă diferența între ''notă de informare'' și ''regulament''. Sau gândește-o logic, cum am spus eu: cum să iei amendă pentru diferența de fus orar?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cand am zis de o noua perioada de conducere m-am referit la o noua perioada de conducere de 9 ore.Din ceia ce a postat Cryss eu am inteles asa:A schimbat diagrama cu o zi inainte la ora 10 dimineata si vrea sa plece in cursa la ora 3 dimineata urmatoare ,deci dupa 15 ore de pauza.Dar vrea sa schimbe diagrama odata cu inchiderea arcului de 24 ore.Ce este gresit in explicatia mea?Nu raman 7 ore pana la inchiderea arcului de 24 ore?Din care mai scazi o pauza de minim 0,45 ore si raman 6,45 ore?Dupa ce schimba diagrama mai poate conduce doar diferenta pana la 9 ore sau 10 ore dupa care trebuie sa faca o pauza de minim 9 ore pentru a incepe un program nou.Cu ce sau unde gresesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Explicația e corectă, am înțeles eu greșit. La calcule în schimb mai trebuie să lucrezi ;D De la 10:00 la 03:00 sunt 17 ore de pauză (nu 15) iar dacă scazi 45' din 7 ore, rămâi cu 6h15' (nu 6h45').

Aștept în continuare argumentul tău vis-a-vis de amenda pentru dferența de fus orar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Ce spun eu si ce intrebi tu!Eu am spus(te rog sa recitesti mesajul meu)ca daca a lucrat in saptamana precedenta 56 ore in acest caz trebuie sa tina cont de ora UTC.Altfel orele lucrate inainte de ora 0,00 UTC ,deci inainte de a se reseta tahograful se vor aduna la cele 56 ore deja lucrate,ajungand astfel la incalcarea art 6 alin 2 din reg 561.Eu vorbesc strict de sapatamana de activitate definita de regulament.Acest caz poate aparea si in situatia in care pe parcursul a doua saptamani de activitate soferul a condus maximul orelor prevazute de lege(adica 90 ore)In acest caz va fi incalcat acelas articol 6 dar de data aceasta aliniatul 3.Toata expunerea mea a tinut cont de saptamana de activitate asa cum este definita de regulament si de modul in care se lucreaza cu un tahograf digital.Nu analog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Andy nu e nicio problema daca asa cum spui respecti saptamana definita de regulament.

Nu are nocio treaba cu UTC ul, ci cu fusul orar in care e inmatriculat utilajul de tractat sau transport.

Daca imi arati unde scrie ca saptamana e definita dupa UTC, tac eu si-mi cer scuze.

Dar cred ca nu se va intampla degraba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

In regulament nu este specificat daca ora 0,00 este ora UTC sau ora 0,00 a tarii in care este inmatriculat camionul.Dar chiar si asa trebuie sa fim atenti la calcule.Dar ma rog,romanul (si va rog sa nu va suparati)va incerca sa respecte legea asa cum ii comvine sau cum crede ca este avantajat.@cri5tian ai dreptate m-am incurcat la calcule sau mai binezis la scris.Nu sunt calcule greu de facut dar cand scriu pe telefon (cu toate ca nu prea imi place)se intampla sa mai tastezi si gresit.Dupa cum se vede,sunt numai anumite persoane care sunt indreptatite sa raspunda la intrebarile puse de ceilalti colegi,noi ceilalti fiind asa de umplutura , ma voi rezuma numai la a citi,si incerca sa retin ceia ce este corect si legal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Andy poti sa intrebi,sa raspunzi, nu te opreste nimeni.

Daca te referi la admonestarea mea de mai sus, asta se referea la limbaj.

Eu nu folosesc statia CB din cauza libajului de pe trafic.

Macar aici putem sa avem un minim de decenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Ceea ce spui tu Andy e un pic forțat. Nu te contrazic, din contră, știu și eu cum se fac înregistrările în taho digital, respectiv după ora UTC. Dar hai să nu uităm totuși că utilizarea orei UTC în înregistrările aparatului are loc în urma unui singur motiv și anume, posibilitatea de a avea, fără dubii, un punct de referință comun vis-a-vis de firul desfășurării evenimentelor (adică la ce oră a făcut șoferul pauză, sau a condus etc.)

Depășirea numărului de ore conduse într-o săptămână (sau două), sigur, se pedepsește, dar în acest caz vorbim de o simplă diferență de fus orar. Atât și nimic mai mult. În afară de asta, restul sunt legende, din păcate perpetuate și aici. Am mai spus-o și o mai spun: cine nu cunoaște legea și ia amendă pentru te miri ce... asta e, își merită soarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

@Gongy nu stiu la cine te-ai referit in mesajul de mai sus.Daca este vorba de mine am sa incerc sa pun si niste poze cu rapoarte de lucru.Si poate altii vor considera ca este de ras ce spun aici.Am descarcat regulamentele si notele de orientare pe laptop ca atunci cand intampin o anumita problema sa pot verifica daca gresesc sau nu cand iau o anumita decizie in timpul desfasurarii activitatilor.Eu nu am reusit sa memorez toata legislatia ca pe o poezie.Poate altii au reusit!Si cand am spus ca se pare ca numai unele persoane se pare ca sunt indreptatite sa raspunda la unele intrebari nu m-am referit la administratori sau moderatori.Am mers pe principiul ca administratorii sunt pregatiti sa raspunda la asemenea intrebari si ca au ales si moderatori la fel de bine pregatiti.Poate altii ma vor contrazice iarasi.Dar cred ca daca ne uitam la profilul fiecaruia si vizualizand mesajele postate vor vede si ei acest lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.