Administrators Mario Bandit Postat Octombrie 24, 2014 Administrators Share Postat Octombrie 24, 2014 Iara s-au încurcat ,, săptămânile ,, of offf .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Octombrie 26, 2014 Moderators Share Postat Octombrie 26, 2014 deci ce ai scris acolo este gresit ! Am să te rog să citezi CE am scris greșit și ulterior să explici și DE CE. Dacă nu cer prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ionutzb Postat Octombrie 26, 2014 Members Share Postat Octombrie 26, 2014 7 programe intre doua perioade de repaus saptamanal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ionutzb Postat Octombrie 26, 2014 Members Share Postat Octombrie 26, 2014 art8 alin6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Octombrie 26, 2014 Administrators Share Postat Octombrie 26, 2014 Ionut sterge iute pana nu vede gongy ca te trimite la lectura .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Octombrie 26, 2014 Administrators Share Postat Octombrie 26, 2014 Tu dupa care articol 8 alineat 6 functionezi .... ? Ce regulament .... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ionutzb Postat Octombrie 26, 2014 Members Share Postat Octombrie 26, 2014 stai linistit ca citesc oricum,cat trăiesti mai afli cate ceva:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Octombrie 26, 2014 Administrators Share Postat Octombrie 26, 2014 Dupa care regulament functionezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Octombrie 26, 2014 Moderators Share Postat Octombrie 26, 2014 7 programe intre doua perioade de repaus saptamanal. Păi și ce? Nu e legal? Sau ce vrei să spui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ionutzb Postat Octombrie 26, 2014 Members Share Postat Octombrie 26, 2014 am cam citit pe sarite,eu care aveam grije sa nu incep mai mult de 6 programe intre doua perioade de repaus saptamanal,mea culpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Octombrie 26, 2014 Administrators Share Postat Octombrie 26, 2014 Ok ... Se accepta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mit Postat Octombrie 26, 2014 Members Share Postat Octombrie 26, 2014 7 programe intre doua perioade de repaus saptamanal. Pentru cei care nu au inteles ce a inteles Ionutzb le explic aici. Regulamentul (CE) 561/2006":2q91flr2]Articolul 8(6) ... O perioadă de repaus săptămânal începe până la sfârșitul a șase perioade de douăzeci și patru de ore de la perioada de repaus săptămânal precedentă. Regulamentul (CE) 561/2006 vorbeste despre perioade de 24 ore, Ionutzb vorbeste despre programe de conducere. Diferenta este mare intre cei 2 termeni. Un program de conducere poate fi si de 1 ora sau 5, 8 ore, pana la maximum 9 ore (sau prin exceptie pana la maxim 10 ore de doua ori pe saptamana). Dar legea nu vorbeste de programe de conducere ci de 6 perioade de 24 de ore. Asta inseamna ca aveti 6 zile la dispozitie incepand cu ora de la care terminati pauza saptamanala. In aceste 6 zile puteti incepe cate programe de conducere vreti si puteti respectand celelalte prevederi. Un program de conducere este perioada de munca dintre 2 pauze zilnice sau dintre o pauza saptamanala si una zilnica. Daca programul a fost de 3 ore, asta este, dar asta lasa loc mai multor programe de conducere pe parcursul a 6 perioade de 24 ore. Ionutzb, scuze nu trebuie sa-ti ceri prea multe. Mai multe scuze si mai grav este ca "dragile" noastre scoli de pregatire a soferilor profesionisti au scris in manuale si predau aceasta varianta gresita cu 6 programe de conducere. De aici vine toata aceasta bulibaseala. Cititi legea, nu manualele si lamuriti-va pe soferii.ro. Chiar si aici aveti grija de la cine primiti sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Decembrie 16, 2014 Autor Administrators Share Postat Decembrie 16, 2014 pentru "dan 1976" si "virgil timis" , referitor la intrebarea cu cele trei pauze de 30 de minute intercalate in 4:30 h de condus ! uite ce ne spun niste specialisti care au incercat sa ne explice cam cum se aplica reg 561 in munca de zi cu zi a soferilor. Explicații privind Regulamentul (CE) nr. 561/2006 în sprijinul punerii în aplicare armonizate a controalelor rutiere citez: -2.2.7 Articolul 7 2.2.7.1 Text După o perioadă de patru ore și jumătate de conducere, conducătorul auto trebuie să facă o pauză neîntreruptă de cel puțin 45 de minute, exceptând cazul în care își începe o perioadă de repaus. Această pauză poate fi înlocuită cu o pauză de cel puțin 15 minute urmată de o pauză de cel puțin 30 minute, pauze intercalate pe parcursul perioadei de conducere astfel încât să respecte dispozițiile primului paragraf. 2.2.7.3 Controlul rutier Pentru fiecare înregistrare, cumulați durata de conducere (începând cu prima durată de conducere care urmează unei perioade de repaus) până obțineți 4 ore și jumătate. Această durată de conducere trebuie să includă o pauză de 45 de minute sau o perioadă de cel puțin 15 minute urmată de o perioadă de cel puțin 30 de minute sau de una sau mai multe astfel de pauze. Notă: Obligația de a înregistra „pauzele” ca „pauze” este explicită. Cu toate acestea, înainte de a considera duratele de disponibilitate înregistrate ca „pauze”, agenții de control trebuie să stabilească dacă perioadele respective au fost utilizate exclusiv pentru odihnă. În cazul în care aceste condiții nu sunt îndeplinite, are loc o încălcare. În cazul în care o pauză corespunzătoare (de cel puțin 45 de minute sau 15+30 de minute) este luată înainte de cumularea duratei de conducere de patru ore și jumătate, calculele încep de la zero. Începând cu sfârșitul fiecărei pauze corespunzătoare continuați să evaluați duratele de conducere înregistrate în această manieră până la începerea unei durate de repaus zilnic. În cazul în care este identificată o încălcare, cumulați duratele de conducere înregistrate între perioadele de repaus sau pauzele corespunzătoare. Aceasta determină ulterior gravitatea încălcării. În cazul în care durata de conducere cumulată înainte de luarea unei pauze corespunzătoare depășește limita autorizată de patru ore și jumătate: cu până la treizeci de minute, aceasta este considerată o încălcare minoră. cu treizeci de minute – o oră și treizeci de minute, aceasta este considerată o încălcare gravă cu mai mult de o oră și treizeci de minute, aceasta este considerată o încălcare foarte gravă ps tin sa ii anunt pe cei doi soferi de mai sus (care au descoperit reg 561 la 7 ani de la punerea lui in aplicare), ca astept scuze pentru interpretarea eronata a regulamentului de mai sus si inducerea soferilor in eroare ! in caz contrar le promit cate 50 de zile de concediu pentru a avea timpul necesar sa se documenteze corect ca sa poata da sfaturi ! timpul acordat pentru scuze expira la 25-12-2014. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ucenicu Postat Ianuarie 3, 2015 Members Share Postat Ianuarie 3, 2015 Buna ziua si La multi ani pentru toata comunitatea! M-am tot gandit unde sa expun si eu "problema" mea si am hotarat ca aici la "legal sau ilegal" este cel mai potrivit Incep prin a va spune ca am lasat camionul inainte de sarbatori,in Germania.in dimineata cand am plecat am scos diagrama la ora 5:00,iar pe alta diagrama am insemnat pe spate de la ora 5:00 pana cand am ajuns acasa,alte activitati si desigur am incheiat aceasta diagrama "de drum" ca si cum se incheie o diagrama normala.Avand in vedere ca au trecut mai mult de 72 de ore de cand am scos diagrama si pana o sa pun alta noua in tahograf,o sa am certificat de desfasurare al activitatilor pe toata aceasta perioada.Aici intervine mica mea nelamurire,acest certificat o sa contina ora si data de cand am ajuns acasa,nu de cand am scos diagrama din tahograf,pentru ca o sa fie bifata casuta concediu/repaus(16 parca) asa e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Ianuarie 4, 2015 Administrators Share Postat Ianuarie 4, 2015 Uite asa te complici aiurea si trebuie sa treci pe la firma , 72 h e o legenda urbana , iti sunt deajuns introducerile manual pe verso diagramelor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ucenicu Postat Ianuarie 4, 2015 Members Share Postat Ianuarie 4, 2015 bun...si cu introducerea manuala pe verso-ul diagramelor,e credibila treaba ? adica vreau sa zic,ca oricine ar putea face asta...certificatul de activitati are in plus semnatura si stampila firmei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Ianuarie 4, 2015 Administrators Share Postat Ianuarie 4, 2015 Vad ca ai sarit peste nota 5 de orientare asupra 561/ 2006 .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ucenicu Postat Ianuarie 4, 2015 Members Share Postat Ianuarie 4, 2015 ok,acum e clar...deci pot sa am doar inregistrarile manuale pe diagrame,ceea ce inseamna ca voi avea nevoie de circa 20 de diagrame,cred ca o sa fac totusi certificat...problema mai mare pentru mine este ora de inceput care se scrie pe certificat,adica ora la care am ajuns acasa,nu ?nu cea la care am plecat de la camion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ucenicu Postat Ianuarie 5, 2015 Members Share Postat Ianuarie 5, 2015 intre timp a mai aparut o "problema"...colegii care sunt in echipaj,nu stiu cum sa procedeze in aceeasi situatie ca si a mea,adica toti am plecat de la camioane la aceeasi ora,numai ca ei si-au scos cardurile inca din seara precedenta...eu le zisesem sa le scoata dimineata,inainte de plecare.Ei cum trebuie sa procedeze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Ianuarie 5, 2015 Administrators Share Postat Ianuarie 5, 2015 Astea sunt probleme ? Nota 5 de orientare of of of Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ucenicu Postat Ianuarie 17, 2015 Members Share Postat Ianuarie 17, 2015 mersi Mario de raspunsuri...nu stiu ce au facut ce n-au facut,dar au inceput munca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Martie 28, 2015 Autor Administrators Share Postat Martie 28, 2015 Ghici ghicitoare mea revine intrebarea din titlul topicului ramana valabila ! pana sa va apucati sa scrieti prostii, vreau sa incercati sa ganditi, sper ca nu cer prea mult asteptam opinii ! asta este pentru nenea "meseriasul" care a zis ca nu vin cu exemple concrete sa "vada si ochiul lui" ! > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Aprilie 2, 2015 Autor Administrators Share Postat Aprilie 2, 2015 precizari: am facut pauza de 9 ore la poarta firmei la care trebuia sa livrez marfa, am intrat pe cantar apoi la descarcat , iarasi pe cantar am luat actele si am plecat sa incarc pentru romania. am primit un telefon sa astept o confirmare si am tras intr-o parcare sa astept. iarasi telefon sa ajung repede la incarcare, ajung si-mi spun ca trebuie sa trag camionul la rampa si sa astept in cabina camionului ca eu ca sofer nu am voie sa intru in depozit. in sfarsit termina de incarcat si sunt chemat sa-mi iau actele, dupa care pornesc catre casa. aici in aceasta zi de munca am profitat aproape la maxim de reg. CE 561, adica am condus in total peste 9 ore, am program de munca de peste 13 ore si conform aceluiasi regulament pauza zilnica in acest caz este doar de 9 ore, (chiar daca eu as fi facut peste 11 ore de pauza zilnica, tot 9 ore se socotesc. Articolul 8, aliniatul 2: Pe parcursul fiecărei perioade de douăzeci și patru de ore de după perioada de repaus zilnic sau săptămânal, conducătorul auto trebuie să efectueze o nouă perioadă de repaus zilnic). nu scrie niciunde in nici o lege din romania sau din UE ca dupa ce am condus mai mult de 9 ore nu am voie sa fac pauza zilnica redusa , adica de 9 ore. am postat acest tichet din nou cu explicatii de rigoare pentru a arata ca se poate lucra perfect legal si fara spaima de controale. citez: " valy5110 zice in data de 01-04-2015 ora 08:43 Exista totusi si cazuri mai speciale, si aici vin cu exemplu" iar vii aici cu povesti, priveste si poate ai sa inveti candva, ceva ! ca de ghicit ce am facut in celelalte doua cazuri cu ghicitori nu te pricepi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members valy5110 Postat Aprilie 2, 2015 Members Share Postat Aprilie 2, 2015 Mai bine termina cu "sefia" asta din capul tau, din ce postezi aici nu esti nici pe departe cel mai legal, corect, etc. Chiar te crezi mai presus decat toti, tu la fiecare ai cate ceva de comentat, sau sters( ca doar iti permite titulatura ). Spaima de controale a cui? Ai macar idee ce program de functionare au angajatii VOSA? Lucreaza 24/7, asa ca ce CB radio, ce flash-uri. Te trezesti cu ei in parcare imediat ce ai oprit, sau daca au check point si din greseala nu l-ai observat, te trezesti cu politia dupa tine. Daca nu ai avut nimic de comentat la diagramele mele inseamna ca e un semn bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Aprilie 2, 2015 Autor Administrators Share Postat Aprilie 2, 2015 Mai bine termina cu "sefia" asta din capul tau, din ce postezi aici nu esti nici pe departe cel mai legal, corect, etc. Chiar te crezi mai presus decat toti, tu la fiecare ai cate ceva de comentat, sau sters( ca doar iti permite titulatura ). Spaima de controale a cui? Ai macar idee ce program de functionare au angajatii VOSA? Lucreaza 24/7, asa ca ce CB radio, ce flash-uri. Te trezesti cu ei in parcare imediat ce ai oprit, sau daca au check point si din greseala nu l-ai observat, te trezesti cu politia dupa tine. Daca nu ai avut nimic de comentat la diagramele mele inseamna ca e un semn bun? ti-am zis sa postezi o saptamana de munca dar vad ca a ta are doar trei zile stii tu pe unde este anglia ? , eu unul nu cred ! "meseriasule", ce lege,.ce articol, ce aliniat am incalcat daca tot spui asta ? si dupa cate se vede nu stii sa raspunzi la "ghicitorile alea de gradinita" asa cum te-ai exprimat ! si da am posibilitatea asta , sa sterg prostiile scrise aici de unii ca tine, sau chiar sa ii trimit in concediu pe termen nelimitat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.