Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

ajutor


soferik30

Recommended Posts

Guest Anonymous

yo5peb....asta e o atitudine foarte aroganta din partea ta, asta in conditiile in care nici macar nu ai dat raspunsul cerut.

Ai intervenit in discutie ca sa-l tragi de urechi pe colegul care a pus o intrebare la care nici acum dupa doua pagini nu am aflat un raspuns pertinent si argumentat.Asadar, pentru toti colegii care se afla in aceasi situatie va recomand sa cititi legea http://www.e-transport.ro/REGULAMENTUL__CEE__nr_3820_85-i94-news6592-p74.html si ar fi bine ca orice nelamurire sa o clarificati cu primul agent ARR care va iese in cale.

O sa fiti surprinsi cat de maleabili pot fi, atunci cand le ceri sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

coane, EVGHENI,...eu am vrut s-a subliniez cit de mare e problema ca si principiu,...

acest forum exista pentru discutii, fiecare are parerea lui pentru un anumit subiect...

iar parerea mea la acest subiect ,pe scurt e ca colegul a intirziat cu intrebarile ,el deja lucra in ecgipaj cind a pus intrebarea,

nu am dat raspunsul pentru ca cite bordeiuri atitea obiceiuri, l-am indrumat catre Reglementarile Oficiale in domeniu, raminind ca forumul s-a fie pentru discutii ,aplicatii si obiceiuri de pe drum( aici intra questia cu jerdarmul francez,care am scris-o)

nu inteleg de unde ai scos aroganta....dar o s-a mai citesc odata ce am scris...

..din contra tu esti stiintific...un link nu e mare lucru, soferik cred ca il are deja pus la favorites, trebuia s-a vii cu experienta ta de mers in echipaj...ca o questie verificata deja pe teren  adica pe sosea...

daca ai rabdare si citesti ce am mai scris pe aici, cred ca am unele cirscumstante atenuante.....

si ultima interventie pe acest topic....

.chiar daca se supara un pic Conducerea....forumul nu tine loc de lege...e un fel de canalul 22 mai stiintific, unde cel putin ramine negru pe alb ce zice fiecare, plus pozele ;)

Toate cele bune

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Imi pare rau, nu am vrut sa jignesc pe nimeni...

Intentia mea a fost sa dam o mana de ajutor cat mai la obiect.

Nici eu nu sunt vreun model de urmat tocmai de aceea am pus link-ul unde scria clar cum se procedeaza.

Asadar imi cer scuze din nou.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

colegu eu am tahograf digital. merge frete-meu programul lui [sofer 1] apoi butonezi la sofer 2 si-l bagi in program pe el. fara sa mai scoti diagramele. la tahograful cu card trebuie inlocuite cardurile intre ele,nu la diagrama. Sunt curios si eu pentru ca a fost totul ok pana acum,iar acum aflu ca tb sa schimb diagramele intre ele.  ???

Link to comment
Share on other sites

  • Members

asta e colegu,daca consideram ca o masura e abuziva avem dreptul sa contestam in justitie dar pana avem si castig de cauza imbatranim si tot nu rezolvam mare lucru,nu vezi ce fac ungurii?judeca-te cu ei,ai vreo sansa?,,eu dat amenda tu plateste si daca nu place face contestatie dupa,,.Asta e supravietuim si ne strecuram cum putem si noi la limita legii uneori daca vrem un banut

Problemele din Ungaria nu se vor termina decat atunci cand se vor lua masuri la nivel inalt, atunci cand politicienii pe care noi i platim se  vor duce la omologii lor unguri si vor ajunde la un consens.Nu e posibil ca in Ungaria sa fie abuzati soferii( doar anumiti soferi....romanii ;) ) iar in celelalte tari nu.Este membra a Uniunii Europene ? foarte bine, atunci sa respecte legile de la uniune, iar daca acestea nu sunt ar trebui facute, pentru ca nu e normal ca fiecare tara din Uniunea Europeana sa aibe propriile ei legi in ceea ce priveste traficul de tranzit.At trebui sa se ajunga la un consens in ceea ce priveste tonajul,timpii de condus si de odihna ,etc...

Link to comment
Share on other sites

  • Members

asta e colegu,daca consideram ca o masura e abuziva avem dreptul sa contestam in justitie dar pana avem si castig de cauza imbatranim si tot nu rezolvam mare lucru,nu vezi ce fac ungurii?judeca-te cu ei,ai vreo sansa?,,eu dat amenda tu plateste si daca nu place face contestatie dupa,,.Asta e supravietuim si ne strecuram cum putem si noi la limita legii uneori daca vrem un banut

Problemele din Ungaria nu se vor termina decat atunci cand se vor lua masuri la nivel inalt, atunci cand politicienii pe care noi i platim se  vor duce la omologii lor unguri si vor ajunde la un consens.Nu e posibil ca in Ungaria sa fie abuzati soferii( doar anumiti soferi....romanii ;) ) iar in celelalte tari nu.Este membra a Uniunii Europene ? foarte bine, atunci sa respecte legile de la uniune, iar daca acestea nu sunt ar trebui facute, pentru ca nu e normal ca fiecare tara din Uniunea Europeana sa aibe propriile ei legi in ceea ce priveste traficul de tranzit.At trebui sa se ajunga la un consens in ceea ce priveste tonajul,timpii de condus si de odihna ,etc...

    Tavy gasesti aici raspunsul forului UE in domeniul transporturilor, la memorandumul transmis de autoritatile romane ,privitor la discriminare aplicata soferilor romani pe teritoriul Ungariei.

  http://soferii.ro/Forum/http://forum.soferii.ro//viewtopic.php?t=4.msg1598#msg1598

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Stiu mad, ca l-am citit si am lasat si un coment pe acolo la vremea respectiva.Acel raspuns seamana cu un discurs al fostului presedinte ion iliescu ( intentionat nu l-am scris cu majuscule ;D ), atat te vrajeste pana cu raspunde coresc la intrebare.Poi cum Dumnezeu sa nu fie nimic concret cand sunt atatea cazuri de frauda din partea lor? Chiar si numai 10 cazuri sa fie si deja e mult.Cum spuneam si in acel comment eu sunt de parere ca ar trebui sa-i rasplatim cu aceeasi moneda sau sa refuzam sa le mai tranzitam tara.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Anonymous

Problema e foarte complicata, atata timp cat autoritatile Romane nu se implica la modul serios, concret nu...declarativ.Cat priveste solutia cu ,,sa nu le mai tranzitam tara" nu stiu cat de mult ii deranjeaza pe ei dar cred ca ne va deranja pe noi mai mult( acuma depinde care e tara de destinatie)

Mult mai corect mi s-ar parea sa le aplice si ARR-ul acelasi tratament care il primim noi pe la ei, dar si aici e o problema ca ponderea e iarasi in favoarea lor.Om trai si om vedea.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

si la tahograful digital [cu card] si la celalalt la sofer1 inregistreaza cand merge masina deci si cardurile si diagramele trebuie schimbate cand sunt 2 soferi ,merge primul 4,5 ore scoti diagrama sau cardul il pui in slotul2 si cel care l-ai scos din slotul 2 il pui in slotul1 ,apoi dupa 4,5 ore faci aceeasi operatiune deci  masina merge 18 ore  fara intrerupere doar atat cat schimbati cardurile sau diagramele ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest Anonymous

Cunosc soferi care nu stiu cum se completeaza o diagrama,nu mai vb de program de condus,etc,deci nimeni nu sa nascut invatat,dar arr-ul nu tine cont de acest aspect,ei au un plan de amenzi pe zi si cu asta basta,deci mare atentie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.