Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

RENAULT MAGNUM


MANV10

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Members

Fratilor, arata bine in poze si imi pare a fi o masina destul de sigura, problema e ca nu am aflat in ce consta a fi mai buna sau nu decat celelalte marci, cat de des se defecteaza si care sunt reperele la care are probleme, (asta binenteles doar daca are probleme), acum fiindca a fuzionat cu Volvo, este la fel de rezistenta in timp la fel ca si Volvo? Fiindca am un amic care si-a luat un Volvo, si de cinci ani spune ca nu i-a schimbat decat consumabilele, ceea ce inseamna ca este foarte fiabila. :-\ :-\ :-\

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Members

Chestia cu " e mai bun " sau "e mai putin bun " e relativa...depinde ce vrei...de exemplu , la Magnum podeaua dreapta e foarte utila ...chesita cu urcatul in cabina tine de obisnuinta...mai degraba deranjeaza faptul ca ta murdaresti pe maini , sau ca nu ai unde sa-ti lasi pantofii ( la scara ) . Ca si fiabilitate , e ok ...conduc un Magnum Mack...se comporta bine , dar ar fi de remarcat faptul ca anumite interventii se fac greu , asta datorita faptului ca 1/2 din motor ramane ascuns de caroserie atunci cand rabatezi cabina ( de ex. inlocuirea filtrului uscator de aer )

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Magnum 430 HP , 1998 , pe Moldova , la 20 tone dus , 8 tone intors,  ( Ploiesti-Iasi si retur ) cca 29 la suta....da mers frumos....nu sarit de 80 la ora , demaraje in turatie ( schimbi la 1400 rpm )

    ca rezistenta ?  ma refer la drumurile noastre ... este un camion rezistent ... are ceva parti ..slabe... dak da ..ce anume ?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

In ciuda felului in care arata , cabina nu este mai putin fiabila decat DAF sau MAN , de exemplu ( asta stiu de la colegi care conduc masinile astea ) ...adica chestii obisnuite...bucsi , perne.... Costurile pieselor sunt in limite normale( de ex : perna cap tractor cca 300 ron , RT frane motrica- saboti + tamburi-cca 1600 ron , rulment ambreiaj cca 450 RON , ) Dupa cum am mai zis , accesul la anumite subansamble e mai dificil , si asta datorita constructiei . De remarcat ar fi faptul ca e f.silentioasa pe drum denivelat ( ca majoritatea drumurilor noastre ) . O singura observatie ...din povestirile altor colegi , cica Mack 440 HP ar avea injectia nefiabila -pica la cca 600.000 km , iar motorizarea Renault nu ar fi prea reusita...deci motorizare Volvo sau Mack 430 , 480

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • Members

La firma unde am lucrat inainte aveam un magnum 460 cu motor de volvo si cutie de volvo man-ul este mai spatios dar in caz de accident magnum este favorizat.Eu am mers o singura data cu el medias-cluj cu 20t am scos 30%+ jumatate din drum am mers pe magnet.Mia placut cum schimba cutia automata si cum se comporta imediat demera si cu 20t am RAMAS IMPRESIONAT de masina.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Members

Salutare, e bun magnumul dar papa cam mult ,35,+ , la motor de 480, plus cand schimbi gama de viteze si tre sa impingi maneta la dreapta pierzi din demaraj in rampa ,in rest e brici ,iti faci treaba cu el ,detin unul cu motor de 480 din 2003 , la 800.000 km,

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Members

Asa am crezut si eu,dar un MB ,TGA,DAF au mai mult spatiu si sunt mai bine aranjate.

deci inafara de man care e mai sofisticat si mai bine asezate toate de daf si mb il bate la....fund magnumul.....eu am mers pe asa ceva doar 2 curse dar ca si confort si spatiu mai ales spatiu(la spatii de depozitare si loc de joaca ma refer)....e destul de bunicel

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Members

Salutare si bine v-am gasit!

Doresc sa cumpar si eu un Magnum din 2007 , motor Dxi 460. Masina va fi folosita pe extern... Foarte important, cum e consumul, ceva probleme majore cu masina, ce sa varific la cumparare???

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Members

salut!  ;)

ce parere aveti de Magnum : 480 HP : motor MACK ?      :-\

se merita un asemenea camion ? :-X

si...cam ce consum are ?  ???

ps: pt colegii care au lucrat pe asa ceva !!!  8)

Salut. Mack 480, cutie manuala,cu suprasarcina si duzele injectoarelor vechi ( batrane) am avut consum de 42%.

dupa inlocuirea duzelor,cu aceeasi greutate a scazut consumul la 36 %.

La cea automata inca nu i-am facut consumul pentru ca am achizitionat-o recent,tot mack 480. Mentionez ca nu am avut probleme de bagat in seama in cei 5 ani de cand am luat prima masina,asta m-a facut  sa raman la Renault Magnum mack 480 .

O recomand ! Drumuri bune.  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Despre Magnum 460DXI am avut la firma unul la vreo 550.000km i-a schimbat un furtun de aer :D .Consumul destul de mare cu 20t pe Cehia avea 33% si eu cu man aveam tot vreo 33-35%.Cutia automata schimba bine nu te zmunceste....Cabina mare doar ca daca ai vant puternic din fata si mergi cu vreo 85-90km/h auzi un suierat dar daca dai drumul la statie/radio nu mai auzi :)).In genreala masina este buna..la fiabilitate sta bine dar sa vedem cand trece de 1.000.000km cum se comporta.

                                                                                                                                                          Drumuri bune!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

am un prieten care are doua magnumuri, unul cu motor mack si unul cu dxi(care e volvo de fapt). la aceeasi incarcatura dxi-ul zboar la deal, insa consumul e mai mare cu aproape 2 litri la suta de km. in rest nu ai nici o treaba cu ele. trebuie sa te obisnuiesti cu cabina, pentru ca are altfel suspensia decat cele clasice. si trebuie sa ai mare grija la coborat din camion!!! mai ales la pauza de 45 de ore. daca uiti ca esti in magnum dupa cateva beri, aterizarea nu e foarte placuta de la inaltimea aia.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members

Am si eu o impresie cu care am ramas de pe urma Magnumului si o impartasesc aici . Ce mi-a placut la magnum .....cabina destul de bine organizata , mare , spatioasa cu multe utilitati , mai rau cu pozitionarea frigiderului ,ascuns sub pat in spatele soferului. Panorama buna , parbrizul generos cat si pozitia soferului fata de comenzi ,cabina inalta, face sa-i acord un punct in plus . Consum bun ...o medie de 34/100 incarcat full si sandale 48 .

Ce nu mi-a placut ....cablajul electric din cabina , neinspirat , chiar periculos ! Motorul Mack desi robust , parca nu are forta la 430 cp. . Noroc cu cutia Eaton -Fuller ! Accesul in cabina , i-mi da senzatia ca urc la bordul unei locomotive . Dereglarea cantarului de la cabina destul de des intalnita , i-mi provoca o senzatie de a fi matelot pe cargoboat . Spatiul dintre cabina si sa ...stramt . Nu prea stai curat atunci cand cuplezi si decuplezi toata ziua . Coeficientul de aerodinamicitate mult sub 7 !

Sa nu mai bat campii pe mai departe ...daca ar fi sa-i dau o nota in plaja de la 1 la 10 , cred ca un 7 este suficient .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • Members

Va salut domnilor.

Revin cu o rugăminte, cu cateva întrebari legate de consum si fiabilitate la euro 5?

Ce consum au(in exploatare normala pe extern, tonaj 20-22t)???

460 dxi

480 dxi

500 dxi

Care ar fi problemele comune ala Magnumului, care dintre cele 3 motoare ar fi cel mai economic???

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • Members

Bună Ziua. Am o problema la Renault magnum 480 dxi cu ventilatorul din habitaclu nu mai merge nu da nici un semn și nu știu unde e poziționată, este cineva care a mai făcut asa ceva sau știe și ma poate ajuta pe unde sa o dau jos ca să o schimb. Va mulțumesc anticipat 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Members

Salut fratilor.Sunt nou pe acest forum dar sunt sofer cu ceva vechime.Am 60 ani si lucrez sofer din 1994 ,prima masina un TV 35 cu roti duble pe spate .Lucrau ca Maxi taxi in bucuresti.Fratilor am asteptat sa ajung sa stau linistit la pensie  ,mia ajutat al de sus,dar vad ca politicieni ăștia nu vor sa ne dea drumu se tin de noi ca raia .Si atunci mi am zis ia sa imi iau soarta in mâini și să îmi cumpăr un camion sa lucrez cu el .Cand merge merge cand nu trag pe dreapta si pauza .Nu vreau sa ma îmbogățesc vreau sa supraviețuiesc.Ma am gândit să cumpar un Renault Magnum cu motor Volvo macar e 4.Nu am lucrat pe Renault pana acum si nu stiu cat de fiabil poate sa fie.Ce anume cade mai des la această masina .Am lucrat pe Volvo Man Mercedes ,am fost si plecat vro 2 ani,milog prin europa .Ași fi recunoscător daca mi ar raspunde un coleg care a lucrat si cunoaste această masina .Multumesc Drumuri bune si Doamne ajuta.

La 15.04.2016 la 23:51, XXL a spus:

Va salut domnilor.

Revin cu o rugăminte, cu cateva întrebari legate de consum si fiabilitate la euro 5?

Ce consum au(in exploatare normala pe extern, tonaj 20-22t)???

460 dxi

480 dxi

500 dxi

Care ar fi problemele comune ala Magnumului, care dintre cele 3 motoare ar fi cel mai economic???

Multumesc anticipat!

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.