Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

E greu sa fii incepator!


Postări Recomandate

  • Members

Andytzzu daca ti-as spune sa te duci la cutare sau cutare firma ai spune ca nu te duci ca trbuie sa dai comision dar vrei sa incepi pe camion . Sint doua variante ori platesti un comision ori mergi la un salar care nu iti convine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Members

Andytzzu daca ti-as spune sa te duci la cutare sau cutare firma ai spune ca nu te duci ca trbuie sa dai comision dar vrei sa incepi pe camion . Sint doua variante ori platesti un comision ori mergi la un salar care nu iti convine.

      Comsion ca sa muncesc? Adica spaga ca vreau sa muncesc .Nu sunt de acord . Problema nu e salarul ci firma unde sa gasesti de munca. Ca incepator mai "inghiti " pentru inceput si un salar mai neconvenabil dar asta nu inseamna sa accepti la nesfarsit .

    Sfaturi concrete nu da nimeni dupa cum se vede , cred ca mai bine ar fi ca incepatori sa ne agatam de tot ce gasim , sa facem pe sclavii , pentru experienta , sa muncim la o firma , sa ne trimita acasa , sa nu ne dea bani , iar sa cautam , iar alta firma si tot asa pana gasim ceva bun in functie de norocul fiecaruia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

              Teoria ca teoria , dar practica ne omoara ! Teorie se poate face la greu pe acest forum dar un sfat mai greu se da.

      Toata lumea e numai pareri , numai teorie . Dar nimeni nu face o recomandare , nu da un sfat : " Firma X  se mai uita si la soferi incepatori , conditiile sunt x , y ,z , tre sa te astepti la x , y , z , o sa fie probleme in legatura cu x , y  z "

  Daca tot sunt experimentati pe acest forum , ar putea da o mana de ajutor , sa dea un sfat , o recomandare , o atentionare . De ce sa patim toti la fel la inceput , probleme , bataie de joc din partea firmelor plus altele , cand exista cunoscatori care ar putea indruma putin incepatorii ??

          Daca e asa greu pe forum sa primim o mana de ajutor , in trafic nici sa nu ne mai asteptam la asa ceva !     

Din tot Topicul asta am ajuns la o concluzie,aceea ca "cel care e Satul, nu il crede pe cel Flamand cand spune ca ii este foame"Care mai de care cu sfaturi , dar in final , nimic concret!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

miki23.....si tu o iei razna??? am crezut ca afirmatiile din trecut sunt iesiri temporare, vad acum ca e o constanta a personalitatii tale :

eu nu sunt pusti, am terminat liceul de 15 ani si tot atunci am luat si permisul.....La autoturismele incadrate in categoria B am experienta de 15 ani, dintre care in ultimii 6 am lucrat in curierat pe un microbuz Ford transit de 3.5 T....iar in ultimile 5 luni (dupa atestate, card s.a.m.d) am lucrat la aceeasi firma de curierat pe un camion de 14 T facand curse de linie pe intern.....in medie, pe luna calendaristica si pe pamant romanesc, fac 2800-3000 km....un simplu calcul matematic si vei vedea cam cat am condus numai in astia 6 ani :P 

Ca sa nu mai sara nimeni cu gura am sa va spun ca de cand am atestatele si cardul am luat la picior firmele din zona (timis plus judete limitrofe) cautand un loc de munca.......stiti care a fost raspunsul lor? NU AVETI EXPERIENTA MINIM 6 LUNI-1 AN PE COMUNITATE( perioada a fost diferita in functie de firma)....

acum cei care in sectiunea "Hartl trans-Tm" ati sarit cu gura pe noi , cei care mergem la ei, mai spuneti-mi "din vasta voastra experienta" cum trebuie sa fac sa ma angajez, cum trebuie sa accept o oferta de lucru " de la moara pana la gara", cum nu trebuie sa ma injosesc ca va stric voua treburile pe dincolo , cum voi ajunge sa mananc "corcoduse si rame prin parcari" in timp ce voi mancati icre negre .....

si gata ca m-am enervat

IAO  MAI  USOT  COLEGULE  NU TE  ENERVA ,AI SA  VEZI  CA  IESIRILE  MELE  DIN TRECUT  SUNT  REALE,SI  O SAMI DAI DREPTATE  DUPA  CE  O SA  STAI 2-3 LUNI PE  AFARA SI O SA  IEI  BANI DOAR PENTRU A  TE  INTRETINE  PE  TINE  NU SI  PENTRU CEI DE  ACASA,O SA  ITI  TREACA  TOATA  SOFERIA DIN TINE  CAND  TIO ZICE  NEVASTA  CA  TU  MUNCESTI  PE  RABDARI PRAJITE.SI EU  AM FOST  TRANKER  LA  O FIRMA  DE  CURIERAT  SI  MIA FOST  CHIAR BINE  TININD CONT  CA  LUAM SI  BANI  SI  MAI AVEAM TIMP  SI DE  VIATA  ,DUPA  UN TIMP  AM INTRAT  CU  UN NENE  DIN DEVA  PE  CAMION SI  ATUNCI  AM  INVATAT  CAT DE  DIFERIT  E  TIRUL  FATA  DE  CEIA  CE  EU  STIAM, IN SCHIMB  AI  MARE  DREPTATE  CU ,CORCODUSELE  DAR  DIN PACATE  PE  AFARA  NU  PREA  LE  GASESTI  E  MAI  MULT  BETON  ASA  CA  REZUMATE LA  PIETRICELE , IN SCHIMB CA  SA  MANANCI ICRE  NEGRE  TREBUIE  SA  AI  MULTA  RABDARE  SI  TUTUN.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Interesanta mentalitate colegule

Sa facem cum spui tu. Sunt incepator si vreau sa urc treptat-treptat spre camion + semiremorca.

  Cine mi-ar da pe mana o duba de 10-20.000 euro?

    Dar cine mi-ar da pe mana un camion de 7.5 de 20-30.000 euro ?

    Si cine mi-ar da un camion peste 7.5 de peste 50.000 euro ?

  Cu mentalitate de asta nu ajungem nicaieri . Poate ar fi valabila mentalitatea asta la un pusti , poate

Un punct de plecare ar fi AJOFM (Agentia, judeteana de ocupare a fortei de munca ) din fiecare judet.

De ex ptr Timis sunt 2 firme care angajeaza sofer pe masini de mare tonaj: CONFORT SA si GRUPUL HEIMERL VBC SRL.

O alta posibilitate ar fi sa obtineti o lista cu transportatori de la sediul UNTRR din orasul vostru si sa le luati la pas pe fiecare. LINK

Firmele care cauta soferi pe ejobs sunt intermediari care stau cu curu pe scaun si cauta subcontracte cu adevaratii transportatori pe care ii gasesc pe bursa. Sunt cam cum erau acele firme de imobiliare care traiau din comisioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Eu nu va inteleg colegii incepatori de ce va ofuscati asa pe cei mai experimentati ca voi , dar ce ati vrea sa va zica cand si ei la timpul lor au indurat acelasi tratament ca voi si s-au lovit de refuzul societatilor de-ai angaja pe motiv de lipsa experienta! Au riscat si au plecat la prima firma care au gasit-o dispusa sa-i dea pe mana masina, au acumulat km si experienta dupa care au multumit respectuos si si-au vazut de drum catre un trai si serviciu mai bun ! Asta e reteta si nu se va schimba nici intr-o mie de ani !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

82sas....scuze, dar cred ca nu ai inteles de ce, eu unul, m-am revoltat.....nu stiu de cat timp intri pe forum, nu stiu ce subiecte urmaresti si nu stiu cat de pus la curent esti cu discutiile despre firme pentru incepatori .....problema sta cam asa: sunt cativa "colegi" experimentati aici pe site care isi omoara plictiseala postand pe forum la diferite sectiuni...in multe dintre posturi ne fac pe noi, incepatorii, niste oameni de nimic, din cauza carora se duce la vale salarizarea din transport/logistica, pentruy ca acceptam salarii de 600 euro(e si cazul meu printre a multor altor colegi incepatori  care avem dosarul la Hartl trans-tm)....apoi daca le cerem detalii despre firme care ne accepta cu mai putina experienta si pe bani mai multi....suntem niste gunoaie lenese care vor bani multi stand degeaba si....asa mai departe cu ei nu ajungi niciodata la un consens, ei sunt un fel de HOPA-MITICA a forumului, orice ai spune ei te invart pana le pica lor bine.....

cat despre partea cu "si ei au inceput la fel, au gasit prima firma care sa le dea masina pe mana"....ti-am spus mai sus care e situatia....ne acuza pe cei care mnergem la hartl ca ne injosim si ca "o sa mancam corcoduse si rame prin parcari" , dar refuza sa inteleaga ca cei mai multi din cei care acceptam sansa oferita de hartl suntem supra-obositi de cautat si deschis usi cu speranta ca se va indura cineva si de noi...si apoi ultra-intalnitul raspuns "NE PARE RAU NU AVETI EXPERIENTA NECESARA"......SI UNDE BUNICA SA O FAC?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

si eu sunt un acepator si caut firma care sa accepte riscurile si greselile care le poate face un incepator

acuma am legat de bicigleta un carut de butelii si fac parcarea cu spatele,nu prea am unde pune cardul,ca pe camion nu  ma lasa nimeni sa urc.,poate fac experienta necesara pt a merge la firme de renume care platesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

va salut.am urmarit cu interes deosebit discutia veterani versus incepatori si cred ca pot sa dau un sfat cit de cit corect celor din urma.cred ca incepatori ar trebui sa inceapa cu o firma ca dumagasul care nu e chiar asa de rea pe cit se spune dar aici daca faci greseli se platesc si abia dupa aceea sa inceapa sa aiba pretentia la salarii pe masura priceperi lor si experientei dobindite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

                                mi-as dori sa incep sa lucrez cu categ.C si E dar ma impiedic de bariera numita EXPERIENTA .Peste tot unde am incercat sa ma angajez imi apare in fata aceeasi problema , experienta , toata lumea vrea soferi cu experienta .

          M-ar interesa sa lucrez pe TIR pe Europa , am intrat pe forum , in speranata ca voi gasi o informatie buna , o indrumare , spre o firma care m-ar sustine sa sa fac acest pas , dar pe forum nu am gasit nimic util , certuri intre membri , care e mai sofer , care e mai tare .Raspunsuri clare despre firme nu sunt exacte , pareri impartite , ba ca e bine , ba ca nu e bine , ba ca sunt seriosi , ba ca sunt neseriosi.

 

                                  Chiar nu exista o firma serioasa la care pot apela incepatorii?Chiar nu avem sanse sa gasim ceva daca suntem incepatori?

discutia in topicul asta a plecat de la  postarea de mai sus

nu am citat-o pe toata ca era cam lunga

oare noi ca oameni, colegi, forumisti etc nu ne putem limita la a da un sfat legat de o firma care angajaza (pe bani mai multi sau mai putini) incepatori pe tir?

andytzzu si-a exprimat clar dorinta:

omul vrea sa lucreze pe tir si nu are experienta, asta este, daca se poate,bine, daca nu, iarasi bine

el nu a intrebat pe ce masina ar fi bine sa inceapa, cat costa un tir si daca e scump o sa-i dea cineva sa conduca, (cu toate ca se stie clar ca sunt firme care iti da camioane de 100000 euro chiar daca esti incepator).

pana la urma incep sa cred ca e si un pic de invidie intre cei "cu experienta" si incepatori:

"cum eu la 25 de ani cand m-am angajat am inceput sa lucrez pe "buceag" si eram plin de ulei si in chiloti si vine pustiul asta si vrea acum sa lucreze pe MAN nou din prima?"

lasati fratilor sa isi incerce fiecare norocul, poate gaaseste ca incepator pe 3000 de euro pe luna si camion nou, este vreo problema?

asta e problema romanului in ziua de azi, nu stie cum sa-i dea in cap celui de langa el,sa nu ii fie celuilalt mai bine decat lui, de asta am ajuns unde am ajuns, si ne plangem soarta prin parcari si pe internet, ca murim de grija celuilalt!

P.S. nu ma refer la toti care au postat in topicul asta, au fost si cateva pareri obiective

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

si eu sunt un acepator si caut firma care sa accepte riscurile si greselile care le poate face un incepator

acuma am legat de bicigleta un carut de butelii si fac parcarea cu spatele,nu prea am unde pune cardul,ca pe camion nu  ma lasa nimeni sa urc.,poate fac experienta necesara pt a merge la firme de renume care platesc mult

acum eu cel putin , sper ca aste este doar o gluma  ;D

eu stiu ca este greu mai ales in aceste timpuri si pentru cei cu experienta, dar pentru incepatori este si mai greu  sa gaseasca un loc de munca decent, dar cred  ca fiecare o sa reuseasca pana la urma sa-si gaseasca locul sau in aceasta lume a soferilor profesionisti, care privita de afara este foarte frumoasa (dar deosebit de dura in interior)

eu unul va sfatuiesc doar sa aveti tupeu si sa insistati, chiar sa mai infloriti si voi putin CV pentru inceput !

mult noroc sa gasiti un post de sofer, asa cum doriti fiecare din voi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

da asa e, singura sansa pentru incepatori este sa minteasca putin,si sa riste

nimeni nu te ia daca esti sincer si spui ca nu ai mai lucrat deloc.

trebuie o minciuna usoara cum au fii am mai lucrat in echipaj mai demult,dar nu prea mult..

stiu si eu ceva sa fir credibil, macar ai alte sanse la interviuri,

eu am respins deja 3 firme pt ca m-ia fost frica de curse gen it-anglia

firma austria,autonom spania, danemarca. am o promisiune in spania in echipaj sper sa am noroc.

bafta tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

da asa e, singura sansa pentru incepatori este sa minteasca putin,si sa riste

nimeni nu te ia daca esti sincer si spui ca nu ai mai lucrat deloc.

trebuie o minciuna usoara cum ar fii ca am mai lucrat in echipaj mai demult,dar nu prea mult..

stiu si eu, ceva sa fir credibil, macar ai alte sanse la interviuri,

eu am respins deja 3 firme pt ca mi-a fost frica de curse gen it-anglia

firma austria,autonom spania, danemarca. am o promisiune in spania in echipaj sper sa am noroc.

bafta tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Va rog frumos sa nu mai faceti off-topic, in caz contrar am sa sterg tot topicul.Daca doriti sa-i raspundeti lui andytzzu la intrebarea postata de el este ok, daca nu ,mai bine va abtineti in a face comentarii care nu constituie un raspuns la intrebare.

Este normal ca si un incepator sa fie bagat in seama.Incepator,incepator, dar unii chiar baga in buzunar pe multi dintre experimentatii soselelor.Sa nu fie acceptati in aceasta breasla,a soferilor de camioane doar pentru ca nu au experienta? Sa nu uitam de asemenea ca toti soferii au fost incepatori candva.Ce sa faca saracii incepatori daca acum nu mai este vremea rabei si a buceagului si sunt camioane mult mai performante ,mai sigure si mai scumpe ,este acesta un motiv pentru care sa fie pusi la zid ? Eu cred ca nu. Da , este normal ca la inceput de drum sa muncesti pe un salar mai mic, dar asta nu inseamna sa accepti sa muncesti pe un salar minuscul care nu-ti asigura traiul de zi cu zi sau sa mai si aduci bani de acasa doar ca sa ti se ofere onoarea sa conduci un camion si sa le bagi bani in buzunar patronilor.Sa nu uitam de asemenea ca mai exista si casco la camioane si deci nu ar fi chiar o problema sa dai o masina noua nouta pe mana unui incepator ;) . Sa se mai invete minte si patronii sa faca avere in timp, nu de pe un an pe altul , incercand sa profite de pe urma angajatilor, ocolind legile si sa se eschiveze de la plata unor asigurari ce in mod normal ar trebui sa fie indispensabile de o firma de transport. Marile firme au posibilitatea sa trimita un incepator ca si sofer 2 , iar aceasta este ce-a mai buna mana intinsa unui incepator, dar sa fie platit pentru munca depusa, nu titularul sa ia 1500 E ,iar incepatorul 400-600 E si sa mai si fie sclavul patronului sau al titularului.

andytzzu, nu dispera si cauta in continuare si intr-un final se va gasi si o firma care sa-ti ofere sansa mult asteptata, dar nici sa nu fi "legat la ochi " si sa accepti orice conditii, pentru ca munca ce ai sa o depui nu este tocmai usoara si ai multa responsabilitate pe umeri.Cauta pe net cat mai multe firme din oras de la tine sau din apropiere si mergi si stai de vorba cu patronii.Nu te ferii de firmele mici , ele pot fi o rampa de lansare, dar depinde si de patronul peste care dai, daca are incredere sa-ti ofere o sansa sau nu.La firmele mai mici ai mai multe sanse sa ajungi in birou la sef, la cele mari nu prea poti trece de biroul resurse umane.O firma mica(in general) vrea stabilitate, nu vrea sa schimbe soferii ca pe ciorapi, pe cand una mare are de unde alege, tot timpul are altii la usa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Andytzzu,colegule ,cum vrei sa-ti spun ,eu iti dau exemplul meu :Am inceput soferia dirct pe comunitate la Kurt Beier si am plecat din Romania cu un comision platit in valoare de 250 euro.Acolo (Dk)am dat proba si ne stapinind comionul cum trebuie am fost dat in echipaj .Deci din salar nu mi s-au mai tras bani si eu am reusit sa ma lansez in aceasta meserie.Acum nu recomand Kurt Beier deoarece aceasta firma nu mai lucra cu echipaje din cauza unor colegi care nu au avut ce face si s-au batut in cabina(ca sa explic foarte clar si sa pricepi , tot noi ne furam caciula ,ca de obicei )si acum dupa informatiile mele nu mai lucra echipaje decit in anumite situatii.Acum andytzzu spune-mi ca tu nu dai spaga sa fii angajat ,asta inseamna ca nu vrei sa pornesti in aceasta meserie treabata dar nu mai provoca stare de tensiune pe acest forum ,pentru ca in postarrile mele trecute pe acest topic am facut niste recomandari sinici macar nu ai avut bunul siimt sa spui MULTUMESC DE INTENTIE,e treaba de acasa , ceva de cifra 7,in sfirsitdaca nu agreiezi idea nu trebuie sa o combatiasta depinde de  cit de mult iti doresti sa te apuci de munca .Eu am muncit in alte meserii pentru a face banii necesari sa pot plecain Dk si sa mai stii ca am si familie si 2 copii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cobra, tu daca vrei sa faci neaparat ceva dai spaga ? Atunci....sa-ti fie rusine  ;D. Nu este normal sa dai spaga pentru a te angaja undeva.Este normal sa ti se acorde o sansa ,sa te testeze si sa spuna daca te potrivesti cu ceea ce cauta ei sau nu.Din cauza spagii s-au dus naibii mai multe meserii, printre care si cea de sofer de camion.Tot din cauza spagii au ajuns la volanul unui camion destui inconstienti si vitezomani ce pun viata in pericol a celorlalti participanti la trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • EX Staff

SUNT COLEGI CARE SE SIMT OBLIGATI SA DEA SPAGA SAU COMISION ,PT CA NU AU TANGENTA CU ACEASTA MESERIE.INCLUSIV MISTER COBRA.SUCCES LA SPAGA!!!

Nu mai uza "Caps" la formularea textelor,nu asa iti castigi atentia userilor,primul si ultimul avertisment !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.