Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

Şoferul care a murit în accidentul în lanţ dintre tiruri circula cu 90 de km/h


Recommended Posts

  • Members

Şoferul care a provocat accidentul în lanţ între patru tiruri, pe E 85, între Suceava şi Pătrăuţi, şi care a decedat în urma impactului circula cu viteza de 90 de kilometri la oră. Aşa au stabilit inspectorii Autorităţii Rutiere Suceava, după ancheta efectuată la faţa locului împreună cu ofiţerii de la Serviciul de Poliţie Rutieră Suceava. Ei au mai constatat că acesta a observat coloana din faţă cu aproximativ 30 de metri înainte de impact, acest indiciu reieşind după urmele de frânare de la faţa locului. De asemenea, s-a mai stabilit că până la momentul impactului şoferul a reuşit să reducă viteza de la 90 până la aproximativ 65 de kilometri la oră.

Accidentul care în care şi-a pierdut viaţa Ilie Horju, un tânăr în vârstă de 23 de ani din Păltinoasa, angajat al firmei de transport marfă Grigman Arbore, s-a petrecut joi, în jurul orei 12.15, pe E 85, pe un sector aflat în afara localităţii, în care viteza de 90 de kilometri la oră este una legală.

Patru vehiculele grele circulau pe direcţia Pătrăuţi – Suceava, iar nebunia s-a declanşat în momentul în care primul dintre şoferi a frânat pentru a opri în coloana de maşini ce aştepta în zona şantierului şoselei de centură de pe E 85.

Conform anchetei poliţiei, vinovat de producerea accidentului a fost şoferul celui de-al patrulea tir din coloană, acesta observând târziu că maşina din faţă a oprit şi izbind-o violent. De aici s-a declanşat impactul în lanţ, vehiculele grele lovindu-se unul de altul. Conform declaraţiilor şoferilor implicaţi în accident, un autoturism care se afla în faţa primului tir a fost cât pe ce să fie antrenat şi el în accidentul în lanţ.

Dacă şoferul celui de-al patrulea tir din coloană a decedat, ceilalţi trei au scăpat cu răni uşoare.

Conducea tirul de o oră

În privinţa timpilor de mers, inspectorii Autorităţii Rutiere au stabilit că Ilie Horju făcea o cursă locală şi se afla la volan de aproximativ o oră. Conform declaraţiilor rudelor, cu o seară înainte de tragedie tânărul de 23 de ani se întorsese dintr-o cursă lungă în străinătate.

Tânărul care a murit în accident era posesor de permis de conducere categoriile „BE” şi „CE” din 2008. Deşi foarte tânăr, acesta era un şofer cu o bogată experienţă, efectuând numeroase curse în străinătate. Anchetatorii spun că este puţin probabil ca acesta să nu fi apreciat corect distanţa şi să fi circulat prea aproape de tirul din faţă, fiind de părere că mai probabil acesta a avut un moment de neatenţie, în care nu a urmărit ce se întâmplă în faţa sa.   

http://www.monitorulsv.ro/Local/2011-08-20/Soferul-care-a-murit-in-accidentul-in-lant-dintre-tiruri-circula-cu-90-de-km-h

221363maxim.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Odihneasca-se in pace! Ieri am trecut si eu pe acolo, tragic, neatentia si viteza duce la urmari fatale...Am vazut numai pete de ulei...dar franele destul de mici, deci a franat in ultimul moment...Cea mai mare vina eu cred ca o au muncitorii de la drumuri si poduri....lucreaza la ora de varf si opresc masini de fac o coada destul de mare....iar la ora 16 numai vazi pe nimeni pe santier sa lucreze.....jalnic, pacat ca nu am pozat sau sa filmez, deci la ieri 19.08 la ora 16 numai vedeai nici un muncitor. Dumnezeu sa-L ierte!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • Members

Condoleante familiei....

      IMPORTANT :Pentru a evita producerea de accidente ;1.-punerea avariilor in functiune (cand urmeaza ,,stau,,etc)

                                                                                          2.- cand depasiti un alt coleg care circula cu ADR ,dupa ce te-a,,ajutat,,si i-ai,,multumit,,

                                                                                                mergi cateva secunde cat mai in dreapta...(pt.a vedea cel cu ADR-ul,,si nu numai,,

                                                                                                daca ceilalti din fata ta au franat ;atunci ADR poate frana in aceeasi secunda cu tine

                                                                                                pt.a evita un caranbol=sper ca am fost inteles...teoria ca teoria ;practica...

                                                                                          Drumuri bune.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

BAI NENE ASTA E ROMANIA NU STIU CAND DRACU S-OR DESTEPTA ASTIA SA PUNA IN *CENZURAT* MEA MANA PE BICI SI SA-I IA PE ASTIA CARE CICA "LUCREAZA LA TRONSOANE" CATE 1 AN DE ZILE SI LA FIECARE 3 MINUTE ESTE RISC DE ACCIDENT LA ACEL LOC.        A MURIT NEVINOVAT SARACU-DUMNEZEU SA-L IERTE

Link to comment
Share on other sites

  • Members

BAI NENE ASTA E ROMANIA NU STIU CAND DRACU S-OR DESTEPTA ASTIA SA PUNA IN mai calm MEA MANA PE BICI SI SA-I IA PE ASTIA CARE CICA "LUCREAZA LA TRONSOANE" CATE 1 AN DE ZILE SI LA FIECARE 3 MINUTE ESTE RISC DE ACCIDENT LA ACEL LOC.        A MURIT NEVINOVAT SARACU-DUMNEZEU SA-L IERTE

  adi , te rog sa folosesti minuscule si un limbaj decent !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.