Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

Recommended Posts

  • Members

Asa este Cristi,

Intrucat am fost nevoit sa platesc sume considerabile pe testarea cu camionul, iar din unele motive unii au fost respinsi, altii nu au mai vrut sa mai lucreze pentru ca s-au speriat de publicitatea negativa facuta de unii oameni impotriva Leatrans, am decis sa cer 30 lei(jumatate de suma) pentru care Lavinia ofera chitanta, iar eu pun cealalta jumatate de suma pentru a-i achita omului camionul(motorina, asigurare, uzura anvelopelor, eventualele daune).

Am avut si oameni care mi-au avariat camionul de teste, deci... cui nu ii convine, nu am ce face.

Am avut si oameni care nu au avut la ei bani, pe unii ii astept sa ia primul salariu :).

Oricum nu iau la nimeni bani pana nu trece de limba, sau nu corespunde, ar fi pacat de banii mei si l-as imbogati pe cel de la care imprumut camionul.

Drum bun si sa aud numai lucruri bune despre tine.

Cu stima,

Alin Cauneac

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Marele ioan mi a fost sef la transmec cateva luni astept dar nu pana la craciun ,max 1 saptamana un semn pt gruber.Salutare dn Alin ,teletinflorin@yahoo.com ,din bacau sunt 0754561226 ,experienta DA ,engleza DA ,atestate full DA .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

Mare atentie cei care vor sa mearga in Irlanda in general si la Leatrans in special.este recomandata doar celor care stau foarte bine cu nervii si celor care pentru un salar frumos,nu ii mai intereseaza nici conditii de munca si nici stres,nimic.Deci ,care sinteti amatori de facut 24-45 ore pauza in Anglia si Irlanda doar la boscheti,atunci va recomand calduros Leatrans.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Salutare tuturor celor care vor sa mearga la munca in IR. prin intermediul unor oameni ce vor profita de pe spatele vostru. De vreti cu adevarat sa mergeti la acea firma , ar fi mult mai indicat daca ati vorbi direct cu Dna CIARA , patroana acelei firme . V a raspunde la tel .0035361304330 sau trimiteti maill la jobs@leatrans.com , si e posibil sa fiti angajati cu contract de IR. Drumuri bune sa aveti.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

iar ea o sa va trimita la Alin de la iasi sa dati proba si sa va faca angajarea pe romania daca luati probele.mare "branza".Ce simplu ar fi daca ar fi fost asa cum zici tu...

a si inca ceva..nu stiu cate stii tu colegule dar Ciara este secretara si amanta lui Brian unul din cei 2 frati care detin firma .Asa ca lasaneeeeee!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

am fost la leatrans,da seriosi cu banii dar pe anglia si irl cheltuielile sunt mari iar de pauze...bagi numai 15 ore s.dl alin e ok doar va arunca in arena in rest,nu parcari civilizate ,nu diverse nevoi necesare in meseria asta,doar full tacho,vorba lui brian zmeul.totul la boscheti.ne am vandut ieftin.polonezii,nu munceau ca noi si luau 26oo eur.ca,vorba aia romanii e multi si....sanatate

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Nu cunosc aspecte legate de conditiile de munca si de plata la Leatrans. Cred insa ca afirmatia ca salarii de 2600 de euro, oferite polacilor ce lucreaza in Irlanda ca si soferi de international, e putin exagerata. Incearca o paralele cu ce salarii sunt in UK. Stiu, de la diferiti colegi (care lucreaza in firmele respective) cam asa: 750 euro/saptamana ar castiga un irlandez la Dixon (bani din care se scad ceva cheltuieli, care nu sunt putine),si romani nu prea angajeaza acolo, iar la Carna se castiga undeva pe aproape de ce se castiga la Dixon...dar sunt ceva riscuri acolo.

Mai e o chestie la care nu sunt de acord cu colegul de mai sus, in ceea ce priveste faptul ca unde sunt mai multi romani treaba se strica. Din ceva experiente traite pe propria piele pot sa afirm ca polacii sunt mai ceva ca romanii, Polacii care lucreaza la birouri au ceva mentalitate comunista invechita, si nu cunosc prea bine termenul de respect, respect pentru soferul de international, care isi sacrifica o parte din viata traind-o in cabina. Ei (polacii-operatori de trafic) incep sa impuna in unele cazuri termene de livrare la limita, caz ce face ca soferul sa fie expus la foarte multe greseli, din dorinta de a-si face treaba pentru care este platit cat mai bine, si in unele cazuri (cazuri in care multi nu recunosc) pentru a nu-si pierde locul de munca.

Cred ca meseria asta trebuie practicata cu deminitate. Daca acest lucru nu este posibil in locul in care muncesc, sunt si alte firme de transport care fac angajari. Se spune ca un tanar din SUA schimba in medie 19 locuri de munca pana implineste varsta retragerii (pensionarii).

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

lucimarco, ai detaliat perfect pot sa spun despre ceea ce se intampla in Irlanda.Lucrez la Leatrans,sunt unul dintre primii soferi romani de acolo si pot sa confirm ca polacii au 2000,diferenta este ca ei iau banii la saptamana iar noi odata /luna mai exact pe 15.La Dixon nu este nici un roman ,indiferent ca e cu acte de IE sau nu iar la carna stiu ca se ia bine am vorbit la telefon cu ei,dar poate imi dai un pm cu ce zici tu ca e riscant te rog.Pentru ceilalti care nu stiti despre ce e vorba referitor la firmele din Irlanda ,conditii,salarizare etc., mai bine va abtineti decat sa "ametiti" colegii cu informatii false de prin parcari luate.

Drumuri line

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Members

Va salut,

Luni 17 Noiembrie vine domnul Ken in Romania, patronul Leatrans.

Cine doreste sa vina sa discute direct cu el in vederea angajarii, va fi disponibil luni si marti la Iasi.

Cu stima,

Alin cauneac

Link to comment
Share on other sites

  • Members
Va salut,

Luni 17 Noiembrie vine domnul Ken in Romania, patronul Leatrans.

Cine doreste sa vina sa discute direct cu el in vederea angajarii, va fi disponibil luni si marti la Iasi.

Cu stima,

Alin cauneac

Buna ziua,

Domnul Ken a amanat din motive personale vizita in Romania cu o saptamana.

Mai avem nevoie de 4 baieti.

Cu stima,

Alin Cauneac

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

De ce minti Alin?Nu veniti degeaba ca nu sunt masini libere,eu ca si alti 2 care ne am întors din concediu,numai ca sa si ia "Domnul" Alin comisioanele,ne au dat niste "rufe"pe lângă care RABA este limuzina.Te tin in stand bay pe masinile astea fără frigider,dezaburitor oglinzi,etc.Deja se vede ca s a stricat treaba si aici.. La urma,suntem doar monezi de schimb pe mosia lui Alin Cauneac si Leatransport

Link to comment
Share on other sites

  • Members

George probil nu cunosti faptul ca vor veni masini noi noute in curand iar de mintit nu am mintit nicioadata deci implicit nici pe tine. Daca doreai sa cunosti adevarata situatie a lucrurilor puteai sa ma suni nu sa ma blamezi pe mine ca as fi mincinos.

Cu stima,

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Scuze la admini/moderatori,dar Alin când te-am sunat sa ti zic pasurile si ca vreau sa demisionez,nu ai mai încercat ca alta data sa mi explice situatia si sa vb cu ei mi ai rasp sec sa ti dau 3zile sa mi gasesti înlocuitor...asta spune mult,n am nimic cu tine dar sincer,cu scuzele de rigoare..."te ai schimbat"si tu..

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Si ca o completare,ca n am mai apucat sa scriu si restul(m o fugărit politia al dreq UK cu privat zone),pot sa confirm ca săptămâna viitoare se așteaptă 10-15 bucăți de Renault si Volvo noi nouțe,si ar mai fi nevoie de soferi mai ales ca pleacă majoritatea polacilor si o parte din români de sărbători.Oricum pt cei noi la majoritatea ucenicia se face pe cazane.Si încă ceva..am rămas plăcut surprins de schimbarea comportamentală a headoffice lui de la Lea,la modul ca si cer scuze,te roagă sa,etc.,te asculta daca le dai sfaturi vis a vis de program si altele.DAR,sunt alte surprize printre care ca încă ti plătesc biletul de avion dar la unul plătește si bagajele de cala la altul nu..deh ei încearcă sa tragă cat pot de unde pot,iar singur nu fac faţă sa mă cert cu ei.Daca am fi uniti si ne am cere drepturile alta ar fi situația.Per total rămâne o firma unde daca stiu sa speculezi orice pauza cat de mica si daca rezisti la stres si papa pe barca numa' pe la 3 dimineaţă,ai un salar frumusel,nu fumezi,nu consumi alcool(ca prostul),poti veni cu bani frumoşi acasă.Si marele avantaj este ca(asta ca sa l dau cu var si pe Alin ca ieri s-a supărat de comentariul meu),Alcatrans este singura firma la care am văzut ca pe contractul de munca (care apropos acum ti l face direct perioada nedeterminata),este trecuta si diurna de 60€/zi,si 1000lei pe tara,contract cu care puteri împrumuta de la banca sa va luati casa/masina etc,pt ca se depășește baremul ala de 7500 ron pe care ti l cere banca.Si sincer pt mine acesta a fost singurul motiv de am mai rămas la firma asta.Sa averi Drumuri Line colegilor

Link to comment
Share on other sites

  • Members

imi dau seama ca daca singurul tau motiv este doar salariul sa poti face un credit la banca,nu mai conteaza lipsa de respect manifestata de aceasta firma cu 38 camioane si o nevoie avida de soferi.nu i mai umfla ,ca te apleci prea tare.stim cu totii ce e acolo si modul de ciocoism aplicat de conducere cat si lipsa de odihna,sclavagismul asta modern.ar trebui sa ne trazim cu totii la adevar si sa ne vedem valoarea umana.dar...atita timp cit exista obedienta,cred ca ne luptam cu morile de vant.oricum,tot timpul vor exista trestii la usa lor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.