Moderators sxn Posted October 1, 2012 Moderators Share Posted October 1, 2012 Va rog sa definiti seriozitatea unei companii din punctul vostru de vedere. Scrieti aici cum ar trebui sa arate o firma de transport serioasa din punctul vostru de vedere. Cred ca s-ar putea creiona o directie a cerintelor noastre vis a vis de angajatori. Nu postati raspunsuri care cuprind experientele trecute. Postati doar cerintele care le aveti pentru a activa intr-o organizatie sanatoasa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members florini1981 Posted October 1, 2012 Members Share Posted October 1, 2012 Respect.............Respect............Respect................Respect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members dudut77 Posted October 1, 2012 Members Share Posted October 1, 2012 salarizare pe masura munci care o depui.eliminarea ideii ca dispeceru e mai presus decit soferu.sa fim toti tratati la fel in colectivu de munca,mai exact,sefu sa nu mai aiba protejati lui......si bineinteles RESPECT,RESPECT,RESPECT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cri5tian Posted October 1, 2012 Moderators Share Posted October 1, 2012 Să ofere: 1. Salariul de încadrare, cel puțin mediul pe economie (2117lei); 2. Restul plății constă în indemnizație de deplasare (cel puțin valorile minime prevăzute în lege, respectiv +/- 13 lei/zi în RO și +/- 33 €/zi în U.E.). Pentru șoferii care fac exclusiv RO, indemnizația să fie maximul deductibil fiscal (+/- 30 lei/zi); 3. Bonus* pentru fiecare perioadă de 60 de zile de deplasare cu care șoferul este de acord (exceptând prima deplasare); Pentru fiecare perioadă de 30 de zile de deplasare șoferul beneficiază de 7 zile libere plus diferența de ore ce i se cuvin conform programului de lucru (Codul Muncii prevede o normă de maxim 8h/zi, restul fiind considerate ore suplimentare ce se recompensează cu ore libere sau bani); 4. Să nu oblige/sugereze șoferului uzatul de mijloace de manipulare a aparatului taho. Mai mult, să pedepsească drastic astfel de practici; 5. Să asigure plecarea/revenirea în RO, sau plecarea/revenirea la sediul firmei/acasă. 6. Bonus* pentru economia de carburant realizată de șofer; 7. Să nu întârzie la plata salariului, iar dacă întârzie să plătească daune-interese; * Bonusurile nu trebuie să fie neapărat bani! Dar cel mai important: sa constientizeze ca soferul este adevaratul motor al acestei industrii !!! Și ca la orice motor, cum îl întreții... așa îl ai. P.S. Mulțumesc pentru posibilitatea de a visa cu ochii deschiși Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Renegatul Posted October 1, 2012 Members Share Posted October 1, 2012 cand respecti si esti respectat parca altfel treci peste problemele cotidiene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members dan_g Posted October 2, 2012 Members Share Posted October 2, 2012 salut k13t14n. aceste cerinte ale tale pot parea vise dar sunt doar obligatii ale angajatorilor, pe care nu le respecta. pt.sxn nota 10 ca te intereseaza, reteta lui k13 este una standard de inceput,(sa poate si mai bine) la care poti adauga contracte si un dispecer bun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members lucian1975 Posted October 2, 2012 Members Share Posted October 2, 2012 salut. sa preia organigrama de la o firma din vest cu o reputatie buna si evident sa plateasca ca acolo. ma refer la comunitate sa nu se mai faca discrimanari intre vest si est Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members dan_g Posted October 2, 2012 Members Share Posted October 2, 2012 pt. lucian. transportatorii nostri vor spune ca nu este posibil, motivand preturile de la noi pt. trans. acestea insa reflecta calitatea serviciilor. marile companii de afara lucreaza cu soferi romani si sunt multumiti. am auzit f. des directori spunand ca lipsa profesionalismului in trans. de la noi se datoreaza in totalitate soferilor. aceasi soferi fac profit pentru companiile de afara. se tot vorbeste despre pregatire profesionala pt. soferi dar nu se vb. deloc despre pregatire profesionala pt. staful tehnic. am intalnit sc. rom. care au initiativa si care sunt seriosi dar acestora le este mult mai greu sa dezvolte, motivul fiind preturile practicate de sc. fantoma sau sinucigase care nu au cheltueli mari cu personalul si care testeaza 2-3 ani piata, urmand sa falimenteze pe motivul ca iau furat soferii si le-au stricat masinile. __________drumuri bune____ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members dan_g Posted October 2, 2012 Members Share Posted October 2, 2012 pt sxn. societatile de afara au cam 10-20 persoane in conducere, care coordoneza peste 500 de camioane. la noi se pot gasi 5-6 persoane fara specializare in trans. care coordoneaza 2 camioane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators sxn Posted October 3, 2012 Author Moderators Share Posted October 3, 2012 Cred ca s-a inteles gresit intrebarea mea. Nu ma intereseaza organigrama intreprinderilor. Am vrut sa stiu ce intelegeti prin acet cuvant atunci cand cereti "locuri de munca la o companie serioasa". Cum definiti seriozitatea unei firme si cum ar trebui sa sune un anunt de angajare de la o firma serioasa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cri5tian Posted November 21, 2012 Moderators Share Posted November 21, 2012 Să nu oblige/sugereze șoferului uzatul de mijloace de manipulare a aparatului taho. Mai mult, să pedepsească drastic astfel de practici; Și iată dovada că se poate... Am pozat azi Tom Tom-ul când a venit mesajul ăsta... se întâmplă la Kurt Beier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members radu tiberiu Posted November 21, 2012 Members Share Posted November 21, 2012 firma serioasa: cea care la angajare iti expune corect si real conditiile de munca, isi indeplineste la litera obligatiile de angajator, si te obliga sa le respecti pe ale tale, ca angajat. respectarea reglementarilor legale este de la sine inteleasa. in ce priveste remuneratia... sa fim seriosi, as spune ca sunt doua interese: nu e prost cine cere, ci cel care da (spun patronii) si soferul trebuie sa fie constient de valoarea muncii sale, astfel incat sa stie cat sa ceara. daca cele doua nu se "pupa", fiecare tre sa mai caute... asa cred ca s-ar rezolva si problema salariilor mici, si ar disparea si multe din anunturile alea jenante, cu "experienta minim ... ani", unde iti ofera salariile alea de mizerie, incat ar intelege si ei calitatea costa, iar cine nu isi permite calitate din prima, sa si-o cultive singur, dand o sansa incepatorilor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cristibu Posted December 8, 2012 Members Share Posted December 8, 2012 felicitari ptr kurt beier....pacat cred ca e singura.....restul dau bonusuri ptr asa ceva .intr-adevar dureros ..si ca sa nu fiu off topic....firma trebuie sa respecte soferul,soferul compania,salariul fix de comun acord,dispeceri competenti,iar totul vine de la sine...drumuri bune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.