Members Bjunior Postat Septembrie 13, 2012 Members Share Postat Septembrie 13, 2012 Salut colegii , ma numesc Cristi , si vreau sa fac un post Special pentru Transport De Marfa pe International Tir de 40 t in Cont Propriu. As vrea si eu niste informatii de la cei care stiu ceva despre acest subiect si mai mult care au practicat si stiu,practic cum e sa faci transport pe cont propriu. Deocamdata stiu 2 variante cum pot incepe,desigur colaborarea cu o cooperativa,eu sa am capul tractor iar ei sa imi dea de munca si sa trag remorciile lor. Colaboarea cu o cooperativa sa fie una serioasa desigur,in sensul ca te poti baza pe un contract cu ei ca ai mereu curse ,sa te plateasca la timp si eventual sa te Poata ajuta sa te Ridici. Sa iti poata plati pentru inceput Combustibilul si Autostrazile apoi sa iti deduca din pretul stabilit la KM. Prima ar fi sa imi achizitionez un Cap de aprox 15000 de Euro cash,asta ar fi un Euro 3 deoarece atat mi-as putea permite,insa imi e ca nu imi acepta cooperativa sa merg pe International. A doua ar fi o colaborare cu o persoana care are Firma de Transport si sa ma poata ajuta si pe mine cu un Leasing pentru un Euro 5,desigur nu neaparat nou dar sa fie un inceput. Referitor la Cooperative stie careva care ar fi acestea - unele bune - eu am auzit de Fercam in Italia si de LKW Augustin in Austria,astea doua deocamdata pt ca am vb direct cu persoana care colaborau cu acestia. Rog pe cei care stiu mai multe informatii despre subiect si care au trecut prin asta sa imi dea si mie o idee cum as putea sa incep pe Cont Propriu si mai multe informatii despre Cooperative daca se poate. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Septembrie 13, 2012 Moderators Share Postat Septembrie 13, 2012 Eu as zice sa incepi cu definitiile. Transport in cont propriu inseamna cu totul altceva decat ce prezinti tu aici. Ca vrei sa fii transportator independent sau pe cont propriu cred ca ai vrut sa zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bjunior Postat Septembrie 13, 2012 Autor Members Share Postat Septembrie 13, 2012 Da desigur ma refer sa am un cap tractor si sa lucrez pentru inceput ca Persoana Fizica colaborand cu o Cooperativa si sa trag remorcile lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CatalinFCS86 Postat Septembrie 14, 2012 Members Share Postat Septembrie 14, 2012 totusi nu se justifica unele majuscule in scrierea ta , nu vreau sa par carcotas dar te inteapa in ochi cand vezi cooperativa cu C mare la mijlocul propozitiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members alexb Postat Septembrie 19, 2012 Members Share Postat Septembrie 19, 2012 B junior, ce varsta ai? E foarte relevanta pt raspunsul pe care ti-l pot da la intrebarile tale.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AGE Postat Septembrie 20, 2012 Members Share Postat Septembrie 20, 2012 AM experienta cu fercam,daca mergi tu cu camionul,poate mai reusesti sa recuperezi banii investiti,in 2-3 ani;daca pui sofer pe camion,nu mai recuperezi nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Dragosh Postat Septembrie 20, 2012 Members Share Postat Septembrie 20, 2012 Nu e c-am mult 2-3 ani , cat iti intra-n buzunar pe an daca n-ai probleme cu masina si schimbi doar consumabile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AGE Postat Septembrie 22, 2012 Members Share Postat Septembrie 22, 2012 incearca si o sa te convingi pe pielea ta;probleme cu camionu e imposibil sa nu ai la un camion peste 500.000km;daca ai suficienti bani de investit si iei un camion aproape nou,se lungeste perioada de amortizare a investitiei.Majoritatea preturilor pe km, oferite pt cei mici de catre marii transportatori ai Europei,este unul sa nu mori de foame,nu sa recuperezi rapid banii bagati in camion,Ia cateva exemple de preturi de pe bursatransport.com si facand 2 calcule iti iese perioada de recuperare ai investitiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costy67 Postat Septembrie 24, 2012 Members Share Postat Septembrie 24, 2012 Bjunior,cind vrei sa faci ceva mai intii ar trebui sa ai habar macar de notiunile de baza.Tu vrei sa gasesti firme cu care sa colaborezi si vorbesti de Cooperative si transport in Cont Propriu?De fapt,daca timplarul ajunge cofetar te poti astepta la orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ama Postat Septembrie 29, 2012 Members Share Postat Septembrie 29, 2012 Daca ai 15000 euro foloseste-i pentru altceva.Daca vrei sa ramai fara bani si cu dureri de cap cumpara-ti camion. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adi74 Postat Noiembrie 17, 2012 Members Share Postat Noiembrie 17, 2012 Specific traditional,din 5 milioane de ,,colegii,, nici macar unul nu a fost amabil,indiferent de natura sfatului,pentru cultura voastra generala in Europa se serveste clientul dupa felul lui de a fi,(daca esti acru mai primesti putin otet), Daca doresti sa te faci autonom(independent),mergi la o scoala auto te examinezi,Manager transport,si poti lucra.La scoala afli tot ce ai nevoie,eu nu cunosc legile in RO ptr. ca sint plecat de mult timp. Te sfatuiesc sa inchiriezi un cap tractor,la inceput, si sa cauti o firma buna sa iti dea curse,dupa toate darile trebuie sa ramai cu 2-3000,curat dar sa lucrezi tu,si tot ce discuti cu clientul sa fie trecut in contract,daca merge bine dupa 1-2 ani,atunci cumperi cap tractor,nu pierzi nimic,capeti experienta,si nu investi mai mult de 6-7000 la inceput,cel mai bine ar fisa stii limba din tara cu care lucrezii.daca pot sa te ajut trimite un e-mail, 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members incepatorul2012 Postat Noiembrie 20, 2012 Members Share Postat Noiembrie 20, 2012 si eu m am gandit sa mi cumpar un camion de peste 7.5t sau 10t cu prelata mai vechiut sa fie mai ieftin am un prieten care are o casa de expeditii si ma tot zapaceste ca mi da curse el acum nu stiu ce sa fac nici la camioane nu ma pricep ........care consuma mai bine care ar fii mai bun .... dati mi un sfat nu stiu ce sa fac pentru ca nu am banii cash trebuie sa vand masina care nu mai face mai mult de 6000 cu indulgenta astept idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mihaitza Postat Noiembrie 21, 2012 Members Share Postat Noiembrie 21, 2012 Specific traditional,din 5 milioane de ,,colegii,, nici macar unul nu a fost amabil,indiferent de natura sfatului,pentru cultura voastra generala in Europa se serveste clientul dupa felul lui de a fi,(daca esti acru mai primesti putin otet), Daca doresti sa te faci autonom(independent),mergi la o scoala auto te examinezi,Manager transport,si poti lucra.La scoala afli tot ce ai nevoie,eu nu cunosc legile in RO ptr. ca sint plecat de mult timp. Te sfatuiesc sa inchiriezi un cap tractor,la inceput, si sa cauti o firma buna sa iti dea curse,dupa toate darile trebuie sa ramai cu 2-3000,curat dar sa lucrezi tu,si tot ce discuti cu clientul sa fie trecut in contract,daca merge bine dupa 1-2 ani,atunci cumperi cap tractor,nu pierzi nimic,capeti experienta,si nu investi mai mult de 6-7000 la inceput,cel mai bine ar fisa stii limba din tara cu care lucrezii.daca pot sa te ajut trimite un e-mail, Iti dau dreptate colegule. Unu ca foloseste banii in alt scop.......unu ca il dor ochii ca scrie in nu stiu ce fel.....altu ca el e cel mai breaz cofetar zi da sfaturi ca nu are ce cauta sa isi faca propriul bisniss.......da nici unul nu a venit sa spun concret ce poate face acest baiat daca vrea sa munceasca asa cum vrea el.sa isi cumpere un camion sau sa inchirieze si sa traga ptr alte companii mari.mareee branzaaa.......spiritul de turma nu a murit in rromania si va fi pe vecieeee...amin Bjunior te sfatuiesc sa intrii pe forumuri internationale ale soferilor gen UK...D etc si ai sa gasesti acolo toate informatiile de care ai nevoie...NU AICI!!!! Bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members maramu` Postat Noiembrie 21, 2012 Members Share Postat Noiembrie 21, 2012 saluatre colegu bjunior. in primul rand trebuie sa stii ce vrei sa faci. adica vrei transport in nume propriu sau vrei sa faci transport de marfa pentru altii, transport pe care sa il pori factura! asta deoarece la transportul in nume propriu poti sa iti transporti numai marfa pentru propria ta firma( de ex. ai firma care se ocupa cu materiale fde constructii si in cazul acesta iti duci tie cimentul de la Turda pentru propria ta firma) . dac vrei sa faci transport pentru altii, atunci trebuie sa iti faci firma de transport. in ambele cazuri trebuie sa mergi la ARR ca sa vezi exact care sunt actele necesare pentru a obtine licenta de transport. deoarece nu pori sa faci transport de marfa fara licenta(pentru transport in nume propriu exista licenta de transport in nume propriu, insa repet nu mai poti sa faci transport pentru altii!!!).ca sa concluzionez, pasii ar fi cam astia: 1. iti infiintezi mai intai o societate comerciala(mergi la camera de comert si industrie) 2. vizita la ARR pentru a vedea exact ce acte ai nevoie pentru a obtine licenta de transport 3. te interesezi cu cine ai putea colabora ideea este ca degeaba incerci sa iti faci rost de un contract de transpot, pentru ca nimeni nu va vorbi cu tine pana nu ai firma cu toate actele in regula. si daca speri ca iti vei amortiza investitia cat ai zice 'transport de marfa', te inseli. insa daca te-ai saturat sa fii sclavul altora, te sfatuiesc sa ii dai batai. cu rabdare, seriozitate si perseverenta poti sa razbesti si sa duci un trai decent. asta daca nu visezi sa iti cumperi mercedes S clase in 2 luni ca sa arati ca esti patron. Asa ca dai bataie, si sa auzim numa de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members incepatorul2012 Postat Noiembrie 21, 2012 Members Share Postat Noiembrie 21, 2012 asta pentru cap de tir dar .........eu cu camionul meu credeti ca am vre o sansa sa prind si extern ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members maramu` Postat Noiembrie 21, 2012 Members Share Postat Noiembrie 21, 2012 tir nu inseamna camion de 20 de tone. tir inseamna transport international rutier. deci asta e valabil pentru orice camion mai mare de 3,5 tone(dubita). indiferent de marimea camionului trebuie sa treci prin fazele de care ti-am zis. adica firma si licente. in rest ...este loc pentru toata lumea. depinde de cat de tare iti doresti tu treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members radu tiberiu Postat Noiembrie 21, 2012 Members Share Postat Noiembrie 21, 2012 am vazut ca ai primit raspunsuri aiurea si raspunsuri OK la problema ta. insa doar unul pana acum ti-a dat un raspuns demn de urmat: fa altceva cu banii aia. nu ai experienta necesara pentru a face ce vrei tu sa faci. pentru asta trebuia ca tu sa stii raspunsurile la intrebari de macar acum 4-5 ani. daca iti permiti, investeste anii astia ca angajat pe la 10-15 firme, lucrand pe comunitate, si apoi urmeaza-ti visul... daca nu, suna-ma pe 07...... si iti dau un nr. de cont unde sa-mi trimiti banii aia, ca macar sa scapi de stresul de ai pierde incetisor si sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lupualb Postat Noiembrie 21, 2012 Members Share Postat Noiembrie 21, 2012 ma bag si eu in seama caci chiar nu am ce face la ora asta , baiatu se vede ca in ce priveste transportul de marfa e cam la inceput de cale , ce naiba sa faci cu o epava la extern ? sa fi victima aproape sigura de cum ai trecut de Nikelsdorf sa nu mai spun sa te bage b.a.g.-ul la service ,acolo lasi camionu daca e la o adica ,.... acum sa nu se interpreteze ca eu il sfatuiesc sa-si ia o bijuterie nou nouta .... sa nu mai spunem de stat cu camionu cu capul in gard ( defect in curte ) nici nu produci si mai si bagi bani in fieratanie si vei ajunge sa constati ca cu ce bagi in el ca sa-l aduci la asfalt cumparai altu mai de doamne ajuta sfatul meu ? daca esti hotarat sa pornesti pe drumul asta daca poti , nu te zgarci dar nici de fraier sa nu cazi , adica casca ochii larg cand dai banii pe ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members incepatorul2012 Postat Noiembrie 25, 2012 Members Share Postat Noiembrie 25, 2012 Bjunior daca ai bani cash pune mana si da i drumu la treaba gandeste te ca faci o cursa pe luna dus intors si nu te bate nimeni la cap ca ai consumat motorina mai multa decat trebuie si tot ai 1000e la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members giuliano Postat Decembrie 17, 2012 Members Share Postat Decembrie 17, 2012 lasiti mai fratilor omul in pace....unul spune una altul alta dar niciunul nu ar da macar o parere lasa un sfat...critica e la ea acasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members otilia92 Postat Decembrie 17, 2012 Members Share Postat Decembrie 17, 2012 o cursa pe luna??????camionul consuma numai motorina????? licente,asigurari,contabil,coordonator transport,taxe la stat ..etc'''''''''''''''''''cine le amortizeaza??? -cum ziceau si colegi iti trebuie licenta de transport,,,,,,,nu licenta pe cont propiu[ transport care nu se factureaza,se transporta materie prima pt firma ta si se poate distribui catre clienti propii] -bani de rulaj [nimeni nu plateste la terminarea cursei,eventual cu un comision adecvat] unele firme asigura card de motorina si taxe autostrazi,dar unele O IDEE ce as recomanda si este garantata ,,,,,taximetrist pe auto propiu [2,16 ron /km ,,,,,,,am auzit ca la 7,5t pretul pe km este de 1,5ron si nu pl,atesc tur retur ca la taxi],esti acasa ,nu ai program Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adiretegan Postat Decembrie 18, 2012 Members Share Postat Decembrie 18, 2012 hmmm, bune sfat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dactari Postat Aprilie 28, 2014 Members Share Postat Aprilie 28, 2014 am lecturat aproape tot ce binevoitori au scris si imi permit o remarca la noi DECIT SA TRAIASCA CAPRA VECINULUI MA I BINE MOARE SI A MEA daca intrebi de o afacere primul lucru este sa te dejamageasca si descurajeze cum ca nu merge. dar totusi lor le merge apoi nu toti stiu sa foloseasca bine gramatica dar asta nu inseamna ca nu sint oameni priceputi in alte domenii.si o intrebare pt voi astia care ati reusit. voi nu ati avut un inceput ? sau va.ti nascut direct invatati? asa ca junior DACA NU INCERCI NU AI DE UNDE SA STII DACA VEI REUSI SAU NU eu zic fati un calcu.l euro 3 inca merge afara dar piezi la taxe.insa investesti mai putin in masina si poti trage concluziile singur si eu am fost ca tine si aceleasi dileme le am avut dar cum am spus DACA NU RISTI NU CISTIGI u.ni calculati au cistigat alti .......... sa ai bafta si drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Aprilie 28, 2014 Administrators Share Postat Aprilie 28, 2014 Un euro cat mai mare reduce din taxe si te ajuta sa platesti ratele . Adică pe Germania sa zicem un euro 3 sunt 21 centi pe kilometru , euro 5 , 14 centi , la o medie de tranzit de 5.000 km pe luna ai 350 euro de diferenta pe care ii poti investi in o rata lunara mai mare la un euro 5 . 350 Germania , x Austria , y Ungaria si la luna adunat iese rata la camion. Un mic plus îl ai si de la consumul de combustibil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.