Jump to content

Pentru incepatori (cuplare, decuplare Trailer)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Guest Anonymous

  Filmulet publicitar facut de o firma de selete, pentru incepatori!Multe chestii inutile!Eu de exemplu nu ma bag niciodata cu lanterna sub remorca sa vad daca falcile sunt bine inchise!De ce?Pentru ca te murdaresti degeaba!Poti pur si simplu sa avansezi putin si sa pui tractorul in unghi de 90grade cu remorca!In felul asta vezi foarte clar,fara sa te bagi sub remorca si sa te murdaresti daca clestii sunt inchisi!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Anonymous

  M-am uitat la filmuletul cu manevrele de la "scoala Valenciana"!Parerea mea? Sincer? Rupt de realitate!Unde vezi in viata reala semi-remorci cu o singura axa?Foarte rar,pentru livrari in oras,dar foarte rar,intr-un fel vireaza o semi cu o singura axa si cu totul altfel o semi adevarata,3,4 axe!Plus ca"rupe" prea tare,freaca prea mult cauciucurile pe loc,in lateral,sunt de acord cand sunt situatii cand nu ai ce face,spatiul este atat de stramt ca nu ai incotro,trebuie sa pivotezi remorca pe loc,dar in film nu e cazul,spatiul e berechet,si sa inveti niste incepatori sa faca chestii din astea......pai cu o semi adevarata,in viata reala,incarcat la maxim,o tarasti asa,pe loc,de cateva zeci de ori si poti sa zici bye,bye la cauciucuri!

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

  Inca o chestie,daca va uitati la cauciucuri,remorca este GOALA! In viata reala manevrele astea le faci incarcat de cele mai multe ori!Mare diferenta! Parerea mea este ca scoala ar trebui sa te formeze in conditii cat mai apropiate de viata reala!

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

ken , se urmareste executarea manevrei in o forma cat mai perfecta de L , de unde si numele ,, manevra L ,,( se urmareste ca in curba tractorul sa fie pozitional cat mai la un unghi de 90 g fata de semi )  . manevra nu e usoara din cauza liniilor  peste care nu ai voie sa calci si si a faptului ca nu poti oprii roata  dupa ce ai pornit dupa loc sau sa manevrezi pe loc , trebuie sa fii in o continua miscare . desii in video-ul de practica al scolii ,, valenciene ,, se face un mic stop  acesta e incorect , pentru acest lucru am fost si eu descalificat  . videoul de dgt .es  -directia generala de trafic e cel corect si cel putin aici in capitala se pune mare accent pe ,, finetea ,, de care da dovada soferul in executarea manevrei . http://dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/oficina_virtual/conductores/maniobras/maniobras0011d.htm

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

    In filmuletul tau,Mario,manevra este foarte bine realizata!Baiatul merge cursiv,nu calca linia,nu freaca cauciucurile!Dar am o vaga banuiala ca nu e un incepator!Eu incepatorilor le spun intotdeauna(poate gresesc):Pana inveti,nu te grabi,daca ai nevoie,opreste-te,da-te jos,si verifica,foloseste tot spatiul disponibil si,cel mai important,nu "rupe" prea tare,nu fa "briceag" tractorul cu semi-remorca,daca pentru cineva cu multa experienta este relativ usor sa redreseze un ansamblu care a intrat intr-un unghi mai mare de 90 grade,pentru un incepator este aproape imposibil!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

sunt interesante filmarile dar.....nu inveti mai nimik sa fim sinceri ce se poate invata din asta?.....daca era filmat din locul soferului sa vezi exact ce vede soferul da atunci poate ai fi invatat ceva......pana nu pui in practica....nu inveti nimik.....eu am gasit in sfarsit pe cineva cu care sa fac practica am un prieten cu o firma mica(7tiruri).....si luna viitoare plec cu el la o cursa de belgia.....sper sa ma descurc....bafta tuturor

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members

ken , se urmareste executarea manevrei in o forma cat mai perfecta de L , de unde si numele ,, manevra L ,,( se urmareste ca in curba tractorul sa fie pozitional cat mai la un unghi de 90 g fata de semi )  . manevra nu e usoara din cauza liniilor  peste care nu ai voie sa calci si si a faptului ca nu poti oprii roata  dupa ce ai pornit dupa loc sau sa manevrezi pe loc , trebuie sa fii in o continua miscare . desii in video-ul de practica al scolii ,, valenciene ,, se face un mic stop  acesta e incorect , pentru acest lucru am fost si eu descalificat  . videoul de dgt .es  -directia generala de trafic e cel corect si cel putin aici in capitala se pune mare accent pe ,, finetea ,, de care da dovada soferul in executarea manevrei . http://dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/oficina_virtual/conductores/maniobras/maniobras0011d.htm

Esti cam carcotas! Parerea mea! Pai tu acuma ce vrei ?! Sa stie si sa mearga cu camionul??? Poate sa treaca examenul? Daca da, atunci scoala e profesionista si instructorul la fel. Ca isi rupe gatul dupa aia... ce mai conteaza!? De aia exista asigurari.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Moderators

Colegule,clipul prezentat de tine are lacune,nu l-am vazut uitindu-se prima data la remorca daca are trasa frina de parcare[doar la urma cind a terminat]apoi cind cuplezi nu intri direct,se lasa un spatiu,cuplezi cablurile si ulterior dai in spate si cuplezi si remorca,nu de alta dar nu toate modelele sunt cu cabina simpla si ai loc pentru cuplarea cablurilor.Si cel mai important...dupa cuplare nu a pus siguranta la cui...ori acest lucru e destul de important,asa ca si aceste clipuri nu prezinta corect manevrele care trebuiesc facute

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.