Jump to content
Sign in to follow this  
Tavy985

Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Recommended Posts

Pt autoritatile ( in) competente...Da pe cei ce ar trebui sa amenajeze parcari ( cu conditii omenesti-asfalt,apa,WC , nu pamant pe marginea santului) pe langa Potecile Nationale , cine-i trage la raspundere ? Nu de alta , dar in curand Competentii ISCTR nu or sa mai aiba unde opri masini sa controleze la ...spaga !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intrebari pe care dorim sa le adresam unui oficial ARR

Care este procedura de eliberare a atestatului ADR colete si cisterne pentru un sofer care a luat examenul in luna ianuarie 2013 ?

Atestatul se va elibera pe suport hartie (tip carton) sau plastic ( card) ?

dupa cum vezi colegule,subiectul atestate adr este tabu pentru "stimatii" de la isctr.nu au raspuns la nici o intrebare legata de asta,pentru ca au in conducere niste incapabili care nu au fost in stare sa organizeze o licitatie pt tiparirea un hartii de c.... iertare pentru exprimare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca am introdus diagrama astazi la ora 7, conduc 4.30 ore, iau pauza de 45 de min, conduc iarasi 4.30 ore iau pauza de 11 ore corect?asta inseamna ora 03.45 a doua zi corect? Deci am programul complet de odihna. Eu daca vreau si trtebuie sa merg mai departe , trebuie sa bag alta diagrama. Dar ce fac , ca diagrama anterioara trebuie scoasa si inlocuita la orele 7 dimineata, ca atunci se implinesc cele 24 de ore in care trebuie sa stea diagrama in taho. Deci cum se procedeaza corect? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@colbert Un program de lucru nu are nici o treaba cu schimbatul diagramei.

Tu dupa ce ai facut alea 11 ore de pauza se reseteaza tot sa zic asa deci de la 3.45 tu incepi un program nou pe acceasi diagrama iar la 7 schimbi diagrama si continui programul. De la 3.45 pana la 7 conduci 3.15 sa zicem. te opresti si tu cu 5 min inainte de 7 schimbi diagramele mai stai 5-6 min acolo si dupa aceea mai conduci inca 1.15. ca sa se faca 4.30 sau cum iti faci tu programul.

Daca schimbi diagrama nu se reseteaza sau nu se schimba nimic. continui acelas program dar pe alta diagrama. Daca nu ai inteles mai intreaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua. vin si eu cu o intrebare, care nu ma intereseaza numai pe mine. Cit trebuie sa mai astept pentru atestatul ADR? Am dat examen in 9 martie si nici pina la data asta nu a venit. am fost la ARR si au spus ca mai dureaza cel putin o luna..!?!? Firma la care am lucrat mau pus pe liber, sa ma angajez fara ADR foarte greu,, VEDETI ANUNTURILE DE PROFIL,, se cere in mod expres ADR, asta una la mina dar daca ma angajez si ma opriti in trafic sint pasibil de amenda,,NU..?? Pai atunci care este solutia DONMILOR?? Halal tara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua am o intrebare in legatura cu un camion care trebuie sa-l aduc din Olanda si e cu numere provizori si fara marfa.

intrebare:persoana care conduce acest camion e obligatoriu sa aibe contract de munca si sa fie inregistrat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand trebuie luata pauza saptamanala de 45 de ore in 2 soferi ? dupa sase perioade de conducere? sau dupa 6 zile de 24 de ore ? caci 6 perioade de conducere in 2 soferi depasesc 6 zile de 24 de ore. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua tuturor .

Am si eu o intrebare pemtru ARR . in cazul in care nu pot obtine cartela tahograf de la firma unde am lucrat si a fost folosita de alt sofer ce masuri se impun ? Mentionez ca a ramas la firma respectiva pentru a fi descarcate datele si pentru anumite neintelegeri nu m-am mai intors la munca . Mi-am dat demisia la firma si cand am cerut cartela mi s-a spus : este la partenerul meu de afaceri si ti-o trimite prin curier . Va multumesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua o intrebare adresez si eu in legatura cu soferii romani de tir oare cind vor inceta patronatele de la firmele de transport din romania sa ne foloseasca ca pe niste piese de schimb? sintem bataia lor de joc .Oare cind vom fi si noi platiti cu salariu fix si nu diurna reprezentind km? aparte ca nici drepturile nu n-i le dau cand sintem dati afara de,ei ne opresc banii chipurile salariu pe romania ni-l opreste drept garantie spunindune ca ni se va da in momentul cand plecam de la ei plus diurna deci nu vedem nici un ban oare pentru ei nu exista lege?chiar nimeni nu le poate face nimic?SINTEM SCLAVII LOR DACA NU VREM SA FOLOSIM,MAGNET CIND NI SE CERE APOI NE SPUN CA NU VREM SA MUNCIM este normal asa?va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua

sunt nou pe acest forum si poate ca nu pun intrebarea la locul potrivit

am o mare nedumerire si as vrea sa intreb ARR-ul urmatorul lucru; lucrez la o firma ce transporta in interes propriu si nu ot sa respect normele AETR cu privire la condus si pauze zilnice si saptamanale si foi de concediu. am fost amendat de catre ISCTR cu 3000ron pt niste abateri de tipul astora. de ce nu se poate face ceva cu acesti patroni care imi forteaza mana sa sar peste program? dupa o amenda imi retine din salar si daca le spun ca nu pot face cursa ca n-am program mi se spune sa plec. sunt altii ce au program. se merge foarte mult cu magnetul.eu voi pleca de la ei si cred ca ma voi lasa de tir. sa fiu mereu morcovit ca sunt pasibil de amenzi uriase este un stres mult prea mega pt mine. sper ca organele de control sa poata sa-i oblige pe patronii astia de carton ce sfideaza orice lege s-o respecte. barem sa mearga la program.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut! Ma numesc Calin Savin si detin carnet de conducere BE,CE,DE+atestat transport persoane.De curand am primit o oferta de munca de la un prieten.Acesta este muzicant si totodata solistul unui taraf.Acesta detine un Renault Master cu tahograf pe diagrama,15+1 locuri dar scoase 7 scaune si ramase 9,neavand autorizatie,iar in locul scaunelor vrea sa transporte instrumente muzicale,adica intr-un cuvant a transformat-o intr.o masina mixta,dar fara autorizatie,facand curse ocazionale.Acum eu am urmatoarea nelamurire: pt a conduce aceasta masina ce acte trebuie sa am? imi trebuie licenta de transport? tahograful il folosesc? si la ce ma expun daca o conduc si ce este in neregula in situatia asta? Va multumesc pt orice raspuns!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua.am fost oprit pe data de 06 02 2014 la iesire din falticeni de catre politia rutiera.cand am intrebat pt ce am fost oprit mi sa spus pentru control.le-am prezentat documentele dupa care mi-au cerut diagramele.i-am intrebat cu ce drept imi cer diagramele si au zis ca au avut din totdeauna acest drept. am intrebat daca au autorizatie isctr pt control si mi-au zis ca vad eu autorizatie .mau amendat cu 4000 ron,atat pe mine,ca sofer,si pe firma.ce pot sa fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua..in data de 14.03.14 am fost oprit de B.A.G pe tronsonul nurnberg-regensburg am avut 3 min depasire pe diagrama deoarece nu am gasit loc de parcare fiind dupa masa parcarile fiind full am fost controlat si am fost chemat la ei si mi-au aratat aceasta problema eu le-am explicat am avut si scris pe diagrama,.....mi.au spus este ok nici o problema se vedea ca nu am avut mers 90 ultima jumatate de ora ci mai multe opriri si mi-au spus doar ca sa-mi caut mai din timp parcare pentru ca dupa masa se aglomereaza parcarile......deci intrebarea este.......DE CE LA NOI CUM TE PRINDE CU DEPASIRE DE PROGAM 2,3,5 MIN TE AMENDEAZA SI AFARA NU? DE CE NUMAI NOI SI UNGURI DAM AMENZI PT TREABA ASTA? Colegul meu a primit 1600E amenda de la ungur pentru 4min depasire si a scris pe bon din ce cauza a depasit.......a interesat pe cineva nuuuuuuuu...VA MULTUMESC!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare si pentru ARR dar si pentru ISCTR.

Cand o sa angajati personal cu adevart profesionist si calificat,ca de exemplu BAG-ul din Germania?Si nu pe baza de nepotisme si cumetrii...precum sunt majoritatea de nu stiu o iota nici din 561 nici din legislatia interna,care apropo trebuie sa fie si din cate stiu eu este armonizata cu regulamentele europene in domeniu,dar numai agentii ISCTR nu stiu asta si-mi zic cand le arat ce scrie in 561 ca "Domle aia este in Germania sau la altii,aici este Romania.Ori platesti amenda ca asa vrem noi,ori dai ceva la protocol"...Multumesc anticipat pentru raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua am o intrebare  

detin un man 7.450 kg pe persoana fizica doresc ca sa il folosesc pentru transportul proprilor stupi (transport necomercial teoretic nu am nevoie de tahograf atestat si licenta de transport) momentan camionul nu este imatriculat si doresc sa i iau numere rosi pot sa imi transport stupi cu numere rosi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.