Members yo5peb Postat Iulie 9, 2015 Members Share Postat Iulie 9, 2015 Il trec, nu mai au soferi, acum pe cei vechi ii dau afara din diferite motive fabricate, si cauta sa aduca soferi noi, in special din Republica Moldova, ca sa nu emita pretentii, evident pe bani mult mai putini. De venit, vii acasa la minim 3 luni, microbuzele pentru soferi nu mai sunt, si vii cand poti acasa. Sunt anunturi pe toate gardurile ca angajeaza soferi. tehnic, orice firma face tot ce trebuie pentru ca sa fie bine, desi nu e scuzabil se intimpla peste tot. partea cu soferii vechi e un PIC poveste de parcare.... microbuze numai sint pentru ca schimbul se face la Oradea ,se vine si se pleaca in echipaj cu camionul, exista citeva logan doker pentru ajuns acasa...doar pe partea de Moldova.. anunturile le au toate firmele mari unde este si fluctuatie de personal fiecare are reteta lui...si in functie de ce gaseste pe piata alege . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Iulie 10, 2015 Members Share Postat Iulie 10, 2015 Il trec, nu mai au soferi, acum pe cei vechi ii dau afara din diferite motive fabricate, si cauta sa aduca soferi noi, in special din Republica Moldova, ca sa nu emita pretentii, evident pe bani mult mai putini. De venit, vii acasa la minim 3 luni, microbuzele pentru soferi nu mai sunt, si vii cand poti acasa. Sunt anunturi pe toate gardurile ca angajeaza soferi. Uite asa vad problema si soferii din West . De ce nu protestati ? Si fie vorba intre noi , cine i-a invatat asa pe domnii patroni? Nu soferii romani ? 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Iulie 11, 2015 Moderators Share Postat Iulie 11, 2015 deoarece de la anuntul initial s-a ajuns la altceva acest subiect este mutat..acum puteti discuta .... 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members acular Postat Iulie 21, 2015 Members Share Postat Iulie 21, 2015 Va salut. Am citit pe aici, ca essers a marit salariile.Un coleg care lucreaza la ei poate sa ne spuna care mai e noul sistem de salarizare si care este perioada de lucru? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members NT12KRT Postat August 13, 2015 Members Share Postat August 13, 2015 Salut colegii. Acum sunt dispeceri romani, bani mai multi, banii se dau fara intarziere. este o firma serioasa mergeti cu incredere la interviu.. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members draganvalentin1978 Postat August 15, 2015 Members Share Postat August 15, 2015 (editat) eu am fost la interviu azi am trecut proba astept sa ma sune nu am experienta mare cateva luni dar m-am descurcat la proba practica si m-au acceptat mi-a zis ca la varsta mea trebuie sa am minim 5 ani experienta (37 ani) te pune sa garezi cu spatele la rampa printre jaloane din 3 miscari dar daca ai un pic de fler nu e greu multa bafta colegii Editat August 15, 2015 de cico_3504 ortografie 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mc_fane Postat August 19, 2015 Members Share Postat August 19, 2015 Salut colegii. Acum sunt dispeceri romani, bani mai multi, banii se dau fara intarziere. este o firma serioasa mergeti cu incredere la interviu..Salut, cam ce inseamna bani mai multi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bilii Postat August 22, 2015 Members Share Postat August 22, 2015 (editat) salut colegi se lucreaza si in echipaj la aceasta firma? Editat Septembrie 17, 2015 de cico_3504 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat August 22, 2015 Moderators Share Postat August 22, 2015 daca ai avea bunavointa sa citesti gasesti singur raspunsul..cu citeva pagini in urma..dar de....e mai usor sa intrebam de fiecare data... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costica 29 Postat Septembrie 17, 2015 Members Share Postat Septembrie 17, 2015 eu am fost la interviu azi am trecut proba astept sa ma sune nu am experienta mare cateva luni dar m-am descurcat la proba practica si m-au acceptat mi-a zis ca la varsta mea trebuie sa am minim 5 ani experienta (37 ani) te pune sa garezi cu spatele la rampa printre jaloane din 3 miscari dar daca ai un pic de fler nu e greu multa bafta colegii si eu am fost pe 15 colegu la Bolintin Deal,m-au chemat la Oradea, dar nu m-am dus,cum este,ai inceput munca? drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator truck4u Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Se dau bani mai multi pentru ca nu le vin oameni, au camioanele sub gard, oamenii cu vechime pleaca mai toti, daca nu si-a batut nimeni joc de voi , puteti veni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members coman olimpiu Postat Octombrie 10, 2015 Members Share Postat Octombrie 10, 2015 Ceva noutati despite firma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator truck4u Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Noutati, angajeaza continuu, noii angajati sunt cazati pe o perioada de 2 saptamani,jn podul unui hote, in conditii insalubre, plus frig asa sa te calesti, mai dai inca un examen psihologic sa vada daca esti lingaul pe care ei il cauta, totul e ca o gara, se vine, se pleaca, waberers la next level....cine vrea sa indure mitocanie, si batjocura, e binevenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members raduro1985 Postat Decembrie 3, 2015 Members Share Postat Decembrie 3, 2015 (editat) Văd ca postarile sunt ceva mai vechi dar traduc eu ce înseamnă bani mai mulți și cum e și voi comenta sunt e au plecat mulți dintre șoferii vechi.Bani mai multi:50euro pe zi plus 1050 Ron brut pe tara la care se adaugă anumite bonusuri (cuplat-decuplat, descărcări, ore condus suplimentare fata de un minim in funcție de departament (cel mai mare prag e 235 de ore săptămânal iar cel mai mic 25)-undeva la 20 ron pe ora.) Se ajunge la 1400 1500 Ron net.Cum e?Nu exista discuții referitor la consumul de motorina atâta timp cât nu se sare calul. Planerii romani sunt puțin cam la limita incompetentei dar chiar si asa problema e usor neglijabila atata timp cat poti suferi de durere in cot.Se lucrează la program dacă cer planerii sa depășești programul o faci (voluntar) pe răspunderea lor. Se lucrează 12 săptămâni cu 3 acasă și mai nou 8 cu 2.Probleme (și motive pentru care mulți au plecat):Deși se lucrează 12 cu 3 sau 8 cu 2 nu știi exact o zi în care ajungi acasa pentru ca mai nou camionul se preda la Oradea. Uneori schimbi 2-3 camioane in cele 12 saptamani. Unele camioane de pe anumite departamente nu vad Romania decât odată pe an la Itp de aici problema cu schimbul des. Mai nou cât ești în Oradea (fie ca începi un nou sezon fie doar pentru Itp ) nu primești diurna spre deosebire de trecut când dacă erai angajat pe Genk, indiferent de motivul pentru care erai în tara (Oradea sau în trecere) primeai aceeași diurna de extern. Sunt departamente care trec prin românia (spre Grecia sau Bulgaria) primesc diurna de România. (Aproximativ 30 euro).Scuze administratorilor dar scriu de pe telefon și îmi este foarte dificil sa revizuiesc și sa corectez eventualele greșeli ...ok,corectat ce am reusit sa inteleg..prima fraza insa nu am stiut cum sa o continui... Editat Decembrie 3, 2015 de cico_3504 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator truck4u Postat Decembrie 8, 2015 Share Postat Decembrie 8, 2015 Cine a fost angajat pe Genk?? Din cauza bataii de joc si a incompetentilor de la Oradea a plecat lumea de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mc_fane Postat Decembrie 21, 2015 Members Share Postat Decembrie 21, 2015 Se dau bani mai multi dar tot nu de ajuns pentru munca prestata. Am venit de la cargo, si cand an ajuns la training an cerut tot pe cargo, vreo 4 persoane au spus ca nu e nici o problema, acolo voi ajunge. Ce crezi, am ajuns pe grupaje, unde sunt platit pentru incarcare/ descarcare cu 7lei net. Planerii cum au spus si cei mai sus sunt sub orice critica, si cheama oamenii la munca de acasa, ajung la Oradea si nu au ce camion sa le dea sa plece la munca, implicit o noapte la cazarea super cunoscuta de langa gara. La bani sunt seriosi, intra la timp, dar parca nu e de ajuns la cata prostie si mumca degeaba este. Eu personal inchei colaborarea cu ei. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members GEO77 Postat Ianuarie 9, 2016 Members Share Postat Ianuarie 9, 2016 Un coleg care a fost la testare de curand ca incepator,si ce salarizare este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members NT12KRT Postat Aprilie 30, 2016 Members Share Postat Aprilie 30, 2016 salut 50 de euro pe zi + salar pe tara asta dupa ce termini trainingul de 3..4 saptamini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Aprilie 30, 2016 Administrators Share Postat Aprilie 30, 2016 Si.pana termini ,, antrenamentul ,, ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members turneo Postat Mai 6, 2016 Members Share Postat Mai 6, 2016 niste mincinosi....aveti grija,nu credeti tot ce spun ei.... 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 6, 2016 Administrators Share Postat Mai 6, 2016 Detaliaza te rog ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Duma1990 Postat August 25, 2016 Members Share Postat August 25, 2016 Buna seara, pe data de 03.09.2016 se organizeaza testari si interviuri la platoul Savinesti din Piatra -Neamt, cine este din Bacau si vrea sa vina ca sa mai scutim din cheltuielile de transport sa ma contacteze pe mail dj_yul_2007@yahoo.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members NT12KRT Postat Ianuarie 8, 2017 Members Share Postat Ianuarie 8, 2017 55 euro la zi diurna si minim pe economie...+ spor de vechime 100ron dupa un an..... plus bonusuri la cargo...silo si industriale.....(ore suplimentare, incarcari descarcari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members NT12KRT Postat Ianuarie 8, 2017 Members Share Postat Ianuarie 8, 2017 (editat) Update: Din ianuarie 2017 diurna este 55euro pe zi(extern) + minim pe economie.... si in fucntie de departament(cargo,silo,industriale) se platesc unele bonusuri..(ore suplimentare, descarcari-incarcari,spalare siloz) +spor de vechime dupa 1 an....(100ron..........pana la 400ron (dupa 4...5ani) 2 luni cu 2 sapt acasa 3 luni cu 3 sapt acasa Banii sunt intotdeauna la timp... se merge la program. Editat Ianuarie 8, 2017 de NT12KRT 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Saab2004 Postat Septembrie 13, 2017 Members Share Postat Septembrie 13, 2017 Colegi dupa cate am inteles sa lucrezi la ei sofer nu e chiar ok , dar cum sta treaba cu alte posturi? La depozit ? Sau dispecerat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.