Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

S.C. VEGA INTERNATIONAL TRANSPORT SRL


Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Members

...mda....multumesc de raspuns....anuntul e pus pe best jobs de Vega International Transport din Aiud (probabil filiala) si intr-adevar e vorba de livrarea masinilor noi catre dealeri...diferenta,din pacate este ca suntem romani si plata este la km (din ce inteleg, 10 euro la suta de km fara a-ti garanta un nr lunar de km)...chiar nu stiu ce sa fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

pentru cei interesati: 10 euro la suta, 3, 4 saptamani afara/cateva zile acasa ;D (din ce am inteles eu, daca ajungi acasa Duminica sau Luni pe Joi , Vineri o cam iei din loc, dar nu e o regula, citez: "trebuie sa ai tot timpul bagajul facut si telefonul langa tine"), jobul consta in livrarea (pe roti) masinilor noi si second-hand de la vanzator la cumparator....referitor la bani, ei spun ca medie anuala undeva intre 800-1000 euro/luna dar, sincer imi vine greu sa cred....

Vega International Transport din Aiud (Cluj) filiala din Romania a VegaTrans din Austria

Relaţii: Aplicare CV

tel : 0258860168, fax 0258860169

mail: aiud@vegatrans.com

drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

Salutare la toata lumea.am fost azi la interviu.25.11.2014 la ora 11,si m-ia zis directorul ca 850e diurna si 10 eurocenti pe kilometru,si kilometrii se fac foarte multi ca au foarte multe comenzi...acum nu stiu ce sa zic mai departe,maine imi fac analizele de angajare si weekendul viitor este plecarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Sa va zic cum stă treaba cu Vega. Am lucrat la ei si am multi prieteni care lucrează la ei. Firma are sediu in Salzburg -Austria dar are punct de lucru in Aiud de unde sunt si eu. Firma este serioasă, plateste la fără discutii 850 lei pentru care tre sa faci 2000 km si 10 euro-centi la km.de regula se sta 3 săptămâni afara si una acasă

Mai sunt si excepții maai ales in perioada asta când poate se sta 4 săptămâni ca e foarte mult de lucru, dar poti venii si la o săptămână acasă sau in tranzit in drum spre Bulgaria. In 3 săptămâni poti face 700-1200 € pentru început. Nu se merge la program pentru ca masinile noi nu intra sub legea tahografului. Intr-o zi puteam face de dimineata pina seara si 1000 ,1200

km mai ales daca eram cu autocar. Se duc in general capuri noi din fabrica la reprezentanta pe roti, autocare sasmd. Se mai leagă si remorci sau camioane second.ai satisfactia ca duci tot ce este nou in domeniu si vezi toata Europa si nu doar de pe autostrăzi. De unde predai masina poti sa prinzi alta masina spre alta destinatinatie sau calatoresti cu tren,avion ,bus sau taxi spre alta destinatie, toate plătite de firmă . Nu ai treaba cu program de condus cu incarcatura cu furtul marfii,cu defecțiuni, doar valiză cu roti bune. Tre sa va faceti 2 conturi la Raifesen lei si euro. Pe cardul de lei cre rămâne la nevasta intra sal de 850 iar pe cel de euro diurna si cei trimite firma pt cheltuieli. Drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

A mai fost unul destept in BG si apoi a pierdut procesul cu Vega. De ani de zile, sute de soferi circulă in toată Europa fără nici o problema. (ma refer la mesini noi). Masinile au nr de transfer, fără omologare si fără verificare tahograf.deci? Nici nu te întreabă ungurii la vamă de program de condus când vad nr de Vega. Pe ei ii interesează ,, suvenir,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Brutus a fost unul din cei mai buni prieteni a lui Cezar (chiar din familia lui) si totusi l-a injunghiat cand a considerat ca cel din urma a sarit calul in ambitii. Ambitii care afectau o intreaga cetate. Personal nu avea nimic cu el.

E vorba de principii pana la urma.

Incercam sa ne protejam libertatile si drepturile noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Administrators

Liviu 1979 te rog cand vii cu lectia invatata sa dai si sfaturi despre ce este si ce nu este legal , omologari etc etc , si te rog fa diferenta intre fentarea legii ( ce va intereseaza ) si legea in sine .

De curios , te.ai uitat macar o data pe un tichet imprimat din un camión nou iesit pe poarta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

Salut colegii,lucrand la aceasta firma un timp relativ scurt doresc sa va impartasesc experienta mea: M-am prezentat la Aiud pentru interviu aici nu am fost intrebat nimic nici macar CV-ul nu i-au interesat,in mare mi-au explicat despre ce-i vorba dar de la teorie la practica e cale lunga,bun,daca esti din zona Ardealului vei pleca cu microbuzul firmei in Austria ,daca esti din alta zona cu trenul,odata ajuns in Austria primesti o geanta cu numere provizorii de culoare albastra si rosii ,gobox ,carduri pentru alimentare etc...apoi esti repartizat la un conducator de grup simpatizat de conducere si urmeaza plecarea in cursa, daca ai norocul sa pleci cu masina din sediul firmei e ok daca nu trebuie sa ajungi la locatie cu trenul ,sa luam primul exemplu,pleci cu bus sau cap tractor pentru port Trieste etc.. ,odata ajuns predai masina iar daca ai noroc sa fie vama facuta(altfel astepti cateva ore) iei alt camion si la drum dar atentie numerele albastre sunt doar pentru Austria iar tu trebuie sa duci masina in orice tara din  Europa si acum apar problemele ,circuland cu aceste numere in Belgia Italia etc...esti vanat de politie si au fost cazuri cand firma a fost amendata iar soferiiau fost bagati in baza de date si la prima abatere la Puscarie.Ce sa va mai spun ,ca nu se respecta timpii de conducere si odihna, ca esti platit la km ,dar nu se fac multi km decat daca ai pile ,sari dintr-o masina in alta si nu ai timp de odihna,mananci cand apuci, conserve la greu,si cu geamantanul dupa tine,dar cel mai rau este ca nu se respecta timpul de lucru adica trei saptamani cu una acasa,sunt nu putine cazuri cand dupa o saptamana sau doua de lucru ai fost trimis acasa fara nici un motiv dupa care trebuie sa te rogi de ei sa te cheme la munca.In mare cam asa e la VEGA INTERNATIONAL Aiud daca doriti va pot da si mai multe detalii.drumuri bune colegii! 

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

frumoasa chestia asta... nu e bine ca esti pus sa muncesti peste program nerespectinduse timpii de conducere..odihna..etc...cu toate astea parerea de rau e legata de faptul ca trebuie sa te rogi de ei sa te reintorci la munca...:lolno::lolno::clap:..pe bune...in loc sa cauti altceva te rogi sa te reintorci...frumoasa chestie dupa cum ziceam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Acum 10 ore, cico_3504 a spus:

frumoasa chestia asta... nu e bine ca esti pus sa muncesti peste program nerespectinduse timpii de conducere..odihna..etc...cu toate astea parerea de rau e legata de faptul ca trebuie sa te rogi de ei sa te reintorci la munca...:lolno::lolno::clap:..pe bune...in loc sa cauti altceva te rogi sa te reintorci...frumoasa chestie dupa cum ziceam

Salut

Chestia este, angajeaza  numai soferi incepatori! Sau din sat de la nevasta unui austriac, fost sofer, cu dar-ul....Vin soferi de acasa, cu tigari.....Se cistiga bani frumosi, dar , nu la valiza, cum se numesc cei care au scris!!   Dispo, e sub orice critica.....Daca nu esti din zona Aiud, de etni ungur, nu prea ai sanse....!!!!! Directorul, de la aiud e var cu patronul,,,,,Va mai dau indicatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

pai poti detalia daca cunosti mai multe amanunte...pe mine ma frapase chestia cu ''e rau dar ma rog sa ma intorc la munca''....cam asa intelesesem eu... in mintea mea ma gindesc..''ce sa mai caut acolo unde e aiurea''...dar de..poate gresesc  si am o alta mentalitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

Amuzante raspunsuri.Dragi colegi ,nu este dracul asa negru cum pare, nu trebuie sa stii ungureste, nu trebuie sa ai pile la dispo cursele le programeaza de la salzburg ,dispo aiud doar le transmitcatre soferi. Este drept ca se munceste mult este obositor dar la romani nu este bine nici cum. Daca ai km nu ai timp de odihna ..nu este bine, daca nu ai km.. nu iti da de lucru ..iarasi nu-i bine.Una peste alta cu un mic sacrificiu  3 saptamini trec.S-au mai schimbat lucrurile acum , un avantaj il au cei care au D-ul si cei care se descurca singuri ( adica nu trebuie neaparat sa fie legat de un coleg mai vechi, sa sti sa folosesti un GPS, sa te descurci sa mergi cu trenu , intr-un aeroport procedurile care trebuiesc urmate pentru  imbarcare).Este timp si de odihna daca sti sa te organizezi bine.Avantaj pentru  cei care merg singuri ca iti faci programul cum vrei tu nu depinzi de nimeni, cind esti mai multi unul rezista mai mult sa conduca altii mai putin, unii nu pot conduce noaptea, altii vor sa doarma 8 ore , si uite asa nu reusesti sa predai masina la timp cind este programat si de aici apar schimbari , nu reusesti sa ajungi sa preiei urmatoarea masina. Mai sunt schimbari de program cind sunt urgente la unele masini care trebuie sa ajunga la vapor, sau termen limita pentru vama dar astea mai rar.Deci daca esti dispus la sacrificii pentru un scop anume merita sa incerci sint seriosi banii la timp si 3 saptamini cu 1 saptamina acasa este acceptabil nu te uita nevasta si copii asa usor. Va salut si drumuri bune va doresc fara evenimente.

Editat de cico_3504
ortografie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

Colegu BOXA poate ne spui si de ce din 160 soferi romani mai sunt acum 59 ,de ce a fost dar afara Frank,Alexa,D-a Ana etc. spune cum se dau cursele pe pile , cum din 24h dormi doar 4sau5 in functie de noroc(prin tren,avion,etc).cum conducatorii de grup cauta soferi pe unde merg etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

ce sa zic in legatura cu numarul  de soferi romani cred ca ar fi loc de mult mai mult bine ( probleme organizatorice, niste carduri vega pentru cheltuieli,confirmare la sumele decontate, etc), despre lichidarea celor 3 nu ma pot pronunta , cu somnul esti fericit daca prinzi 4,5 ore, iar la cautatul de soferi daca te referi la cei pierduti , totusi tind sa cred ca sa format un mit, da au existat si asemenea intamplari dar totusi aici depinde si de om ( si de lider grup si de incepator sa zicem).Totusi nu este scoala de soferi la vega ,trebuie sa investesti putin intr-un GPS bun ,sa inveti sa-l utilizezi sa fi interesat de ce se intampla in jurul tau ( cautat tren, cumparat bilet, intrebat colegi mai vechi cum se poate ajunge intr-un anumit loc si notat, etc). Ce sa zic este putin greu la inceput, dar daca vrei cu adevarat nimic nu este imposibil.Poate nu zic nu ca s-ar da si curse preferential dar cred ca cele individuale, cele rapide cu vama.Sincer decat curse mari 1000-1500 mai bine 2 mai mici mai ai timp de odihna. Drumuri bune va doresc si multa sanatate

 

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.