Members adamandrei Posted July 19, 2015 Members Share Posted July 19, 2015 (edited) Cu numere de zoll se merge nonstop, fara card, nerespectand timpii de condus. Cel putin eu asa am facut,ignorati,sfat gresit Edited July 19, 2015 by cico_3504 ilegal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members UNHleaSHD Posted July 19, 2015 Members Share Posted July 19, 2015 Mai bine taci, ca-ti da Mario si doua palme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators CALIN Posted July 19, 2015 Administrators Share Posted July 19, 2015 Nu poti sa incarci marfa daca nu ai licenta de transport pe acel camion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Giani Grecu Posted July 19, 2015 Members Share Posted July 19, 2015 Parerea ( si convingerea ) mea este sa folosesti cardul tahograf si sa respecti timpii de conducere / odihna. Am adus si eu camioane cu numere de zoll, am si fost controlat in Ungaria. Daca te opreste KPM-ul si te gaseste descoperit, iesi mai ieftin sa renunti la camion. Pentru ce transporti in spatiul destinat acestui lucru, sunt necesare documente de transport, dar cu numere de zoll ?!?! Legea este clara, nu se permite efectuarea activitatii de transport cu camioane cu numere de inmatriculare provizorii. P.S. Acest subiect a mai fost dezbatut, dar se vede ca unii dintre colegi vor sa circule pe " portite " in loc de sosea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mario Bandit Posted July 19, 2015 Members Share Posted July 19, 2015 adamandrei , sfat prietenesc , pune mana pe carte , lasa tampeniile .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted July 19, 2015 Members Share Posted July 19, 2015 Cu numere de zoll se merge nonstop, fara card, nerespectand timpii de condus. Cel putin eu asa am facut, Sent from my iPhone using Tapatalk Foarte bine ! Ai dreptate totala .... Astia nu stie ce vorbeste . Daca ei merg cu masini inmatriculate si cu acte in regula , n-are ei de unde sa stie Auzi , da da curios asa , vad ca tu ai alte preocupari p'acilea . Cauti sclavi pentru firmele Sucevene din Belgia ? Ca de sofer ,esti cum sunt eu comandant de pescador . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members adamandrei Posted July 23, 2015 Members Share Posted July 23, 2015 Daca ai fost tu sclav nu inseamna ca caut sclavi, Inca nu te-am bagat in seama de angajare. Si daca ai fost un sclav, numai tu stii ce grozavii ai facut, ti-a dat careva eject, si ti s-au tras si bani. Ca prea destept te dai tu pe pe forum. Am mentionat ca asa am facut eu. Te deranjeaza asta ? Am dus 5 in tara pana acuma si m-ai ambitionat sa maj duc inca 5, ca sa vezi ca tot cum vreau eu fac. Si cu fraza "astia nu stie ce vorbeste" se vede din ce etnie te tragi Ia spune, daca iau un camion cu numere de toll si vagon, Imi mai cumpar o masina mica, pe numele meu, 2 canapele, un pat o masa, etc, si le pun in vagon. Unde ma incadrez daca fac asta ? Am voie sau nu ? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mario Bandit Posted July 23, 2015 Members Share Posted July 23, 2015 Adam , frana ca deja bati campii . Forumul promoveaza bunele practici ale legii , sustimen ideile pro legal si nu practica individuala a fiecaruia , care in cazul dumitale e incorecta , ilegala , si nesustinuta aici , asta sa iti fie clar !! Nu intereseasa pe nimeni ce faci , cum faci , dar nu promova o idee gresita , ca sa manui un volan nu trebuie sa sti sau sa aplici legea si demonstrezi ca habar nu ai , dar in cazul tau esti direct raspunzator de ce faci , problema este in cazul in care o idee expusa e luata drept exemplu , atunci e grav si nu permitem , mai ales cand stim ca e ilegala . In acest caz se face transport rutier de marfuri in scop personal /firma , transport rutier de marfa contra cost in numele altcuiva in nici-un caz . Si la incheiere , usurel cu aerele de patron ......Usurel ca te lovesti la ,, ceas ,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mario Bandit Posted July 23, 2015 Members Share Posted July 23, 2015 apropo , sti care e diferenta intre un manuitor de volan si un sofer profesionist ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members maddogx2000 Posted July 23, 2015 Members Share Posted July 23, 2015 colegu adam eu sunt curios daca ai fost oprit de cineva cu numere de zoll pe undeva oriunde ? cum a fost? eu am adus cateva camioane iar programul e program indiferent de numerele de pe masina . pune mana pe carte colegu am vaz ca te-au sfatuit mai multi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted July 23, 2015 Members Share Posted July 23, 2015 Daca ai fost tu sclav nu inseamna ca caut sclavi, Inca nu te-am bagat in seama de angajare. Si daca ai fost un sclav, numai tu stii ce grozavii ai facut, ti-a dat careva eject, si ti s-au tras si bani. Ca prea destept te dai tu pe pe forum. Am mentionat ca asa am facut eu. Te deranjeaza asta ? Am dus 5 in tara pana acuma si m-ai ambitionat sa maj duc inca 5, ca sa vezi ca tot cum vreau eu fac. Si cu fraza "astia nu stie ce vorbeste" se vede din ce etnie te tragi Ia spune, daca iau un camion cu numere de toll si vagon, Imi mai cumpar o masina mica, pe numele meu, 2 canapele, un pat o masa, etc, si le pun in vagon. Unde ma incadrez daca fac asta ? Am voie sau nu ? Sent from my iPhone using Tapatalk Deja ai devenit obraznic ! Adio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members gaby_bn Posted October 8, 2015 Members Share Posted October 8, 2015 Colegii care ati mai trecut prin aceasta situatie sau ati auzit poate ma puteti ajuta.Am infintat o firma de transport si saptamina viitoare trebuie sa aduc un cap tractor second hand din Germania. Inca stau in dubi si nu stiu cum sa procedez cu tahograful. Parerile vad ca sunt cam impartite pe aici nimeni nu poata sa spuna ceva clar 'da domnule asa se face,. Am card tahograf ,am experienta pe comunitate dar nu stiu daca sa il introduc in tahograf fiind un camion cu numere provizorii.Uni m-au sfatuit sa vin fara sa introduc cardul si sa scot doar tichet zilnic bineinteles respectind programul de condus.Alti sa vin fara oprire deoarece fiind numere de toll se poate si asa.Altii sa bag cardul.Va rog mult poate este cineva documentat sau care s-a confruntat cu aceasta situatie si ma poate ajuta. Va multumesc anticipat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mario Bandit Posted October 8, 2015 Members Share Posted October 8, 2015 De discutat sa discutat ,daca zici ca ai citit e CLAR ca NU ai inteles nimic , pe baza necunoasterii materiei . http://forums.soferii.ro/index.php?/topic/9164-utilizare-tahograf-la-camioane-cu-numere-de-zoll/page-2 http://postimg.org/image/fhbkacadn/ http://postimg.org/image/s720icr2f/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Giani Grecu Posted October 8, 2015 Members Share Posted October 8, 2015 Am adus camioane cu numete de toll, de fiecare data am folosit cardul tahograf ( sau diagrama " traditionala " ), am respectat programul de conducere/odihna, intr-un cuvant am procedat ca intr-o cursa obijnuita - bineinteles, fara incarcare/descarcare. Am fost si controlat. S-au emis tot felul de teorii savante, in legatura cu exceptarea camioanelor cu numere provizorii de la aplicarea Regulamentului 561. Parerea mea este sa le ignori, ca nu cumva sa-ti incepi activitatea cu o amenda. Apropo, daca nu introduci cardul, si doar scoti raport zilnic, este fix tranta, nu are nici o relevanta. Poti sa scoti un raport zilnic, cinci, sau cate vrei tu, si de fiecare data sa-l " pierzi " pe cel anterior. Cu atata efort, poti sa scoti unul pe ultima saptamana, in cazul unui control, rezultatul va fi acelasi. Parerea mea, convingerea mea, sfatul meu - cu permisiunea ta - este sa procedezi ca intr-o cursa normala. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members gaby_bn Posted October 8, 2015 Members Share Posted October 8, 2015 Am adus camioane cu numete de toll, de fiecare data am folosit cardul tahograf ( sau diagrama " traditionala " ), am respectat programul de conducere/odihna, intr-un cuvant am procedat ca intr-o cursa obijnuita - bineinteles, fara incarcare/descarcare. Am fost si controlat. S-au emis tot felul de teorii savante, in legatura cu exceptarea camioanelor cu numere provizorii de la aplicarea Regulamentului 561. Parerea mea este sa le ignori, ca nu cumva sa-ti incepi activitatea cu o amenda. Apropo, daca nu introduci cardul, si doar scoti raport zilnic, este fix tranta, nu are nici o relevanta. Poti sa scoti un raport zilnic, cinci, sau cate vrei tu, si de fiecare data sa-l " pierzi " pe cel anterior. Cu atata efort, poti sa scoti unul pe ultima saptamana, in cazul unui control, rezultatul va fi acelasi. Parerea mea, convingerea mea, sfatul meu - cu permisiunea ta - este sa procedezi ca intr-o cursa normala..Multumesc mult colegul Giani.Cam asa ma gindeam sa fac si eu dar ascultind atitea variante am zis ca poate e ok si cum m-au sfatuit alti.Am chiar cunoscuti cu , camioane propri care au venit din tarile de origine a camionului prin metodele mai sus mentionate asa ca fara sa jignesc pe nimeni colegul Mario am citit pe aici pe tema asta dar avind si citeva exemple clare care au procedat asa (respectiv prieteni de ai mei)am mai reformulat si eu odata intrebarea asta tocmai din cauza ca nu mi se parea corect cum au procedat.Multumesc inca odata si astept in continuare sfaturi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Gongy Posted October 8, 2015 Members Share Posted October 8, 2015 ai zis ca inca mai astepti sfaturi, pentru ce ? uite imi permit si eu sa-ti dau un sfat: -ai zis ca ai experienta, ca asa si pe dincolo, de ce mai trebuie sa intrebi in stanga si dreapta ? faci cum stii tu ca este bine, oricum tu vei plati o eventuala amenda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cabbie99 Posted October 11, 2015 Members Share Posted October 11, 2015 Baga cardul!Restul sunt tampenii! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members masteriasi Posted October 12, 2015 Members Share Posted October 12, 2015 REGULAMENTUL (CE) NR. 561/2006 Articolul 3 Prezentul regulament nu se aplică transporturilor rutiere efectuate de: (g) vehicule de încercări rutiere pentru îmbunătățire tehnologică, reparații sau întreținere, precum și vehicule noi sau transformate care nu au fost încă puse în circulație; g) Trebuie stabilite natura și scopul traseului efectuat (prin chestionarea conducătorului auto) pentru a verifica aplicabilitatea acestei derogări. Aparatura de la bordul vehiculului și natura oricărei încărcături transportate pot oferi indicații cu privire la neaplicabilitatea derogării în cauză. Derogarea nu se aplică unui vehicul care se deplasează în vederea efectuării unei verificări periodice obligatorii. Exemplele tipice de activități scutite de respectarea cerințelor în cauză ar putea viza un mecanic care efectuează un traseu pentru a verifica repararea satisfăcătoare a direcției vehiculului. Vehiculele noi care fac obiectul verificărilor privind îmbunătățirile aduse sunt scutite de această obligație. Vehiculele reconstruite (sau retehnologizate) care fac obiectul unor încercări rutiere înainte de a fi utilizate sunt scutite de această obligație. De aici pleaca neintelegerile privind vehiculele noi, dar cred ca explicatia este clara acum, foloseste cardul, drumuri bune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tipul Cel Rau Posted October 13, 2015 Members Share Posted October 13, 2015 (edited) Colegii care ati mai trecut prin aceasta situatie sau ati auzit poate ma puteti ajuta.Am infintat o firma de transport si saptamina viitoare trebuie sa aduc un cap tractor second hand din Germania. Inca stau in dubi si nu stiu cum sa procedez cu tahograful. Va multumesc anticipat Si dupa astea, o sa-i impui viitorului tau sofer sa mearga cu magnetul, ca doar ai experienta pe comunitate si oricum, asa ai auzit ca se face.Oricum, tu stii clar cum sta treaba cu soferia, dar te mai iei si dupa povestile de parcare.Si daca e groasa, mai intrebi oricum si pe forumul soferii.ro.Ca am inteles ca a disparut 561 din librariile on-line...multe ”dubi” mai ai tu domnule..eliminat ..citeste regulamentul..nu as dori sa intervin iar ... Edited October 13, 2015 by cico_3504 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members paulandrei93 Posted October 14, 2015 Members Share Posted October 14, 2015 Foloseste linistit cardul, teorii sunt multe însă pana la urma practica contează.... Cel putin eu asa zic, sunt unele reguli care se bat cap in cap.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted May 13, 2016 Members Share Posted May 13, 2016 Nu introduci nici un card ! Trebuie sa ai declaratie notariala cu activitatea pe ultimile 28 zile eventual diagramele si sa respecti 561 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cri5tian Posted May 13, 2016 Moderators Share Posted May 13, 2016 La 08/10/2015 la 6:32, gaby_bn a spus: Am infintat o firma de transport TU ai înființat-o? Ai fost personal la Registrul Comerțului? Ți-ai scris singur Actul Constitutiv?... Sau doar ai plătit niște șmecherași care ți-au făcut hârtiile și tu doar te-ai trezit dimineață ''patron''? Știi ce ai de făcut, d.p.d.v. la normelor de funcționare ale unei S.R.L., în situația asta? Mă refer la hârțogăraia specifică... deciziile (achiziție, inventariere etc), ordin de deplasare, foaie de parcurs, FAZ+FCU, proces verbal preluare, borderou documente... Te întreb, pentru că dacă te uiți puțin atent la ce zice legea să faci atunci când ești administrator, sunt șanse de 90% să ''te prinzi'' singur cum stă treaba. Tu, reprezentantul firmei X, te deplasezi în locația Cucuieți în vederea preluări unui bun achiziționat. Bunul respectiv, începând de la deținere și până la utilizare, se supune unor prevederi legale (n-ai cumpărat un pachet de țigări și singura obligație care o ai este să nu fumezi unde n-ai voie, e ceva mai mult de atât, înțelegi?). După finalizarea preluării, urmează deplasarea la sediul firmei X și aici e necunoscuta ta, domnule șofer cu experiență pe comunitate. Procedura ar fi așa: ordin de deplasare de la Cucuieți la sediul firmei X (cu specificarea nr de înmatriculare provizoriu); verificarea existenței metrologiei la taho prin P.V., la momentul preluării; foaie de parcurs, la fel, cu numărul de înmatriculare provizoriu; folosești cardul conform legislației în vigoare iar înregistrările le arhivezi tot conform specificațiilor legale; În plus mai ai o serie de decizii de completat pentru toată operațiunea asta (înmatriculare, inventariere etc), dar te las să mai descoperi și singur. P.S. Apariția datelor unei alte companii, pe tichetul taho, este irelevantă. Începând cu momentul achiziționării, drepturile de deținere și operare îți sunt transferate ție, iar asta te obligă să folosești cardul și tahograful conform legii (presupunem evident că ești operator de transport licențiat). Și oricum, dacă m-aș apuca să cotrobăi, sunt convins că găsesc și niște termene limită în care să te încadrezi cu o operațiune de genul ăsta... Deci... având în vedere că deja ai menționat că ești șofer cu experiență pe comunitate, te sfătuiesc să pui mâna să înveți și cum să fii patron. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Gongy Posted May 14, 2016 Members Share Posted May 14, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mario Bandit Posted May 14, 2016 Members Share Posted May 14, 2016 Old ?? Cum asa ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted May 15, 2016 Members Share Posted May 15, 2016 Chiar asa Mario Nu introduci cardul intr-un tahograf neomologat ! Exemplu la export , tahograful a fost omologat pe numarul respectiv ( auto) cu care masina a functionat , la numarul nou primit ( provizoriu -cel de zoll) omologarea cade de drept , apoi cu un vehicul neinregistrat ca a fi un vehicol comercial nu ai obligatia introducerii cardului tahograf ( nu ai licenta de transport ). Obligatiile care le ai atunci cand te deplasezi cu un astfel de vehicol cad sub incidenta lui 561 cu privire la timpii de condus .... Alta obligatie este ca asupra ta sa ai documente justificative prin care sa evidentiezi ultima perioada de 28 zile anterioare ... recte diagrame , card sau declaratie pe propie raspundere notificata... Ideea este urmatoarea : nu ai licenta de transport , nu ai omologare Tacho , nu desfasori operatiune comerciala . Nu folosesti cardul tahograf ! Conducand un astfel de vehicol te supui insa prevederilor lui 561 respectand timpii de condus si de repaos iar pe taho operezi cf 165 ! ( am carat din Olanda in Romania ansamble cap si semiremorca si stiu ce zic) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.