Moderators cri5tian Postat Ianuarie 5, 2014 Moderators Share Postat Ianuarie 5, 2014 cum pot (trebuie) sa justific perioada de inactivitate ? Perioada de inactivitate la care te referi se justifică prin document de atestare al activităților (presupun că ai fost în concediu de odihnă), DAR... atenție, se face strict pentru perioada de inactivitate. Mai exact, din data de 24.12.2013 ora la care ai scos cardul, până în data și ora la care te pui în mișcare înapoi către camion (dacă plecați în echipaj atunci se face până la data și ora la care începe pauza zilnică dinaintea începerii programului de muncă). Tu în momentul în care pleci spre camion, deja nu mai ești în inactivitate (ăla e timp la dispoziție) deci atenție cum justifici timpul ăsta. am lasat camionul in data de 23.12.2013 la antwerpen-B,dupa care am plecat cu un alt coleg in echipaj spre romania Sper că ați făcut amândoi pauza zilnică necesară, înainte să porniți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Ianuarie 5, 2014 Administrators Share Postat Ianuarie 5, 2014 cristian lipsesc date din ecuaptie , ar fi bine de stiut de unde este firma ( inregistrata sau punct de lucru ) , unde este camionul si de unde se face preluarea . etc ..... si , citez : Tu în momentul în care pleci spre camion, deja nu mai ești în inactivitate (ăla e timp la dispoziție) deci atenție cum justifici timpul ăsta. e timp in ,, alte munci ,, cat despre ceeace a facut , ,dupa care am plecat cu un alt coleg in echipaj spre romania.in data de 24.12.2013 am scos cardul din tahograf. a scris la un alt subiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Ianuarie 25, 2014 Members Share Postat Ianuarie 25, 2014 Bon, o noua zi o noua problema. Ma opresc prietenii unguri si ma intreaba de foaie de concediu. Eu zic ca nu am asa ceva si plus ca am discuri de pauza. La care ei ca nu ii intereseaza, ei pe pauza de 45 vor foaie de concediu. In fine, ce vreau eu sa stiu, cum fac eu cu foaie de concediu tinand cont ca eu sunt si administrator si coordonator si sofer? Adica am vazut model de foaie de concediu si ma intreb daca nu e ciudat ca numele meu sa apara peste tot. Plus ca undeva scrie de locul unde a fost eliberata, eu ce scriu acolo? locul unde ma aflu? sau sediul social? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Ianuarie 25, 2014 Administrators Share Postat Ianuarie 25, 2014 Ce e ,, foaia de concediu ,, ? ps : titlu de ,, coordinator ,, cum a fost obtinut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Ianuarie 26, 2014 Members Share Postat Ianuarie 26, 2014 Mda, cum observ ca la capitolul "intrajutorare colegiala" cam totul se rezuma la reprosuri si mistocareli de curtea scolii - sterse cu destul de mare intarziere domnilor moderatori !!! - o sa postez eu ce am gasit referitor la problema mea, poate se mai loveste cineva de ea : "Completarea tuturor campurilor din formular se face prin dactilografiere. Pentru a fi considerat valabil, formularul trebuie semnat atat de reprezentantul societatii, cat si de catre sofer, inainte de inceperea calatoriei. Pentru soferii care desfasoara activitati independente, soferul semneaza de doua ori, o data in calitate de reprezentant al societatii și o data in calitate de sofer. Numai originalul semnat este valabil. Textul formularului nu poate fi modificat. Formularul nu poate fi semnat în alb si nu poate fi modificat prin adaugarea unor completari scrise de mana. Formularul se acceptă transmis prin fax sau in format digital dacă acest lucru este permis prin lege, in conformitate cu legislatia nationala. Formularul poate fi imprimat pe hartie cu antet, respectiv cu sigla societatii si cu detaliile de contact ale acesteia, insa completarea campurilor in care se solicită informatii privind societatea ramane obligatorie." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Ianuarie 26, 2014 Administrators Share Postat Ianuarie 26, 2014 Surprins ?? Titlul de ,, coordonator ,, cum a fost obtinut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Ianuarie 30, 2014 Members Share Postat Ianuarie 30, 2014 Da!! , Chiar daca nu sunt pe deplin lamurit in problea mea concreta si anume ca e fiind si coordonator si sofer, cum pot face respectiva anexa care ar trebui completata doar la sediu...trecem peste... Cu toate astea surprinderea mea ce mare e ca, desi e evident ca nu poti aduce nici o informatie concreta,continui sa postezi afirmatii cel putin infantile... Presupun ca faci parte si din cei care nu au copiat la bac, si din acei soferi care nu au avut niciun accident toata viata lor etc... Hai sa incercam putina seriozitate si atunci cand problema ne depaseste, sa o ignoram pur si simplu. Crezi ca se poate?!? 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Ianuarie 30, 2014 Administrators Share Postat Ianuarie 30, 2014 cu cine vorbesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Ianuarie 30, 2014 Members Share Postat Ianuarie 30, 2014 Cred ca este evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Ianuarie 30, 2014 Administrators Share Postat Ianuarie 30, 2014 Domnule , cred ca prin aprobarea unor cursuri unde obtii o calificare nu se pot pune asemenea intrebari , ai facut ca si cum ai zice am luat permisul , dar ce e prioritatea de dreapta ? cum vine asta ? ..Cu toate astea surprinderea mea ce mare e ca, desi e evident ca nu poti aduce nici o informatie concreta,continui sa postezi afirmatii cel putin infantile... urmareste toata activitatea mea aici te rog , in acesti ani ce am facut !! si am aceleasi calificari ca si tine .... Chiar daca nu sunt pe deplin lamurit in problea mea concreta si anume ca e fiind si coordonator si sofer, cum pot face respectiva anexa care ar trebui completata doar la sediu...trecem peste... certificatul se completeaza exclusiv la sediu firmei , ( restul de activitati din deplasare se inregistreaza prin tahograf sau inregistrarea manuala a activitatilor ) . banuiesc ca esti persoana fizica autorizata , ( pfa ) si in acelasi timp si muncitor , deci treci o data la pozitia 6 si 7 numele tau si functia si la 8 -11 datele tale ca sofer si mai jos stampilezi si semnezi ca firma si ca sofer . legislatia nationala nu permite trimiterea certificatului prin fax , desi la nivel ue au lasat asta ca o optiune , dar nu sa aprobat tocmai pentru eliminarea fraudelor . in calatorie principala sursa de informatii e tahograful , cerfificatl are rol de complementarea activitatilor in firma de aceea se cere sa fie executat la firma prin prezenta persoanelor interesate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CECOR Postat Februarie 1, 2014 Members Share Postat Februarie 1, 2014 Cu precizarea ca aplicarea unei stampile(o operatorului de transport,normal) pe acest Certificat de Activitati nu este obligatorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Februarie 2, 2014 Administrators Share Postat Februarie 2, 2014 Fiind vorba de o persoana fizica autorizata sau societate consider ca este necesara prezenta stampilei , pana la urma certificatul este făcut de un reprezentat al firmei pentru un angajat al firmei . Copiile certificatelor se arhivează . Unde ? In arhiva firmei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CECOR Postat Februarie 4, 2014 Members Share Postat Februarie 4, 2014 Referitor la obligativitatea existentei stampilei societatii,revin cu aceasta adresa ce reprezinta un raspuns formulat de ARR https://imageshack.com/i/mzbqtxj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adi.t Postat Martie 11, 2014 Members Share Postat Martie 11, 2014 Stimati colegi ,am si eu o intrebare.Stationez cu camionul acasa din data de 7.03,am cardul tahograf introdus in aparat pe pauza ceea ce am si facut nu am miscat camionul,atunci cand plec in cursa imi mai trebuie foaie de activitati daca am depasit 45-72...ore.Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Martie 14, 2014 Administrators Share Postat Martie 14, 2014 Foaie de activitati ? Sunt suficiente datele inregistrate de tahograf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Martie 14, 2014 Administrators Share Postat Martie 14, 2014 Referitor la obligativitatea existentei stampilei societatii,revin cu aceasta adresa ce reprezinta un raspuns formulat de ARRhttps://imageshack.com/i/mzbqtxj nu recomand asta , in afara tarii nici atât , dar veti invata pe pielea voastră si sigur va fi invatatura de minte :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adi.t Postat Martie 14, 2014 Members Share Postat Martie 14, 2014 Mersi Mario asa stiam si eu dar sant tot felul de discutii si nu mai stii ce sa crezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members conut neculai Postat Martie 25, 2014 Members Share Postat Martie 25, 2014 SALUTARE stimati colegi,am o nelamurire in ceea ce priveste activitatea zilnica inregistrata pe diagrama.Deci,dupa un timp de conducere lejer ce nu insumeaza cele 9 sau 10 ore ci mai putin,urmeaza inevitabil pauza de 11 ore.Aici e dilema mea,mai pot conduce,dupa pauza de 11 ore pe aceeasi diagrama,pana la implinirea celor 24 de ore maxime cat trebuie tinuta diagrama in aparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bogdan nagat Postat Martie 25, 2014 Members Share Postat Martie 25, 2014 24 ore colegu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Martie 25, 2014 Administrators Share Postat Martie 25, 2014 SALUTARE stimati colegi,am o nelamurire in ceea ce priveste activitatea zilnica inregistrata pe diagrama.Deci,dupa un timp de conducere lejer ce nu insumeaza cele 9 sau 10 ore ci mai putin,urmeaza inevitabil pauza de 11 ore.Aici e dilema mea,mai pot conduce,dupa pauza de 11 ore pe aceeasi diagrama,pana la implinirea celor 24 de ore maxime cat trebuie tinuta diagrama in aparat? poti linistit . daca imi permiti un sfat practic , mergand pe principiul mai bine sa previi decat sa combati , incearca sa faci pe o diagrama pe cat mai mult posibil munca plus pauza . poate in exemplul acum tau strangi 16 - 17 -18 ore consumate si vrei sa mai mergi cu acea diagrama sa profiti de ea la maxim dar ai posibilitatea sa uiti sa o schimbi sau sa nu ai unde o schimba , e cazul cand nu gasesti o parcare si depasesti acele 24 ore , si in alta ordine de idei , poti ajunge la cazuri cand prin combinatii din astea sa fi nevoit sa schimbi diagrama in pauza , sa te trezesti din somn sa o faci si asta nu prea cade bine in ochii autoritatilor , fiind vorba de o activitate care intrerupe odihna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members conut neculai Postat Martie 25, 2014 Members Share Postat Martie 25, 2014 Va multumesc frumos pentru raspunsuri,acum am lamurit situatia.Nu eram 100% sigur asa ca mai bine intrebi...Uneori sunt nevoit sa plec in cursa cu 1,2,3 ore mai devreme,lucru permis dupa pauza de 11 ore,dar dupa aceea sunt nevoit sa vin in fiecare zi mai devreme la serviciu pentru a schimba diagrama(asta pana vineri).Asa ca merg cu diagrama veche pana la limita celor 24 de ore dupa care o schimb pe cea pentru ziua in curs.Corect? Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Martie 25, 2014 Administrators Share Postat Martie 25, 2014 ..Uneori sunt nevoit sa plec in cursa cu 1,2,3 ore mai devreme,lucru permis dupa pauza de 11 ore,dar dupa aceea sunt nevoit sa vin in fiecare zi mai devreme la serviciu pentru a schimba diagrama(asta pana vineri).! gresesti in executie , de ce nu extragi diagrama si cand revii faci introducerea datelor manual ? asa pleci mereu cu arcul diagramei din momentul inceperii muncii si a inregistrarilor facute :D ca sa intelegi exmplul , luni 08 00 incepi munca , muncesti pana la 19 si pleci acasa , esti anuntat ca trebuie sa revii la 12 marti ca atunci e marfa gata si nu are rost sa fi la camion sa schimbi diagrama pana la 08.00 cand tu practic iti vei incepe ziua de munca prin acel schimb , si pierzi 4 ore importante degeaba . revi la 12 fara , faci introducerea datelor manual pe spatele diagramei , implicit pauza , si cu noua diagrama iti incepi ziua de munca , simplu !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members boaska Postat Aprilie 5, 2014 Members Share Postat Aprilie 5, 2014 thanks pentru informatii, un topic util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members radupeica Postat August 17, 2014 Members Share Postat August 17, 2014 Chiar daca stationeaza in curtea firmei nu este necesar sa scoti cardul asa cum nu este obligatoriu sa stea in tahograf.Indiferent de situatie aleasa nu este incalcat nici un regulament in vigoare.Insa dupa o stationare mai mare de 45 ore soferul va trebui sa aibe asupra sa o fisa de desfasurare a activitatii eliberata de catre firma angajatoare. Ce lege,ordonanta sau alta masura legislativa spune asta? Eu nu am gasit ,poate ma ajutati cu aceasta informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members radupeica Postat August 17, 2014 Members Share Postat August 17, 2014 extragere : se apasa butonul de se da end country , tara ( si comunitatea autonoma in cazul spaniei ) se renunta la printarea activitatii zilnice si se extrage cardul . Nu se apasa tasta OK la end country pentru ca asta ar insemna sfarsitul programului ceea ce nu este corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.