Jump to content

URGENT O INTREBARE

Recommended Posts

• Members

vorbeste cu seful tau cumva sa iti trimita o foaie de liber  sau un coleg sa te ajute  ,  e  singura solutie  ,amenda cam la 2000  euro  si ceva sute  !  ori roaga te sa nu te opreasca nimeni.....  nu iti ia permisul    doar iti da amenda

• Members

NU iti ia permisul daca  nu ai respectat diagramele ! dar iti da amenda  si daca nu ai banii sa platesti  te poate  retine pana platesti !!  intelegi  ? nu iti  ia permisul  nici atestate sau altceva , BANI iti ia ! atata ...... DAR daca sefu tau  e cu tine iti poate face acea adeverinta de liber  , ca nu ai lucrat  si de azi ai inceput munca ,esti  ca si nou si nu platesti nici o amenda .

• Administrators

si ce le zic ca de ce nu am ?

v-am zapacit dar este prima cursa sunt incepator , apropo nu am carte de munca :)

sfatul meu : lasa aceasta meserie in pace, nu ai nimic in comun cu ea.

• Members

scuza ma dar  tu nu ai fost incepator ? chiar imi place pentru ca nu as fi dat de permis pentru profesionisti asa sa ma flu in treaba , in general faci ceva ce iti place nu m-a fortat nimic sa fac lucrul asta . nu mi se pare normala reactia unora care vorbesc de sus. cred ca de aceea exista un forum al soferilor pentru a te putea informa de anumite chestii cu care nu te-ai confruntat. se face cumva o selectie ? sau discriminare ? sfatul tau a fost unul de prost gust scuza-ma ca ti-o spun , ma intreb cum esti in trafic

specifica ca sunt pe acest forum sa vorbesc cu voi nu sa intru in polemici

• Administrators