Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Recommended Posts

  • Members

Ce pareri aveti despre firma LTS cu sediul in Timisoara?! Patronul este neamt, dar firma are si sediul pe Calea Bogdanestilor in TM!

Eu am auzit ca sunt neseriosi cu banii, bataie de joc nu alta! Stie cineva mai multe? Am vrut sa merg la ei, dar dupa ce am auzit de la unii si altii, se pare ca este o mizerie! Va rog frumos sa ma ajutati, va multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • Members

Am vorbit cu un coleg ce lucreaza la ei si mi-a spus urmatoarele:transport asigurat de acasa,6 saptamini cu 2 acasa,50 euro pe zi de luni pana vineri platita,cazare asigurata,se cara camioane de la fabrica la dealeri,de bani nu am intrebat daca se da la timp ,avand in vedere ca el lucreaza la ei de ceva timp si nu sa plans,a zis ca se intra numai cu recomandare si eu am vrut sa merg la ei ,am cerut nr de telefon al patronului si nu mi la dat a zis ca ma suna dupa o saptamana si sa facut ca "ploua".Daca ai un nr de telefon sau adresa de la firma te rog posteaza-l aici.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • Members

Deci m-am lamurit: firma LTS este cea mai mare ESCROCHERIE care putea exista in materie de transporturi!!!!!!!!!!!! Aveti grija, am cunoscut un sofer care a plecat de la ei si in final m-am lamurit: nu baga banii, isi bat joc de soferi, conditiile sunt MIZERABILE!!!!!!!!! Nu stiu ce manevrari fac acesti nesimtiti, dar au fost cazuri cand nu au bagat banii nici pana in ziua de Craciun (chiar anul trecut!). Si cand ii baga (si atunci NU toti, ci o mica parte cate 100, 200 e) intarzie FOARTE MULT!!! Mare atentie!

Va rog sa va feriti de aceasta firma, nu numai ca sunt neseriosi dar isi bat joc de tine! Trag de tine zi si noapte si bani NEMA!

@ KGB77: Va multumesc si dumneavoastra de raspuns Telefonul lor nu il am si nici nu mai imi trebuie, dar cred ca se poate gasi pe net usor, sediul lor este cam pe acolo unde se unesc linii de Tramvai 4 si 5, prin zona Bogdanestilor! O sa ii sfatuiesc sa le spuna si celorlalti cei pe care ii stiu despre nesimtirea LTS!

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • Members

Sa va spun cate ceva despre firma asta. In prezent lucrez aici si lucrurile stau in felu urmator : se lucreaza 6 saptamani in Germania cu doua acasa , salariu minim pe economie in tara si 50 euro pe zi in Germania , transport asigurat de firma. Banii se baga pe card dupa a patra saptamana lucrata, pe prima, adica te intorci in Germania dupa doua saptamani acasa si ei mai trebuie sa-ti de-a banii pe ultima saptamana lucrata. La birou in Germania ai de-a face cu o fata (sefa) romanca binenteles care te face din minciuni pe care le crede si ea, doi lingai romani dintre care unu face o facultate de dispecer dupa cate am inteles dar ai varza fara carne si cel de-al doilea un fost coleg care a ajuns mare goanga pe la birou un papa lapte care habar nu are nici de timpi de conducere decum de altceva, si ajungem si la faimosul regele jegos care-i face pe toti, un broscoi (italian) care taie si spinzura si el face legea pe acolo si ne considera ultimii oameni. La condus stam asa : se respecta timpii de conducere zilnica dar conduci blana pina aproape de 9-10 ore, in doua saptamani cumulate te forteaza sa conduci cel putin 95 de ore pina la 100, amenda o platesc ei, orele pe care ar trebuie sa le recuperezi de la prima saptamana in a doua saptamana cand faci pauza de 45 ore pentru ei ca si cum nu ar exista sau habar nu au ca trebuie recuperate, ca opresti vinerea ca opresti zambata ei au legea lor si trebuie sa pleci duminica seara la ora 22 si trebuie sa conduci cel putin 2 ore, daca intr-o zi ai terminat cumva mai repede si faci o pauza de vreo 13 ore pina a doua zi si pornesti a doua zi la ora 6 dimineata, stai linistit ca o sa fi sunat si intrebat ca de ce ai atata pauza si aproape zilnic te certi cu ei de te miri si tu ce rahaturi le mai trece prin carcasa capilara de cocos. Au inceput cu o gramada de amenintari, ba mai mult sa ne amentinte ca ne iau din bani pe motive aiurea si povestea poate continua....

 

PS.Cine o sa se angajeze o sa aive ocazia sa faca cunostinta si cu "COCIOABELE" de dormitoare de la Nordwalde, rusine sa le fie.Si apropo inainte intrai la firma doar cu spaga in euro, nu stiu daca se mai practica si acuma, dar de carat pachetele 100% si poate ca si acuma ceva maruntis in euro dupa fiecare mandat asa sa fie bine pentru toate lumea, iar "colegii" care vomita tot sunt peste 70% . Sunt in cautarea unui alt loc de munca sper mai bun.Pentru alte intrebari sunt prin zona :) Salutari si drumuri bune

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • Members

 LTS este o firma de care ar fi bine sa va feriti, se lucreaza 6 saptamini cu 2 recuperare(pentru firma inseamna concediu) dar e posibil sa stai si 7-8 saptamini se gasesc motive, ba ca nu pleaca nimeni sau nu au soferi degeaba ai lucrate 6 saptamini. Dispecerii care sunt praf, mincinosi si tot cum vor ei trebuie sa iasa. Se conduce la greu 9-10 ore se lucreaza 13-15 ore/zi dat find ca Reg 15/2002 a Parlamentului European durata medie a saptaminii de lucru nu poate depasi 48 ore, iar durata maxima poate fi prelungita la 60 ore numai daca media de 48 ore/saptaminala  nu este depasita pe parcursul a 4 luni, pentru ei exista doar Reg 561CE/2006. Daca din gresala ai condus 5 perioade intr-o saptamina te forteaza ca duminica seara la ora 22 sa conduci a 6 perioada dintr-o saptamina respectiv 2 ore. La saptamina dubla orele de conducere depasesc cu mult 90 ore, motivind ca amenda este mica, la firma LTS concediul legal nu exist de codul Muncii nu au auzit, repausul saptaminal normal de 45 ore inseamna parcare pe autostrada si ai toate sansele sa stai cele 6 saptamini doar pe parcare, daca faci repausul  saptaminal in autohof platesti din bani tai si o sa vezi bani mandatul viitor, Doamne fereste sa folosesti tichetul de la autohof sa mananci ceva ca nu ti se mai deconteaza bani. Camioane bune nu vedeti pentru soferi romani doar nemtii se bucura de ele, regulile din firma doar pentru romanii(sclavi) . Cei care au lucrat la aceasta firma au simtit-o pe pielea lor, in anunturile date de firma LTS totul este roz, curge lapte si miere, sa vedeti conditile de cazare numite placajele de la Nordwalde. Niste cutiute de dormitoare(2,5-3 m) pentru 4 persoane. Incredibil de uman pentru o tara civilizata ca Germania, sa speram ca autoritatile se vor sesiza. Aceasat firma numita LTS este un cosmar.                                                                                                                                                                                               PS. Va prezint placajele(dormitoarele)….va urma

IMG-20190227-WA0001.jpg

IMG-20190227-WA0003.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Members

Buna ziua,

in 26 februarie 2019 am constatat ca s-a publicat un mesaj de pe contul laratto care este membru ai site-ului dumeavoastra,cu informatii care au pus intr-o lumina foarte proasta imaginea firmei LTS. Dorim sa stergeti acele postari si contul de pe care se fac astefel de postari,in caz contrar von fi nevoiti sa actionam in instanta pentru calomnie.
Astept un raspuns cat mai urgent din partea dumneavoastra pe adresa de email lts.trucks.trailers1@gmail.com sau telefonic la numarul 0732697010.

Multumesc.

Link to post
Share on other sites
  • Administrators

Și care e imaginea proastă? Baracile unde dorm soferii? Programul de condus? Peste 90 ore la doua săptămâni?

O sa scot numele de persoane din postare.

 

PS.

Responsabilitati


In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.soferii.ro precum si cu dispozitiile Legii 365/2002, Soferii.ro nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.
Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Soferii.ro, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Soferii.ro nu poate fi trasa la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.
In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Soferii.ro noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.
In cazul in care sesizati,observati sau cititi un subiect sau o remarca ce contine cuvinte obscene,jignitoare,deplasate,etc, va rugam sa raportati acest lucru, urmand ca , in cel mai scurt timp,in functie de caz, unul din administratori sau moderatori sa corecteze acest lucru.
Nu folositi aceasta arie pentru altceva decat FeedBack-ul referitor la site/forum.
Adminstratia site-lui nu poate juca rolul judecatorului in ceea ce priveste veridicitatea afirmatiilor legate de subiecte privind firmele, angajatii, fostii angajati precum si terti, nu poate interveni pro sau contra in discutiile libere ci poate limita exprimarea in limbaj. Totusi, daca se dovedesc anumite fapte prin dovezi concrete, se pot lua masuri suplimentare de stergere sau modificare a postarilor mergand pana la anularea contului sau conturilor utilizatorilor defaimatori.

 

Link to post
Share on other sites
  • Moderators

Mi-am permis sa comut aici comentariile puse initial la rubrica ajutor in folosirea sau utilizarea forumului..Reprezentantul LTS nu stia probabil ca acea rubrica nu are nimic de-a face cu un comentariu sau postare,acolo fiind doar o rubrica cu indrumari de folosire a site-ului......Revenind...

Stimabile domn/doamna, dupa cum observati acest subiect este deschis din 2013,de ceva ani , aproape 6 mai exact...Pina acum nu v-ati sesizat desi au mai fost comentarii negative .Probabil acum ati fost deranjat/deranjata si de faptul ca utilizatorul care a comentat negativ isi intregeste comentariile si cu foto.Dupa cum v-a informat si colegul meu orice postare devine proprietatea forumului dar responsabilitatea ii apartine utilizatorului care a scris textul.Ce considerati ca este nereal..??

Conditiile de cazare..?? se pot observa in foto...

Conditiile de munca..?? Nu acordati concedii legale..nu respectati timpii de munca legali ai soferilor ..?? Fortarea angajatilor ..?? Acele peste 90 ore conducere/2 saptamini..??

Ajutati-ne sa intelegem ce considerati ca nu este real si va afecteaza imaginea...

Care sunt conditiile de munca..?..Cit este salariul platit..?? Cit este diurna zilnica.?..

As mai continua..dar ma abtin...exista comentariu din 2015 in care se spune ca se conduc 95-100 ore/2saptamini..aceleasi conditii mizere..etc..

 

Link to post
Share on other sites
  • Members


            Buna ziua ,  in legatura cu cele mentionate de domnisoara LTSTRUCKS cu numar de telefon  0732697010 ( initialele numelui si numarul de telefon  sunt publice , se gasesc la anunturile postate in mica publicitate de  pe internet ) , cu functia de secretara noua angajata la firma LTS TRUCKS & TRAILERS SRL cu sediul in Timisoara , str. Calea Bogdanestilor 22A , ap. 5 , jud. Timis , ROONRC.J35/500/2009. Pentru aceasta  firma de transport ( sau firma de recrutare ) care nu detine nici macar un camion , sau parc auto , in organigrama firmei nu cunoastem sa fie vreun coordonator de tranport , as dori sa precizez ca in postarea facuta in data de 27 februarie de catre Sofer10 ,se scrie  clar ca este vorba de o firma din Germania ( LTS  GmbH din Germania ). Deci , stimata angajata care va ocupati cu sesizari si cu  amenintari in mediul virtual stiati ca exista Codul Penal ? Nu  stiati ca dvs. lucrati la o alta companie care este inregistrata la  Timisoara, si are alt nume ?
          
  STIATI CA:
                        -coliba  din OSB(placaje) este o constructie inprovizata si ilegala mai ales in Germania, si este extrem de inflamabil ? (adresa  garajului : Westring 24 ,48356 Nordwalde, Germany, a se verifica pe google maps) 
                        - camarutele sunt incalzite cu aeroterme cumparate de soferi , daca se declanseaza un incendiu din cauza instalatiei electrice  improvizate ?
                        -  viata soferilor este mai important decat imaginea falsa a unei firme. 
                        - soferii sunt fortati sa lucreze peste 60 de ore pe saptamana care este ilegal conform Reg 15/2002 a Parlamentului European ?
                        -  la aceasta firma Germana un coleg roman a decedat ?
                        - dvs nu raspundeti pentru abuzurile de la firma germana , pentru ca lucrati la o alta companie ?
              
                                                                                         PS: STIATI CA , VA URMA !

LTS Gmbh-Nordwalde..jpg

Edited by cico_3504
ortografie
Link to post
Share on other sites
  • Moderators

inca astept pozitia reprezentantului LTS...pina acum cel care a prezentat lucrurile negative si le-a accentuat cu foto si mai ales exista comentarii mai vechi care indica acelasi mod negativ de lucru 

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • Members

Nimeni nu invata pe nimeni nimic ....

Firma LTS are in momentul de fata peste 30 de soferi care lucreaza si sunt multumiti, printre care se numara si persoane cu vechime de peste 9 ani.

Legat de plata salarilor si a diurnelor, in momentul de fata, singurele intarzieri care mai apar sunt de cateva zile, intarzieri ce apar din cauza procedurilor bancare sau a eventualelor probleme informatice interbancare.

 Conditile de cazare se imbunatatesc in permanenta, dar fara aportul soferilor in buna pastrare a conditilor, noi nu putem face minuni (probabil cei nemultumiti mai sus sunt cei care au fost dati afara pe motive disciplinare).

Nu ne apucam sa apostrofam toate persoanele cu care am colaborat si de care nu am fost multumiti, deoarece scopul nostru este sa ne vedem de activitatea si sa ne perfectionam cat mai mult.

In continuare noi angajam soferi, soferi care sa inteleaga ca se angajeaza pe post de sofer profesionist cu anumite responsabilitati si sarcini.

Speram totusi ca persoanele care doresc sa colaboreze cu noi sa aiba curajul de a suna, de a se informa in mod direct despre noi, si de a nu se lasa influentate de " Sofer10 , Ragnar, xxx21" si altii care vor mai aparea sub diverse pseudonime.

 

Link to post
Share on other sites
  • Moderators

De acord ca sunt si oameni multumiti,am vazut la destule firme ca exista pareri pro sau contra,totusi parerile negative au fost postate la ani diferenta,in 2013,in 2015 si 2019.

Ce ne puteti spune despre...

=plata salariilor si a diurnelor..= aici ne spuneti ca sunt imbunatatiri,nu mai sunt intirzieri majore,deci ele au fost in trecut

= conditiile de cazare = se folosesc tot aceleasi cutii osb vazute in poze sau ati adus imbunatatiri ? aici punctez ca intradevar interiorul camerelor,dusurilor tine de curatenia soferilor,ei trebuie sa intretina curatenia facuta de dvs.

= fortarea soferilor pentru a depasi cele 90 ore/conducere se mai practica..? aici sincer iarasi cred ca tine de conduita soferilor pentru ca eu unul oricit ar incerca un dispecer sa ma faca sa depasesc timpii de conducere nu ar reusi

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Members

O parere personala....

DE CE PLEACA ANGAJATII L.T.S?!  
 Angajatii nu parasesc FIRMA, ci îsi parasesc DISPECERII. Compania e doar o entitate fiscala. 
 Succesul ei este dat de oamenii care o conduc. Daca mentalitatea celor de la conducere este una sanatoasa, 
 FIRMA are toate sansele sa ajunga în top. Ca lider ( Dispecer) trebuie sa întelegi ca nu ai cum sa ai succes de unul  singur, 
iar daca oamenii din subordinea ta nu se simt apreciati, te vor parasi fara regrete pentru un alt loc  de munca unde aud macar un "multumesc!". 
  Dar te-ai gândit tu, Dispecere, ce implica angajarea unui începator? daca ai fi Manager tot asa ai proceda ?,
Iti place sa fii Manole? Fii! Numai ca în ziua de astazi  e foarte greu sa mai gasesti o Ana de zidit.
 Pentru ca Ana a Evoluat, nu mai merge sa o amagesti cu o punga  de stick-uri.
 Asadar e posibil sa realizezi ca nepasarea ta cu privire la nemultumirile sau dorinta de mai bine a  unora dintre angajati sa iti aduca mai multe deservicii decât avantaje.
 Învata ca a investi în oamenii care te  ajuta sa iti ridici afacerea înseamna a-i tine aproape.
 Nu te baza niciodata pe faptul ca vor sta de FOAME, ca si  câinele rupe lantul daca e batut. 
Investitia în oamenii începe cu ascultarea activa. Nu ii privi condescendent  si plictisit atunci când vin sa iti comunice ce ar dori. 
Încearca pentru câteva momente sa te pui în locul lor si  arata-le ca esti OM, nu sef. 
Incurajeaza-i macar verbal atunci când au rezultate, chiar daca nu sunt dintre cele de top.  
Nici nu ai idee cât de mult conteaza sa apreciezi efortul unui om si sa îl faci sa simta asta, fara teama ca si-o va lua în cap. 
 Pentru ca daca se întâmpla asa, tu nu ai pierdut nimic. Nu ai ce sa iti reprosezi. 
 E despre El, angajatul tau ingrat, care nu a apreciat ajutorul si suportul tau. 
În viata învatam multe, dar uitam ca cel mai important e sa fim OAMENI... 

 Ad.LTS,posibil esti nou angajat în aceasta firma prin postarea facuta,cred ca nu ai vazut niciodata conditiile de cazare din acel garaj, 
 si nici nu ai dormit în acele cutii din OSB,daca tot faci un comentariu si pretinzi ca cunosti situatia,
.."Conditiile de cazare se îmbunatatesc în permanenta"...Fals ,(cum sau îmbunatatit?)se doarme tot în aceleasi Baracii,cum poti afirma ceva ce nu sti,ce ti-sa promis ca sa postezi falsurii?.
 Întreb,cum pot fi influentati negativ viitorii soferii?, când realitatea e cea  prezentata de " Sofer10 , Ragnar, xxx21"si altii de-a lungul anilor prin comentarii si  fotografii .(în toata aceasta perioada fiind acelasi dispecer sef roman).
Spui ca sunt soferii de 9 ani în Firma(DA,Germanii doar e firma lor,) dar în ultimi 2 ani câti soferii romani au plecat de la aceasta firma ? si din ce cauza?  dar chiar toti au probleme? 
La aceasta firma este o românca (sa-i spunem cum o numesc soferii"Matusa CRUELLA")care coordoneaza
 activitatea dupa bunul ei plac,planifica cursele în functie de interesele personale, împreuna  cu oamenii ei de baza soferii cu atentii,(cadouri) vezi postarile din anii trecuti, acest obicei din pacate este perpetuat de cei vechi.
 Voi încerca sa-ti arat atmosfera de la Norwalde,unde un sofer (Fost militian dat afara pentru probleme cu legea)) a fost uns Sef,
 si se crede stapân absolut, având un comportament si un limbaj violent la adresa colegilor  si a noilor angajati,vezi cazul Petrescu,Ionut,Costi,.. etc.
 Noii colegii pentru formare profesionala âi sunt repartizati lui de catre românca,(ei doi fiind foarte buni prieteni)oare de ce? posibil ptr a perpetua Vechile Obiceiuri?,vezi postarile anterioare.  
Pentru asta el primeste 150e de persoana,în cele mai multe situatii sta cu el 2 sap, el ia bonus-ul apoi colegii noi sunt repartizati altui sofer ?!(e corect ?),câti au ramas în firma instruiti de el? ZERO,Niciunul.
 Chiar nimeni nu sa adaptat,atunci de ce a mai primit bonus-ul? numai în ultima perioada el a recrutat vreo 10 oameni, dar....
 Cum de nu sa sesizat nimeni din conducerea Firmei? pai n'are cum, "Matusa Cruella" îl protejeaza sa nu afle Germanii,simplu.
Apropo..pentru  "Matusa Cruella" plata diurnei este salariu , nu conteaza ca-i perioada de repaus saptamânal,sau zi libera legal,daca are chef
 te pune sa faci curat prin curte, sa maturii,sa rupi iarba... etc,( firma are un administrator platit pentru asta) si daca nu te conformezi,se razbuna ca un copil,caruia i-ai luat jucaria. 
Ce este mai grav ,  Violenta, e la ea acasa la Nordwalde, numai anul acesta au fost internati doi colegi în spital din cauza scandalurilor,aici dreptatea se face cu pumnul.

Oare de ce a lasat sa se acumuleze frustrarii,nedreptatii etc... si nu a luat masuri cand trebuia, stiind de ele , dar a lasat sa se excaladeze nemultumirile  pana sa ajuns la spital?!

Sunt foarte multe de spus,...o alta idee umilitoare a avut , ca  sa semnezi cerere de concediu în alb,( pe care nu-l vezi) nu era mai corect o programare.
Totusi ,un lucru bun este ca la flota nu se mai sare de 90h datorita numeroaselor controale ale BAG-ului facute la firma.  Dar la departamentul transfer camioane inca se lucreaza zi lumina.
Sunt surprins de pasivitatea conducerii Firmei Germane,de ce nu face investigatii,sedinte cu soferii, informare, etc... 
Eu cred ca sunt mintiti tot timpul si ascunse problemele existente în departamentul romanesc condus de romanca.
Aceasta postare a fost scrisa pentru o informare asupra problemelor existente, si nu pentru a aduce prejudicii de nici un fel asupra firmei si persoanelor implicate.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Members

Pentru astfel de frustrari sincer, va recomand un psiholog. Se pare ca si perioada cat ati fost angajat la noi nu ati reusit sa va integrati, acum inteleg si mai bine de ce nici vechea firma unde ati lucrat nu va mai vrea inapoi. Sunteti un vesnic nemultumit pentru care nu a contat ca ati fost ajutat de firma sa va achizitionati doua autoturisme, oferindu-va bani in avans cat si ajutor in transportu acestora in tara. Stiu exact cine sunteti, ca frustrarile astea nu ati ezitat sa le prezentati si printre fostii dvs colegi in perioada cand inca mai colaboram. Trebuia sa va vedeti de munca dvs, si sa intelegeti ca e normal sa aveti un sef de garaj, care chiar daca este tot sofer, era insarcinat sa transmita niste sarcini si directive. Nu trebuia sa jigniti pe toata lumea, nu trebuia sa concluzionati ca daca un coleg e rugat sa aduca ceva din romania defapt e un favor, nu cadouri cum ati imprastiat peste tot. Daca se incaiera soferii.. nu vad care e vina firmei ... s-au incaierat... si-au facut bagaju si eu plecat. Vad ca va tot legati de conditile se cazare, da domnule sunt constructii din OSB, material ce se vinde la materiale de constructii si din care se fac pereti despartitori, ca dvs le numiti cutii, baraci, eu personal le numesc camere. De imbunatatirile din firma e normal sa nu stiti nimic.. nu mai sunteti angajat de o perioada buna de timp, ... oricum, o imbunatatire considerabila in buna desfasurare a activitatii LTS este faptul ca dvs nu mai sunteti angajat al firmei noastre. Cu drag pentru orice firma de transporturi care citeste balacareala asta si vrea sa nu treaca prin ce am trecut noi va putem ajuta cu mici sfaturi. Chiar sugerez conducerii forumului sa faca o rubrica cu soferi problematici, unde firmele sa poata face publice si gainariile unor soferi care mai apoi pledeaza in victime. V-am rugat mai demult sa stergeti comentarile in care apar nume si date despre firma sau sa ne furnizati macar informatile despre persoanele care au postat. Ne-ati refuzat. As face aici public dosare de ancheta disciplinara doar ca sa va lamuriti cine sunt aceste persoane, aceste 'victime' care plang pe forumuri, si carora le tineti partea, dar nu este etic asa ceva.

Inchei postarea ca si cea trecuta. Noi in continuare ne desfasuram activitatea, angajam persoane dornice sa munceasca si care vor sa se perfectioneze in meseria de sofer profesionist, si vom sanctiona pe cele care cred ca regulile si codul muncii sunt doar niste scrieri fara valoare.

Adrian L (Manager Resurse Umane)

 

Link to post
Share on other sites
  • Moderators

Sunt de acord ca doriti sa angajati in continuare persoane dornice de munca..insa ce ar insemna munca..?..

Depasirea celor 90 ore conducere/2 saptamini ?

Peste 60 ore munca saptaminale..?..daca da..cind se recupereaza depasirea orelor de munca

Ne readuceti in discutie constructia in care se cazeaza soferii,cea din osb..hai sa aprofundam putin..e legala ..? autorizata ? sau e facuta asa,sa fie ceva de interior si ascunsa intr-un depozit...placile de osb,firave ,tin de cald pe timp de iarna..?..incalzirea este facuta cum..? daca cu cumpararea aerotermelor de catre soferi iar ne da cu virgula...Initial se foloseau in constructii ,la fabricarea cutiilor si containerelor destinate ambalarii diferite produse,ulterior gama de folosire s-a diversificat facindu-se acum si custi catel,pereti despartitori,etc.Nu aprofundez de care placa este [umed,uscat] ca deja intram in detalii tehnice si nu acesta e subiectul nostru.

De ce la orice opinie personala negativa a cuiva care a trecut prin firma automat acela este unul care a plecat deoarece a avut probleme sau nu s-a adaptat.Nu cumva e posibil ca printre ei sa fie si soferi care nu au acceptat conditiile dvs ?

Stiu ca sunt soferi problematici,insa de departe numarul lor e depasit cu mult de cei din cealalta tabara [patroni,sefi,dispeceri].Daca veti avea conditii bune de salarizare si de cazare fiti sigur ca se vor ''bate'' sa fie angajati numai soferi seriosi,care stiu meserie,in caz contrar veti avea rebuturi..pe care dvs incercati sa ii pacaliti..si ei incearca sa va pacaleasca..fiecare in felul lui

Link to post
Share on other sites
  • Members
La 22.09.2020 la 8:22, AdrianLts a spus:

Pentru astfel de frustrari sincer, va recomand un psiholog. Se pare ca si perioada cat ati fost angajat la noi nu ati reusit sa va integrati, acum inteleg si mai bine de ce nici vechea firma unde ati lucrat nu va mai vrea inapoi. Sunteti un vesnic nemultumit pentru care nu a contat ca ati fost ajutat de firma sa va achizitionati doua autoturisme, oferindu-va bani in avans cat si ajutor in transportu acestora in tara. Stiu exact cine sunteti, ca frustrarile astea nu ati ezitat sa le prezentati si printre fostii dvs colegi in perioada cand inca mai colaboram. Trebuia sa va vedeti de munca dvs, si sa intelegeti ca e normal sa aveti un sef de garaj, care chiar daca este tot sofer, era insarcinat sa transmita niste sarcini si directive. Nu trebuia sa jigniti pe toata lumea, nu trebuia sa concluzionati ca daca un coleg e rugat sa aduca ceva din romania defapt e un favor, nu cadouri cum ati imprastiat peste tot. Daca se incaiera soferii.. nu vad care e vina firmei ... s-au incaierat... si-au facut bagaju si eu plecat. Vad ca va tot legati de conditile se cazare, da domnule sunt constructii din OSB, material ce se vinde la materiale de constructii si din care se fac pereti despartitori, ca dvs le numiti cutii, baraci, eu personal le numesc camere. De imbunatatirile din firma e normal sa nu stiti nimic.. nu mai sunteti angajat de o perioada buna de timp, ... oricum, o imbunatatire considerabila in buna desfasurare a activitatii LTS este faptul ca dvs nu mai sunteti angajat al firmei noastre. Cu drag pentru orice firma de transporturi care citeste balacareala asta si vrea sa nu treaca prin ce am trecut noi va putem ajuta cu mici sfaturi. Chiar sugerez conducerii forumului sa faca o rubrica cu soferi problematici, unde firmele sa poata face publice si gainariile unor soferi care mai apoi pledeaza in victime. V-am rugat mai demult sa stergeti comentarile in care apar nume si date despre firma sau sa ne furnizati macar informatile despre persoanele care au postat. Ne-ati refuzat. As face aici public dosare de ancheta disciplinara doar ca sa va lamuriti cine sunt aceste persoane, aceste 'victime' care plang pe forumuri, si carora le tineti partea, dar nu este etic asa ceva.

Inchei postarea ca si cea trecuta. Noi in continuare ne desfasuram activitatea, angajam persoane dornice sa munceasca si care vor sa se perfectioneze in meseria de sofer profesionist, si vom sanctiona pe cele care cred ca regulile si codul muncii sunt doar niste scrieri fara valoare.

Adrian L (Manager Resurse Umane)

 

Domnule Manager Resurse Umane, această atitudine a Dvs. și felul în care firmele din România tratează șoferii (firma Dvs. nefăcând excepție) reprezintă motivele de bază care m-au determinat să părăsesc definitiv România acum 10 ani! 

Firmele din România nu caută decât să facă profit masiv de pe urma angajaților, prin toate metodele posibile, metode mai mult sau mai puțin legale. 

Angajatul din România nu contează în ochii firmei, este doar piesa dintre scaun și volan, piesă care poate  fi înlocuită oricând. De aici și atitudinea Dvs. 

Cu astfel de atitudine, nu vă doresc nimic altceva decât cale bătută și drum întins direct către faliment! 

Link to post
Share on other sites
  • Members

Angajații nu se plâng din lipsa altei activități recreative, angajații se plâng datorită degradării accelerate și continue a condițiilor de muncă, datorită remunerării necorespunzătoare în raport cu munca/efortul depus, etc. 

Multe cauze sunt datorate angajatorului, care eludează în mod vădit legile aplicabile atât în România cât și în UE, unicul scop fiind de a maximiza profiturile firmei pe cârca angajatului (contracte cu minim pe economie și restul diurnă pentru șoferii de camion, cutii OSB pentru repaus săptămânal normal, multe multe goange peste goange peste goange!!!) 

Dacă nimeni nu se plânge, condițiile de munca și/sau renumerația nu se vor îmbunătăți niciodată, firma crezând că "Las-o mă că merge așa!". 

Nu, nu merge așa. Plângerile trebuie să existe, pentru că doar astfel situația se va îmbunătăți.

Așa că, acceptați plângerile și îmbunătățiți situația, nu mai trimiteți angajatul la psiholog deoarece a avut curajul să vă spună adevărul și ce are pe suflet referitor la exploatarea umană și atentatele la dignitatea umană existente în firma Dvs! 

Link to post
Share on other sites
  • Members

Cum am postat mai sus si am recunoscut, da, firma a avut probleme in trecut, datorita tot a unor angajati care si-au omis fisa postului. Acum acele probleme nu mai exista. Orele de condus se respecta, pauzele la fel, remuneratia este pe masura. Nimeni nu incearca sa profite de nimeni cum tot vad aceleasi fraze tabu prin postari. Deranjant este ca majoritatea acestor postari sunt facute de un fost angajat care a beneficiat foarte mult de sprijinul companiei pana au inceput sa rasufle toate magariile ce le facea sub semnul inocentei. Legat de indemnul de a merge la un psiholog.. nu e la gluma ... e un sfat mai mult decat prietenesc, oferit nu pentru faptu ca s-a plans ci pentru faptul ca 5 ani cat a fost angajat nu a scos un cuvant cand a fost intrebat daca e multumit sau nu (bipolaritatea e o boala). Legat de atitudinea mea ca si MRU va garantez ca daca ati lucra cu mine o luna v-ati face alta parere. Si da .. aveti dreptate ... orice firma, nu doar cele de transporturi, incearca sa faca profit de pe urma angajatilor (cam asta e pe scurt definitia unei firme)  Cand un angajat nu mai e profitabil vreau sa vad si eu firma aia care il mai tine angajat. 

In meseria mea sunt obligat sa fiu puntea dintre patronat si angajat. Ma lupt zilnic pentru a face pe toata lumea sa fie multumita. Cand anumite persoane intind limita mai mult decat nu este posibil cam asta e rezultatul. Nimeni nu este tinut cu forta. Asta oferim, atat putem, asta cerem. Din discutii cu alti soferi de la alte firme ... chiar ne situam pe un loc bun in raportul cerinte/conditii/salarizare. 

Adrian L (MRU) LTS

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.