Members SSP Postat Martie 6, 2012 Members Share Postat Martie 6, 2012 Sunt soferi care cunosc firma mama din italia de cel putin 10 ani nu cumva omeni ca dumneata i-au invatat pe italieni de consumuri? pe italia nu se da consum si nu ai obligati care nu depind de tine, unde e restul de diurna de la 35euro la 50euro?nu cumva in buzunarul vostru?nu voi va ligusiti pe linga patroni mari ai europei ca le gasiti soferi buni si ieftini? Va mirati ca cei trei au facut cale intoarsa ?dupa ce si-au cheltuit toti bani?. Eu iam sunat si am vorbit personal cu ei si le dau lor crezare. Eu personal va consider niste lipitori care ne sugeti singele mie si familiei mele de soferi profitati de saracia noastra si de lipsa de informatie.,,Desteaptate Romane,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members agent007tm Postat Martie 6, 2012 Members Share Postat Martie 6, 2012 Salutare colegii ,dinou trebuie sa revin cu un raspuns la ceea ce a scris reprezentantul firmei codognotto din Timisoara pt ca altfel se va intelege ca am mintit ceea ce am scris si eu si colegul Cosmin zilele trecute . Avem documente (hartile facute de ei cu traseul,contractul copie) in care se arata clar traseul lor de urmat unde o sa vedeti exact despre ce este vorba, in zilele ce urmeaza voi incerca sa le scanez impreuna cu obligatiile si responsabilitatile soferului (sclavului) de la Codognotto ,in acest fel veti decide voi dragi colegi cine este mincinosul ,noi soferii care am luat TEAPA sau mincinosii de la Codognotto. Nu incerc sa opresc pe nimeni sa mearga sa lucreze la aceasta firma,departe de mine acest gand , fiecare face ce vrea , noi doar am tras un semnal de alarma dragi colegi ca nimeni sa nu isi mai ia TEAPA cum am luat noi. Eu va doresc drumuri bune colegii si cautati mai atent firmele serioase ca ele exista dar trebuie sa fim mai atenti ,sa punem mai multe intrebari celor ce angajeaza, nu sa acceptam tot ce ne impun ei (asa zisii colaboratorii) ,pt ca acceptand toate la "all inclusiv" ajungem vai si amar de noi . DRUMURI BUNE ! revin cu dovezile promise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members agent007tm Postat Martie 6, 2012 Members Share Postat Martie 6, 2012 Aaaa ... si de ce nu am incercat sa ramanem ? haideti sa va raspund cu o intrebare.Cum puteam crede asa ceva ?cind acest lucru (consumul) la negociat cel din Slovacia doar in momentul in care ne-am anuntat plecarea inapoi in Romania ,era disperat ca o sa mai stea camioanele inca citeva zile pe tusa ,abia atunci a negociat cu noi chestia asta . De ce nu am ramas ? pai dupa atatea minciuni ,secrete ,si prosteala pe fata cine mai putea sa aiba incredere in ei ? voi ati mai fi avut ? noi nu am vrut sa ne riscam , poate ca mergeam ,munceam si 2 luni si ne trezeam ca nu ne dau nici banii sau ne trag pt toate bani ,ce puteam face noi ? sa ai dam in judecata ? unde ? de ce credeti ca camioanele nu se inmatriculeaza pe RO pe sucursala din RO ? tocmai de aceea sa poata taia si spanzura soferii fara ca ei (soferii) sa aiba drept de apel ,numai ca nu toti sintem prosti ,inculti cum ne credeti voi domnilor patroni sau colaboratori ai patroniulor italieni sau slovaci .Drumuri bune colegii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members agent007tm Postat Martie 6, 2012 Members Share Postat Martie 6, 2012 In legatura cu camioanele ce sa mai zic..... ,dupa cum am spus, am vb cu un sofer slovac acolo la firma si ne-a spus ca camioanele sint de toata jena (nu noi cum ne-au spus la Timisoara) , a zis ca au fost soferi care le-au adus intr-o stare de iti vine sa vomiti cind stai in ele (asa ne-a spus) ,ce sa mai vb ca acolo trebuie sa si dormim ,practic sa traim 2 luni ,dar asta e, fiecare hotaraste pt el daca vrea sau nu sa lucreze la aceasta firma ,noi doar am spus real ce am patit,nimic exagerat ,voi colegii noastri ramane sa alegeti pe cine credeti . Drumuri Bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cristian_codognotto Postat Martie 6, 2012 Members Share Postat Martie 6, 2012 Inainte de toate vreau sa specific ca noi (Codognotto Romania) nu obligam pe nimeni sa mearga in Slovacia sa lucreze ca sofer. Noi am transmis doar conditiile. De asemenea nu primim nici un comision din "multimea" de soferi romani ce au plecat sa lucreze in Slovacia - in total 10 soferi. Nu administrez o firma de recrutare de personal ci o casa de expeditii. Ceea ce incercati sa insinuati este jignitor si fara dovezi... In legatura cu consumul pretins de firmele din afara ... sunt soferii care fura cu nerusinare motorina (slovaci in acest caz) cei care au atras atentia firmelor italiene, nu noi romanii. In Romania de ce se pretinde consum? Ca sa nu platesti soferii sau pentru ca sa te protejezi de cei care fura? Ca sa schimbi soferii in fiecare saptamana? Credeti ca este usor pentru o firma de transport sa angajeze soferi saptamanal? Oricum nu ma voi cobori la nivelul dvs. (SSP) sa va raspund la restul acuzatiilor nefondate pentru ca nu are rost... realitatea este ca, fara sa vada camioanele pe care se lucreaza (si fara sa incerce sa lucreze) si doar din lucrurile auzite de la un un sofer slovac, cei 3 au decis ca este imposibil sa se respecte acest consum si au hotarat sa se intoarca acasa. Eu unul as fi incercat si nu as fi dat crezare primului slovac care imi iese in cale (mai ales unul care vine cu depasire de consum), dar fiecare a trecut prin multe si a vazut multe. Cei din Slovacia nu au incercat sa schimbe vreo regula ca sa-i angajeze - toti soferii trebuie sa respecte regula de 33,33% din momentul in care diurna e de 45 de EURO pe zi sau se termina prima tura (8 saptamani). Ei au vrut doar sa explice si acest lucru, ca sa fie siguri ca nu au venit degeaba pana in Slovacia fara sa stie toate detaliile. Daca erau "atatea minciuni si secrete", de ce nu i-au trimis in cursa fara sa spuna nimic pentru ca apoi sa le ia banii din salar? Eu m-as intreba cum de ceilalti 10 soferi (sau majoritatea celor care lucreaza acolo) au fost de acord cu acest consum? Sau daca aceasta firma (activa din 2008) nu ar plati soferii, credeti ca ar ramane secret? Este usor sa spui ca nu poti avea incredere si este dreptul oricui de a-si face propria opinie dar parerea mea este ca faptele vorbesc. Cine face acuzatii si presupuneri fara sa fi lucrat macar vorbeste degeaba. Eu doresc (sincer) bafta tuturor la gasirea unei firme mai "serioasa" care nu pretinde consum de carburant si plateste cel putin 50 de euro pe zi diurna fara sa dea faliment dupa 2 luni... Oricum la sfarsitul lunii martie voi discuta cu cei 10 soferi romani si ii voi intreba ce parere au despre cum au decurs lucrurile. Voi scrie sincer aici cati vor continua si cati se intorc acasa (si cu ce nemultumiri) pentru ca daca ceea ce insinuati dvs este adevarat, nici eu nu as dori sa lucrez la o firma care are asemenea practici. P.S. Ca sa va raspund si la intrebarea de ce nu avem camioane aici, doresc sa adaug ca in aceasta toamna intentionam sa achizitionam 10 camioane si pentru filiala din Romania (cei din Slovacia au inceput doar cu camioane pe cand aici am inceput doar ca si casa de expeditii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cosmin79 Postat Martie 15, 2012 Members Share Postat Martie 15, 2012 lucrez la codognotto din feb. pana aum e ok. am un volvo 480 la 670000 km. merge f bine. dupa 3-4 luni ,daca nu il lovesc( ) primesc camion nou. deci , nu primesti camion nou din prima ( oricum asta ar trebui sa fie ultimul lucru care sa intereseze pe un sofer, primul fiind BANIIII) dar daca stii meserie nu e nici o problema, primesti si nou. nu este o firma pt incepatori. dai interviul , semnezi contractul si pleci in cursa. au fost colegi romani care la iesire din elvetia au realizat unde sunt . la prima cursa au fost trimisi in anglia, gps-ul ia introdus > pe elvetia. nu au facut vama ,acte , taxa de drum etc, nimic, dar au platit la iesire . plus dobanda. se mai intampla. colegii slovaci ne vad ca o amenintare, cica lucram mai ieftin. aceiasi treaba si cu italienii. nu platesti motorina daca nu furi! AU MONITORIZARE PE CAMIOANE! nationale se fac pe franta, si pe italia, dar nu tot timpul. primesti traseul pe satelit. concluzie : vorbesti italiana, engleza sau slovaca , ai experienta pe italia , franta. anglia, etc, lucrezi , primesti banii si nu ai nici o problema... DACA SE SCHIMBA CEVA , MA REFER LA SALARIU, LA BANII, VA ANUNT! DRUMURI BUNE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 va rog sa imi spuneti unde sa trimet cv.in vederea angajarii.consider ca conditiile sunt aproximativ la fel ca si la alte firme ce angajeaza soferi romani,cu scuze pentru cei ce cunosc foarte bine engleza si se pot angaja la firme din tarile nordice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AMBULANTANICU Postat Martie 15, 2012 Members Share Postat Martie 15, 2012 Un raspuns pentru domnul de la codognotto,in legatura cu consumul,consumul se face datorita colaboratorilor din romania,eu lucrez pentru o firma italiana ,care s-a stimuleze soferii sa lucreze si s-a nu fure motorina,ne plateste la 14.000 km in 5 saptamani(cat e perioada) si consumul pina in 33%(sintem cu cisterne alimentare ,doar 25-26 tone mereu),500 e bonus,asa cred eu ca se stimuleaza soferii.O zi buna.(Am uitat s-a mentionez,contract de romania). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members EMC68 Postat Martie 15, 2012 Members Share Postat Martie 15, 2012 Sslut.AWBULANTANICU frumos i-ai raspuns domnului de la Timisoara dar daca este asa de sigur de ceea ce spune de ce nu se implica sa faca aici in ROMANIA angajari?Spune dumnealui ca este casa de expeditie,perfect,sa ne lase pe noi sa tragem concluziile ca asa cred ca este cel mai normal,oare cei 3 colegi nu stiu cu ce se maninca o masina,nu colegii si-au dat seama de magarie iar cei de la codognotto se simt cu musca pe caciula iar cei care incearca sa ne convinga ca acolo lucreaza ne pot trimite pe forum un stat de plata sa ne convibga,atunci jos palaria ,daca nu inseamna ca sint vipuri[catei].Asta e treaba ,daca ai contract pe ROMAMIA colegu AMBULANTANICU macar e respectat?drumuri bune la toti colegii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AMBULANTANICU Postat Martie 15, 2012 Members Share Postat Martie 15, 2012 Da colegule,este respectat contractul,eu sint din 2008 la ei,cu o intrerupere de cateva luni din probleme personale ,si am inceput iarasi la ei pentru ca sint seriosi,dar ca la orice firma incearca sa te streseze(dispecerul ma refer,care e ROMAN)daca te simte slab trage de tine de numa,daca iti impui punctul de vedere si nu te lasi moale,iti faci treaba linistit nu ai treaba cu nimeni.Problema e ca la noi nu angajeaza momentan ,noi lucram doar pe capete de romania,sintem platiti cu 40 e pe zi,indiferent daca lucrezi sau nu,si 1115 ron incadrarea in romania,plus daca faci km si consum iei bonusurile,in aproape 4 ani o singura perioada nu am luat bonusuri,in rest tot timpul. Programul se respecta,doar pauzele saptaminale nu le faci ca la carte,adica faci si 24 si 36 si 45 cum au nevoie,pentru ca incarcam mult lapte,noapte se doarme,avem un microbuz de la firma,cu care mergem acasa si plecam inapoi,doar ca noi conducem .Eu am intrerupt pentru ca vroiam ceva pe tur-retur,dar nu gasesti seriozitate,fara sa supar pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members rock1 Postat Martie 16, 2012 Members Share Postat Martie 16, 2012 Vreau sa intreb pe cineva care lucreaza deja la Codognotto ce vor sa spuna cu" CQC Driver qualification card" pentru angajare si daca"certificatul medical" trebuie facut cu toate analizele sau e de ajuns ceva de la medicul de familie? Poate cineva sa-mi spuna cum a facut cu actele pentru contractul din Slovacia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 cqc este atestatul de marfa , certificat de pregatire cpc-ul romanesc daca ti-a cerut certificat medical , dupa parerea mea, este fisa medicala cu toate analizele pe care o fac soferii pro in fiecare an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cristian_codognotto Postat Aprilie 19, 2012 Members Share Postat Aprilie 19, 2012 Voiam doar sa anunt ca au re-inceput angajarile pe Slovacia. Au cumparat inca 40 de camioane si au nevoie de soferi. Cine este interesat poate trimite un CV la adresa mea de mail - cristiannegru@codognotto.eu. Drumuri bune la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dudut77 Postat August 6, 2012 Members Share Postat August 6, 2012 salut colegi.stie cineva cum e firma codognotto din sk?mod de lucru,seriozitate.....bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Coman Postat August 6, 2012 Members Share Postat August 6, 2012 Aici gasesti informatii despre ei colegule. http://www.soferii.ro/Forum/index.php/topic,5313.0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dudut77 Postat August 6, 2012 Members Share Postat August 6, 2012 mersi colegu.am citit mesajele postate de colegi.nu mai stiu ce sa cred.asta e.parca sintem la ruleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members soso trukers Postat August 6, 2012 Members Share Postat August 6, 2012 dudut77 de ce nu incerci la trotta sau carrion?e chiar asa rau cum se zice?te intreb ca vad ca esti din cluj poate esti mai in tema cu ce se intampla acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mugurel Postat August 7, 2012 Members Share Postat August 7, 2012 buna ziua,asa avea o intrebare catre firma codognotto.daca primesc si incepatori.va multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dudut77 Postat August 8, 2012 Members Share Postat August 8, 2012 am lucrat la carion colegu,3luni pe cam si o saptamina acasa pt 1500 nu e bine.si cu frig.trota e la fel colegu.pe bani putini.plus ca in spania e dezastru cu locurile de munca,si eu lucru colegu.pt fratele meu ma mai interesez.eu lucru la unu ce are un cam si e bine tare.sper sa mearga in continuare asa.bafta si mersi de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cosmin79 Postat August 12, 2012 Members Share Postat August 12, 2012 codognotto slovakia; in data de 2. augst am demisionat , din urmatoarele motive : te streseaza cu programul ( te roaga f frumos sa folosesti magnetul, pt ca firma are probleme si asa o poti ajuta,..) uita sa vireze banii la timp , sau cand ai vireaza te ciupesc la banii ( dupa multe discutii ai primesti, dar asta depinde de fiecare ,... ei incearca daca merge bine, daca nu.. nu) . am semnat contractul pe 333 eur salar si 45 eur pe zi , eu si altii 3 romanii, dupa 7 saptamani , au virat in banca 35 eur pe zi , dupa multe telefoane mi_au dat si diferenta. Nu pot lucra intr-o firma care schimba regurile la fiecare 2 zile, in special cand e vorba de BANI.. am primit masaje pe transiscs ca firma codognotto are pierderi mari si ca terbuie sa lucram mai mult pauze mici mici.. magnet cand esti rugat bineinteles TOTUL PE RISCUL SOFERULUI, italieni adevarati. sfat: EVITATI ACEASTA FIRMA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dudut77 Postat August 12, 2012 Members Share Postat August 12, 2012 mersi colegu.drumuri bune si bafta in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members EMC68 Postat August 12, 2012 Members Share Postat August 12, 2012 Salut Cosmin amo intrebare?Te doteaza cu magnet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cosmin79 Postat August 13, 2012 Members Share Postat August 13, 2012 raspuns pt EMC68, da, la ad blue. semnezi pt el. la plecare au incercat sa imi scoata consum de 38%. consumul fiind de 32,5 pe luna si km respectivi. E o rubrica in contractul de munca (abuziva) care spune ca firma isi rezerva sa iti retina din bani in cazul in care nu scoti un consum de 33%, preaviz de 3 luni si alte aberatii , fara valoare legala. Contractul e scris in limba slovaka si in italiana, in romana nici o iota. Daca observa ca nu stii sa iti calculezi consumul te fac ca la nufaru. Directorul din slovakia habar nu are de transport , dar fiind italian , incearca sa te faca din vrajeala. Dupa un scaldal , mi_au trimis camionul la curatat, dupa scandal iei banii , ce sa mai spun.. italieni.. Nu au cuvant, ce ai vorbit cu ei acu in 10 min nu mai e valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat August 13, 2012 Administrators Share Postat August 13, 2012 asta-ii buna , cum adica esti ,, dotat,, cu magnet si culmea semnezi pentru el in contractul de munca .cum suna rubrica aceea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mugurel Postat August 14, 2012 Members Share Postat August 14, 2012 sall cosmin,am o intrebare pt tine,sti cumva daka iau si incepatori,si daka se lucreaza in echipaj'ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.