Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

uite ce se poate intampla


Recommended Posts

  • EX Staff

Singurul vinovat de producerea accidentului este soferul autoturismului.

Camionul era in faza de accelerare dupa desele "elastice" produse de cei din fata, o reintrare din depasire nu se face in 1 m , indiferent de ce ai in fata !

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Sunt curios unde era pusa camera aceea.Pare ca si camionul era cam prea pe mijlocul drumului si nu cred ca nu l-a vazut soferul pe ala cu Dacia ca vine din spate.Se vede clar ca nu are nici o intentie sa-l lase pe ala cu Dacia sa-l depaseasca .Se vede ca nu a franat deloc cel cu camionul.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Sunt curios unde era pusa camera aceea.Pare ca si camionul era cam prea pe mijlocul drumului si nu cred ca nu l-a vazut soferul pe ala cu Dacia ca vine din spate.Se vede clar ca nu are nici o intentie sa-l lase pe ala cu Dacia sa-l depaseasca .Se vede ca nu a franat deloc cel cu camionul.

Era pusa pe oglinda din stanga , doar nu mergea numai pe mijlocul drumului !!!  ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

  Parerea mea:de vina 100%soferul cu Dacia rosie!I-a taiat fata camionului fara sa se asigure,fara sa semnalizeze,prin ungiul mort!Se afla si in depasire pe linie continua!Nu,camionul nu calca banda dintre sensuri,este un efect optic,incercati sa puneti o camera in partea dreapta a camionului(sau sa pozati de pe scaunul pasagerului)si vedeti rezultatul!Ca sa va dati seama ca cel cu camionul era pe banda lui si este doar un efect optic,uitati-va atent la distanta care ramane intre el si masinile care-l depasesc!deci,jmecherul cu dacia isi merita soarta!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

corect pastrarea distantei este obligatorie dar depasirea pe linie continua????? asta nu mai este obligatorie ???? sincer poate si soferul are vina si poate nu la vazut din mai multe motive : 1 poate ca nu la vazut din cauza unghiului mort . 2 poate era atent la ceea ce filma si nu a fost antent la oglinda da asta nu inseamna ca ala cu dacia avea voie sa depaseasca asa in scurt si pe linie continua

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Ce categorici sunteti unii... 100% Dacia... 100% soferul camionului. Amandoi au partea lor de vina. Ala cu Dacia... saracu'... nici nu comentez; dar soferul camionului nu are deloc un comportament "profesionist", ca sa zic asa. Se vede clar ca accelereaza cand incepe ala cu Dacia sa depaseasca. De ce face asta? I-a fost lene sa apese putin frana, sa-l lase pe amaratu' ala sa depaseasca?

Bine, aici nu e vorba de ceva foarte grav. Dar daca cel care venea de pe contrasens era mult mai aproape, si soferul camionului proceda la fel? Nu cumva il avea pe constiinta pe cel cu Dacia?

Parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ce categorici sunteti unii... 100% Dacia... 100% soferul camionului. Amandoi au partea lor de vina. Ala cu Dacia... saracu'... nici nu comentez; dar soferul camionului nu are deloc un comportament "profesionist", ca sa zic asa. Se vede clar ca accelereaza cand incepe ala cu Dacia sa depaseasca. De ce face asta? I-a fost lene sa apese putin frana, sa-l lase pe amaratu' ala sa depaseasca?

Bine, aici nu e vorba de ceva foarte grav. Dar daca cel care venea de pe contrasens era mult mai aproape, si soferul camionului proceda la fel? Nu cumva il avea pe constiinta pe cel cu Dacia?

Parerea mea!

Asa ceva am patit eu intre Bozovici si Anina.Am intrat in depasirea unui camion si cand mai aveam putin si-l depaseam, soferul camionului a calcat si el acceleratia si nu ma lasa sa-l depasesc(trebuie sa precizez ca statusem destul de multa vreme in spatele lui si atunci prinsesem o portiune mai lunga unde in mod normal il puteam depasi lejer, desi se apropia si o curba.Nu aveam viteza mare 40-50 km/h , ca mergea incet pana sa incep eu sa-l depasesc).Din fata venea o masina cu viteza si nu a mai lipsit mult pana sa ma "pup" cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Mda... Si ne mai miram ca astia cu masinile mici sunt speriati de noi ca de draci, si ca toti cei care nu au nimic in legatura cu meseria de sofer profesionist ne fac in toate felurile...

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

    Pastrarea distantei de siguranta este un lucru bun in conditiile in care ceilalti participanti la trafic au un comportament civilizat si nu-ti taie fata,reducandu-ti si mai mult distanta de siguranta,in 20 de ani de soferie am invatat sa pastrez o distanta mai mica intre camionul meu si masina din fata,astfel incat nimeni sa nu fie tentat sa-mi taie fata si sa intre in fata mea prin unghiul mort,macar asa stiu sigur ce distanta am intre mine si vehicolul din fata,o impun eu si nu vreun bezmetic care se baga intre camionul meu si masina din fata!Imi place cu ce usurinta spun unii "sa franeze,dom'le,ca de-aia are frane si nspe mii de roti",stiti voi ce greutate avea camionul?Stiti cat timp iti ia sa franezi 40T?La fel si cu accelerarea,stiti cat timp iti ia sa schimbi toate vitezele si sa ajungi la viteza de croaziera cu un bi-tren care cantareste 60T?Daca sunt in accelerare ca sa-mi ating viteza de croaziera il compatimesc pe bezmeticul care-mi taie fata,prin unghiul mort si fara sa semnalizeze,va avea soarta berbecului cu Dacia rosie!In 20 de ani de soferie(din 1991)nu am facut inca pe nimeni titirez dar asta pentru ca am invatat sa conduc eu jocul,,distanta dintre mine si vehicolul din fata este securitara fara sa fie o invitatie sau o poarta deschisa....

Link to comment
Share on other sites

  • Members

eu zic ca semeseriasul cu dacia e model kamikaze,....asa ceva nu se face nici la jocuri pe calculator.....

din pacate precis si soferul de camion va fi fost incadrat la un articol sau doua....gen conduita preventiva,etc,samd..

asa ceva nu se poate evita decit cu MULT noroc, risti sa iesi in decor si semeseriasul pleaca fara macar s-a se uite in oglinda....

avantajul mare e ca avea camera ,...se pot folosi imaginile pt o mica expertiza sau macar s-a il sperie pe kamikaze...

off topic:ca si exemplu personal....cind eram mai tinerel....eram pe la Orsova catre iesire  ,sincer nu eram atent la el ma uitam la Dunare,vapoare si cind m-am plictisit am zis s-a nu mai dorm pe drum....accelerind usor am zarit cu coada ochiului un junghi de dacie care isi pierdea tablele in depasirea mea...drumul era liber...nu am redus..prea mult  :-\,cind nevasta soferului,o matahala de femeie, a inceput cu semne obscene si injuraturi (citeam pe buze).. >:(.vreau s-a zic ca i-am dus asa pina a venit masina din fata... 8)..apoi a venit un vapor pe dunare ...am uitat....

la intersectia cu drumul de la Severin amica mea era deja in discutii cu politia care m-a tras pe dreapta....

eram deja la 3 articole....degeaba ziceam eu ca obligatia mea ca depasit era s-a nu maresc viteza, ceeace am facut plus/minus viteza vintului....

politistul, om de treaba vroia s-a il convinga pe sofer ca trebuie s-a ne ia la  amindoi permisul, nevasta nimic dreptate cu orice pret...

dupa 5 minute de parlamentari,eu,soferul, nevasta si un politist.,sefu meu si cu 2 oameni de afaceri  erau deja la per tu cu seful polistului ,au gasit cunostiinte comune se uitau la noi ca la circ....femeia nebuna nu ceda deloc si se prognoza s-a ramin fara abecedar....

am cazut la pace doar cind am recunoscut ca viteza vintului era mai mare si cind am renuntat la gindul ca o dau in judecata pt ca m-a injurat ........ 

ps. era acum aproape 7-8 ani, eram sofer de patron si aveam un volvo S80....nu era forumul asta , ;) 

ca sa revin la topic...zic ca ca daca soferul nu e tare in clanta plus filmarea se incadreaza la citeva articole...

  Toate cele bune               

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

  Asa este yo5peb!Pentru cei care vorbesc de distanta de siguranta:pai tocmai ca soferul pastra acea distanta fata de el si vehicolul din fata!Acea distanta a disparut in momentul in care berbecul i-a taiat fata din scurt!Normal ca soferul de camion nu mai avea cum sa franeze securitar!Nu stiu care sofer de camion ar fi sarit cu ambele picioare pe frana sau ar fi tras de volan dreapta,cu riscul sa-i fuga remorca sau sa culce camionul in sant!

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Sunt fel si fel de situatii... Eu ma refer strict la situatia din filmulet: soferul nu trebuia sa sara cu ambele picioare pe frana, poate nu trebuia nici sa franeze, doar sa ridice piciorul de pe acceleratie cand a vazut ca urmeaza sa fie depasit. Astfel evita neplacerile ulterioare, pentru ca sunt sigur ca si-a "sifonat" un pic camionul.

Repet, e parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Sunt fel si fel de situatii... Eu ma refer strict la situatia din filmulet: soferul nu trebuia sa sara cu ambele picioare pe frana, poate nu trebuia nici sa franeze, doar sa ridice piciorul de pe acceleratie cand a vazut ca urmeaza sa fie depasit. Astfel evita neplacerile ulterioare, pentru ca sunt sigur ca si-a "sifonat" un pic camionul.

Repet, e parerea mea!

colegu,...daca ar trebui s-a reduca de fiecare data ...ajunge joi dupa miercurea ciuc la destinatie....

teoretic trebuie sa ii feresti pe alti de ei ....

o parte buna cred ca e ca nu s-a urcat pe el,...ca la sifonat ,etc,samd....e bine...

 

Toate cele bune

Link to comment
Share on other sites

  • Members

In trafic trebuie sa respectam legile, nu conteaza de cate ori trebuie sa franezi sau cand trebuie sa ajungi la descarcat.Daca trebuie sa reduci viteza o reduci.In filmuletul asta se vede clar ca nu s-a redus viteza si se mai deduce fi faptul ca nu s-a uitat in oglinda sa vada daca e depasit.Amandoi soferii sunt de vina si cu asta basta ;D ;D ;D.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Nici o lege din lumea asta nu spune ca trebuie sa franezi ca sa-i faci loc unui dobitoc care te depaseste ilegal(pe linie continua,fara sa semnalizeze,si care iti taie fata fara sa se asigure)In europa unde automobilistul e rege,soferul de camion s-ar putea sa aiba de dat niste explicatii,in America de N ceea ce a facut automobilistul se cheama Wreckless driving si asta costa multi $ si multe puncte de inaptitudine pe permis!Mie mi-a taiat fata un politai(care pe deasupra mai era si in misiune,il urmarea pe unul pe care-l prinsese cu radarul,si de fapt nu mi-a taiat chiar fata ca s-a proptit in remorca) si ghiciti cine a fost gasit vinovat?va spun eu: militianul!

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

  Ce vreau eu sa spun:fiecare accident are o cauza si un efect!In cazul asta efectul l-am vazut cu totii!Cauza nu este ca soferul camionului nu pastra distanta regulamentara(dovada ca el nu a lovit masina din fata lui ci pe dobitocul care s-a interpus intre el si masina din fata anuland-ui distanta securitara)Cauza accidentului este ca un idiot a facut o depasire NEREGULAMENTARA!Si nici o lege din lumea asta nu te poate obliga sa franezi,incetinind traficul in spatele tau,riscand chiar sa produci un accident prin franare brusca,daca in spate ai un camion incarcat mai greu decat tine,pentru a lasa un inconstient sa faca un lucru ilegal si anume o depasire pe linie continua si fara o asigurare prealabila!Sunt de acord cu tine,Tavy,un rendez-vous la un client este mai putin important decat un accident,dar in cazul de fata accidentul nu prea putea fi evitat,iat daca ne bazam pe logica ta ce cauta ala cu Dacia pe contrasens si in depasirea camionului?Aaaa,se grabea,pai de ce se grabea,nimic in lume nu justifica o depasire interzisa si un comportament de genul asta la volan!Nu esti cascador,mergi cu traficul,nu te apuci sa depasesti ca bezmeticul!Si daca o faci o faci dupa ce te-ai asigurat ca ai loc,fara sa tai fata si sa impietezi asupra traficului!Daca esti 'nervos"si faci depasiri de genul asta asta va fi rezultatul!

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

  Tavy,te-ai suit vreodata pe un ansamblu cap-tractor-semi remorca?Ala cu dacia i-a venit din unghiul mort!Ca sa-l fi vazut soferul camionului ar fi trebuit sa stea cu ochii numai pe oglinda din stanga(fara sa se mai uite in fata sau in oglinda dreapta)Pentru ca la cum a venit ala cu Dacia,soferul camionului putea foarte bine sa nu-l fi vazut intre 2 intervale in care s-a uitat in oglinda!Saracul s-o fi uitat in oglinda stanga cand dobitocul cu dacia era in spate mascat de remorca,s-o mai fi uitat o data cand ala cu dacia era in paralel cu remorca(in unghiul mort)si s-a trezit brusc cu el in botul camionului!

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

  In incheiere,daca vreti voi,amandoi soferii sunt vinovati!Ala cu Dacia ca este un inconstient si un dement si pe de-asupra si ca habar n-are sa conduca,ala cu camionul ca s-a nascut pe lumea asta,ca l-a facut ma-sa sofer de camion si pe de-asupra ca se mai si afla la munca in momentul in care s-a produs accidentul :o!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Members

  Acum 4 ani am avut parte de un eveniment asemanator,doar ca in locul daciei era un coleg turc cu camionul care la revenirea pe banda de mers dupa ce m-a depasit, nu s-a asigurat corespunzator in oglinda din dreapta rezultind acrosarea camionului pe care il conduceam eu. Parerea mea ca acelasi lucru a facut si soferul daciei, cel putin asa se vede din filmare. In urma acestui eveniment rutier care mi s-a intimplat, turcul a fost sanctionat cu o amenda contraventionala ptr neasigurare corespunzatoare la revenirea pe banda de mers in urma depasirii, asa ca nu vad unde este vina celui care a condus autocamionul in filmarea de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.