Jump to content

Recommended Posts

  • Members

Miller Logistics S.R.L. Cluj Napoca, din partea mea un 4 cu multa indulgenta:

motive:

a) aspecte pozitive:

-masini noi cu asistenta nonstop asigurata

-echipament de protectie asigurat (chiar daca este de cea mai proasta calitate si in cantitati insuficiente)

-nu exista probleme legate de consum

-nu se agreaza folosirea magnetului dar daca il ai si afla ca il ai ti-se face aluzie sa il folosesti la incarcari sau descarcari dar nu isi asuma raspunderea unei eventuale amenzi

-nu comenteaza daca iei pe cineva in cabina (prieten/prietena, nevasta, amici, gagici sau amante)

-iti asigura asistenta medicala de urgenta

- ....chiar nu stiu ce sa mai scriu la acest capitol dar sincer voi reveni daca vor aparea amanunte esentiale (si chiar invit fostii colegi sa completeze acest capitol)

B) aspecte negative:

-S.C. Miller Logistics S.R.L este o firma de apartament din Cluj Napoca iar staful acesteia compus din 3 persoane nu are nicio putere de decizie, toate deciziile fiind luate la baza molinero din Olvega / Spania

-oficial se lucreaza 2 luni si 2 saptamani cu 2 saptamani de pauza dar recomand colegilor sa nu se bazeze pe asta deoarece nu sa respectat niciodata acest termen (atat in cazul meu cat si in cazul altor colegi)

-personalul de la baza din olvega este preponderent de origine spaniola si marea majoritate sunt RASISTI ce nu sufera romanii din varii motive si chiar nu se feresc sa arate asta in fiecare zi. eu personal am avut parte de cel putin 5 (cinci) experiente rasiste provocate de unele persoane ce fac parte din personalul salariat de la baza din olvega din care as dori sa amintesc ca un mecanic (destul de in varsta si cu scaun la cap) mi-a strigat sa ies din atelier si sa vorbesc in limba romana in strada deoarece in atelier se vorbeste numai in spaniola (mentionez ca in contractul de munca nu este stipulata obligatoriu folosirea limbii spaniole iar la interviul de angajare cunoasterea limbii spaniole a fost doar un avantaj si nu o obligativitate), un alt incident l-am avut cu cel ce se ocupa de supravegherea instalatiei de spalat camioanele care permanent prefera camioanele molinero si le baga in fata la spalat iar in fata celor de la miller (soferi romani) se strica suspect

instalatia si inchide portile; alte incidente rasiste am avut cu seful atelierelor arsenio

(scris cu litera mica din motive personale), ceva disponenti spanioli, si chiar cu marele sef de trafico bautista (din nou scris cu litera mica din motive personale)

- cu toate ca firma molinero are 50 de camioane pe romania (prin subsidiara Miller Logistics) unde muncesc oameni (si nu animale) departe de casa timp de 2 luni si jumatate, atunci cand acestia sub un motiv sau altul ajung la baza din olvega si mai ales isi fac acolo pauza de 24 sau 48 de ore nici macar un WC nu au la dispozitie facandushi nevoile pe camp la fel ca si in evul mediu...de dus, bucatarie, dulap individual, masina de spalat, autoturism pus la dispozitia soferilor pentru a merge la cumparaturi si pentru a merge in diferite locuri in apropierea bazei pentru recreere

desigur ca nici nu poate fi vorba...

-transpostul spre si dinspre baza molinero la Cluj Napoca este asigurat de molinero dar cu mentiunea ca in ultimile cateva luni nu au mai vrut sa mai plateasca soferilor si valiza la cala fiind considerata bagaj personal, soferii platindu-si singuri la aeroport valiza dublu fata daca ar fi fost cumparata odata cu bagajul macar si dedusa din salariu apoi...cam asa arata gradul de respect pe care il au fata de soferii romani...

-orice complectare verbala a celor ce scrie in contract este doar pentru a linistii spiritele incinse si nu va fi niciodata respectata asa ca atentie daca va promite ceva bautista , marian sau lorena , sa fiti siguri ca NU se va indeplini si in functie de cat de stransi cu usa se vor simti vor face totul ca sa te faca sa pleci prin demisie (dupa aproape 8 luni la ei am ajuns la concluzia ca se minte mult in molinero / Miller si ca toate minciunile pornesc de la bautista indiferent de "gura"din care le auzi...

- avand in vedere faptul ca seful soferilor -bautista nu vorbeste limba romana, pe post de traducatori ii are pe marian si lorena (de fapt acesta fiind si singurul lor scop acolo) care cu mare pompa se autonumesc "staf " (sefi) dar atentie, nu mai sperati sa va rezolve problemele ca nu au nici o putere iar daca la marian am sesizat uneori unele sclipiri de intelegere (dar doar atat, intelegere) lorena calca pe cadravre...daca doriti sa aveti un dialog cu staful molinero sfatul meu este sa va aduceti voi alti traducatori deoarece marian si lorena traduc numai ce vor ei ,sau sa invatati limba spaniola...

-cei ce s-au incadrat la Miller Logistics si locuiesc in spania vor trebui sa isi ia gandul ca isi vor vedea familia in afara celor 2 saptamani de vacanta pentru ca vor face tot posibilul sa nu va apropiati la mai mult de 300km de casa...

- salariul negociat in linii mari se respecta dar, cei 13000km pe luna nu se respecta eu personal in ultimile 2 luni lucrate nu am depasit 9000 (eu am un mail de la ei inca de la inceput cu conditiile angajarii in care imi garanta 13000km pe luna dar bautista mi-a spus ca el personal nu a promis asta)

- salariul nu are o zi fixa de intrare in cont, in primele 2 luni a intrat pe 12 leii si 15 euro, dar in ultima perioada ajunsese sa intre pe 18 leii si pe 23 euro, asta in situatia in care eu am conturile in aceiasi banca din cluj cu Miller Logistics iar colegilor care aveau cont in alte banci le intrau banii chiar si cu 2 pana la 5 zile intarziere...

- minciuna e la loc de cinste in molinero / Miller...nimic dintre promisiunile verbale nu vor fi respectate daca nu vor fi scrise pe hartie si semnate de bautista, multi dintre colegi inclusiv eu fiind nevoiti sa inregistram cu telefonul convorbirile in care ne fortau sa facem unele mici ilegalitati la programul de condus si isi asumau posibile amenzi ulterioare sau promiteau cine stie ce altceva...

- mi-sa cerut la un moment dat sa semnez

"ïn alb"

un act aditional la contractul de munca (adica avea rubrici legate de salarizare si de perioada de valabilitate a contractului ce erau marcate prin puncte ne fiind complectate lasand loc de a fi complectate ulterior cu ceea ce voiau ei) iar la refuzul meu mi-au bagat sub nas o alta hartie care transforma punctul din

contractul de munca referitor la perioada de valabilitate a acestuia din "nedeterminat"in "VALABIL 6 LUNI "...

-daca masinile sunt noi nu acelasi lucru il pot spune despre remorci care sunt vai de mama lor...la un moment intr-o parcare din Franta am ramas fara baterie la frig si unica solutie sugerata de trafico a fost sa opresc din parcare in parcare ca sa caut cabluri de pornire si sa las motorul permanent pornit...aceste solutii binenteles au fost insotite de reprosuri de genul ca "dece abia dimineata am sesizat ca nu merge motorul si ca daca marfa se strica sunt bun de plata (transportam congelate si temperatura scazuse la -5 grade)...noroc cu un sofer turc printr-a 3a parcare in care am oprit (parcarile erau aproape goale pentru ca era ora 8 dimineata iar cine mai era venise noaptea si dormea la ora aia) altadata datorita garniturii facute din pungi de plastic la busonul rezervorului de motorina de la frig sa oprit motorul si nu a vrut sa mai porneasca (sa infundat instalatia) iar pe ei ii interesa doar sa imi atraga atentia ca daca am ramas fara motorina platesc marfa stricata (tot congelate aveam iar afara erau peste 40 gr celsius)...

-fregvente intreruperi de program de odihna pentru schimbari de remorci...

-programul de lucru se respecta mergandu-se la limita legalitatii si facandu-se uz de intelegerea politistului in caz de control...

as mai scrie si altele dar nu vreau sa plictisesc pe nimeni...in concluzie : molinero / Miller Logistics cu indulgenta nota 4.

PS...Miller Logistics am scris cu majuscule numai din respect pentru fostii mei colegi care se chinuie sa duca un banutz acasa...in rest, pronumele personale (persoane / firme) scrise cu minuscula arata respectul cu care am fost tratat si pe care il inapoiez cu prisosinta.

Va multumesc pentru rabdare....drumuri bune si Doamne Ajuta la toata lumea.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 362
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vai de mine și de mine, câtă răutate și nesimțire pe ei domnule... auzi și tu?!?... Să stea cu cuțitu' la gâtu' omului să scoată cardu'... extraordinar domnule, una ca asta. Și să-i spună să nu respec

SUCEAVA LOGISTIC  - NOTA 2, ...... obligatia de a folosi magnetul; timpii de conducere si pauza - nerespectate; semnarea unor documente la angajare, ce au rolul de garantie in locul asigurarilor; neas

Nota 10 ?Oare ce sofer mai poate da acesta nota unei firme?Cred ca tii cu ,,ursul"sau esti chiar el!

  • Members

CORECT ceea ce spune colegul este perfect adevarat si aici punctez in privinta banilor e firma de nota 10 platit la timp si corect,dar se schimba lucrurile in fiecare zi se alimenteaza in pompe unde vor ei dispecerii vietii e un sofer care face planificari la concediu in functie de zona de unde esti si in functie de cum cotizezi,sa va spun adevarul eu mai lucrez la ei max 21 de zile firma e ff buna dar in schimb POPA MARIAN si LORENA FRANZELA isi bat joc de soferi,am la ei 10 luni dar nu ma incinta numai banii daca iti face programul varza,niste nenorociti de dispeceri care nu au nici o legatura cu romanii,te obliga sa mergi pe echipaj daca esti hotarit nu mergi daca te_ai saturat renunti si te duci acasa nu mai ai pretentii si sau scapat de tine,eu pot sa anunt un proces clar impotriva lor incat au folosit o stampila falsa pt prelungirea,pardon pt anexa unui contract expirat,aceasta firma este foarte buna pt oamenii care nu au familie si pot sta la cheremul lui POPA MARIAN,te obliga sa iti intrerupi pauza de 24 sau 45 ore indiferent de starea ta,ex eu fiind in pauza de 45 ore ma obligat sa merg cu camionul beat,daca admin;siteul imi permit pot pune inregistrari intre mine si dispeceri care ma amenintau ca imi imputa marfa daca nu plec in starea in care eram :-t un accepta decit ce vor ei pentru acest lucru acum au soferi de nota 10 pensionari si restul care accepta sa fie tratati ca si sclavi;VREAU sa specific un lucru foarte CLAR cei care au vb inainte de aceasta firma nu au dreptul de a comenta pt ca au stat la aceasta firma doar 1 max 2 sapt si nu poti sa iti dai cu parerea despre o firma in 2 sapt sau schimbat regulile la MILLER de 2 luni incoace

orice sesizare facuta are efect si dreptate doar la cel care vrea sa para barbat dar nu e chelul POPA MARIAN

Link to post
Share on other sites
  • Members

J Carrion / Carrionexpedition. Nota 9, in afara de faptul ca nu ai voie sa te acompanieze nimeni in cabina si salarul de 1500, cam putin pt. 2,5 luni afara cu 2 saptamani acasa , pot sa spun ca restul e ok . Drumuri bune !!!!

Link to post
Share on other sites
  • Members

SC AGIL TRANS SRL ..nota 5 .

Te obliga sa mergi cu magnetul;

Distributie doar nationala iar soferul este si incarcator si descarcator de produse electrocasnice ( de mare greutate,doar masini de spalat si frigidere )

Se pierd foarte multe nopti din cauza transbordarilor de marfa...ex: Patronul incarca lejer un tir cu electrocasnice, iar soferii sunt obligati sa o indese in 2 camioane sau chiar unul..Timp de odihna pentru sofer MINIM..2 max 3 ore pe noapte.

Nota 5 pentru ca salariul este mai mare ca la concurenta si la timp. In rest numai minusuri..Salutari.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Members

ARCESE Romania-au inceput problemele-nota actuala,de 2 luni,incepind-nota 7 cu indulgenta.Comunicarea mea cu Dispecerii f buna,mi-am facut datoaria exemplar,nu am amenzi deloc,tahograf ok,dar cu toate acestea au inceput problemele...detalii,in curind...

Link to post
Share on other sites
  • Members

salut1 eu lucrez la arcese transport cj dar sint ok,banii la timp,ce ai vorbit aia ti se da,nu sari peste program,daca iei amenda si nu esti tu cel care a contribuit la asta ei platesc si chiar cei vinovati nu am auzit sa li se opreasca bani. eu lucrez de 1 an si 4 luni si nu am avut probleme

Link to post
Share on other sites
  • Members

Buna,nota 10 pentru Blomquist acum Bring Trucking.

Am plecat de la ei de curand dar mi-au dat toti banii,lucrand la ei aprox. 2 ani si neavand probleme cu ei.

Cu ajutorul lui Dumnezeu daca tu in primul rand esti corect,atunci te poti astepta ca si altii sa fie corecti,nu merge invers.

Consider ca ar trebui sa facem aprecieri reale pentru a incuraja continuitatea corectitudinii.

Link to post
Share on other sites
  • Moderators
J Carrion / Carrionexpedition. Nota 9, in afara de faptul ca nu ai voie sa te acompanieze nimeni in cabina si salarul de 1500, cam putin pt. 2,5 luni afara cu 2 saptamani acasa , pot sa spun ca restul e ok . Drumuri bune !!!!

Ca si castig material, ca nu e un salariu. Ati fost de acord cu el ?

Ca si perioada de deplasare ati fost de acord ? Presupun ca da.

In rest nu comentez. Poate iti dai seama singur de ce sunt si alte interdictii, privind din punctul de vedere a angajatorului.

Ai fost prevenit din start prin Fisa postului ca nu poti avea pe nimeni strain de companie in cabina, oare de ce ?

Nota 9 e o nota buna. Dar mai gandeste-te pentru 10 ce ar trebui sa faca ei?

Si da un raspuns,

Link to post
Share on other sites
  • Members

Nota 10 nu poate sa obtina nici o firma , apropo sxn de unde sti tu ce am vorbit eu cu cei de la carrion si ce fisa a postului am semnat eu , nu estu in masura sa ma intrebi pe mine , aici se dau note la firme ai inteles, nu te mai amesteca . Si sa nu zici ca sunt falos iti raspund la intrebare , pentru nota 10 , 2000 euro + salar pe tara si sa poti fi acompaniat in cursa , de restu fie care cum se descurca , eu nu cred ca te poate obliga vreo data in viata cineva de la o distanta de 2000 2500 km prin telefon sa faci ceva. drumuri bune fara magnet.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Members
Hai sa facem un sondaj orientativ ,luati in calcul toate variabilele care intervin si acordati o nota de la 1 la 10 Firmelor la care lucrati ,nu conteaza in tara sau strainatate.

romtas services minus ------5

acolo soferul aduce marfa, el o descarca la depozit , el o incarca, lunea e belea ce e la ei, daca ajunga la 12 noaptea acasa e ok, daca nu tre sa stai sa descarci marfa , la mina

Link to post
Share on other sites
  • Moderators
Nota 10 nu poate sa obtina nici o firma , apropo sxn de unde sti tu ce am vorbit eu cu cei de la carrion si ce fisa a postului am semnat eu , nu estu in masura sa ma intrebi pe mine , aici se dau note la firme ai inteles, nu te mai amesteca . Si sa nu zici ca sunt falos iti raspund la intrebare , pentru nota 10 , 2000 euro + salar pe tara si sa poti fi acompaniat in cursa , de restu fie care cum se descurca , eu nu cred ca te poate obliga vreo data in viata cineva de la o distanta de 2000 2500 km prin telefon sa faci ceva. drumuri bune fara magnet.

Eu te intrebam de contractul semnat de tine cu o anumita firma. Ca e Carrion sau oricine altcineva nu-mi pasa. Atata timp cat esti de accord cu un anumit contract. Vinovat sa vad in cine ? In cel care redactat acel contract standard sau in cel care-l semneaza "ca primaru""?

Link to post
Share on other sites
  • Members

BLOMQUIST (BRING) Slovakia

as da nota de la 8 la 9

-nu umbla la salariu daca :

a. ai ocolit

b. ai consum mai mare

c. folosesti sirocoul sau aerul conditionat (am avut cazuri cind in firme precidente am platit si motorina de sirocou cand afara era minus 10 si am stationat 7 zile,)

e. nu ai ajuns la timp

-organizeaza transport pr soferi dus intors acasa

-coordonatorii te ajuta cand ai nevoie (cel putin nu am avut cazuri sa nu fiu ajutat cand am avut nevoie)

Nu as da nota 10, intrucat se intarzie mereu cu salariu max 2 zile.

Uneori iti impun niste impozite neanuntate (cel putin ultimele 2 luni nu am mai avut asa ceva, dupa ce multi soferi au aratat nemultumirea)

Link to post
Share on other sites
  • Members

-SC Total Nsa srl nota 7 spre 8, trebuie sa mentionez ca lucrez pe bascula.

Pot mentiona ca salariul este bun, de masini se ocupa restul ca la bascula.

La prelate ca la orice firma taieri la consum, dar banii la timp asa cum cere tot soferu' din cate se stie.

-SC Trans Montana 6 spre 7, salarizare fiind slabuta in jurul sumei de 1000.

-Sc Compact Transport afiliata Hyndelang pfff un 4 spre 5 cu indulgenta (poate pentru domnisoarele de la wornitz si pentru Doamna dispecera din Sibiu) dar in rest dezastru. Nu recomand nimanui poate doar daca doriti sa vizitati Grecia, pesisajele Europi sau sa deveniti marinari.

Link to post
Share on other sites
  • Members
Regele Marocanilor(King of the Maroccans)nota 1:patronul te injura te ameninta,dispecerii iti dau un traseu iar apoi iti tau din diurna ca ai facut km,salariul minim pe economie ioc,mers la greu cu magnetul sau pe doua carduri,trebuie sa duci atentii,masini varza,dupa ora 17.00 nu mai raspunde nimeni la telefon,bani pentru cheltuieli neacoperite de cardul pentru motorina nu primesti,soferii loiali lui te sapa,diurna nu e fixa o primesti in functie de starea de spirit a patronului...

tinere tu cam schimbi firmele dar nu e asa la REGELE MAROCANILOR. se da traseu ca soferu roman e tarfa si vrea bani multi si consum la discretie in functie de cat are nevoie de bani de femei si pacanele.

Link to post
Share on other sites
  • Members
Sprint Acx nota 5 - , cu indulgenta 5,5

bani pe km efectuati ii primesti

in rest nimic

Ești 'beton' cornell41 :-bd:ympeace:

Commentul asta cred că are legătură cu tine si nota asta 'bunaaaaaaa' care o dai unei firme la care ziceai....citez ;

Re: Sprint ACX Logistic European

Mesajde cornell41 » Joi Aug 22, 2013 8:54 pm

Am inteles colegu,

Ma numesc Mirea Cornel,lucrez pe Iveco Stralis,40 tone,km bord reali 120 000,nu am stat mai mult de 3 saptamani plecat,se pleaca cu bani in buzunar suficienti,taxele se platesc automat pe aproape toate tarile,am primit banii la timp pe 2-3 la inceputul lunii,am fost toti colegii impreuna cu sotiile si copii la munte,trei zile,cazare ,masa si pe deasupra bautura si un berbec la gratar.Lucrul acesta sa intamplat pentru ca in luna august toata firma SPRINT ACX a fost in concediu si toate masinile in garaj.Maine plec in cursa cu revizia facuta,cauciucuri noi,capete de bara schimbate etc.Da Cristi e smecheras ca altfel un anumit gen de soferi l-ar fi bagat in faliment.Pe Stralis se castiga mult mai mult de 7 euro pe 100 km.In fine esti in eroare dar te rog eu nu mai duce lumea pe piste false.

=)) =)) cred că nota 5 se datorează ca nu ti,au picat bine la stomac gratarele&barbecue :-j:-j

Uimește.mi intelectul cu un raspuns...de ce un om în august ia apărarea la firma la care după 5 luni îi da nota 5'5 cu 'indulgență' cică :-j:-j

Îmi permit să îmi dau cu ' presupusul..... :ymdaydream::ymdaydream: o fii din cauză că iarna nu se fac grătare&barbecue :)):))

Link to post
Share on other sites
  • Members

Iarna nu-i ca vara

se mai schimba vremea

dar vine iar soarele

nota reflecta tot ce ai scris mai sus ,pentru restu discutam

In august nu am dat nici o nota doar evaluam si tot ce am scris mai sus sustin dar mai sunt si alte aspecte descoperite pe parcurs

si oricum e greu sa ma cumperi cu un gratar,indiferent de anotimp. cu alte cuvinte mananc cu tine acum si daca nu te ti de cuvant iti intorc spatele. in momentul cand am plecat de la Sprint Acx la usa era un coleg care se angaja pe 3,5 tone, poate sa confirme ca nu i-am vb de rau. dar nota se refera la noua organizare .in viata oameni se mai schimba

Repet tot ce scris de tine mai sus e real nu retractez nici o virgula

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.