Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

criza design soferi? Oare. ...


abracadabra

Recommended Posts

  • Members

Salut. Vreau sa va spun o povestioara proaspata si sa judecati voi cat e criza cat nu.

Am doua saptamani de cand sunt in Belgia si inca nu am gasit un loc de munca pe calificarea mea. Dupa 10 ani de tras cisterne cu chimicale adr. prin toata Europa si trei limbi de circulate vorbite fluent sunt pus in situatia de a mi se oferi un salariu de incepator pe distributie. Intr-o tara care se vrea aparatoare a drepturilor si liberei piete exista aranjamente care limiteaza piata la o singura oferta - minimum legal. Deci indiferent de ce faci, indiferent de competentele si experienta ta ca sofer oferta e una singura indiferent la cine te ducI. Ora de munca e 11.7E la care se adauga 1.4E ajutor federal. Deci iesi undeva la 13.04E/ora brut din care ti se retin taxele in functie de situatia familiala. Moddo grosso intre 2000 daca esti holtei si 2500 cu femeie si copil in intretinere, bani in mana.Asta pentru toata lumea si peste tot. Nimeni nu ofera mai mult si nu negociaza. E monopol si oferta e unica. Contractele se incheie la limita legii de 38 de ore saptamanal dar de lucrat se lucreaza medie 12-13 ore pe zi. Diferenta de ore ca si ore suplimentare nu se plateste in regim diferit ci la fel ca orele din contract. Am peste 20 cv-uri la firme care si-au exprimat intentia de a angaja soferi si care nici macar nu raspund daca chiar vor sa angajeze sau nu. Prin agentiile de intermediere ofertele sunt orientate spre munci la care pe langa soferie trebuie sa-ti rupi si spatele la alte munci, fie ca vorbim de paleti, compost sau fier tocat. Se cere flexibilitate deosebita la program si rezistenta la stres, de parca n-ar fi vorba de munca ci de mers pe front. Eu am casa in Antwerp, ma gandeam ca imi pot face viata aici nu sa imi rup oasele, dar jidanii au pus meseria asta pe chituci. Primesti atat cat sa poti trai si nimic mai mult facandu-ti viata ferfenita. Imi imaginam ca daca e criza ar trebui sa fim in avantaj. Judecati si voi. E criza, dar criza de prosti care sa vina sa le lucreze pe nimic...

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Asa e. Ar trebui sa.I parlim pe cat putem. Eu am lucrat si pe 10E/ora si pe 15E/ora net vorbesc. Inca n-am apucat sa discut cu un patron de cati bani vrea el sa-i fac treaba in ora aia, dar promit s-o fac, ca-l pot servi de cati bani doreste, sunt flexibil la capitolul asta si-I pot oferi variante. Ei au vrut in Europa.

Edited by abracadabra
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Cred ca am sa fac un mic tutorial cum sa-ti faci rost de un loc de munca in tara asta. Eu am reusit destul de onorabil, sarind repede peste multe etape. Pentru inceput: evitati cu orice pret agentiile de plasament, mai ales cele de profil, fara exceptie. Oferta tuturor agentiilor de plasament e unica la nivelul minim legal, oferindu-ti-se minimum de ore de program garantate prin lege. Orele suplimentare sunt platite in acelasi regim. Nu ti se ofera posibilitatea de a-ti negocia oferta in regim cu angajatorul, practic  nu ai nici o sansa sa faci aranjamente peste capul agentilor care nu fac nici o diferenta intre a lucra cu asocianati sau a livra pachetele la scara blocului. Practic impresia e de conspiratie jidoveasca de a controla piata fortei de munca prin acesti interpusi care (constatat pe pielea mea) nu au competente sa aprecieze valoarea serviciului oferit sau cerut in functie de competente, experienta sau chiar cerere de piata si oferta. Practic s-a creat o piata paralela de intermediari care mai mult incurca lucrurile decat sa puna in ordine. Am reusit sa ajung la cateva interviuri prin agentii diferite si am fost pus in situatia sa lupt si cu angajatorul dar si cu unii agenti ca sa-mi sustin oferta. Asa ca pentru cei interesati bateti direct la poarta omului, discutati direct cu angajatorul si faceti intelegeri si chiar daca veti fi pusi in conditia de a incheia limitat pe perioada de proba prin agentii, o veti face in conditiile discutate direct cu patronul. Eu am trecut deja prin asta. Diferenta? citeva sute de euro in plus la leafa, bonusuri, masina de servici- lucruri pe care nu as fi reusit sa le obtin prin nici o agentie de plasament pentru ca e politica de a tine in rahat piata de transport.

Edited by cico_3504
ortografie
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Multumim pentru sfaturi, din pacate iti irosesti timpul degeaba cu sfaturi, tutoriale s.a.m.d. Multi vad, putini pricep. Daca recomandai o melodie noua a lu' Salam, Guta, Susanu, Mr. Juve, sau cum poti sa iti gatesti in cabina in timp ce conduci, cum poti sa te pisi in sticla beat, ce spray-uri de picioare sa folosesti ca sa nu te speli 2-3 saptamini si sa nu puta... defapt si daca put nu cred  e o problema..... CRED CA AVEAI MULTE LIKE-URI. Cand vezi ca pe un subiect despre o firma se scrie 90% ca e teapa, conditii jalnice, hop apare una "sofer profesionist" si "intreaba": ce mai stiti de firma asta ca ma cheama la munca. :))))) cred ca mi-am gresit cariera. 1% din totalul "colegilor" pot sa ii consider colegi.

Edited by cico_3504
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Am facut ceva evaluari estimative rezultand aproximativ 25 E la ora de program pe cererea din momentul de fata. Va recomand, indiferent cum vi se pare ca la solicitarile trimise sa va raportati la aceasta suma. Sunt o groaza de firme care au contracte in derulare neacoperite de capacitati. Nu va lasati in baza a ceea ce vi se ofera. Precizati din capul locului pretentiile financiare si inregistrati-va in bazele de date cu solicitari care pornesc de la 25E/ ora in sus. Profitorii astia nu au cum sa nu cedeze, au deja angajamente care trebuiesc acoperite. Si au s-o faca la nivelul ofertei daca nu au de ales. Si credeti-ma ca nu prea mai au de unde alege...

Nu solicitati loc de munca in momentele in care sunteti disperati si dispusi sa acceptati orice oferta. Daca deja aveti un loc de munca pe care.l considerati bine platit si stabil aplicati imediat pe toate oferetele de piata disponibile pentru un salar cel putin dublu (25E/ora). Nu are nici un fel de importanta daca obtineti un angajament sau nu, dar nu va costa nimic, si veti fi inregistrat in baza de date cu solicitarea respectiva. Va garantez ca vor fi companii dispuse sa accepte in momente de criza ca sa acopere necesarul, si repet: Nu va costa nimic sa cereti si sa va inregistrati aplicatiile pe orice suma doriti atata timp cat deja aveti un loc de munca si un confort financiar. Puneti presiune, vor fi companii dispuse sa accepte...sau nu. Dar repet: nu costa nimic sa solicitati atat cat considerati ca meritati. Nu porniti de la ideea ca exista un pret al pietei la care sa subscrieti. 13.04E/ora e un pret artificial mentinut pe baze false.La pretul asta criza de soferi e uriasa in Europa pentru ca nimeni nu mai vine sa lucreze.  Puteti cere si 100E/ora, dar la estimarile mele 25E/ora e un pret rezonabil cu sanse de a fi acceptat si impus. Doar sa cereti banii astia in aplicatiile pentru joburi

 

 

Edited by cico_3504
unit comentarii
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Members

Omule, tu nu esti in toate mintile!!! La 25e net pe ora, pe un angajator belgian il costa cam 35e. La un cost de 350-400e/zi cu un sofer, doar daca produci tu motorina pe care o consuma camionul pe care il conduci devii rentabil. E ok sa ceri salariu cat mai bun, dar trebuie sa fii si legat un pic de realitate!!! 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Abracadabra are dreptate,unul din dispecerii mei belgieni mi-a spus ca trebuie sa scoată de pe noi aprox, 600 euro de sofer pe zi!sa fim rentabili,asa ca in câteva săptămâni a pierdut firma 3 soferi de excepție cu vechime de 8,7 si 5 ani in firma! Toți anii ăstia nu a pus un euro la salar,la intrebarea mea care a fost ca de ce se uita la 100 de euro,a pus intradevar 100 la salar, lucru care a produs enervarea altui coleg,care i-a spus ca isi bate joc de noi si mai bine nu punea nimic,dupa o săptămînă a demisionat si a plecat si el avind aprox 6 ani in firma!Eu lucrez de 4 ani la ei,când am venit acasa am parcat încărcat intr_un secure parking la TruckStop 26 bis Lummen,dispo spune sa las actele in cabina,eu vroiam sa ma dezleg de remorca,urmează ceartă englezească de rigoare,spunandu_le ca nu dau campionul pe mîna altora cu toate lucrurile mele in cabina,mentionez ca era vorba de soferi bulgari care lucrau cu ei,dispo zice ca poate fura cineva remorcă daca ma dezleg!Eram intr,o parcare securizată!In clipa aceea am demisionat,au mai rămas 2 soferi! Unul dintre soferii rămasi ia luat la rost  de ce au facut,adică totusi au pierdut intr,un timp scurt 5 oameni care nu au facut absolut nici o problema,răspunsul a fost ca este o situație generală si la alte firme in Belgia!Concluzia,,belgienii nu fac un pas inapoi,noi de ce am face o!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Members

Nu cred ca s-a inteles. Salariul se negociaza pe brut. Nu intereseaza pe nimeni cu cat ramai tu in mana. La un salariu minim de 11.9 + 1.4 arab ramai cam cu 9E in mana daca esti casatorit si ai copii in intretinere dupa ce angajatorul ati retine taxele conform cu ceea ce ai declarat. In Belgia ramai cu bani astia doar daca lunar nu depasesti undeva la 2300 E. Pentru ca la sfarsitul anului fiscal vine impozitarea federala -be lasting. Pe aia nu.i intereseaza ce declari tu. Baza fiscala e computerizata in toata Europa. Si ye verifica: sotia sta acasa sau lucreaza?  copiii iti sunt la scoala? mai ai in tara si alte surse de venit? etc. Daca stai intr.un salariu minim de 2200E sa zic. ..adica de rahat pentru cam 250 ore. Vrei sa bagi mai mult, presupunand ca angajatorul iti plateste. Intri in alta grila de impozitare, si daca nu poti sa deduci nimic dai banii inapoi la stat 

Lucrul asta se intampla pentru ca statul nu face nici o diferenta intre un sofer care face 2500 la luna cu 280-300 de ore de program cu 11.8 la ora si un muncitor mediu calificat care ia aceiasi bani in fabrica cu 160 ore pe luna la 8 ore de program cu 18-22 la ora plus sporuri

 

Un singur lucru mi-e strain, si anume: Toate rahaturile astea de agentii de intermediere incheie contracte de munca pentru soferi desi nu desfasoara nici un fel de activitati de transport, ci pun soferi la dispozitie catre terte firme. Poate ma lamureste cineva cum as putea sa-mi deschid propria agentie si sa ma pun la dispozitie ca si sofer nu de pe pozitia de angajat ci ca si prestator de servicii auto. Adica ma duc sa-i fac treaba pe camionul lui conform unui contract comercial si tai factura la ziua de munca

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

Cam toate firmele care opereaza in port ofera cam aceleasi conditii ( Moers.Segers.Joosen.Tabak.etc) La Jost am cunoscut soferi chinuiti tare.cu contracte ciudate.rucpzr.jpg

Coleg cu piciorul rupt in accident de munca. Nu.l cunosc. Nu stiu cine e. Nu inteleg cum tampitii aia de patroni l.au suit pe cabina in halul ala si baiatul nu sta acasa pe medical. Oricum omul nu era acoperit de asigurare din cate mi.a zis. L.au dus de nas dobitocii la care lucreaza. Firma e Alcotrans camioane in registration in Germania

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Desi sunt sofer (nu patron), desi m-am ars si eu cu angajari aiurea, eu sincer nu il compatimesc pe baiatul ala cu piciorul rupt. Cautam atatea motive si complicam realitatea cu discutii aiurea. Din punctul meu de vedere e simpla treaba: atat poate el, atat il duce capu' si chiar nu vad nimic grav sau ceva sa imi fie mila. 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Din punctul meu de vedere asta ar fi valabil daca as avea contract comercial cu firma respectiva si i-as taia patronului factura la care as incasa si taxele de rigoare, ca sa fie duse lucrurile pana la capat. Atata timp cat platesc taxe catre stat care includ si componenta de protectie sociala si nu se sesizeaza nimeni nu mi se pare normal sa nu avem o reactie. Inchipuie-ti ca baiatul ala a fost declarat apt de munca cu contract pe Germania desi abia se tara in carje. Cat de dobitoci sunt nemtii aia de l-au primit in unitati la operatiuni si nu s-a sesizat nimeni sa le trimita fritilor de la Ancotrans GmbH comisie de control pe cap ?

Am sa le fac eu o sesizare chiar acum din Belgia, cum e posibil ca un sofer olog sa fie trimis cu 40 tone prin Europa la treaba?

Eu nu vorbesc de persoana baiatului in cauza, dar situatia in sine e de tot rahatul si clar de penal atata vreme cat e pusa in pericol cu buna stiinta siguranta traficului

Edited by cico_3504
Link to comment
Share on other sites

  • Members
Acum 7 ore, abracadabra a spus:

Din pct meu de vedere asta ar fi valabil daca as avea contract comercial cu firma respectiva si i-as taia patronului factura la care as incasa si taxele de rigoare, ca sa fie duse lucrurile pana la capat. Atata timp cat platesc taxe catre stat care includ si componenta de protectie sociala si nu se sesizeaza nimeni nu mi se pare normal sa nu avem o reactie. Inchipuie-ti ca baiatul ala a fost declarat apt de munca cu contract pe Germania desi abia se tara in carje. Cat de dobitoci sunt nemtii aia de l-au primit in unitati la operatiuni si nu s-a sesizat nimeni sa le trimita fritzilor de la Ancotrans GmbH comisie de control pe cap ?

Am sa le fac eu o sesizare chiar acum din Belgia, cum e posibil ca un sofer olog sa fie trimis cu 40 tone prin Europa la treaba?

Eu nu vb de persoana baiatului in cauza, dar situatia in sine e de tot rahatul si clar de penal atata vreme cat e pusa in pericol cu buna stiinta siguranta traficului

Situatia in sine este generalizata doar de tine. Situatia in sine este doar un caz "izolat" (ca cel de fata) si nu inseamna ca toti am hali asa ceva. Omu din poza e dus cu pluta si eu daca as fi fost in locul tau i-as da si peste piciorul celalalt doar ca sa rad de el, ca sa avem pardon, cat de cretin sa fi sa te duci la munca cu piciorul rupt? In aceasta breasla din care fac parte majoritatea (peste 50%) nu au scoala, sunt analfabeti, nu au bun simt....etc si multe alte lipsuri care duc la o degradare (psihica si financiara) a acestei meserii. Urmaresc FB de mult timp si sincer imi vine sa plang: "colegu unde iesti" .."colegu ma anprumuti si pe mine".... "colegu sant aicisa".....etc. daca nu ar fi invatat cu "smartfeon" si nu ar fi avut autocorector crede-ma ca fb ar fi in chineza pe grupurile de soferie. 

Deja tu o dai in SF-uri frate. Majoritatea nu stiu sa scrie si ai pretentia sa stie legislatie? Majoritatea merg cu 2 carduri sau magnet pe 1800 Euro si ai pretentia sa isi ceara drepturile? Majoritatea incarca/descarca in aceeasi bani sau fara un training (cine vrea poate sa inteleaga si trening nu ma supar). Si multe alte exemple...

Eu m-am izolat din fericire si m-am asezat in fotoliu, urmaresc show-ul. Iti sugerez si tie acelasi lucru si nu te m-ai ambala ca drujba in pluta ca nu ai cu cine. Sper ca nu o iei in nume de rau dar asta e realitatea. Am muncit la o firma Daneza pe bani buni pana au venit niste Romani....am plecat dupa 2 saptamani dupa ce au venit ei. Au stricat tot. Detalii numai dau ca numai am chef de scris si toti puteti sa va dati seama ce au facut (magnet, OUT, 2 carduri....etc) defapt cursele imposibile de facut intr-un prgram au devenit posibile cu sosirea lor.

As putea sa ma insirui exemple negative intalnite de mine pana in weekend-ul urmator dar nu are rost.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

dar tu ai stat de vorba cu acel coleg cu piciorul rupt..??..sa ''cerni'' povestea....Nu cred...hai sa iti dau eu un exemplu apropiat de al tau...Coleg cu picior rupt in urma caderii peste el a unui carucior cu produse..Accident de munca...acoperit de asigurare..etc...Dus la spital..facut operatie...Inceput recuperarea...Medicii i-au spus ca trebuie sa stea minim 1 an ca sa se faca bine piciorul...EL....pffff....dupa 6 luni la munca....asa ..sontinc...sontinc...Nu are copii..deci nici cheltuieli mari..Sotia lucreaza...Procesul se apropie de sfirsit si va avea de luat ceva bani..dar el..Nu...Vreau la munca...Asa ca...nu e tocmai la fel...Cum sa te trimita patronul sa muncesti cu un picior rupt daca tu nu vrei..Hai sa fim seriosi...Nu stau lucrurile chiar asa...

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Ha..Ha..Ha..o  dai la intors...Asa este..nu e ''chiar asa sa fie''.....Tu te astepti ca ''sefii'' sa fie interesati de persoana ta..sau a mea...a celui care presteaza munca pentru ei..Din pacate nu e asa...Ca sa intelegi foarte bine opinia lor despre noi gindeste-te cum se produce uleiul de masline de exemplu....Se ia maslina si se stoarce..Asa suntem si noi...Suntem luati si ''storsi''..Cei care accepta bineinteles....Sefiii nu sunt interesati...dar tu ca persoana implicata DA...este viata noastra in joc....in primul rind...apoi a altora..Ca sa accepti sa conduci asa dai dovada de inconstienta..ca sa nu ma exprim mai dur...Te-ai uitat in ultimii 2 ani sa vezi citi soferi romini au murit datorita oboselii sau stresului acumulat la volan sau prin parcari..??..Nu mai zic de accidente pe fondul oboselii...Toti zic ca ''vor sa faca bani pentru familie''...Numai ca familia ii doreste acasa teferi si sanatosi..Ei uita asta...Apuca sa stringa ceva bani si apoi..la un eveniment nefericit dau dublu inapoi..Ai observat ca accidentele mortale cu 3,5 tone sunt foarte dese in ultimul an..??..Citi dintre cei care le conduc constientizeaza asta ..??..La inmormintarea unui tinar acum citeva luni au venit sute de participanti sa il conduca pe ultimul drum...Dar ulterior..au mers in continuare in aceleasi conditii..Nu au facut nici un protest...Totusi vin si lucruri bune..Multi dintre noi am inteles ca aceasta meserie trebuie platita corespunzator..Si nu acceptam rabaturi..De aici si aceasta asa zisa criza..Un patron romin vrea sa muncesti gratuit pentru el daca se poate..Cu toate ca se demonstreaza prin calcule ca atunci cind ti se mareste salariul de la 1500 lei la 4000 ei nu platesc mai multe taxe la stat nu vor asta...Nu uita de diurna..Toti merg pe o diurna minima data...Sa nu mai zic ca ei nu considera ca e diurna..ci salariul..deja e prea mult..Vor sa faca bani multi si repede..au si contabilitate dubla..in fine..Pacat ca exista printre noi persoane care nu constientizeaza asta...ca acel coleg de care spui cu piciorul rupt..In germania exista tribunal de munca...Nu s-a dus....Apreferat sa il ''asculte'' pe patron si sa mearga la munca..de dragul banilor...Sa fim seriosi..Cum spuneam..Daca il intrebai si il luai la bani marunti vedeai ca povestea sta altfel...Nenea mosmartin e mai cu picioarele pe pamint si mai direct in comentarii..Tia spus si el cite ceva..in fine..cam lung mesajul..

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Am citit si in cele din urma m-am hotarat sa scriu si eu parerea mea bineinteles in cunostinta de cauza nu povesti gen accident de munca sau mai nu stiu ce aberatii,treaba e simpla pentru voi dar pentru el nu (ganditi-va ca intr-o dimineata dupa ce va treziti numai puteti misca picioarele sau mainile nu radeti si nu spuneti ca nu se poate asa ceva deci pe scurt baiatul are o boala care se numeste Scleroza Multipla rog baiatul cu poza sa mearga pe google sa se intereseze ce inseamna asta (era mai simplu sa intrebe colegul ce a patit decat sa-i faca poze pe la spate ca un adevarat paparazzo)in alta ordine de idei il rog pe mosmartin1266 sa se puna in situatia de a trai cu vrea 400 de ron in romania (ajutor sau pensie pe caz de boala)mosule cred ca te-ai .......deci numai critica iar in cele din urma omul e angajat cu contract de germania(pai chiar puteti crede ca se risca nemtii cu asa ceva), in ceea ce priveste ca domnule nu prezinta siguranta in trafic pai se intampla minuni zilnic cu oameni competenti asa ca si asta cade,iar cei ce fac porturile cred ca au vazut multe situatii de genul colegului,si ceea ce nu a observat nimeni si imi pare rau ca trebuie sa o spun pai cati dintre voi cei sanatosi la incarcari sau descarcari sau terminale respectati aceasta meserie a se observa foto(bocanci,pantaloni si vesta reflectorizanta si handsfree)asta nu a observat nimeni,drumuri bune si SANATATE.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

e binevenita si opinia ta si ai facut bine ca ti-ai exprimat-o,observasem dotarile de munca ale acelui coleg insa eu am mers pe ideea in care cele spuse sau aflate nu sunt reale de multe ori,atunci cind intrebi observi ca situatia este alta,de aceea am dat si exemplu..noi suntem foarte ''saritori'' la a ajuta patronii indiferent de situatia in care ne aflam..si tu stii foarte bine acest lucru..exista printre noi oameni care chiar daca ii trimiti acasa ei vor la munca..nu conteaza conditiile..asa cred ei ca e bine sa faca ..ulterior regreta dar raul e facut deja....din ce intelesesem omul spunea totusi ca era un accident si ca nu era acoperit de asigurare..nimic de vreo boala profesionala...deci dupa mine era ''saritor''

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Se pare ca nu am fost destul de explicit,nu a fost accident de munca(cititi despre ceea ce inseamna aceasta boala)iar faptul ca omul vrea sa munceasca si sa nu stea acasa pe 100 de euro e alegerea lui iar aici lucreaza din decembrie sau ianuarie(pot sa te si pun in legatura cu omul poate atunci nu ve-ti mai vorbi din auzite).

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ma colegule ,poate confunzi, eu iti zic ce mi-a zis omul in clar ca l-am petrecut la usa de intrare ca nu era in stare s-o deschida singur. Ca a avut accident de munca. L-am intrebat de ce nu sta acasa pe medical si mi-a zis ca nu are acoperire, ca firma de abia acum i-a promis ca o sa se ocupe de asigurare. N-aveti decat sa judecati  eliminat... Eu am avut un coleg belgian, epileptic. Incarcam acrilati la cisterna. Am apucat sa-l vad in terminal zvarcolindu-se pe jos cu spume la gura...si ala voia sa munceasca

Eu pot sa inteleg ca unii nu mai au de unde alege ca nu mai au baza de selectie. Dar sa trimiti la treaba infirmi, femei, sau copii fara experienta doar ca sa faci niste economii ? cata intelegere sa ai pentru asa ceva ? Dar unii s-au obisnuit probabil cu rahatul si li se pare normal probabil..

Edited by cico_3504
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

din comentariile voastre  rezulta 2 idei..

prima..persoana de care vorbim s-a intilnit intimplator cu abracadabra intr-o locatie si povestea pe care i-a spus-o acesta lui, el zicind ca a avut accident de munca si etc..etc...

a 2a...persoana respectiva lucreaza in aceiasi firma cu sashatulcea..nu de mult..de citeva luni..si acolo povesteste altceva

posibil sa aveti amindoi dreptate dupa cum v-a spus omul in cauza..de exemplu s-a intilnit cu abracadabra si i-a zis ceva...a inceput munca si acolo a zis altceva...posibil totusi ca discutia  cu abracadabra sa fi avut loc inainte de a se angaja la firma unde e sasatulcea...si atunci e explicabil..nu prea cred totusi in varianta asta..mai mult cred ca de fapt e ce spune uneori meseriasul..in functie de persoana cu care discuta..asta deoarece unul stie ce a discutat cu acela si i-a facut o poza postindo..celalalt observind poza..il cunoaste deoarece lucreaza in aceiasi firma...Am inteles bine..sau am dat gres cu logica mea..?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.