Members Nsilviu Postat Februarie 9, 2013 Members Share Postat Februarie 9, 2013 Am si eu o nelamurire se tot aude pe la tv si peste tot ca se sporeste angajarea tineretului. Dar cand te duci sa te angajezi ca sofer iti spune ca nu ai experienta pai de unde daca nimeni nu te angajeaza. Am 20 de ani locuiesc in Timisoara am cat b,c,e atestat marfa, agabaritic, adr, card tahograf. Si e bine doar ca le am..Sunt multi in situatia asta. Ps: Nu, nu am nici o ruda care sa lucreze pe tir. Iar cei de l Harlt imi spun ca decat de la 21 de ani ! Caut la echipaj oricum putine sanse. Povesti va rog cum a fost prima cursa in care ati plecat, nu la ce firma si cum vi sa parut ce ar trebuii sa stie cei noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Sultan Postat Februarie 9, 2013 Members Share Postat Februarie 9, 2013 Din 1 ianuarie 2013 nu mai ai voie sa mergi cu tiru daca nu ai 21 ani impliniti , chiar daca ai permis si atestate ... Nu te angajeaza nimeni daca nu ai 21 ani , eventual daca gasesti pe o furgoneta ceva . Si eu cand am facut scoala pt C, C+E , a fost un baiat 19 ani , a luat C .. si cand a vrut sa dea pt C+E nu a putut , au zis .... vino cand ai 21 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members alexcalce Postat Februarie 10, 2013 Members Share Postat Februarie 10, 2013 nu te angajeza nici daca ai peste 21 ani daca nu ai pilee la vreo firma de transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Nsilviu Postat Februarie 10, 2013 Autor Members Share Postat Februarie 10, 2013 Cam asta e adevarul nu te angajeaza nimeni daca nu ai vreo pila, dar in lege e spus ca nu ai voie sa iei permisul cat c si e de la 21 de ani nu exista contraventie daca te prin conducand peste 7.5t am citit codul rutier de mam saturat dupa contraventia asta si nu e nicaieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ionutc Postat Februarie 10, 2013 Members Share Postat Februarie 10, 2013 Si eu am 23 de ani si tot acasa stau. Am sunat la mai multe firme...mi-au zis ca nu au nevoie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cosmin01 Postat Februarie 12, 2013 Members Share Postat Februarie 12, 2013 Fratilor e greu si cand ai mai multi ani.Eu am 31 de ani si caut ceva in echipaj pentru ca sunt la inceput .Unde dracu sa-ti faci experienta daca nimeni nu te ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 13, 2013 Members Share Postat Februarie 13, 2013 nu te angajeza nici daca ai peste 21 ani daca nu ai pilee la vreo firma de transport Pile ? Arata-le ce poti ! ( Daca poti) si te va angaja ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 13, 2013 Members Share Postat Februarie 13, 2013 Daca aveti pretentii asupra voastra , nu obligati pe altii sa vada lucrurile dupa cum le vedeti voi ! Nu inteleg de ce marea majoritate , de cum au obtinut permisul , ridica stacheta la 40 T ( ma refer la TIR) . Oare nu tot sofer te numesti daca conduci o septica ? Sau o basculanta ? Sau nu inteleg eu ....ca a fi sofer inseamna numai a lucra pe TIR ? Peste tot va cere experienta ! Oare experienta asta o obtii jucandu-te pe ,,parcheaza camionul" ? Sau traim cu speranta desarta ca va exista un nebun de patron sa-ti dea un camion de , poate, 120.000 de euro si incarcat cu marfa de , poate , 3.000.000 euro , din dorinta de a te lasa sa faci experienta ? Pe de alta parte , in mare parte firmele ce angajaza incepatori pe TIR, formeaza echipaje tocmai pentru formare , insa locurile de munca de genul , sunt putine ! Angajati-va soferi si lucrati soferi , insa luati-o de unde se poate . La TIR poti iesi si cu 3,5 T , poate cu remorcuta , sau cu 7,5 . Asa ve-ti face experienta ! Ma refer la experienta pe international . La experienta in conducere ....buna e si o basculanta , ori un camion mai, ,, babaciune" ,pe tara ! Insa cu stupoare vad ca multi nu cauta neaparat de munca ca soferi , ci mai degraba aventuri provenite din vise . Vise ... Scania V8 tunata.... , cele mai tari gagici din cartier ...chiar ca pentru realizarea acestor vise acceptati munca gratis si inconstient , caci este o meserie unde totul se plateste !! Cine vrea sa munceasca ,gaseste , insa fara pretentii de Hollywood ! Cine vrea sa faca soferie , face soferie si pe utilitara de 5 T , pana una alta ! Este demn de munca ce o face , mandru , si poate castiga mai bine pentru familia lui !!! Bafta la angajare 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Nsilviu Postat Februarie 13, 2013 Autor Members Share Postat Februarie 13, 2013 Venind vorba de lucru pe categoria Be si C..Eu de la 18 ani am carat masini in bulgaria prima data pe roti apoi am loat C si am inceput sa duc si Dube, camioane. DUpa ce am loat E asta fiind pe la 19 ani am inceput sa duc masini cu platforma..Cap tractor Ford galaxy, audi a4, si Mercedes platforma(axa dubla) trageam de obicei platforma simpla de o masina dar am mai mers si cu platforma dubla..Acuma de cate ori ii spun angajatorului ca am experienta de 1 an pe cat. Be si C lucrand in scop personal in Bulgaria imi zice "Aaa nu experienta lucrand la vreo firma". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nicolae liviu ionut Postat Februarie 13, 2013 Members Share Postat Februarie 13, 2013 Daca aveti pretentii asupra voastra , nu obligati pe altii sa vada lucrurile dupa cum le vedeti voi ! Nu inteleg de ce marea majoritate , de cum au obtinut permisul , ridica stacheta la 40 T ( ma refer la TIR) . Oare nu tot sofer te numesti daca conduci o septica ? Sau o basculanta ? Sau nu inteleg eu ....ca a fi sofer inseamna numai a lucra pe TIR ? Peste tot va cere experienta ! Oare experienta asta o obtii jucandu-te pe ,,parcheaza camionul" ? Sau traim cu speranta desarta ca va exista un nebun de patron sa-ti dea un camion de , poate, 120.000 de euro si incarcat cu marfa de , poate , 3.000.000 euro , din dorinta de a te lasa sa faci experienta ? Pe de alta parte , in mare parte firmele ce angajaza incepatori pe TIR, formeaza echipaje tocmai pentru formare , insa locurile de munca de genul , sunt putine ! Angajati-va soferi si lucrati soferi , insa luati-o de unde se poate . La TIR poti iesi si cu 3,5 T , poate cu remorcuta , sau cu 7,5 . Asa ve-ti face experienta ! Ma refer la experienta pe international . La experienta in conducere ....buna e si o basculanta , ori un camion mai, ,, babaciune" ,pe tara ! Insa cu stupoare vad ca multi nu cauta neaparat de munca ca soferi , ci mai degraba aventuri provenite din vise . Vise ... Scania V8 tunata.... , cele mai tari gagici din cartier ...chiar ca pentru realizarea acestor vise acceptati munca gratis si inconstient , caci este o meserie unde totul se plateste !! Cine vrea sa munceasca ,gaseste , insa fara pretentii de Hollywood ! Cine vrea sa faca soferie , face soferie si pe utilitara de 5 T , pana una alta ! Este demn de munca ce o face , mandru , si poate castiga mai bine pentru familia lui !!! Bafta la angajare cu parere de rau iti dau dreptate,si eu sunt oarecum incepator si de 3 ani lucru pe autobuz si camion,cu toate astea stiu cu ce se mananca meseria asta,iddea e ca ar trebui sa ne punem putin si in locul angajatorului,si o sa vezi ca nu e ckiar asa,tot timpul am citit numai reprosurii ca de ce nu angajeaza nimeni incepatorii???simplu....,pentru ca e un risc prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members arpilla Postat Februarie 13, 2013 Members Share Postat Februarie 13, 2013 pentru noi incepatorii este mai greu sa ne angajam pe camion. am si eu destul experienta pe 3.5 T am facut si extern si am aproape milionul de kilometri dar tot greu e sa te angajez. Cer experienta pe 40 T. Si pe buna dreptate pentru ca nu se compara 8 metri cu 18 metri. Dar daca vrei neaparat pe camion gasesti daca azi esti refuzat la unu maine mergi la altu si tot asa pana cand iese ceva. Daca ai pe cineva la o firma si te intelegi cu el e si mai bine sa te duci in echipaj si acolo ai sa inveti destule. sa aveti drumuri bune si fara evenimente. Completeaza varsta si locatia la profil ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Nsilviu Postat Februarie 13, 2013 Autor Members Share Postat Februarie 13, 2013 Eu vreau in echipaj chiar as fi si mai incantat decat singur. Dar eu am plecat din Severin in Timisoara si am loata de nebun singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 18, 2013 Members Share Postat Februarie 18, 2013 Venind vorba de lucru pe categoria Be si C..Eu de la 18 ani am carat masini in bulgaria prima data pe roti apoi am loat C si am inceput sa duc si Dube, camioane. DUpa ce am loat E asta fiind pe la 19 ani am inceput sa duc masini cu platforma..Cap tractor Ford galaxy, audi a4, si Mercedes platforma(axa dubla) trageam de obicei platforma simpla de o masina dar am mai mers si cu platforma dubla..Acuma de cate ori ii spun angajatorului ca am experienta de 1 an pe cat. Be si C lucrand in scop personal in Bulgaria imi zice "Aaa nu experienta lucrand la vreo firma". Cap tractor Ford galaxy , audi a4 .....scop personal ? Tu nu faci diferenta intre profesionism si amatorism . Tu ce spui ca ai ,,lucrat" se numeste vax albina ! Logic o firma de transport te intreaba ce experienta ai ca profesionist , eventual te si testeaza , iar tu trebuie sa dovedesti ca stii ce spui . Cate firme crezi ca sunt dispuse sa-ti acorde sansa de a lucra pe un camion de 100.000 euro si o marfa de 500.000 euro si sa te trimita sa ajungi si la timp la mii de Km . distanta? Oare ve-i gasi un astfel de idiot de patron ? Eu nu cred ! Experienta ce ti-o cer patronii se acumuleaza in timp ( ani si km) pe camioane nu pe autoturisme ! Experienta o acumulezi incepand de la o platforma , apoi de la ,,o septica " , o basculanta mai mare , cateva curse cu un 12 t pana in Ungaria , apoi pana mai pe la Munchen , si tot asa . Mai o pana de cauciuc , mai o conducta sparta , mai ...putin aer in alimentare , chestii ce se pot intampla si trebuie sa le descurci . A fi sofer profesionist inseamna mult mai mult decat a-si inchipuie multi !...si ca sa fii un profesionist adevarat ai nevoie de practica in domeniu , incepand cu notiunile de baza predate la cursurile scolii , pana la un numar mare de km. efectuati pe diferite tipuri de masini si in multe , foarte multe ,locatii parcurse . Dupa cate inteleg eu profesionismul in aceasta meserie .....ne situam diametral opus ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members laurentiu Postat Februarie 18, 2013 Members Share Postat Februarie 18, 2013 Salut! Este pentru prima oara cand scriu pe forum.Legat de experienta sunt total de acord ca nu poti compara experienta pe masini de tonaj mic cu ceea ce capeti lucrand pe camion mare.Am luat de curand categoria C+E,pana acum nu am avut nevoie de ea,experienta pot spune ca am pe dube de 3.5.De treisprezece ani fac tara de am ajuns sa stiu fiecare groapa din drum,dar nu am pretentia ca as avea experienta unui sofer pe camion care lucreaza sa zicem de cinci ani.Toata copilaria mi-am petrecut-o prin autobaza IRTA,tatal meu a fost sofer de la 19 ani pana la pensie.Acolo am pus prima oara mana pe un volan,practic mai intai am invatat sa conduc un camion si dupa aia o masina mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Nsilviu Postat Februarie 18, 2013 Autor Members Share Postat Februarie 18, 2013 De acord cu tine dar, pe patroni nici nu o sa ii intereseze chestia asta.. Pentru ca ei vor doar cu experienta pe 40t dar nustiu unde sa o cauti daca nimeni nu te angajaza.Aici e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusdafxf Postat Februarie 18, 2013 Members Share Postat Februarie 18, 2013 De acord cu tine dar, pe patroni nici nu o sa ii intereseze chestia asta.. Pentru ca ei vor doar cu experienta pe 40t dar nustiu unde sa o cauti daca nimeni nu te angajaza.Aici e problema (si ca sa fii un profesionist adevarat ai nevoie de practica in domeniu , incepand cu notiunile de baza predate la cursurile scolii , pana la un numar mare de km. efectuati pe diferite tipuri de masini si in multe , foarte multe ,locatii parcurse !) Citeste cu atentie si vei intelege ceea ce cauta ,,patronii,,. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nicolae liviu ionut Postat Februarie 25, 2013 Members Share Postat Februarie 25, 2013 Salut!Este pentru prima oara cand scriu pe forum.Legat de experienta sunt total de acord ca nu poti compara experienta pe masini de tonaj mic cu ceea ce capeti lucrand pe camion mare.Am luat de curand categoria C+E,pana acum nu am avut nevoie de ea,experienta pot spune ca am pe dube de 3.5.De treisprezece ani fac tara de am ajuns sa stiu fiecare groapa din drum,dar nu am pretentia ca as avea experienta unui sofer pe camion care lucreaza sa zicem de cinci ani.Toata copilaria mi-am petrecut-o prin autobaza IRTA,tatal meu a fost sofer de la 19 ani pana la pensie.Acolo am pus prima oara mana pe un volan,practic mai intai am invatat sa conduc un camion si dupa aia o masina mica. crede-ma experienta ta e 0(zero).......imi pare rau dar aici vorbim de 40t,nu ai idee cate ti se poate intampla,e bine ca ai un bagaj de cunostinta,si sfatul meu ar fi sa incepi de jos,3,5....,7,5......,12t,si dupa aia,nu te hazarda sa calaresti 40t din prima,ai sa plangi.......,pe bune!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members laurentiu Postat Februarie 26, 2013 Members Share Postat Februarie 26, 2013 Nici macar nu am pretentia sa ma urc din prima pe 40T,cel mai sigur cred ca pentru oricine este sa inceapa cu camioane de tonaj mai mic si dupa aia vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nistelrroy25 Postat Februarie 26, 2013 Members Share Postat Februarie 26, 2013 si eu fratilor am inceput de jos cu septica,bascula si dupa aceia am ajuns pe tir.dar am avut noroc ca m-a angajat un baiat care avea doar un tir si uite asa am capatat experienta.la inceput am zis ca lucrez si gratis numai sa capat experienta,bineinteles in mintea mea ziceam,acum imi dau seama si eu ce greu a fost la inceput.banuiesc ca acum este mai greu ca atunci cand am inceput eu prin 2006.bafta la angajare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members turcu_77 Postat Februarie 26, 2013 Members Share Postat Februarie 26, 2013 cine ne angajeaza si pe noi incepatorii???????? NIMENII VOR EXPERIENTA UNDE SO FACEM? PE NET? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members paulurs Postat Februarie 26, 2013 Members Share Postat Februarie 26, 2013 stiu eu ceva in Germania ! dar ar trebui sa stii germana ! si Engleza obligatoriu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Nsilviu Postat Februarie 26, 2013 Autor Members Share Postat Februarie 26, 2013 Cea mai buna afacere ne deschidem scoala de experienta , si punem elevi sa si plateasca pentru practica din care noi scoatem bani .. Si la final le dam si diploma de calificare ...Culme e ca eu am deschis acest topic dar daca nu incepi sa vezi partea buna care nu prea exista o iei razna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DucuHD Postat Februarie 27, 2013 Members Share Postat Februarie 27, 2013 Eu nu inteleg de ce nu iti cauti de lucru pe un 3.5 ceva, o distributie, pe langa casa, si daca tot ai 20 de ani cum vad la profil un an trece rpd si dupaia mergi la hartl....cum ai asteptat pana acuma mai asteapta un an...parerea mea...mai ai un an sa-ti traiesti tineretea, ca daca te apuci de international.....poti sa iti iei adio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members paulurs Postat Februarie 27, 2013 Members Share Postat Februarie 27, 2013 sau mai bine mergi cu bagaju pt o luna la vama undeva unde`s multe tiruri si vorbeste cu unu sa te ia cu el din cati 50 de tiristi or fi acolo gasesti tu un sofer care sa te ia, ca numa unu iti trebe Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members alextgv Postat Februarie 27, 2013 Members Share Postat Februarie 27, 2013 posteaza si tu firma care angajeaza incepatori in germania.eu unu stiu si un pic de germana si engleza foarte bine si cati colegi ori mai fi pe aici in aceasi situatie ca mine.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.