Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

Recommended Posts

  • Members

va pot spune ca Alcatrans Personal deserveste Leatrans, AG, JgT, ... care sunt firme de transport straine cu reprezentante in Romania, pe care de altfel tot eu le conduc in calitate de director, deci este o relatie directa

Vezi ca informezi lumea gresit! Te corectez eu: Sunt firme de transport straine, care si-au deschis societati "cutie postala" in Romania, pentru a angaja soferi romani pe salariul minim din Romania ca sa fie exploatati in vest, evitandu-se astfel plata taxelor si impozitelor in tarile unde firmele respective isi au sediul! Lucruri total interzise in Uniunea Europeana!

Primul sofer care se va pune contra ta la Tribunal pentru ca nu respecti Directiva 96/71/EC, actualizata 2014, te va ingenunchea. Iar pe langa recalcularea salariilor pentru soferi, pentru complicitate la evaziune fiscala si spalare de bani in interiorul Uniunii Europene, cred ca stii sigur ce primesti, ca doar esti fost politist, este?

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Domnule Alin Cauneac, am vorbit la telefon acum circa doi ani, atunci cautati soferi transport agabaritic pentru Gruber. In urma celor doua discutii telefonice mi-am dat seama de doua lucruri: 1- habar nu aveti cu ce se mananca activitatea de transport in general, si cea de transport agabaritic in special. 2- sunteti o persoana duplicitara, fara nici cel mai mic respect fata de cei care va baga banii in buzunar. Asa ca am declinat oferta dumneavoastra. Deoarece sunteti foarte mandru de statutul dumneavoastra de " director de sediu social la Capsunica Impex, Bomboana srl, etc ", ce-ar fi, sa faceti dumneavoastra un exercitiu de imaginatie, si sa va ganditi cam ce-ar insemna, ca raspuns la atitudinea fata de comunitatea soferilor, sa fiti " tratat cu refuz " - vorba lui Caragiale -, adica putin boicotat. Daca nu mai puteti furniza in mod constant " carne de tun " pentru firmele mentionate de dumneavoastra, in secunda doi s-a terminat si cu statutul de director de " cutie postala " - vorba colegului Phraeudian. Si daca tot plangeti de mila capuselor din transport ( intermediari, cabinete medicale acreditate, case de expeditie, etc ) poate puteti sa explicati de ce acestia, totusi prospera in progresie geometrica, iar soferii, nici macar in progresie aritmetica ? Si daca tot va pricepeti atat de bine, de ce nu va ocupati de activitatea intriseca de transport, in loc sa vindeti ceea ce nu va apartine: munca, profesionalismul, atestatele, experienta unor oameni. Pentru ca vreti sa " faceti afaceri " cu o investitie de trei laptop-uri si trei cartele telefonice ? Cu ceva timp in urma, plangeati ca trebuie sa suportati inchirierea unui camion pentru o zi ( dar tineti lectii despre firme cu cinci camioane proprii ) si pretindeati ca soferii sa participe la cheltuieli. In primul rand consultati-va cu un jurist, ca sa stiti cate legi ati incalcat doar prin aceasta actiune. In alta ordine de idei, dumneavoastra ca director de nenumarate firme de transport, nu ati fost capabil sa aveti un camion propriu pentru teste. Este adevarat, costa putin mai mult decat un laptop, nu poate fi parcat pe bancheta din spate, si nu se alimenteaza de la priza. Dar oferiti lectii despre activitatea de transport ! Si pentru ca vorbiti de, citez - " diferenta dintre natii ", - si asta in cadrul Uniunii Europene! -, va informez ca discriminarea atat negativa, cat si pozitiva, este interzisa si constituie infractiune. Sunt si alte tari care au avut o organizare statala socialista ( comunismul a fost un deziderat, pe care Romania ca stat - din fericire - nu l-a atins, dar se pare ca dumneavoastra nu faceti diferenta ), sunt si tari cu traditie capitalista si cu perioade de conducere socialista-comunista-laburista, dar asta nu are legatura cu pragmatismul. Acesta se bazeaza pe ceea ce la vest de frontierele Romaniei, se numeste " win - win solution ". Adica factorul care lipseste cu desavarsire din conceptia ( si a ) dumneavoastra. Si in ultima instanta, va rog sa faceti inca un exercitiu de imaginatie, cu ce v-ati ocupa dumneavoastra daca nu ar exista activitatea de transport din Uniunea Europeana, efectuata in buna parte de soferii care, citez " au trait atatia ani in comunism, latini, altfel pe unele parti ". Ca o parere personala, incalcati cam des legea, pentru un fost membru al unei institutii care are ca obiect de activitate ( doar ) supravegherea respectarii legii - nicidecum care " face legea ".

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Rog administratorii acestui site sa-mi inchida contul de utilizator, m-am saturat de atatea comentarii inutile la adresa mea.

Doresc tuturor soferilor drumuri bune, multa sanatate si realizari.

Sper ca acesta sa fie ultima data cand postez ceva pe acest site.

 

Cu stima, 

 

Alin Cauneac

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Nu inainte de a raspunde la o intrebare , ce anume cauta soferul ,, alca ,, la o firma de transport ??

Si ca sa fac o paranteza , le gruber parca , se punea problema retinerii a unei sume de bani pe kilometri / consum extra , sunt curios daca soferului ,, alca ,, i-ar fi placut conditia si s-ar fi incadrat in problema .

Si ca un sfat profesional , muncitorul e factorul important in ecuatia muncii domn alin , nu logistica / transportatorul pentru ca e usor sa dai 3 telefoane si sa faci 4 ,, click-uri ,, dar munca o face o persoana calificata , apta si care merita respect , un muncitor respectat e imaginea intregului lant , si de soferi trebuie sa ai grija stimabile , ei dau calitate si sens muncii , un muncitor renumerat dupa munca , (nu minim legal impus ) e cel care aduce profit , personal am avut ocazia ca timp de 2 ani zile ca manager transport sa invat ce inseamna respectul si cu adevarat ce inseamna valorarea muncii soferului , sa cunosc oameni si valori morale demne de apreciat si care din ce se scrie aici , comportamente si nepasare , chiar ma bucur ca nu lucrez la ,, alca & company ,, pentru ca daca mi se cere profesionalism si indeplinirea datoriilor , la randu meu cer respect si remunerare , acum nu stiu daca ,, liberalismul ,, vesticilor e cauza , dar constat ca nepasarea e la fel de mare din partea plasarii fortei de munca , fapt pentru care esti criticat pe drept .

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Domnule Alin Cauneac, eu v-am adresat niste intrebari directe, iar dumneavoastra va ascundeti lipsa de expertiza in spatele bla-bla-ului. Cam saracut vocabularul, dar direct proportional cu perceptia dumneavoastra asupra prezentului. Cand ceva nu va convine, o " dati in story ", dar cu doar doua zile in urma ne ofereati lectii despre diferenta ( defavorabila noua ) dintre est si vest-europeni, despre pragmatism si capacitate de adaptare. Aveti perfecta dreptate domnule Alin Cauneac, sunt de acord cu dumneavoastra: bla-bla-bla!  :ymapplause: Apropo de " diferentele " sesizate de dumneavoastra: Tratatul de instituire a unei Constitutii pentru Europa, Partea 1, Titlul 1, Art 1-2 "[...] Uniunea se bazeaza pe valorile respectarii demnitatii umane, libertatii, democratiei, egalitatii, statului de drept si a respectarii drepturilor omului, inclusiv drepturile persoanelor apartinand minoritatilor. Aceste valori sunt comune statelor membre intr-o societate caracterizata prin pluralism, nediscriminare, toleranta, justitie, solidaritate si egalitate intre barbati si femei. [...] " Singura diferenta este bijnitareala ordinara practicata in aceasta tara! Dar ce sa-i faci, ( si ) cu ajutorul acestui forum mai invatam unii de la altii, ne mai " destupam " si noi, mai citim si altceva in afara de " almanahe " ( nu avem bani de seminte ) mai invatam si altceva, ca de...scoala de gradati e cam putin in ziua de azi, " intratul in randuri " nu mai e rentabil, chiar si politia din Romania a fost demilitarizata ( de muuult ). Iar democratia europeana este bazata pe  diferenta de opinii solutionate prin dialog. Si ca sa nu mai existe " diferente " dorim aceleasi drepturi, conditii, salarizari. Si dumneavoastra la fel de multa sanatate.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • Members

lucimarco, ai detaliat perfect pot sa spun despre ceea ce se intampla in Irlanda.Lucrez la Leatrans,sunt unul dintre primii soferi romani de acolo si pot sa confirm ca polacii au 2000,diferenta este ca ei iau banii la saptamana iar noi odata /luna mai exact pe 15.La Dixon nu este nici un roman ,indiferent ca e cu acte de IE sau nu iar la carna stiu ca se ia bine am vorbit la telefon cu ei,dar poate imi dai un pm cu ce zici tu ca e riscant te rog.Pentru ceilalti care nu stiti despre ce e vorba referitor la firmele din Irlanda ,conditii,salarizare etc., mai bine va abtineti decat sa "ametiti" colegii cu informatii false de prin parcari luate.

Drumuri line

salutare colegu , ma scuzi ca o sa te contrazic , am lucrat pentru Leatrans din 2007 pana in 2010,si ce spun multi dintre colegi este exact la fel , in afara de faptul ca banii sunt la timp indiferent ca la luna sau saptamana, timpul de condus in mare parte nu se respecta, cand te dai jos dupa vapor trebuie sa mergi la descarcare ,unde rareori nu iti strici acea ora in care de fapt trebuie sa-ti cauti parcare, apoi dupa ce descarci daca are nevoie de remorca vine altul te trezeste scoti cardul ,muti masina apoi te culci la loc ceea ce este ilegal ,cand faci pauzele prin europa sau anglia nu se platesc parcari deci trebuie sa faci pe tine sau pe unde apuci , si tot asa cine vrea sa incerce doar pentru ca ofera 2000eur/luna n-are decat sa nu uitati ca polonezii de la Leatrans au peste 600eur/saptamana cu contracte pe Irlanda , in final , sa stii ca la Dixon in 2015 a inceput sa ia si romani dar e pe incercate pentru moment ca sunt doar 4 la numar , drumuri bune ,salutari tuturor

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Hai sa fim seriosi, cei care lucreaza la Leatrans si nu numai,si care isi vad de treaba ,nu au timp si nici nu posteaza pe net .Astia care arunca cu noroi in diverse firme fara sa aiba niste probe clare cu care sa si sustina afirmatiile,sunt de fapt niste soferi slab pregatiti care odata ajunsi acolo nu au facut fata cerintelor angajatorului .Sunt foarte multi din pacate care habar nu au cu se asigura o marfa,cum sa si gestioneze timpii de conducere ,respectiv pauzele,care pur si simplu au mers acolo la noroc sperand ca vor invata din mers .Nu e deajuns sa stii niste propozitii in limba engleza sau niste termeni banali in domeniul asta,trebuie sa aveti experienta ca in momentul in care ajungeti acolo sa nu fiti luati prin surprindere etc etc.Mie sa nu imi spuneti ca daca iti vezi de treaba executi toate ordinele primite,daca informezi in timp real(nu dupa ore intregi) despre situatia incarcarilor descarcarilor,probleme tehnice etc,esti tratat ca o carpa,astea sunt povesti de adorit copiii.

salut , pentru tine care nu ai vazut niciodata 1900eur/luna poti spune ca esti experimentat sau excelent pregatit in meseria asta ,insa despre unu care experienta si doreste mai mult de 2000,atat te duce mintea sa spui ca nu are experienta sau slab pregatiti cum doresti tu, fiecare lasa o firma in urma mai mult pentru conditiile de lucru nu doar pentru bani ,eu personal am lucrat pentru Leatrans si conditiile sunt aceleasi ,doar camioanele sunt mai noi ,insa schimbul de soferi in fiecare luna nu va duce nicaeri decat sa ajunga in paragina in mai putin de 2 ani

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Vflorin, ceea ce ai relatat tu este adevarat, mai putin partea cu salariile polacilor care sint intr adevar numai  2000/luna adica 500/saptamana.Programul se respecta(dar dupa niste norme inventate de ei si irlandezi) deci e varza...Curios este faptul ca,potrivit relatarilor unui coleg care si a dat si el demisia,vrea sa se reintoarca la fel cum vor si altii care au lucrat la Lea, multi dintre ei chiar milogindu se la Alin...Nu inteleg...banii care i da Lea poti sai iei la fel si pe continent(Belgia,Olanda,Franta) unde si traiul este semnificativ mai ...ieftin ca sa zic asa..Oricum,nu l inculp pe Alin care in mare parte nu stie despre ce este vorba,repet,pentru el nu este decat o afacere,iar in putin lui timp cauta sa ajute soferii romani..Cum si in ce fel?! Nu stiu si nu am sa inteleg dar macar incearca...Oricum ,eu cel putin inclin sa cred ca ,pentru Romania noastra plina de soferi incepatori si oameni cu datorii este nevoie de cativa de "Alin" pentru ca i mai scoate din impasuri financiare pe multi...Chiar daca nu s de acord cu el si altii care procedeaza la fel,trebuie sa fim mai ingaduitori si, sa speram ca,cu timpul se va schimba mentalitatea atat a angajatorului cat si a salariatului roman,asta vis a vis de salarizare,respectare programului de munca,conditii, si cat mai aproape de zero minciunele. Sa aveti un An Nou mai bun fara evenimente nedorite dar cu satisfactii profesionale si materiale, Drumuri Line si in primul rand sanatate maxima ca daca o avem pe asta le avem pe toate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

salut , pentru tine care nu ai vazut niciodata 1900eur/luna poti spune ca esti experimentat sau excelent pregatit in meseria asta ,insa despre unu care experienta si doreste mai mult de 2000,atat te duce mintea sa spui ca nu are experienta sau slab pregatiti cum doresti tu, fiecare lasa o firma in urma mai mult pentru conditiile de lucru nu doar pentru bani ,eu personal am lucrat pentru Leatrans si conditiile sunt aceleasi ,doar camioanele sunt mai noi ,insa schimbul de soferi in fiecare luna nu va duce nicaeri decat sa ajunga in paragina in mai putin de 2 ani

Este foarte corect ceea ce spui, dar cine sa te auda??

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Members

Salut colegii,

Eu am 4 luni de cand lucrez la Lea, oamenii sunt chiar seriosi, nu se joaca. Daca iti spun ca nu am dat mai mult de 9000 km intr-o luna poate nu ma crezi. Am lucrat la un patron inainte de la Suceava Bosanci, nu-i dau numele ca sa nu-I fac rau, da fara 13000 nu scapam, magnet, foi ... Acuma il aduc si pe varu meu, am vorbit cu Brian sa il iau sa-l invat la echipaj. Cine nu stie, cursele sunt smechere rau mai ales cea de Italia cu Feribot Sicilia, 2 zile pana la Cork, all inclusive pe Mediterana, dar e bataie pe aeia. Alea mai naspa se fac Uk, dar nu-s de speriat, c-am ajuns pana in tara galilor pe niste sate de ziceai ca te afli in Romania.

Ne-a cam chinut Brian inainte de Pasti, dar acum e mai lejer, cine-si vede de treaba nu are nimic cu el.

Ieri l-am sunat pe Alin ca trebuia sa iau o adeverinta pentru nevastamea si mai are nevoie de 3 soferi ca au venit camioane noi, Volvo ultimo racnet. Mie mi-a dat tot Magnmul meu, ca de... sunt vechi aicea, dar nu-I bai.

 

Si ca sa stie toti, aicea se respecta programul. Eu am avut in 4 luni 2 depasiri, una sub 30 mi ca trebuia sa ajung la ferry la Cork sa iau feribotul de Frantasi luna trecuta la dover ca nu am gasit parcare si eram cu timpul la limita

 

Edited by cico_3504
unit comentarii
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Buna ziua dragi colegi , azi dimineata am depus un cv. pe ejobs la firma de transport international LEATRANS, care din spusele lor ofera pentru inceput 1900e cu posibilitate de avansare pana la 2100 maxim. firma este din Irlanda ...... Daca cunoaste cineva si poate sa imi dea si mie ceva detalii despre aceasta firma . Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Se intra greu acuma colegu la Lea, daca nu ai pe cineva in interior... Da bafta multa ce sa zic. Vezi ca Alin are un stil de asta de gluma, da el vorbeste foate serios. Iti pune cateva intrebari in engleza, ceva bazic, tre sa stii sa te prezinti..., te intreaba din timpii de conducere...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Members
La Tuesday, May 24, 2016 la 17:00, CosminCiuculan a spus:

Buna ziua dragi colegi , azi dimineata am depus un cv. pe ejobs la firma de transport international LEATRANS, care din spusele lor ofera pentru inceput 1900e cu posibilitate de avansare pana la 2100 maxim. firma este din Irlanda ...... Daca cunoaste cineva si poate sa imi dea si mie ceva detalii despre aceasta firma . Multumesc anticipat

AMR 1 zi, azi plec acasa. "Totul a decurs perfect, organizare maxima".  Nu stiu de ce, dar am ramas cu un gust amar, o fi de la fiere, cred.  . . . . . .(inca nu am invatat sa mint. asa e?)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Bacalu , vorbesti singur sau .....??  

Ai grija cu ,, spirtoasele ,, ca nu e de glumit la fiere , cat de mintit sau nu , lasa ca ,, pretenii ,, stiu mai bine , stai linistit te mai ia Alin un  sezon la munca , nu trebuie sa faci lobby , si lasa mistocareala ...... Fi baiat Gigel !! 

Ps :ia zi mai faceti pauza in rampa la descarcari ??  aia tot de la organizarea maxima ?? 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Members
La 14/06/2016 la 9:52, Mario Bandit a spus:

Bacalu , vorbesti singur sau .....??  

Ai grija cu ,, spirtoasele ,, ca nu e de glumit la fiere , cat de mintit sau nu , lasa ca ,, pretenii ,, stiu mai bine , stai linistit te mai ia Alin un  sezon la munca , nu trebuie sa faci lobby , si lasa mistocareala ...... Fi baiat Gigel !! 

Ps :ia zi mai faceti pauza in rampa la descarcari ??  aia tot de la organizarea maxima ?? 

internetul asta se pare ca ma face sa vorbesc singur. eu raspund la o intrebare, raspunsul apare in alta parte, ce sa-i faci, o fi de la ploaie. pauza in rampa? pai nu acolo se fac pauzele? aici nu se vorbeste serios, tu nu citesti ce scrie colegul mai sus, ca e bine si ca a sarit programul sa ajung la cork in port? e un fel de comedie. :) ps: banuiesc ca ai observat ghilimelele

Edited by cico_3504
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members
La 7/15/2014 la 21:56, alca a spus:

Bună ziua ,
Cu permisiunea moderatorilor Soferii.ro, as dori sa adaug un subiect nou intrucat cel vechi se referea la 10 soferi si doresc totodata sa ofer toate informatiile concentrate intr-un singur topic.
Lucrurile au evoluat intr-un mod pozitiv, acela fiind faptul ca au plecat la lucru colegi foarte buni, au creat impresie buna si au creat oportunitate pentru alti soferi, compania doreste cel putin 30 soferi români.

Condiţii de lucru:
-contract pe Ro, salariu net cumulat de 1900 Euro lunar, in lunile in care sunt 31 zile calendaristice 1960 Euro/luna
- 100 Euro bonus la sezon pentru buna utilizare a camionului, consum de carburant real
- 200 Euro pentru cei care accepta dublu echipaj cu începători ( ma refer începători la soferii care au experienta in condus camioane dar nu au lucrat pe comunitate deloc, sau care au lucrat 2-3 luni la Hartl de exemplu, oamenii vor merge 3 luni in echipaj iar dupa ce au invatat... camionul si dai bataie )
- se lucreaza 3 luni cu 3 saptamani
- firma asigura transportul la plecare din Romania cu avionul din Bucureşti sau Budapesta
- bonusul se acorda la cererea soferului pentru achizitionarea biletului de avion, achiziţionare carburant, in caz ca soferul vrea sa plece cu masina din Irlanda.
-camioane euro 5 cu volan pe stânga pentru Europa, in general Daf, dar mai sunt si câteva Magnum si Volvo, toate dotate cu frigider, sistem de comunicare prin Transics.
- cursele se fac majoritatea cu frig dar sunt si câteva prelate.
- la plecarea in concediul de 3 saptamani firma ofera dulap cu cheie pentru bunurile soferului .

Cerinte:
- soferi cu experienţă, vorbitori de limba engleza nivel conventional, nu e nevoie de Shakespeare.
- ADR si celelalte acte valabile.

Va rog CV pe adresa de email
Nu pot lasa deocamdata un numar de telefon...dar mai târziu sper sa pot lasa.

Cu stima,

Alin Cauneac

minciuni sfruntate Alin, minciuni, , nu exista decat 3 friguri, tragi de prelate la greu, fara bonusuri, curse irlanda anglia la greu, ,europa doar echipaje, evitati aceasta firma, doar daca stati bine cu nervi si stresul

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members

Domnule Gradinariu Alex, vad ca va ocupati de plasament si locuri de munca pentru soferi. Trebuie sa fie un domeniu interesant pentru dvs.

Va aduc la cunostinta ca inca nu v-ati achitat datoria din 2014 fata de mine, cand v-am platit biletul de avion pentru Leatrans Irlanda si nu ati binevoit a va urca in el.

Daca tot faceti afaceri si doriti sa fiti cinstit fata de oamenii care isi pun increderea in dvs, va rog sa va achitati restantele: aproximativ 200 Euro, nu mai tin minte exact ca erau scumpe avioanele in luna august.

Imi cer scuze ca va abordez pe acest site, dar ii tin minte tot timpul pe cei care mi-au tras teapa!!!

Asa ca , va rog sa ma contactati pe privat, sa rezolvam problema.

Alin Cauneac

P.S. Daca treaba va fi rezolvata, voi comunica tot prin intermediul acestui site ca poate sunteti matur sa faceti un business in transporturi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Uiti ca si tu esti dator la mine? tot din 2014 cand lucrai pe bascula si mi-ai cerut sa te mai tin angajat ca sa-ti mearga vechimea...contract la banca...baliverne..., si tu mi-ai spus ca-mi dai banii, iar pana acum nimic ?

Da , uite cine vorbeste, ai fost correct? Esti correct? cine la cine e dator eu la tine sau tu la mine?

Nici pana in ziua de azi nu mi-am primit banii inapoi de la tine

 

Ca patronul de pe bascula nu era prost sa te angajeze, tot Alin iti platea darile la stat.

 

Edited by cico_3504
unit comentarii
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

ce am facut Aline a fost doar un mod de a mi recupera macar o parte din restantele la plata pe care le are lea la mine,respectiv 461 euro,penalitati pentru nu stiu ce(si cred ca ti aduci aminte ca am fost printre putinii soferi romani care nu au atins/botit camioane/trailere). Si sincer imi pare rau ca n am putut sa ti dau (vorba ta de mai sus)  eliminat mai mult pentru ca meriti! Ai fost baiat bun la inceput,iar eu  fiind primul tau sofer am putut observa schimbarile tale...Tu ca si multi altii ai uitat "de unde ai plecat" si visurile de a fi patron au devenit "fumuri de patron". Iar despre faptul ca eram pe basculanta,asta pentru cunostinta ta,a fost si este un vis de al meu de a ramane sa lucrez in tara, nu sa fiu sclav pe UE(pentru ca,la urma urmei asta suntem,chiar daca suntem angajati cu acte,rezidenta,pensie si celelalte drepturi tot outsideri suntem si tratati ca atare..)

Nu ai tu km cu fata cat am eu facuti cu spatele in parcari la rampa pe dreapta!!! Nu mi da tu mie lectii de bun simt,cand eu am avut firma de transport in vremea cand tu abia descopereai ca ai zece degete la maini eliminat.

Iar pentru ceilalti colegi,promit ca am sa postez aici numarul de telefon al agentiei din Olanda care recruteaza soferi la greu salariile incepind de la 3200 pana la top 4600-4900 acum in plin sezon(aici ma refer la cereale&legume/fructe),nu ceea ce postezi tu 2500-3000!!! tu nu iei comision....

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.