Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

FIRMA OK?  

61 members have voted

  1. 1. FIRMA OK?

    • da
      27
    • nu
      36


Recommended Posts

  • Members

am trecut si eu cu un coleg ,la cererea lui sa depuna un CV, ca tot era in traseu spre Pitesti de la constanta...azi la interviu un tip de treaba asa incepu sa ne explice cum sta treaba. Treaba sta in felul urmator: Salar pe tara minim pe economie impozabili, iei in mana vreo 600 de lei si 10 Euro la suta de km, pentru inceput. Ti se garanteaza 16.500 km in Echipaj asta era vorba, daca se poate si mai mult, zice ca dupa ce vi din cursa ti se face decont, vedem cat ramane, cat se taie...intrebarea mea fu, de ce se taie? Pai posibil sa fie si anumiti km care nu se incadreaza in dynafleeturile noastre, pai daca eu merg dupa traseu tau dat, cum poti sa spui ca nu se incadreaza? si zice ca mai exista cate o eroare intre astea...deja o lasai balta, ma convinsa. In fine...cu tot cu salariu si tarifu pe km, in 2 luni care se sta pe comunitate cu 2 saptamani liber acasa, ai fix 1150 Euro banii tai. Dar asta daca te-ai incadrat perfect la consumul de 31%, desi ne zisa ca ar trebui sa scoatem mai putin undeva la 26%, asa scot colegii mai vechi. Bun, daca se cara cum zisa el, odata 22 de tone, odata 10, 8, 5, 12 tone, sunt si marfuri usoare, se incadreaza. Nu merge nici un fel de smecherie cu furtul din motorina, ei stiu si vad tot cand se umbla, sa se respecte programu de conducere, sa fi la descarcat la timp. Alimentezi numai de unde zice dispeceru de la SHELL si cat trebuie sa alimentezi. Plata se face cu card Shell, dar numai ptr motorina, In rest nu ai voie sa folosesti cardul la altceva. Ti se vor face opriri de bani. Cat stai pe comunitate (cand pleci din RO) ti se da 200 Euro bani de cheltuiala, in functie de performanta, ti se mai acorda 100 Euro. Insa minimul este de 300 Euro. Restul cand vi in tara ti se deconteaza tot si vezi cu cat mai ramai. Se da pe fiecare 15 ale lunii salariu de baza. Masinile se preiau se predau in Germania si au numai Volvo FH Euro 5 de ultima generatie. Se plateste orice ruptura, taiere cauciuc, zgarieturi, care daca nu le-ai avut cand ti s-a predat masina cu proces verbal, platesti. Trebuie sa *CENZURAT* bine ochii ce masina iti va da, presupun ca daca o iei de la alt coleg si are ceva defecte, e bine sa le mentionezi sa nu apara discutii. Nu se accepta intarzieri cu marfa, daca consideri ca nu ajungi sa anunti mai bine( CORECT). Sa sti sa-i explici programu de lucru, il intereseaza pe tipu ala mult, ca au avut probleme cu doi soferi care au luat amenda 2500 E ptr firma si 3000 E ptr ei din cauza programului ca l-au facut aiurea( POSIBIL). Angajeaza in Echipaj ambii cu experienta, sau unul cu experienta si unul mai incepator. Dar musai sa fiti cuplati, adica sa va cunoasteti si sa va angajati, asa nu va ia daca nu va stiti si vine fiecare pentru el. Toate amenzile viteza, program etc....le suportati voi sau le plateste firma, dar tot voi suportati, platindu-le prin munca firmei. Cam asta fu povestea de azi la Euro Trans Express 94 SRL. Mie unul imi placu ca zisa din capu locului tot, si m-am lamurit. Deci asta e un plus firmei, vrei mergi mai departe, nu, iarasi mai departe. Nu te obliga nimeni. Firma se afla pe Strada Zetari, Nr.4, Sector 5 Bucuresti. Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

am trecut eu pe la ei la un interviu. Ia si in echipaj cu un minim de experienta si salariu minim pe tara, iar restul 12% pe comunitate, in total ai 1150 de euro cu tot cu salar de caciula in Echipaj. Se asigura (asa zic ei) 16500 km, se trage pentru DHL, DSV, IKEA stai 2 luni cu o saptamana acasa. Au microbuz care aduc, duc soferii. Se lucreaza cu Dynafleet si au consum 31% pentru acomodare, insa apoi ti se impune un 28%. Au camioane numai Volvo Euro 5. Mie nu mi-a convenit partea de salarizare si consumul, pentru ca se alearga in special ptr Ikea cand ai timp de descarcare, altfel ai pus-o daca nu descarci la ora care ti se scrie in acte. Ma rog ti se zic multe de la inceput, alegi daca vrei sa ramai sau nu. Firma se afla pe Zetari, Nr4, Sector 5, Bucuresti. Salut, drumuri bune sa aveti.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

anul trecut am fost la interviu. am discutat cu un tanar f. experimentat. am pus intrebari normale, cu cine lucreza, ce transporta (t) pe ce rute, la ce perioada se vine acasa.... Doar am intrebat si a spus ca sunt pretentios. Mai pe scurt am inteles la interviu ca sunt o firma in expansiune cu contracte serioase dar cu probleme in partea de coordonare. relatia sofer conducere este bazata pe principiul "soferii fura". pentru cine vrea sa faca experienta doar in condus camioane poate fi o alegere buna. am vb. in parcari cu soferii lor si spuneau ca nu sunt multumiti de dispeceri si de modul in care sunt tratati , bineinteles au folosit un limbaj adecvat ce nu poate fi scris aici. Firma sa confruntat cu multe situatii in care a trebuit sa gaseasca masinile prin gps, acestea fiind abandonate de soferii care nu au mai suportat sistemul de lucru.... 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

in general la un hot are frica de hot.pt ca din propie experienta nu poate dormi noaptea linistit.eu cred ca colegii care au ceva experienta in domeniu stiu ca e asa.de obicei firmele care is trateaza soferi,atit din punct de vedere financiar cit si moral bine,nu au probleme de genul asta.adica sa iti cauti camionul prin europa dupa gps.dar pt uni oameni care nu au pregatirea necesara pt a conduce o flota de camioane este mai usor sa acuze decit sa discute.problemele legate de relatia dintre sofer-patron in ultimi 7-8 ani au adus aceasta meserie la nivelul actual.conceptia patronului din romania legat de modul de comportare cu angajatul este total gresita.pt un paron roman care are 2-3 camioane este normal sa aiba 2-3 secretare si 4 dispeceri care se cred mai sefi decit sefu.si atunci orgoliul lor de neprofeseonisti va fii ranit de cite ori tu zici ca nu au dreptate.raporteaza la sef ca ai gura mare si de aici scandalu.....sint si ocazile care din prea mult exces de zel ajung sa nu doarma noapte ca soferul la contrazis pe domnul dispecer.sefu trezit de dimineata cu asemenea rapoarte vrea sa iti demonstreze ca el e sef si brusc iti creste consumul,,esti tare in clanta, ai gresit traseele s.a.m.d.am ajuns in momentul in care tu ramai fara salar sau in cel mai bun caz numai cu 6000 de km din 10000.cei 4000 ai sa-i platesti cu virf si indesat.deci dragi colegi atita vreme cit o sa acceptam condiitile astea  si cu ajutorul la accei colegi care cred ca linsul in c... le platesc ratele la banca nu o sa iesim din situatia asta.este inutil ca acei baieti care fac meseria asta din pasiune si devotament pt tot ce inseamna sa fii sofer sa se mai streseze.avem prea multe bariere in calea noastra si niciodata nu o sa avem dreptate.tot timpul o sa avem un dispecer sau un "coleg" care are sa fie de alta parere.sefu trebe sa aiba incredere in angajati si sa renunte la acest concept ca soferii fura.dai la sofer cea ce merita si ai sa vezi domnu sef ca dispeceru si secretara au alt rol in firma. ;D ;D ;D.sper ca m-am exprimat corec si ca idea mea nu este gresita.drumuri bune coleguti.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

in general la un hot are frica de hot.pt ca din propie experienta nu poate dormi noaptea linistit.eu cred ca colegii care au ceva experienta in domeniu stiu ca e asa.de obicei firmele care is trateaza soferi,atit din punct de vedere financiar cit si moral bine,nu au probleme de genul asta.adica sa iti cauti camionul prin europa dupa gps.dar pt uni oameni care nu au pregatirea necesara pt a conduce o flota de camioane este mai usor sa acuze decit sa discute.problemele legate de relatia dintre sofer-patron in ultimi 7-8 ani au adus aceasta meserie la nivelul actual.conceptia patronului din romania legat de modul de comportare cu angajatul este total gresita.pt un paron roman care are 2-3 camioane este normal sa aiba 2-3 secretare si 4 dispeceri care se cred mai sefi decit sefu.si atunci orgoliul lor de neprofeseonisti va fii ranit de cite ori tu zici ca nu au dreptate.raporteaza la sef ca ai gura mare si de aici scandalu.....sint si ocazile care din prea mult exces de zel ajung sa nu doarma noapte ca soferul la contrazis pe domnul dispecer.sefu trezit de dimineata cu asemenea rapoarte vrea sa iti demonstreze ca el e sef si brusc iti creste consumul,,esti tare in clanta, ai gresit traseele s.a.m.d.am ajuns in momentul in care tu ramai fara salar sau in cel mai bun caz numai cu 6000 de km din 10000.cei 4000 ai sa-i platesti cu virf si indesat.deci dragi colegi atita vreme cit o sa acceptam condiitile astea  si cu ajutorul la accei colegi care cred ca linsul in c... le platesc ratele la banca nu o sa iesim din situatia asta.este inutil ca acei baieti care fac meseria asta din pasiune si devotament pt tot ce inseamna sa fii sofer sa se mai streseze.avem prea multe bariere in calea noastra si niciodata nu o sa avem dreptate.tot timpul o sa avem un dispecer sau un "coleg" care are sa fie de alta parere.sefu trebe sa aiba incredere in angajati si sa renunte la acest concept ca soferii fura.dai la sofer cea ce merita si ai sa vezi domnu sef ca dispeceru si secretara au alt rol in firma. ;D ;D ;D.sper ca m-am exprimat corec si ca idea mea nu este gresita.drumuri bune coleguti.

Respect pentru punctul tau de vedere.Corect.

Se va intampla atunci cand generatia se va schimba,cand noii soferi profesionisti care vin din spate vor trebui sa se comporte exemplar din toate punctele de vedere iar SEFUL nu va mai fi fostul sofer de la garaj de la coloana, din1970 incoa(nu generalizez).Pana atunci nu se va schimba nimic

Referitor la acesta companie eu am vb cu colegi care sunt multumiti,multi sunt din KurtBeier - Dk.

Drumuri bune

Link to comment
Share on other sites

  • Members

pt. mihaitza. daca ai dispecer un fost sofer din garaj este un caz fericit. dispecerii de la noi au specializare de ospatar,bucatar sau cine stie ce fac. platita. noua generatie de soferi au inceput sa lucreze direct pe comunitate cu plata la ora si cu dispeceri profesionisti care fac plan la 50 de camioane fara sa greseasca ceva (unii dintre acesti dispeceri au fost soferi). la aceasta noua generatie de soferi care au inceput sa conduca intre 10.000-15.000km in program cu conditii civilizate de munca si de plata o sa le vina f. greu, daca nu chiar imposibil sa lucreze si sa respecte un patron roman doar pentru ca a avut bani sa platesca un avans de leasing. pt. cei din conducerea sc. care citesc aici sa stiti ca la sc. din afara nu se discuta absolut deloc despre consumuri si bani, acesta este efectul zecilor de ani de experienta in transporturi.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Salut .Asa este colegule ai dreptate.si eu recomand ca cei care vin din urma sa plece direct afara.Acolo vor invata cum se lucreaza profesionist din ambele tabere.Ce se intampla in Romania este mai mult decat o bataie de joc....

DRUMURI BUNE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

pentru incepatori, incercati HBT Romania, are birou la cluj si primeste si incepatori daca stii engleza sau germana

este de fapt kurt bayer de la danemarca. 1500E/luna fix. nu e rau. se sta 3 luni minim pe comunitate.

multi blameaza firma dar pot sa va zic ca am lucrat la ei si banii se dau fara probleme. nu este consum si daca nu accepti sa sari din program nu te forteaza.

                  succes, drumuri bune.

    PS= daca stie cineva o firma serioasa la cluj sau in zona sa-mi spuna.

mersi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members

detalii despre aceasta firma colegi multumesc.lucreaza cu DHL trag remorci de la ei lucreaza numai pe europa.                                                                                                            Data viitoare ,foloseste functia,,Modifica".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members

Transeuro expres 94,trag remorci dsv danemarka,dhl ikea Dortmunt,nu sunt seriosi iti opresc bani din orce cum ,mia oprit mie prima tura pe lanturi si nici macar naveau la masina hoti pe fata sa va feriti de aceasta firma scuze cam scris pre tarziu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Members

CEI doi frati au spate,politia,anaful si pe cei de la fortele de munca,eu le-am facut reclamatie acum 4 ani si nu au patit nimic ba din contra mi-au furat si doua milioane plus diurna,au dreptate colegii fugiti de asa firma mai bine fumezi chistoace si maninci ceapa goala decit sa lucrezi pentru astia dar vedeti voi nimeni nu le face nimic,de ce???????pe ei ai apara cineva,pe noi nu ne apara nimeni,undei sindicatul soferilor asa cum este in FRANTA,GERMANIA,SPANIA,ITALIA sa ne apere si pe noi de furt si munca-n zadar????????

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.