Jump to content

Greutatea pe osii


Guest Anonymous

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • Members

are dreptate colegul cu incarcatura pe Italia si eu cand mergeam din Germania in Italia pe la Bolzano mai puneam inca 7 tone peste cele 24 care le aveam deci total 31 tone  si mergem pana in sudul Italiei si eu i-am intrebat daca nu este problema cu tonajul si cei de la firma spuneu ca pe Italia nu e problema cu 31 de tone.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Members

In primul rand te uiti in talon ! Si vezi total maxim autorizat ! De regula  pe motrica poti pune 10 tone , si pe ,,spate" inca pana la 24, adica 14 ! Total marfa 24 T care sa se inscrie in 40T  !!! Chiar si in Germania se respecta acest tonaj! De obicei tara la prelata se incadreaza in jurul a 16 tone ! Daca tara e de 17 sa zicem , poti incarca 13, iar daca este de 15 poti lua 25 ! In final citesti pe colete (sau intrebi) cat are coletul , si vezi cam cum le incarci sa ai 10 pe fata si restul pe spate. Daca ai un singur colet de ,sa zicem, 24 T il pui central , la mijlocul remorcii .

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Iar se vorbeste din auzite...

Greutatea trebuie distribuita conform diagramei de incarcare specifice remorcii/semiremorcii tractate si a diferitelor accesorii montate pe aceasta,tinandu-se cont si de tipul autovehicolului tragator.

In principiu,regula de baza este ca centrul de grutate sa fie undeva in mijlocul semiremorcii.

[ataşament şters de admin din cauza vechimii]

Link to comment
Share on other sites

  • Members

S-a strambat din cauza ca nu s-au respectat datele constructive nicidecum din cauza greutatii totale.

De ce nu se vad in Nl asemenea remorci incovoiate?

Italia e ceva aparte cand vine vorba de incarcat si asigurat marfa.Foarte multi inconstienti.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

S-a strambat din cauza ca nu s-au respectat datele constructive nicidecum din cauza greutatii totale.

De ce nu se vad in Nl asemenea remorci incovoiate?

Italia e ceva aparte cand vine vorba de incarcat si asigurat marfa.Foarte multi inconstienti.

exact ce zicea virgil..se ia una bucata bobina tabla 24t si se pune la jumatea remorcii[are si un semn pe ea pus din fabrica] in buca.[si se respecata si greutatea pe osii daca o pui la jumatatea remorcii pe semnu ala]iar atunci se face barcuta..daca greutatea era pe toata suprafata remorcii atunci cred ca treaba statea altfel..dar din moment ce bobina are 1 metru latime,diametru,lungime cum vrei sa.i spui cred ca din cauza asta se incovoiaza...subliniez:asta e pur si simplu parerea mea nu sunt expert

Link to comment
Share on other sites

  • Members

exact ce zicea virgil..se ia una bucata bobina tabla 24t si se pune la jumatea remorcii[are si un semn pe ea pus din fabrica] in buca.[si se respecata si greutatea pe osii daca o pui la jumatatea remorcii pe semnu ala]iar atunci se face barcuta..daca greutatea era pe toata suprafata remorcii atunci cred ca treaba statea altfel..dar din moment ce bobina are 1 metru latime,diametru,lungime cum vrei sa.i spui cred ca din cauza asta se incovoiaza...subliniez:asta e pur si simplu parerea mea nu sunt expert

Asa-i cand folosesti semiremorci care sa fie bune la toate.SI eu am semiremorca cu canal pentru bobine dar e mult mai rigida decat Schmitz,Krone sau Kogel.De asta am facut referire la Olanda caci acolo vezi cele mai diverse remorci si semiremorci.Cele speciale doar pentru bobine nu se incovoaie cum nici trailerele nu se incovoaie chiar daca pui 30T/ml.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.